Հոկտեմբերի 24, երկուշաբթի
9:00-9:30 պարատուն
9:30-10:00 ընդհանուր պարապմունք
10:00-11:00 ուսումնական կաբինետների նախաձմեռային պատրաստության աշխատանքներ,
11:00-12:30
«
Ուսումնական աշուն»
նախագծով հեռավար,
առցանց աշխատանք սովորողների հետ
12:30-13:00 Ընդմիջում
13:00-14:00 բույսերի և կենդանիների խնամք 8-րդ դասարանի սովորողների մասնակցությամբ
14:00-15:00 Մասնագիտական խորհրդատվություն –մասնագիտական
սեմինար
Հոկտեմբերի 25, երեքշաբթի
9:00-9:30 պարատուն
9:30-10:00 ընդհանուր պարապմունք
10:00-11:00
ԱՈՒՊ-
ների լրացում
11:00-12:30 Սեմինարի մասնակցություն
12:30-13:00 Ընդմիջում
13:00-15:00 բույսերի և կենդանիների խնամք 12-րդ դասարանի սովորողների մասնակցությամբ
Հոկտեմբերի 26, չորեքշաբթի
9:00-9:30 պարատուն
9:30-10:00 ընդհանուր պարապմունք
10:00-11:00
Կրթական պարտեզ.
շրջակա միջավայրի բարելավում
11:00-12:30 Սեմինարի մասնակցություն
12:30-13:00 Ընդմիջում
13:00-14:00 Բույսերի և կենդանիների խնամք 8-րդ դասարանի սովորողների մասնացությամբ
14:00-15:00 Մասնագիտական խորհրդատվություն –մասնագիտական
սեմինար
Հոկտեմբերի 27, հինգշաբթի
9:00-9:30 պարատուն
9:30-10:00 ընդհանուր պարապմունք
10:00-11:00 «Ուսումնական աշուն» նախագծով հեռավար, առցանց աշխատանք
11:00-12:00 Սեմինարի մասնակցություն
12:30-13:00 Ընդմիջում
13:00-14:00 բույսերի և կենդանիների խնամք 12-րդ դասարանի սովորողների մասնակցությամբ
14:00-15:00 Կենսաբանության ֆլեշմոբի առաջադրանքների կազմում
Հոկտեմբերի 28
Ուրբաթ
9:00-9:30 պարատուն
9:30-10:00 ընդհանուր պարապմունք
10:00-11:00 «Ուսումնական աշուն» նախագծով հեռավար, առցանց աշխատանք
11:00-12:00 Սեմինարի մասնակցություն
12:30-13:00 Ընդմիջում
13:00-14:00 բույսերի և կենդանիների խնամք
14:00-15:00 Կենսաբանության ֆլեշմոբի առաջադրանքների կազմում
Ճամփորդական նախագիծ
Նախագիծն իրականացվելու է աշնանային ուսումնական արձակուրդի ընթացքում՝ հոկտեմբերի 24-30:
Նախատեսված է 7 ,8, 9, 10-րդ դասարանի սովորողների համար:
Նախագիծ 7-րդ դասարանի սովորողների համար
Մեզ շրջապատող բույսերը բույսերը, եթե չունեք համացանցից ընտրում եք որևէ բույս և ուսումնասիրում
- բույսերի կառուցվածքը
- աճման համար բարենպաստ պայմանները
- բազմացման առանձնահատկությունները
- նկարագրել ձեր տան, բակի բույսերը՝նշելով ով է խնամում դրանք և ինչպես
- հնարավորության դեպքում ձեզ հետ բերում ենք բույսերի կտրոններ՝ դասարանում բազմացնելու նպատակով
- պատրաստել ուսումնական նյութեր և տեղադրել բլոգներում
Նախագիծ 8-րդ դասարնի սովորողների համար
Ուսումնասիրել հումորալ, նյարդային և տեսողական համակարգերի հիվանդությունները
- դրանց առաջացման պատճառները
- առաջաին նշանները, որոնք մատանշում են հիվանդության առկայությունը
- կանխալգելման մեթոդները
- պատրաստել ուսումնական նյութեր և տեղադրել բլոգներում
Նախագիծ 9-րդ դասարանի սովորողների համար
Կյանքի մակարդակը Հայաստանում:Այս նախագիծը շատ արդիական է,քանի որ այն ուղղակի վերաբերվում է բոլոր մարդկանց և այն հետազոտելու համար պահանջվում են գիտելիքներ տարբեր ոլորտներից:
Կյանքի մակարդակը կախված է հետևյայ գործոններից
- Գենետիկայից
- Էկոլոգիայից
- Բժշկական սպասարկումից
- Սնունդից
- Դեղագործությունից
- Ալկոհոլի օգտագործումից
- Ծխելուց
- Թմրանյութերի օգտագործումից
- Հանգստի և աշխատանքային ռեժիմից
10. Երկրի քաղաքական և տնտեսական վիճակից և այլն
11.Ֆիզիկական ծանրաբեռնվածությունից
Մնացած պատճառները կարող են առաջարկել սովորողները
Պատրաստել ուսումնական նյութեր և տեղադրել բլոգներում
Նախագիծն 10-րդ դասարանի սովորողների համար
Մարդու գենետիկա
Մարդու գենետիկան և դրա ուսումնասիրման մեթոդները: Մարդու գենետիկայի նշանակությունը բջջագիտության և առողջագիտության համար: Ժառանգական հիվանդություններ և դրանց կանխարգելման միջոցները:
Ուսումնական ճամփորդություն ԵՊՀ-ի գենետիկայի ամբիոն
Նախագծի նպատակը
- ձևավորել գիտելիքներ մարդու գենետիկայի, նրա ուսումնասիրման մեթոդների
- ծանոթացնել մարդու ժառանգական հիվանդությունների, դրանց պատճառների
- ՏՀՏ-ների միջոցով ուսումնական նյութերի ստեղծում
- պատրաստել ուսումնական նյութեր և տեղադրել բլոգներում