Pages
▼
Tuesday, May 30, 2017
Tuesday, May 23, 2017
Անհատական աշխատաժամանակ
Ճամբարային ժամանակացույց
- 00-09.15` ընդհանուր պարապմունք-պարատուն, մարզախաղեր
- 9.20-14.00` նախագծային ուսուցում
- 12.30-13.00` ընդմիջում. սննդի կազմակերպումը որպես ինքնասպասարկում, տեխնոլոգիական կարողությունների դրսևորում-ցուցադրում
- 13.00-14.00`օրվա ամփոփում, նախապատրաստում հաջորդ օրվան
Ուսումնական նախագծեր «Ճանաչում ե՞նք մեր շրջապատը» , «Ելակների այլընտրանքային թաղարներ» , «Գետը քաղաքում»
12.06-16.06 – Մասնակցություն թարգմանական ստուգատեսին,այլ ստուգատեսներին (փառատոնային դիտումները, նյութերի ներկայացումներ` ճամբարի ընթացքում ստեղծված)
19.06-30.06 – մանկավարժական ամառային դպրոց
19.06 – 9-րդ դասարանցիների պետական քննություն կենսաբանությունից
Ամբողջ ամիս`
Առցանց աշխատանքը
Ենթակայքում աշխատանքը
Հանրօգուտ աշխատանքը
Ճամբարային ժամանակացույց
- 00-09.15` ընդհանուր պարապմունք-պարատուն, մարզախաղեր
- 9.20-14.00` նախագծային ուսուցում
- 12.30-13.00` ընդմիջում. սննդի կազմակերպումը որպես ինքնասպասարկում, տեխնոլոգիական կարողությունների դրսևորում-ցուցադրում
- 13.00-14.00`օրվա ամփոփում, նախապատրաստում հաջորդ օրվան
Thursday, May 18, 2017
Ամառային ճամբար 2017
Նախագիծ 1
Վայրը՝ Ղուկասավան գյուղ. Ղուկասավանից Զանգիի կիրճ
Սովորող՝ 7-րդ դասարանի սովորողներ
նպատակը՝
Նախագծի նպատակն է ուսումնասիրել Հրազդան գետն, գետի էկոլոգիական խնդիրներին, տնտեսական նշանակությանը, գետի հետ առնչվող պատմական իրադարձություններին:
- նախապես հավաքում ենք մանրամասն տեղեկություն նշված հատված մասին
Ճամփորդության ընթացքը՝
- քայլելով անցնում ենք նշված հատվածը՝ Ղուկասավան - Զանգիի կիրճ
- հանդիպում տեղացիների հետ՝կատարելով հարցազրույցներ
- ուսումնասիրում աճող բուսականությունը,ծառատեսակները
Արդյունքները՝
- մասնակիցները իրենց բլոգներում պատմում են ուսումնասիրության մասին
- խմբի ղեկավարը մանրամասն հաշվեվություն է ներկայացնում ճամփորդության մասին
- պատրաստում են տեսադասեր,աուդիո և վիդո նյութեր
Նախագիծ 2
Ճանաչում ե՞նք մեր շրջապատը
1. Տվյալ տարածքում բնակվող կենդանիների տեսակները`ինչով է պայմանավորվածհենց այդ տեսակների տարածվածությունը
* Հետևել կենդանիների վարքգծին`ինչ վայրերում են բույն հյուսում,
* Ինչ <<շինանյութ>> են օտագործում բույն պատրաստելու համար
* Ինչպես են խնամում ձագերին, ինչպես են տեղափոխում մի վայրից մյուսը
* Ինչ հատկանիշներով են տարբերվում նորածին ձագուկները հասունձևերից,զարգացման որ շրջանում որ օրգաններն են առաջանում
* Ինչ կենսաբանական նշանակություն ունի զարգացման ընթացքումկերպարանափոխությունը` հասուն և նորածին ձևերի տարբերությունը /օրինակ`գորտը և շերեփուկը, թիթեռը և հարսնյակը և այլն/
