Pages

Tuesday, May 30, 2017

Տեղեկատվական թերթիկներ՝ պուրակներում




Նախագծի նպատակն է
9.00 — 9.30 — ընդհանուր պարապմունք
Զբոսանք բանգլադեշյան այգիներում, պուրակներում, թերթիկների բաժանում (քանակը՝ 70), կրթահամալիրի ներկայացում քաղաքացիներին:

Արդյունքները՝ տեսանյութով, ռադիոնյութով։

Tuesday, May 23, 2017

Ելակի այլընտրանքային թաղարեր

Նախագիծ

 Նախագծի ընթացքը
  • ելակի այլընտրանքային թաղարի համատեղ ձևավորում
  • քննարկել  ինչ բույսեր կարելի է աճեցնլ ջերմոցում
  • ինչպես խնամել ելակի սածիլները
Նախագծի նպատակը

  • համալրել ջերմոցային բույսերը
  • ստանալ  յուրահատուկ, գեղեցիկ  դիզայն 


    Անհատական աշխատաժամանակ

    Ճամբարային ժամանակացույց
    • 00-09.15` ընդհանուր պարապմունք-պարատուն, մարզախաղեր
    • 9.20-14.00` նախագծային ուսուցում
    • 12.30-13.00` ընդմիջում. սննդի կազմակերպումը որպես ինքնասպասարկում, տեխնոլոգիական կարողությունների դրսևորում-ցուցադրում
    • 13.00-14.00`օրվա ամփոփում, նախապատրաստում  հաջորդ օրվան
    12.06-16.06 – Մասնակցություն թարգմանական ստուգատեսին,այլ ստուգատեսներին (փառատոնային դիտումները, նյութերի ներկայացումներ` ճամբարի ընթացքում ստեղծված)
    19.06-30.06 – մանկավարժական ամառային դպրոց
    19.06 – 9-րդ դասարանցիների պետական քննություն կենսաբանությունից
    Ամբողջ ամիս`

    Առցանց աշխատանքը

    Ենթակայքում աշխատանքը

    Հանրօգուտ աշխատանքը




    Ճամբարային ժամանակացույց
    • 00-09.15` ընդհանուր պարապմունք-պարատուն, մարզախաղեր
    • 9.20-14.00` նախագծային ուսուցում
    • 12.30-13.00` ընդմիջում. սննդի կազմակերպումը որպես ինքնասպասարկում, տեխնոլոգիական կարողությունների դրսևորում-ցուցադրում
    • 13.00-14.00`օրվա ամփոփում, նախապատրաստում  հաջորդ օրվան


    Thursday, May 18, 2017

    Ամառային ճամբար 2017







    Նախագիծ 1

    Վայրը՝ Ղուկասավան գյուղ. Ղուկասավանից Զանգիի կիրճ
    Սովորող՝ 7-րդ  դասարանի սովորողներ
    նպատակը՝
    Նախագծի նպատակն է ուսումնասիրել Հրազդան գետն, գետի էկոլոգիական խնդիրներին, տնտեսական նշանակությանը,  գետի հետ առնչվող պատմական իրադարձություններին:
    • նախապես հավաքում ենք  մանրամասն տեղեկություն  նշված հատված մասին
    Ճամփորդության ընթացքը՝
    • քայլելով անցնում ենք նշված հատվածը՝  Ղուկասավան - Զանգիի կիրճ
    • հանդիպում տեղացիների հետ՝կատարելով հարցազրույցներ
    • ուսումնասիրում աճող բուսականությունը,ծառատեսակները 
    Արդյունքները՝
    • մասնակիցները իրենց բլոգներում պատմում են ուսումնասիրության մասին
    • խմբի ղեկավարը մանրամասն հաշվեվություն է ներկայացնում ճամփորդության մասին
    • պատրաստում են տեսադասեր,աուդիո և վիդո նյութեր 








    Նախագիծ 2

    Ճանաչում ե՞նք մեր շրջապատը

    1. Տվյալ տարածքում բնակվող կենդանիների տեսակները`ինչով է պայմանավորվածհենց այդ տեսակների տարածվածությունը
    Հետևել կենդանիների վարքգծին`ինչ վայրերում են բույն հյուսում,
    Ինչ <<շինանյութ>> են օտագործում բույն պատրաստելու համար
    Ինչպես են խնամում ձագերինինչպես են տեղափոխում մի վայրից մյուսը
    Ինչ հատկանիշներով են տարբերվում նորածին ձագուկները հասունձևերից,զարգացման որ շրջանում որ օրգաններն են առաջանում
    Ինչ կենսաբանական նշանակություն ունի զարգացման ընթացքումկերպարանափոխությունըհասուն և նորածին ձևերի տարբերությունը /օրինակ`գորտը և շերեփուկըթիթեռը և հարսնյակը և այլն/
    2.Տվյալ տարածքի բույսերի տեսակներըինչով է պայմանավորված հենց այդտեսակների տարածվածությունը
    Բույսերից ինչ ավանդական դեղատոմսեր են պատրաստում և օտագործում այդտարածքի բնակիչները
    Շատ հին ժամանակներից մարդիկ տեղումների մասին պատկերացում կազմել ենհետևյալ  կերպ`եթե երկինքը ամպամած էբայց խատուտիկի ծաղկիկները բացվածենուրմն անձրև չի սպասվումիսկ եթե օրը արևոտ է ու պարզբայց խատուտիկիծաղիկները փակված են ,ապա անձրևը անխուսափելի է : Տարբեր տեղեկատվական աղբյուրներից,    նման տեղեկություններ բույսերի ևկենդանիների մասին
    Նախագծի արդյունքը
    Ճանաչել իրենց շրջապատող բույսերն և կեդանիներըհավաքել տեղեկություններտվյալ   բույսերից տարբեր դեղատոմսեր պատրաստելու մասին
    Ճանաչել իրենց շրջապատող կեդանիներինինչպես տարբերել թունավորտեսակներին,    ինչպես պաշտպանվելև ինչպես կատարել առաջին օգնությունխայթոցների դեպքում
    * Գտնել համացանցից կարճամետրաժ ֆլիմեր ձեզ հետաքրքրող  բույսերի և կենդանիների մասին, թարգմանել , պատրաստել ուսումնական նյութեր


