Pages

Լաբորատոր ուսուցում կենսաբանությունում






Համակարգումը՝ Նարօտ Դավթյանի , Սոֆյա Շագոյան

Վայրը՝ կենսաբանության լաբորատորիա

Նախագծի մասնակիցներ ՝ կենսաբանության ընտրության խմբի սովորողներ, կրտսեր դպրոցի սովորողներ

Ընթացքը՝ 

  • սովորողները ներկայացնում են իրականցվող փորձերը
  • փորձերի նպատակը
  • համեմատում ստացած արդյունքները
  • պարզաբանում դրանք
  • մանրադիտակով ուսումնասիրում ստացված կուլտուրաները
  • Սովորեցնում են կրտսեր ընկերներին փորձերի ընթացքը, անվտանգ աշխատելու հմտությունները, սարքերից օգտվելու կանոնները
արդեն իրականացված փորձերին կարող եք ծանթոնալ այստեղ հղումներով՝ 1, 2, 3:







Thursday, April 14, 2022

Էկոկոգիական աղետներ

 Նախագծի մասնակիցներն են կրթահամալիրի տարատարիք սովորողները



Նախագծի նպատակը՝

  • ուսումնասիրել կենսաբանական աղետները , որոնք են դասվում վերջիններիս շարքին
  • ինչպես հասկանալ , որ գտնվում ենք կենսաբանական աղետի եզրին
  • առաջարկել միջոցներ աղետները կանխարգելելու համար
  • աղմուկը որպես էկոլոգիական աղետ, փորձել չափել , առաջարկել լուծումներ
Նախագծի ընթացաքը
  • համացանցից գտնել տեղեկություն՝ ինչ է ինվազիան
  • փորձել գտնել այլ կենսաբանական աղետներ
  • գտնել առաջարկվող լուծումներ
  • բերել առօրյայում հանդիպող աղետներ 
  • նշել այն երևույթերը , որոնց դու համարում ես կենսաբանական աղետ, բացատրել ինչով է պայմանավորված ընտրությունդ
Նախագծի արդյունք
Սովորողները պատրաստում են ուսումնական նյութներ, տեղադրում իրենց բլոգներում և ենթակայքերում։

Sunday, April 10, 2022

Բացօթյա լսարանների ստեղծում

Կրթահամալիրի 8, 9-12-րդ դասարանի սովորողների հետ, էկոտուրին ընդառաջ որոշել ենք ստեղծել կանաչապատ, բացօթյա  լսարան։Նախագծի ընթացքում համագործակցում ենք տիկին Շողիկի և Լուսինե Սարգսյանի հետ։

 
 








Տարվող աշխատանքներ՝

  • տարածքի մաքրում
  • Ծաղիկների  օազիսների ստեղծում
  • Կանաչապատում (հողի փխրեցում, խոտի սերմի ցան )
  • Կաթիլային ջրամատակարարման խողովակի մոնտաժային աշխատանք
  • Քարային և կոճղային լուծումներով բացօթյա լսարանների ստեղծում