2.Տվյալ տարածքի բույսերի տեսակները` ինչով է պայմանավորված հենց այդտեսակների տարածվածությունը
* Բույսերից ինչ ավանդական դեղատոմսեր են պատրաստում և օտագործում այդտարածքի բնակիչները
* Շատ հին ժամանակներից մարդիկ տեղումների մասին պատկերացում կազմել ենհետևյալ կերպ`եթե երկինքը ամպամած է, բայց խատուտիկի ծաղկիկները բացվածեն, ուրմն անձրև չի սպասվում, իսկ եթե օրը արևոտ է ու պարզ, բայց խատուտիկիծաղիկները փակված են ,ապա անձրևը անխուսափելի է : Տարբեր տեղեկատվական աղբյուրներից, նման տեղեկություններ բույսերի ևկենդանիների մասին
Նախագծի արդյունքը
* Ճանաչել իրենց շրջապատող բույսերն և կեդանիները, հավաքել տեղեկություններտվյալ բույսերից տարբեր դեղատոմսեր պատրաստելու մասին
* Ճանաչել իրենց շրջապատող կեդանիներին, ինչպես տարբերել թունավորտեսակներին, ինչպես պաշտպանվել, և ինչպես կատարել առաջին օգնությունխայթոցների դեպքում
* Հետևել կենդանիների վարքգծին`ինչ վայրերում են բույն հյուսում,
* Ինչ <<շինանյութ>> են օտագործում բույն պատրաստելու համար
* Ինչպես են խնամում ձագերին, ինչպես են տեղափոխում մի վայրից մյուսը
* Ինչ հատկանիշներով են տարբերվում նորածին ձագուկները հասունձևերից,զարգացման որ շրջանում որ օրգաններն են առաջանում
* Ինչ կենսաբանական նշանակություն ունի զարգացման ընթացքումկերպարանափոխությունը` հասուն և նորածին ձևերի տարբերությունը /օրինակ`գորտը և շերեփուկը, թիթեռը և հարսնյակը և այլն/
2.Տվյալ տարածքի բույսերի տեսակները` ինչով է պայմանավորված հենց այդտեսակների տարածվածությունը
* Բույսերից ինչ ավանդական դեղատոմսեր են պատրաստում և օտագործում այդտարածքի բնակիչները
* Շատ հին ժամանակներից մարդիկ տեղումների մասին պատկերացում կազմել ենհետևյալ կերպ`եթե երկինքը ամպամած է, բայց խատուտիկի ծաղկիկները բացվածեն, ուրմն անձրև չի սպասվում, իսկ եթե օրը արևոտ է ու պարզ, բայց խատուտիկիծաղիկները փակված են ,ապա անձրևը անխուսափելի է : Տարբեր տեղեկատվական աղբյուրներից, նման տեղեկություններ բույսերի ևկենդանիների մասին
Նախագծի արդյունքը
* Ճանաչել իրենց շրջապատող բույսերն և կեդանիները, հավաքել տեղեկություններտվյալ բույսերից տարբեր դեղատոմսեր պատրաստելու մասին
* Ճանաչել իրենց շրջապատող կեդանիներին, ինչպես տարբերել թունավորտեսակներին, ինչպես պաշտպանվել, և ինչպես կատարել առաջին օգնությունխայթոցների դեպքում
* Գտնել համացանցից կարճամետրաժ ֆլիմեր ձեզ հետաքրքրող բույսերի և կենդանիների մասին, թարգմանել , պատրաստել ուսումնական նյութեր
Նախագծի նպատակն է
* Հարցազրույցների, ռադիոհաղորդումների, ֆիլմերի, ֆոտոշարքերի տեսքով,հետաքրքիր ուսումնական նյութերից մեդիափաթեթի պատրաստում,
* Նյութերի տեղադրում բլոգներում, կրթահամալիրի կայքում և ենթակայքերում
* Առաջացնել սեր և հոգատարություն կենդանիների, բույսերի նկատմամբ
