Pages

Thursday, August 9, 2018

8-րդ դասարանի առաջադրանքների փաթեթ

8-րդ դասարանի կենսաբանության առարկայի առաջադրանքների փաթեթ

Դասագրքը՝տես այստեղ:
Դաս 1  (17.09.-21.09.18)
Մարդու օրգաններ,բջիջհյուսվածքօրգանհամակարգերհյուսվածքներդրանց տեսակները:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Գտիր հետաքրքիր տեղեկություններ հյուսվածքների , բջիջների  կառուցվածքների վերաբերյալ,պատրաստիր ուսումնական նյութ:

Դաս 2  (24.09.-28.09.18)
Օրգանիզմի կենսական գործառությների կարգավորման  եղանակները:Գեղձեր,տեսակները,      ֆունկցիաները:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Նկարագրեք որևէ գեղձի ֆուկցիայի խանգարման հետևանքով առաջացած հիվանդություն, եթե ունեք բժիշկ բարեկամ , վերցրեք հարցազրույց որևէ գեղձի ֆունկցիոնալ խանգարման հետևանքով առաջացած հիվանդության վերաբերյալ և պատրաստեք ուսումնական նյութ:

Դաս 3 (01.10.-05.10.18)
Կրկնություն
Օրգանիզմի կենսական գործառությների կարգավորման  եղանակները:Գեղձեր,տեսակները,      ֆունկցիաները:
Լրացուցիչ աշխատանք:

Նկարագրեք որևէ գեղձի ֆուկցիայի խանգարման հետևանքով առաջացած հիվանդություն, եթե ունեք բժիշկ բարեկամ , վերցրեք հարցազրույց որևէ գեղձի ֆունկցիոնալ խանգարման հետևանքով առաջացած հիվանդության վերաբերյալ և պատրաստեք ուսումնական նյութ:

Դաս 4(15.10-19.10.18)
Նյարդային համակարգկառուցվածքըֆունկցիան,հիվանդությունները:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Գտնել տեղեկություններ նյարդային հիվանդությունների վերաբերյալորոնք են դրամցառաջացման պատճառները և կանխարգելման մեթոդները,պատրաստել ուսումնական նյութ:


Դաս 5(22.10-26.10.19)

Նյարդային համակարգկառուցվածքըֆունկցիան,հիվանդությունները:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Գտնել հետաքրքիր տեղեկություններ գլխուղեղի ֆունկցիանների, հնարավորությունների մասին:

Դաս 6(12.11.-16.11.)
Սովորել գլխուղեղի բաժինների (երկարավուն ուղեղ, կամրջակ,ուղեղիկ, միջին ուղեղ, միջանկյալ ուղեղ , մեծ կիսագնդներ) ֆունկցիաները,  ընտրել դրանցից որևէ մեկը և նկարագրլ, թե ինչ կլիներ մարդու հետ , եթե այդ բաժինը ընդհանրապես չլիներ։



Դաս 7(19.11.-23.11.)
Տեսողական վերլուծիչ, աչքի կառուցվածքը։
Լրացուցիչ աշխատանք:
Այս նյութերը նայել, թարգմանել, պատրաստել ուսումնական նյութ՝ հայերեն։Պատրաստել նյութ տեսողության հիվանդությունների և տեսողական պատրանքների վերաբերյալ։

    Դաս8(26.11-30.11.18)
    Թեմա 15 Լսողական վերլուծիչներ, կառուցվածքը,  , ֆունկցիան, հիվանդությունները։
    Լրացուցիչ աշխատանք:
    Այս նյութերը նայել, թարգմանել, պատրաստել ուսումնական նյութ՝ հայերեն։Պատրաստել նյութ լսողության հիվանդությունների վերաբերյալ։

    Դաս8 (03․12․-07․12․18)Կրկնում եք տեսողական  և լսողական վերլուծիչների կառուցվածքները և ֆունկցիաները :

    Դաս9 (10.12-14.12.18)
    Հենաշարժիչ համակարգ, բաժինները կառուցվածքը, ոսկրերի աճը։
    Լրացուցիչ աշխատանք
    Պատրաստել ուսւումնական նյութ։

