Pages

Tuesday, September 12, 2017

Գառնի - վայրի բույսերի ուսումնասիրում





Ճամփորդողների խումբը`  Միջին դպրոցի սովորողներ
Ճամփորդության օրը՝  սեպտեմբերի 23
Ճամփորդության երթուղին՝ Երևան- «Բազալտե երգեհոն»- Ազատ գետ (Գառնի գյուղի հատված)-Գառնու տաճար- Երևան։
  Նպատակը՝
  • Սովորողների ստեղծագործական,  հայրենագիտական,  աշխարհագրական, ճամփորդական հմտությունների զարգացում, ամրապնդում, կողմնորոշում տեղանքում, հայրենիքի տեսարժան վայրերի ու բարձունքերի բացահայտում
  • Շրջակա բույսերին ծանոթացում
  • «Բազալտե երգեհոն»-ի բարձրունքի հաղթահարում
  • Հայրենիքի մի հատվածի ճանաչում, նոր գիտելիքների ձեռքբերում
  •  էկոլոգիական աշխարհայացքի ձևավորում
  • Վայրի բույսերի ուսումնասիրություն, ծանոթացում, հավաքում ( վայրի մասուր , կռատուկ, օշինդր, եղինջ, տուղտ)
  • Սերմերի տարածման եղանակների ուսումնասիրում
  • << Գետը համայնքում>> նախագծի իրականացում
Նախապատրաստական աշխատանքներ՝
  • Համացանցից գտնել տեղեկություններ Գառու տաճարի, Ազատ գետի, << Բազալտե երգեհոնի>> մասին
  • Տարվա այս եղանակին ինչպիսի վայրի դեղաբույսեր են աճում այդ տարածքում
  • Կազմել քարտեզային ուղեցույց
Մեկնում `  Մայր դպրոցից ժամը ` 09.30
Վերադարձ՝  ժամը 16.30
Ճամփորդության անհրաժեշտ պարագաներ՝
  • հարմար կոշիկներ
  • արևապաշտպան գլխարկ
  • հարմար ուսապարկ
  • սնունդ և ջուր
  • Աղբի տոպրականեր, ձեռնոցներ
  • սերմերի համար տոպրակներ
  • ֆոտոխցիկ, ձայնագրիչ
Այս բարձունքը Հասմիկ Ուզունյանը հաղթահարել է աղջկա ծննդյան օրը՝ հուլիս ամսին։ Բարձրացել է  հետևյալ ուղղությամբ՝ Գառնու ձորից, <<բազալտե երգեհոնի>>  ձախակողմյան հատվածով։ Ժայռը քարքարոտ է ,այս պահին բարձունքում բուսականությունը շատ քիչ է, նշված բույսերը (վայրի մասուր , կռատուկ, օշինդր, եղինջ,տուղտ ) հիմնականում աճում  են Արազի ափամերձ հատվածներում։
Պատասխանատուներ՝ Հասմիկ Ուզունյան և Անուշ Ասատրյան
Ճամփորդության ընթացքում ֆեսբուքյան ուղիղ կապ։ Նախագծի  ավարտից հետո  սովորողներն ընդհանրացնում են հավաքած  տեղեկություններըիրենց տպավորությունները  և վերջնական  արդյունքները  հրապարակում  բլոգում և ենթակայքում։
Մասնակիցներ՝
  1. Վահան Տեր-Պետրոսյան- 6.1-րդ դասարան
  2. Նորա Բաղդասարյան-6.1-րդ դասարան
  3. Մկրդչյան Մառա -6.1-րդ դասարան
  4. Կարինե Գոմցյան-6.1-րդ դասարան
  5. Թիլա Փամբուկյան-6.1-րդ դասարան
  6. Անի Ասլանյան-6.1- րդ դասարան
  7. Էլեն Կարապետյան- 6.1-րդ դասարան
  8. Անահիտ Պետրուսյան-6.2- րդ դասարան
  9. Անահիտ Հովսեփյան-2-րդ դասարան
  10. Գայանե Համբարձումյան-2-րդ դասարան
  11. Գայանե Սաֆարյան- 2-րդ դասարան
  12. Ռուզան Արամյան-6-րդ դասարան
  13. Սաթինե Սաֆարյան-6-րդ դասարան
  14. Յուրիկ Պետրոսյան-6-րդ դասարան
  15. Կարինե Դաշյան- 6-րդ դասարան
  16. Կարեն Հովհաննիսյան- 6-րդ դասարան
  17. Ղազարյան Մերի- 7-5-րդ դասարան
  18. Խաչատրյան Նարե-7-2 րդ դասարան
  19. Բարխուդարյան Գոռ-8-2 -րդ դասարան
  20. Բարխուդարյան Գարիկ-7-2րդ դասարան
  21. Զաքոյան Մերի-7-2րդ դասարան
  22. Միլենա Փանոսյան—7.5րդ դասարան
  23. Նանե Այնթաբյան– 7.4-րդ դասարան
  24. Ստելլա Սարգսյան-7.4-րդ դասարան
Նախապատրաստական աշխատանքներ՝

Sunday, September 3, 2017

Ի՞նչ նշաններ են հուշում գեղձային հիվանդությունների մասին

Նախագծի մասնակիցներն 8-րդ դասարանի սովորողները:

Օրգանիզմի  նորմալ կենսագործունեությունը կարգավորվում է նյարդահումորալ ճանապարհով:Գեղձերը արտադրում են անհրաժեշտ հորմոններ և դրանց ֆունկցիաների խանգարումը հանգեցնում է տվյալ հորմոնի դիսբալանսի, ինչից էլ սկիզբ են առնում տարբեր հիվանդություններ՝ շաքարախտ, տեղային խպիպ  (զոբ), գաճաճություն և այլն:
Ինչպես կարող ենք արագ կողմնորոշվել և վաղ շրջանում հայտնաբերել տվյալ հիվանդությունը, որոնցից ցավոք ոչ ոք ապահովագրված չէ:
Այս նախագծի նպատակն է սովորողներին ծանոթացնել հորմոնային հիվանդությունների ախտանիշներին, դրանց կանխարգելման մեթոդներին:

Նախագծի ընթացքը
  • սովորողն ուսումնասիրում է մարդու անատոմիան
  • հետազոտում է գեղձերի կառուցվածքը, ֆունկցիաները
  •  ուսումնասիրում է օրգանիզմի ներքին միջավայրը, որը անհրաժեշտ է գեղձի նորմալ աշխատանքի համար
  • եթե ունի բժիշկ բարեկամ , ընկերներ , վերցնում է հարցազրոյց կոնկրետ հիվանդության վերաբերյալ
Նախագծի նպատակը 
  • սովորողը ձեռք է բերում համապատասխան գիտելիքներ տվյալ հիվանդությունների վերաբերյալ
  • պատրաստում են աուդիո, վիդեո  նյութեր