Pages

Thursday, April 30, 2020

Մայիսյան Հավաք -Բնագիտությունը ընտանիքում





Կլոր սեղան - քննարկում օր մայիսի 7, ժամը 11.00
Ներկայացնում են Միջին դպրոցի սովորողները

Սովորողները և ծնողները ներկայացնում են առցանց - հեռավար ընտանեկան բնագիտական նախագծերը

  • նախապատրաստական աշխատանքներ
  • ինչպես են ընտանիքի անդամները մասնակցել նախագծին
  • որոնք են ստացած հմտություններն և գիտելիքները 
  • առաջարկներ և լրացումներ՝ նախագիծը էլ ավելի էֆեկտիվ և ուսուցողական դարձնելու համար։
Քիմիա
Սահակյան Սուսաննա
Ֆիզիկա 
Մխիթար Գայանե
1Վիգեն Հովհաննիսյան ջերմային երևութներ 
2Հովակիմյան Վիգենզատկային ծեսը ֆիզիկայի տեսանկյունից
3Ղալամքարյաններ Հրաչ և Լևոն Արքիմեդյան ուժ և դիֆուզիա
4Ղազարյան Հայկ՝<< Թերմոս>>պատրաստում խոհանոցում 
5․Ղալամքարյաններ Հրաչ և Լևոն  ջերմահաղորդականություն
6․Արև Սուքիասյան պինդ մարմնի խտություն
7․Մելինչենկո Դավիդ   փորձ1.  փորձ 2



ԲՆագիտական փորձեր
1.Սեդա Մարգարյան 1
2․Լուիզա Եղիազարյան 1
3․Անահիտ Վերմիշյան 1

Քիմիա
Էմմա Այվազյան
Ախտահանիչ լուծույթներ
1.Լուիզա Եղիազարյան 1
2․Բագրատ Սադոյան 1
3․Տիգրան Գրիգորյան 1


Քրիստինե Սահակյանց
1.Լևոն Ստեփանյան 1

Կենսաբանություն
1․ Մերի Երեմնայն հարցազրույց մայրիկի հետ
2․Դավիթ Ամիրյան մարսողական համակարգ, շնչառական համակարգ
3․Միլենա Դանիելյան շնչառական համակարգ

Friday, April 17, 2020

Առցանց առաջադրանքներ


Անհատական աշխատաժամանակ

Ապրիլի 27-Մայիսի 8
9_րդ դասարան
Բույսերի և կենդանիների սելեկցիա, դերը մարդու կյանքում և բնության մեջ:
Պատրաստել ուսումնական նյութեր
Բերել ձեզ ծանոթ, հանդիպող սելեկցիաների օրինակներ, որն է դրա կենսաբանական նշանակությունը։

Ապրիլի 13_24
9_րդ դասարան՝մուտացիաներ, դրանց առաջացման պատճառները։

10_12 _ րդ դասարաններ՝ ընտանիքի գենետիկա։


Wednesday, April 15, 2020

Ուսումնական 3_րդշրջանի ամփոփում


Իրականացված աշխատանքներ
Մայիսի 11_22
Միջին Դպրոց
1․ Պողոսյան Գրիշա 1
2․Մուսաելյան Վահե 1
3․Ջանիկյան Արթենի 1
4․Հովակիմյան Վիգեն 1
5․Հրաչ և Լևոն Ղալամքարյաններ 1
6․Մանուկյան Մարիաննա 1

Ապրիլի 12-24
Ընտանեկան Նախագծերի փաթեթ
Միջին դպրոց 
1․Արթուր Պետրոսյան 1
2․Հարությունյան Միլենա 1
3․Պողոսյան Գրիշա 1
4․ Մերի Երեմյան 1
5․Գոմցյան Կարինե 1