    Դաս10 (17.12-21.12.18)
    Հենաշարժիչ համակարգ, բաժինները կառուցվածքը, ոսկրերի աճը,կմախքի  առանձնահատկությունները ուղղաձիգ քայլվածքի հետ կապված, 
    Լրացուցիչ աշխատանք
    Պատրաստել ուսւումնական նյութ։


    Դասը  11()
    Դաս 20, 21, 22 Մարդու կմախքը,կմախքի  առանձնահատկությունները ուղղաձիգ քայլվածքի հետ կապված, առաջին օգնություն:

    Փետրվար - Ապրիլ II Կիսամյան

    Դասը  11(04.02—08.02.19)
    Թեմա  Մկանների կառուցվածքը և գործողութունները:Որ մկաններն են համաազդիչ և հակաազդիչ:
    Լրացուցիչ աշխատանք:
    Սովորել նշված թեման, այս նյութը նայել, թարգմանել, պատրաստել ուսումնական նյութ՝ հայերեն։



    Դաս 12(11.02-19․02.19)
    Արյան բաղադրությունը, ձևավոր տարրերը`էրիթրոցիտներ, լեյկոցիտներ, թրոմբոցիտներ,դրանց ֆունկցիաները, հիվանդությունը։Էջ 85-90:
    Լրացուցիչ աշխատանք:
    Պատրաստել տեսանյութ արյան բաղադրության և ձևավոր տարրերի վերաբերյալ, վերցնում եք հարցազրույց բարեկամ բժիշկներից հետևյալ թեմայով՝

    ա/օրգանիզմի ինչ ֆունկցիոնալ խանգարումներ կարող են առաջացնել արյան ձևավոր տարրերի /էրիթրթցիտների, լեյկոցիտների, թրոմբոցիտների/ քանակական և ֆունկցոնալ խախտումները

    բ/ որոնք են առաջին ախտանիշները

    գ/որոնք են  կանխարգելիչ միջոցները


    Դաս 13(18.02.-22.02.19)
    Արյան մակարդում, Արյան խմբեր, Արյան պաշտպանական ռեակցիա, իմունիտետ: Էջ95-99


    Դաս 9(25.02-01.03.19)
     Սրտի կառուցվածքը և ֆունկցիան:Արյան և ավշային  շրջանառություն:Էջ101-106:


    Դաս 9(04.03-08.03.19)


    Այս նյութերը նայել, թարգմանել, պատրաստել ուսումնական նյութ՝ հայերեն:
    Արյան շրջանառության մեծ և փոքր շրջաններ  1 , էՋ 107-110:
    Լրացուցիչ աշխատանք:
    Պատրաստել տեսանյութ տրված հղումների նյութերը թարգմանելով:


    Դաս 10(11.03-15.03.19)
    Արյան զարկերեկային ճնշում և անոթազարկ, սիրտ անոթային հիգիենա, առաջին օգնություն արյունահոսության ժամանակ:էՋ 112-118

    Դաս 11(18.03-22.03.19)
    Շնչառական համակարգ:Կառուցվածքը:


    https://www.youtube.com/watch?v=B6VdU3c0JYY
    Լրացուցիչ աշխատանք:
    Նյութերը նայել, փորձել հասկանալ, 4-5րոպե տևողությամբ  նյութերը թարգմանել և պատրաստել տեսադասեր, տեղադրել բլոգներում, հղումները ինձ:Հարցերի դեպքում անպայման գրեք, թարգմանությունը գրավոր ինձ ուղարկեք, ես կստուգեմ , որից հետո նոր կկցեք ֆիլմին, որպեսզի սխալներ չլինեն:

    Դաս 12(1.04-05.04.19)
    Շնչառական շարժումներ, թոքերի կենսական տարողություն:
    Լրացուցիչ աշխատանք:
    Խմբավորե՛ք, թե ո՛ր իրավիճակում շնչառական գործընթացն ինչպես է
    փոխվում: Հիﬓավորե՛ք  շնչառական գործընթացիարագությունը.
    1. հաճախ
    2. դանդա ղ
    3. խորը
    Իրավիճակներ
    ա) Միջավայրում CO2-ի շատացում
    բ) Դրական զգայական իրավիճակ
    գ) Արյան ﬔ ջ O2-ի նվազում
    դ) Քնած ժամանակ
    ե) Սառը ջրի ﬔ ջ ընկղմվելիս
    զ) Անձրևից հետո
    է) Ծանր ֆիզիկական աշխատանքից հետո
    ը) Բացասական զգայական իրավիճակ