    Նախագծի նպատակն է
    Հարցազրույցներիռադիոհաղորդումներիֆիլմերիֆոտոշարքերի տեսքով,հետաքրքիր ուսումնական նյութերից մեդիափաթեթի պատրաստում,
    Նյութերի տեղադրում բլոգներումկրթահամալիրի կայքում և ենթակայքերում
    Առաջացնել սեր և հոգատարություն կենդանիներիբույսերի նկատմամբ

    Wednesday, May 17, 2017

    Ճամփորդություն Գառնի և Գեղարդ




    Ճամփորդողների խումբը`  Միջին դպրոցի սովորողներ
    Ճամփորդության օրը՝  
      Նպատակը՝ 
    ·                     Սովորողների ստեղծագործականհայրենագիտական,  աշխարհագրական, ճամփորդական գիտելիքների զարգացում, ամրապնդում, կողմնորոշում տեղանքում, հայրենիքի տեսարժան վայրերի ու բարձունքերի բացահայտում:
    ·                     Շրջակա բույսերին ծանոթացում
    ·                     Սերմերի տարածման եղանականների, ձևավորված հարմարանքների ուսումնասիրում

    Մեկնում `  Մայր դպրոցից ժամը 
    Վերադարձ՝  ժամը 
    Ճամփորդության անհրաժեշտ պարագաներ՝
    §  հարմար կոշիկներ
    §  արևապաշտպան գլխարկ
    §  հարմար ուսապարկ
    §  սնունդ և ջուր
    §  ֆոտոխցիկ, ձայնագրիչ


    Ճամփորդության ավարտից հետո  սովորողներն ընդհանրացնում են հավաքած տեղեկություններըիրենց տպավորությունները  և վերջնական  արդյունքները  հրապարակում  բլոգում ։

    Saturday, May 6, 2017

    Մայիսյան հավաքի ընթացքում մեր հյուրն է լինելու Բնապահպանության տեսչության աշխատակից` Թոմաս Թադևոսյանը



    Մայիսի  11-ին , ժամը՝ 11.00, մեր հյուրն է լինելու բնապահպանության տեսչության աշխատակից ՝ Թոմաս Թադևոսյանը:
    Հանդիպման մասնակիցներ են 8րդ և 10րդ դասարնի կենսաբանության ընտրության խմբի սովորողները


    Հյուրընկալման նպատակն է 
    • Սովորողների մոտ ընդլայնել գիտելիքները տվյալ ոլորտի         վերաբերյալ 
    • քննարկել, պարզաբանել արդի էկոլոգիական խնդիրները
    • առաջարկել  համապատասխան լուծումներ
    • փորձել գտնել համագործակցության  եզրեր
    Սիրով սպասում ենք

    Tuesday, May 2, 2017

    Մայիսյան 12րդ հավաք


    Նախագիծ I  11.05.16 4րդ դասաժամ 7րդ դասարան

    Մեր շրջապատի բուսականությունը 

    Նախագծի ընթացքը

    • Սովորողները ծանոթանում են շրջապատի ծառերի և թփերի տեսակներին
    • հաշվաում են յուրաքանչյուր տեսակը
    • համացանցից գտնում են  տեղեկություններ համապատասխան բույսերի մասին
    Նախագծի նպատակը

    • պատմում և ձայնագրում են ՝ պատրաստելով ուսումանական նյութեր
    • ստանում են համապատասխան գիտելիքներ
    Նախագիծ I 12.05.17  ժամը 11:00  9րդ և 8րդ դասարանի սովոևողներ 
    Վարպետության դաս կրթահամալիրի ծնող՝ տիկին Արաքսյաի հետ

     Նախագծի ընթացքը
    • ելակի այլընտրանքայի թաղարի համատեղ ձևավորում
    • քննարկել  ինչ բույսեր կարելի է աճեցնլ ջերմոցում
    • ինչպես խնամել ելակի սածիլները
    Նախագծի նպատակը

    • համալրել ջերմոցային բույսերը
    • ստանալ  յուրահատուկ, գեղեցիկ  դիզայն 

    Նախագիծ III  12.05.17 4րդ դասաժամ
    2.Պատշգամբների կանաչապատում ՝ պիտունիաների կտրոններով
    Վայրը՝ Միջին դպրոց , 4-րդ դասարանի սովորողներ, ժամը 13.35-ին:
    • համապատասխան հողի ձեռք բերում՝ հողը խառնում ենք ավազի հետ 
    • անհրաժեշտ մշակում
    • սերմերի տնկում
    • խնամքի կազմակերպում՝ խոնավ, լուսավոր միջավայրի ապահովում

    Նախագիծ IV