Wednesday, May 17, 2017
Ճամփորդություն Գառնի և Գեղարդ
Ճամփորդողների խումբը` Միջին դպրոցի սովորողներ
Ճամփորդության օրը՝
Ճամփորդության օրը՝
Նպատակը՝
·
Սովորողների ստեղծագործական, հայրենագիտական, աշխարհագրական, ճամփորդական գիտելիքների զարգացում, ամրապնդում, կողմնորոշում տեղանքում, հայրենիքի տեսարժան վայրերի ու բարձունքերի բացահայտում:
·
Շրջակա բույսերին ծանոթացում
·
Սերմերի տարածման եղանականների, ձևավորված հարմարանքների ուսումնասիրում
Մեկնում ` Մայր դպրոցից ժամը
Վերադարձ՝ ժամը
Ճամփորդության անհրաժեշտ պարագաներ՝
§ հարմար կոշիկներ
§ արևապաշտպան գլխարկ
§ հարմար ուսապարկ
§ սնունդ և ջուր
§ ֆոտոխցիկ, ձայնագրիչ
Ճամփորդության ավարտից հետո սովորողներն ընդհանրացնում են հավաքած տեղեկությունները, իրենց տպավորությունները և վերջնական արդյունքները հրապարակում բլոգում ։
Saturday, May 6, 2017
Մայիսյան հավաքի ընթացքում մեր հյուրն է լինելու Բնապահպանության տեսչության աշխատակից` Թոմաս Թադևոսյանը
Մայիսի 11-ին , ժամը՝ 11.00, մեր հյուրն է լինելու բնապահպանության տեսչության աշխատակից ՝ Թոմաս Թադևոսյանը:
Հանդիպման մասնակիցներ են 8րդ և 10րդ դասարնի կենսաբանության ընտրության խմբի սովորողները
Հյուրընկալման նպատակն է
- Սովորողների մոտ ընդլայնել գիտելիքները տվյալ ոլորտի վերաբերյալ
- քննարկել, պարզաբանել արդի էկոլոգիական խնդիրները
- առաջարկել համապատասխան լուծումներ
- փորձել գտնել համագործակցության եզրեր
Սիրով սպասում ենք:
Tuesday, May 2, 2017
Մայիսյան 12րդ հավաք
Նախագիծ I 11.05.16 4րդ դասաժամ 7րդ դասարան
Մեր շրջապատի բուսականությունը
Նախագծի ընթացքը
- Սովորողները ծանոթանում են շրջապատի ծառերի և թփերի տեսակներին
- հաշվաում են յուրաքանչյուր տեսակը
- համացանցից գտնում են տեղեկություններ համապատասխան բույսերի մասին
Նախագծի նպատակը
- պատմում և ձայնագրում են ՝ պատրաստելով ուսումանական նյութեր
- ստանում են համապատասխան գիտելիքներ
Նախագիծ I I 12.05.17 ժամը 11:00 9րդ և 8րդ դասարանի սովոևողներ
Նախագծի ընթացքը
- ելակի այլընտրանքայի թաղարի համատեղ ձևավորում
- քննարկել ինչ բույսեր կարելի է աճեցնլ ջերմոցում
- ինչպես խնամել ելակի սածիլները
Նախագծի նպատակը
- համալրել ջերմոցային բույսերը
- ստանալ յուրահատուկ, գեղեցիկ դիզայն
Նախագիծ III 12.05.17 4րդ դասաժամ
2.Պատշգամբների կանաչապատում ՝ պիտունիաների կտրոններով
Վայրը՝ Միջին դպրոց , 4-րդ դասարանի սովորողներ, ժամը 13.35-ին:
8րդ դասարանի սովորողները 5-րդ դասարանցիների հետ համատեղ տնկում են պիտունիաների՝ մեր հավաքած սերմերից արդեն աճած սածիլները
- համապատասխան հողի ձեռք բերում՝ հողը խառնում ենք ավազի հետ
- անհրաժեշտ մշակում
- սերմերի տնկում
- խնամքի կազմակերպում՝ խոնավ, լուսավոր միջավայրի ապահովում
Նախագիծ IV