ներկայացված են լինքերով։

8-րդ դասարան

1․Դավիթ Հարությունյան
2․Մերի Երեմյան և Լուիզա Արտենյան
3․Էմմա Միրզոյան
4․Էլեն Գյուլումյան
5․Մանուկյան Մարիա 123
6․Մելքումյան Արսեն
7․Խաչատրյա Լիրա 2
8․Արշակ Առուստամյան
9․Վիգե Հովակիմյան
10․Գրիշա Պողոսյան
11․Մանուկյան Կարինա 1․ 2․ 3․ 4․ 5
12․Հարությունյան Միլենա
13․Ազատյան Նարե
14․Ստեփանյան Գոհար
15.Գրիգորյան Գրիգոր
16․Վահե Սարգսյան
17․Մուսաելյան Վահե
18․Քնարիկ Հակոբյան
19․Քալիճյան Արաքս
20․ Ներսիսյան Նարեկ 1
21Իսպիրյան Դավիթ
22․Բանդուրյան Ասյա
23․Բրուտյան Տիգրան
24.ԴանիելյանՄիլենա
25․Ամիրյան Դավիթ 1 , 2
26․Արզումանյան Ալինա
27․Տեր-Թորոսյան Գևորգ 
28․Սերլի Շահի
29․Սիմոնյան Մարկ



Անհատական աշխատաժամանակ

Մայիսի 11-15
Արտաթորության համակարգի, երիկամների հանդիպող հիվանդությունները 1, 2

Լրացուցիչ աշխատանք:

Պատրաստել ուսումնական նյութեր և  տեսադասեր։

Ապրիլի 27-Մայիսի 8

Մաշկի կառուցվածքը և ֆունկցիան:Ինչպե՞ս է մաշկը պաշտպանում մեր օրգանիզմը՞նչ գաղտնիք է թաքցնում մաշկը:
  • Վերցնել հարցազրույց բժիշկ բարեկամներից
  • Պատրաստել տեսանյութ մաշկի տեսակների, հիգիենայի վերաբերյալ
  • Պատրաստել ուսումնական նյութեր, տեղադրել բլոգներում:

Ապրիլի 13_24
Նախահիծ 1
Սնման հիգիենան, մարսողական օրգանների հիվանդություններ, դրանց կանխարգելումը:

  • Վերցնել հարցազրույց բժիշկ բարեկամներից
  • Պատրաստել տեսանյութ առողջ սննդի նշանակության վերաբերյալ
  • Նշել ի՞նչ արդյունքների կարող է հանգեցնել ծխախոտի և ալկոհոլի չարաշահումը։
Նախագիծ 2
Վիտամիններ, դրանց դերը մարդու կյանքում, վիտամինների թեր ֆունկցիայից առաջացող հիվանդություններ, դրանց ախտանիշները և կանխարգելումը: 
  • Ո՞ր վիտամիններն են սինթեզվում մարդու օրգանիզմում
  • Նշել , որ  վիտամինները ինչ տեսակ սննդամթերքներում են պարունակվում։
  • Ինչպես է անհրաժեշտ պատրաստել սննդամթերքը, որպեսզի ջերմային մշակման արդյունքում վիտամինային կորուստը լինի մինիմալ մակարդակի։
Պատրաստել  ուսումնական նյութ մարսողական հիվանդությունների վերաբերյալ:

Մարտի 30_ Ապրիլի 14

Նախագիծ 1
Մարսողության համակարգ , կառուցվածքը :Մարսողությունը բերանի խոռոչում:Մարսողական գեղձեր, դրանց կառուցվածքը և ֆունկցիան: 
Սննդի բաղադրամասերը և դրանց նշանակությունը, Մարսողության նշանակությունը, մարսողական համակարգի կառուցվածքը:
Օնլայն աշխատանք ՝ 1․ 2 տեսադասերի դիտում, նյութերի քննարկում, հարցերի պարզաբանում։

Նախագիծ 2
Զատկական ծես
Նախագծի ընթացքը՝

  • Նկարագրել ինչպե՞ս եք պատրաստվում ծեսին
  • Ո՞վ է խնամում ցանած ածիկը
  • Ի՞նչ հաճախականությամբ և որքան են ջրում
  • Ո՞ր եղանակին և ի՞նչ ինտենսիվությամբ են աճում ծլերը, չափել սմ_ով և գրանցել
Նախագծի արդյունքը՝
  • Ընտանիքի անդամների հետ միասին պատմել, ձայնագրել ծեսի ընթացքը
  • ինչ ավանդույթներ գիտեք կապված այս ծեսի իրականացման հետ
  • Պատրաստել տեսանյութեր, տեղադրել բլոգում, հղումը ուղարկել ինձ։
Դասերի օնլայն դասացուցակ՝ 
դասարան                օր         ժամ
2․8․7-դասարան    30․03   11․30-12․30
3․8․2-դասարան    31․03    10․00-11․00

Լրացուցիչ աշխատանք
1.Վերցնել հարցազրույց բժիշկ ծնողներից, բարեկամներից առողջ սննդի , մարսողական հիվանդությունների, դրանց կանխարգելման վերաբերյալ։
2․Նյութերը նայել,  թարգմանել և պատրաստել տեսադասեր, տեղադրել բլոգներում, հղումները ինձ։

Պատրաստած նյութերը կարող եք ուղարկել a.asatryan@mskh.am էլ. հասցեին։

Մարտի 16-20
8-րդ դասարանի սովորողների համար

Շնչառական համակարգ:Կառուցվածքը և ֆունկցիան
Տնային առաջադրանք:
Նյութերը նայել, փորձել հասկանալ,պատրաստել ուսումնական նյութեր,  4-5րոպե տևողությամբ  նյութերը թարգմանել և պատրաստել տեսադասեր, տեղադրել բլոգներում, հղումները ուղարկել ինձ:Հարցերի դեպքում անպայման գրեք, թարգմանությունը գրավոր ինձ ուղարկեք, ես կստուգեմ , որից հետո նոր կկցեք ֆիլմին, որպեսզի սխալներ չլինեն:





Մարտի 2-8
1. Ի՞նչ ազդեցություն ունի օրգանիզմի վրա մարդու հոգեվիճակը, ինչու՞ կենսուրախ մարդիկ ավելի հազվադեպ են հիվանդանում
2. Առողջ սիրտ, որն է վրեջինիս նախադրյալները՝ կարող եք վերցնել հարցազրույց բարեկամ բժիշկներից։

3.Մեր լաբորատորիան համալրվել է նոր սարքավորումներով, ուստի առաջարկում եմ կատարել հետևյալ հետազոտական աշխատանքները

  • Ի՞նչ է մանրադիտակը, ո՞վ է

ատրաստել ուսումնական նյութեր և հրապարակել բլոգներում։

Monday, April 13, 2020

Ապրիլի 13_17

Մուտացիաներ ընտանեկան նախագիծ մասնակիցներ 9_րդ դասարանի սովորողներ
Նախագծի ընթացքը

  • Պարզել դասակարգումը(որոնք են քրոմոսոմային և գենային , գենոմային մուտացիաները)
  • մարմնական և սեռական բջիջներում, մուտացիաների առաջացման պատճառները
  • ուռուցքներ և ուռուցքածիններ։ 

Նախագծի արդյունքը
  • Պատրաստել այս թեմաներով նյութեր
  • Վերցնել հարցազրույց բժիշկ, գենետիկ բարեկամներից
  • Արդյունքները լուսաբանել բլոգներում։

Thursday, April 9, 2020

Նախագծային աշխատանք

Նյութի հեղինակ ՝ Դադալյան Տաթև։

Վիրուսներ և Բակտերիաներ, որոնք գրեթե ոչնչացնում էին ամբողջ աշխարհը


Ժանտախտ(чума)-  եկել է Չինաստանից: Առաջին անգամ հասել Եվրոպա մոտ 540 թվականին։ Հիվանդությունը տանջում էր մայրցամաքը մոտավորապես 200 տարի։ Այն դարձավ տարածքի բնակչության թվի մոտ 50 տոկոսով կրճատման պատճառը։ Հասնելով իր գագաթնակետին, ժանտախտը սպանում էր Կոստանդնուպոլիսում ապրող օրական մոտ 10․000 մարդ։ Դիակներին թաղելու տարածքը գնալով սպառվում էր, այդ պատճառով դրանք մնում էին փողոցների վրա։ Բնակիչները վախենում էի թաղել իրենց բարեկամներին։
Ժանտախտից մահացածների քանակը ճշգրիտ չէ և երբեք չի տեղադրվի։ Բայց պատմաբանները կարծում են, որ այն պատմության մեջ եղել է ամենամահացուներից մեկը։ 200 տարիների ընթացքում, ըստ ժամանակակից հաշվարկների, ժանտախտից մահացել է մոտ 25-50 մլն մարդ։ Այն ժամանակ դա կազմում էր ամբողջ աշխարհի բնակչության մոտավորապես քառորդ մասը։
ԸՆԴՀԱՆՐԱՊԵՍ
Ժանտախտը վարակիչ հիվանդություն է, որը հարուցվում է Yersinia pestis բակտերիայով։ Ախտանշաններից են տենդը, թուլությունը և գլխացավը։ Սովորաբար այն սկսվում է հարուցչի ազդեցությունից հետո մեկից յոթ օրվա ընթացքում։ Բուբոնային ձևի ժամանակ առկա է ավշային հանգույցների մեծացում, սեպտիցեմիկ ձևի դեպքում հյուսվածքները կարող են սևանալ և մահանալ, իսկ թոքայինի դեպքում դիտվում է շնչահեղձություն, հազ և կրծքավանդակի ցավ։ Հաղթել ժանտախտին 14րդ դարում դեղամիջոցների միջոցով իհարկե անհնար էր։ Բայց ի շնորհիվ Կարմիր բանակի համաճարակաբանության և հիգիենայի հետազոտական ​​ինստիտուտի սովետական ​​գիտնականների 1947 թվականին ստեղծվեց հակաբիոտիկ։ Դեղամիջոցը օգնեց ամբողջովին բուժել առաջին հիվանդներին։ Այժմ աշխարհում լինում են ժանտախտի առանձին բռնկումներ, պատշաճ բուժմամբ, մահացությունը չի գերազանցում 5-10% -ը:
Իսպանական գրիպ(50-100մլն մահացաց մարդ)- 1918-ին, երբ աշխարհը նոր էր վերականգնվում Առաջին աշխարհամարտից, հայտնվեց նոր վիրուս — H1N1: Նա 500 միլիոն մարդու վարակեց մոլորակի բոլոր անկյուններում, նույնիսկ շատ հեռավոր վայրերում: Մահացությունների ընդհանուր թիվը հասել է առնվազն 50 միլիոնի, իսկ որոշ աղբյուրների համաձայն `100 միլիոն: 1919-1920 թվականներին փակվել են դպրոցներն ու թատրոնները, իսկ նրանցից ոմանք օգտագործվել են որպես դիահերձարան: Վիրուսի աղբյուրը Ֆրանսիայում զինվորական դաշտային ճամբարն էր։ Այնուամենայնիվ գրիպն անվանում են իսպանական։ Այն անհետացավ նույնքան հանկարծակի, ինչպես հայտնվել էր։ Համարվում է, որ «իսպանական գրիպը» մուտանտվել է ավելի քիչ մահացու շտամների մեջ: Այնուամենայնիվ, հաստատ այդ մասին չի կարելի ասել: Իսպանական գրիպի բռնկումը նույնպես համարվում է բոլոր ժամանակների մահացու համաճարակներից մեկը։ 
Эпидемии

Աղբյուր1
Աղբյուր2

 

Ահատական աշխատաժամանակ

Տեսադասերի ժամանակացույց
Միջին դպրոց
1․երկուշաբթի 8․1-11․30
2․երեքշաբթի  8․6-13․00
3․չորեքշաբթի 8․4-11․30
4․հինգշաբթի  8․7-13․00
5․ուրբաթ        8․3-11․30

Ավագ դպրոց
1․ երկուշաբթի , հինգշաբթի 10-րդ դասարան-12․30
2․ երեքշաբթի,ուրբաթ  11-12-րդ դասարաններ-15․00
3․ երեքշաբթ 9-րդ դասարան-18․00

Այլ աշխատանքներ
1․Օրական 3 ժամ տրամադրում եմ  սովորողների հետ առցանց աշխատանքներին՝ ուղարկած առաջադրանքների ստուգմանը, ենթակայքերում հրապարակմանը
2․Մասնակցում եմ կազմակերպվող առցանց հավաքներին։