    Դաս 13()
    Մարսողության համակարգ , կառուցվածքը :Մարսողությունը բերանի խոռոչում:Մարսողական գեղձեր, դրանց կառուցվածքը և ֆունկցիան:
    Սննդի բաղադրամասերը և դրանց նշանակությունը, Մարսողության նշանակությունը, մարսողական համակարգի կառուցվածքը:
    https://www.youtube.com/watch?v=JJGMB8nNxmI
    Լրացուցիչ աշխատանք
    Նյութրը նայել, փորձել հասկանալ, 4-5րոպե տևողությամբ  նյութերը թարգմանել և պատրաստել տեսադասեր, տեղադրել բլոգներում, հղումները ինձ.

    Դաս 14(14.04-18.04.19)
    Կրկնում եք նախորդ թեմաները՝մարսողության համակարգ , կառուցվածքը :Մարսողությունը բերանի խոռոչում:Մարսողական գեղձեր, դրանց կառուցվածքը և ֆունկցիան:
    Սննդի բաղադրամասերը և դրանց նշանակությունը, Մարսողության նշանակությունը, մարսողական համակարգի կառուցվածքը: Սովորում մարսողությունը աղիներում:


    Դաս 12(22․04-26․04․19)
    Սնման հիգիենան, մարսողական օրգանների հիվանդություններ, դրանց կանխարգելումը:
    Կրկնում եք ամբողջ մարսողության բաժինը՝ կառուցվածքը և ֆունակցիան, մարսողությունը մարսողական ուղղու տարբեր բաժիններում, պատրաստում եք  ուսումնական նյութ մարսողական հիվանդությունների վերաբերյալ:

    Դաս 13():
    Վիտամիններ, դրանց դերը մարդու կյանքում, վիտամինների թեր ֆունկցիայից առաջացող հիվանդություններ, դրանց ախտանիշները և կանխարգելումը: 


    Դաս15()
    Մաշկի կառուցվածքը և ֆունկցիան:Ինչպես է մաշկը պաշտպանում մեր օրգանիզմը.Ինչ գաղտնիք է թաքցնում մաշկը:
    Պատրաստել ուսումնական նյութեր, տեղադրել բլոգներում:



    Դաս16() 
    Նախագծային աշխատանք
    Մեր ուսումնասիրած օրգա-համակարգերից (տեսողական, լսողական, մարսողական, նյարդային, մկանային, հենաշարժիչ, կմախքային, մաշկային) ընտրել որևէ մեկը և պատրաստել ուսումնական տեսանյութ տվյալ համակարգի հիվանդությունների վերաբերյալ:

    Դաս16(21.05-25.05.18) 
    Արտաթորության համակարգ, երիկամների կառուցվածքը և ֆունկցիան։
    Լրացուցիչ աշխատանք:
    Պատրաստել ուսումնական նյութեր և  տեսադասեր:




    Դաս17()Կրկնություն
    Արտաթորության համակարգ, երիկամների կառուցվածքը և ֆունկցիան։
    Լրացուցիչ աշխատանք:
    Պատրաստել ուսումնական նյութեր և  տեսադասեր:

    Դաս18()
    Արտաթորության համակարգի, երիկամների հանդիպող հիվանդությունները 12
    Լրացուցիչ աշխատանք:
    Պատրաստել ուսումնական նյութեր և  տեսադասեր:

    Դաս19()
    Վերարտադրողական համակարգ, արական և իգական սեռական համակարգեր, սեռական բջիջներ, բեղմնավորում:
    Պատրաստել ուսումնական նյութեր և  տեսադասեր:

    Դաս20()
    Երեխայի ծնունդը ,աճը և զարգացումը
    Պատրաստել ուսումնական նյութեր:

    Դաս21()
    Շարունակում ենք ուսումնասիրել ժառանգական հիվանդությունները 1, հեմոֆիլիադալտոնիզմ , 2րդ տիպի շաքարային դիաբետ     դրանց     ախտանիշները      հնարավոր      բուժումը,               փոխանցման ճանապարհներըվտանգը:

    Պատրաստել ուսումնական նյութեր

    Monday, August 6, 2018

    9-րդ դասարանի առաջադրանքների փաթեթ


    Դասագրքի հղումն է

    Դաս 1  (24․09-28․09․18)
    Կենդանի օրգանիզմի բաղադրությունօրգանականանօրգանական նյութերհիդրոֆիլ և հիդրոֆոբ նյութր:Բջջի օրգանական նյութեր, սպիտակուցներդրնաց կառուցվածքը՝առաջնայիներկրորդայիներրորդայինչորրորդային կառուցվածք,  բնափոխումֆունկցիան:Ածխաջրերճարպեր դրանց կառուցվածքը:
    Լրացուցիչ աշխատանք
    Բերել  առօրյաում հենդիպող սպիտակուցների բնափոխման օրինականեր,նշել  պատճառներըինչ գործոնների ազդեցությամբ են դրանք բնափոխվումպատրաստել ուսումնական նյութ:


    Դաս 2
    ()
    Նուկլեինաթթուներ, դրանց ֆունկցիաներըգենետիկական կոդ
    Լրացուցիչ աշխատանք
    Թարգմանել հղումներով նշված  որևէ նյութ և պատրաստել ուսումնական նյութեր:




    Դաս(01.10-05.10.18)
    Նուկլեինաթթուների կառուցվածքըֆունկցիանԳենետիկական կոդ1:
    Լրացուցիչ աշխատանք
    Որո՞նք են նուկլեինաթթուների ֆունկցիաներըպատրաստել ուսումնական նյութ:




    Դաս 4․ (15.10.-19.10.19)
    Լրացուցիչ աշխատանք
    Կրկնում եք նաև նախորդ թեմաները, թարգմանում, նյութ պատրաստում։


    Դաս 5(25.10.-29.10.19) Սպիտակուցների սինեթեզ՝ տրանսկրիպցիա    և  տրանսլյացիա:
    Լրացուցիչ աշխատանք


    Թարգմանել հղումներով նշված  որևէ նյութ և պատրաստել ուսումնական նյութեր։

    Դաս 6(19.11.-23.11.)
    Էներգետիկ փոխանակություն։Գլիկոլիզ,Ավտոտրոֆ, հետերետրֆ օրգանիզմներ։Ֆոտոսինթեզ, 1 Քեմոսինթեզ։
    Լրացուցիչ աշխատանք
    Թարգմանել հղումներով նշված  որևէ նյութ և պատրաստել ուսումնական նյութեր։

    Դասը  7(26.11.-30.11.18)
    Գենետիկայի հիմնական հասկացությունները, ժառանգականություն և փոփոխականություն  Մենդելի 1-ին օրենք, գենոտիպ և ֆենոտիպ:


    Դասը  8(3.12-7.12.18)

    Մենդելի 2-րդ օրենքը:Ոչ լրիվ դոմինանտություն:Գամետների մաքրության վարկած:


    Դաս 9 (17․12-21․18․18)
    Սեռի գենետիկա, սեռի հետ շղթայակցված հատկանիշների ժառանգում, ժառանգական հիվանդություններ:էջ՝75-79:

    Փետրվար- մարտ II  Կիսամյակ
    Դասը 10 (04.02-08.02.19)
    Բջջի բաժամումը՝միթոզ  ,   քրոմոսոմի:Էջ44-46:
    Լրացուցիչ աշխատանք
    Թարգմանել հղումներով նշված   նյութը և պատրաստել ուսումնական նյութեր:


    Դասը 12 ()
     Բջջի բաժանումը ՝մեյոզ  1:
    Լրացուցիչ աշխատանք
    Սովորել  տեսական  նյութը , թարգմանել   հղումներով   նշված    որևէ   նյութ   և  պատրաստել ուսումնական նյութեր:


    Դաս 13 (11.02-19.02.19)
     Հետսաղմնային զարգացման շրջանները,ընդհանուր բաժնի ամփոփում։
    Կրկնակի բեղմնավորում 
    Վիրուսներ  1,
    Համացանցից գտնել հետաքրքիր տեղեկություններ վիրուսների վերաբերյալ, համեմատել տարբեր վիրուսների գոյատևման պայմանները, առաջացրած հիվանդությունները, բուժման հնարավոր եղանակները:

    Դաս14(11.02.19.02.19)
    Դարվինի էվոլյուցիոն տեսություն,էվոլյուցիայի շարժիչ ուժերը:Էջ 91-94:
    Պատրաստել ուսումնական նյութ, արտահայտել նաև ձեր տեսակետը, բերել վերջինիս վերաբերյալ փաստարկներ:

    Դաս15(18.02.-22.02.19)
    Գոյության կռիվ, բնական ընտրություն, օրգանիզմների հարմարվածությունը արտաքին միջավայրին :Էջ 96-106

    Դաս 16(25.02-01.03.19)
    Տեսակ, պոպուլյացիա, էվոլյուցիայի գլխավոր ուղիները՝ արոմորֆոզ, իդեոադապտացիա, ընդհանուր դեգեներացիա:Էջ108-112:


    Դաս 16(18.03-22.03.19)
    Էկոլոգիական գործոններ, դրանց դասակարումը:Էջ 129-133:


    Դաս 17(1.04-05.04.19)
    Միջավայրի կենսածին գործոններ, օրգանիզմների միջև  տեղի  ունեցող փոխհարաբերությունները,չեզոքություն, մրցակցություն, սիմբիոզ:Էջ 129-141:


    Դաս 18()
    Էկոլոգիական համակարգեր՝ պրոդուցենտներ , կոնսումենտներմ, ռեդուցենտներ:Սննդային կապեր օրգանիզմների միջև՝ էկոլոգիական բուրգ:Էջ142-148:


    Դաս 18(14.04.-18.04.19)
    Մարդու տնտեսկան գործունեության հտևանքով առաջացած բնապահպանական հիմնախնդիրները:Էջ 149-152:
    Գաղափար կենսոլորտի մասին,կենսոլորտի բաղադրիչները,կենդանի նյութ:
    Լրացուցիչ աշխատանք
    Բերել առօրյաում ձեզ հանդիպող մարդու տնտեսկան գործունեության հտևանքով առաջացած բնապահպանական հիմնախնդիրների օրինակներ, տալ դրանց հնարավոր լուծումներ:


    Դաս. 19(22․04-26․04․19)

    Շրջակա միջավայրի վնասակար ազդեցությունը մարդու առողջության վրա։ԷՋ165-171։Կարդում եք նաև հետաքրքիր է իմանալ հատվածը։Պատրաստում ուսումնական նյութ։

    Մուտացիաներ, դասակարգումը,քրոմոսոմային և գենային մուտացիաներ,մարմնական և սեռական բջիջներում, մուտացիաների պատճառները,ուռուցքներ և ուռուցքածիններ:Պատրաստել այս թեմաներով նյութեր՝հոդվածներ, դնել բլոգներում, հղումները ուղարկիել ինձ։


    Դաս. 20()
    Բույսերի և կենդանիների սելեկցիա, դերը մարդու կյանքում և բնության մեջ:
    Լրացուցիչ աշխատանք
    Թարգմանել հղումներով նշված  որևէ նյութ և պատրաստել ուսումնական նյութեր
    Բերել ձեզ ծանոթ, հանդիպող սելեկցիաների օրինակներ, որն է դրա կենսաբանական նշանակությունը:

    Դաս 20 (14.05.-18.05.18)

    Ընտրել որևէ ժառանգական հիվանդություն և նկարագրել այն։
    Մուտացիաներ, դասակարգումը,քրոմոսոմային և գենային մուտացիաներ,մարմնական և սեռական բջիջներում, մուտացիաների պատճառները,ուռուցքներ և ուռուցքածիններ:Պատրաստել այս թեմաներով նյութեր՝հոդվածներ, դնել բլոգներում, հղումները ուղարկել ինձ:



    Դաս 22()
    Էվոլյուցիայի շարժիչ ուժերը,գոյության կռիվ,  բնական ընտրություն.:
    Լրացուցիչ աշխատանք։
    Թարգմանել հղումներով նշված  որևէ նյութ և պատրաստել ուսումնական նյութեր



    Դաս. 23()
    Բույսերի և կենդանիների սելեկցիա, դերը մարդու կյանքում և բնության մեջ:
    Լրացուցիչ աշխատանք
    Թարգմանել հղումներով նշված  որևէ նյութ և պատրաստել ուսումնական նյութեր

    Բերել ձեզ ծանոթ, հանդիպող սելեկցիաների օրինակներ, որն է դրա կենսաբանական նշանակությունը: