Pages

Tuesday, February 27, 2018

Սովորում ենք թարգմանելով

Նախագիծ     8 և 9-րդ դասարանի սովորողներ

Նախորդ տարվա աշխատանքներ 1 ,  2 

Սովորում ենք թարգմանելով՝ համագործակցում ենք օտար լեզվի ուսուցիչների հետ:

Նախագծի ընթացքը

  • սովորողներին ներկայացնում ենք համապատասխան նյութերը՝   1,2,3,4,5
  • օգնում սովորողներին կատարել կոնկրետ նյութի ընտրություն՝ հաշվի առնելով նրանց կարողությունները և նախասիրությունները
  • օգնում թարգմանել մասնագիտական բառեը
  •   
Նախագծի նպատակը

  •  թարգմանելով սովորողը աննկատ  յուրացնում է անհրաժեշտ նյութը
  • ձեռք բերում համապատասխան հմտություններ
  • պատրաստում ենք ուսումնական տեսադասեր, որոնք կարող են օգտակար լինել մյուս սովորողների համար
  • լավագույն տեսադասերը ուղարկում ենք մեդիագրադարան , ինչպես նաև ներկայացնում ենք Մայիսյան հավաքին

Սովորող սովորեցնող նախագիծ

Սենյակային բույսերի բազմացման մեթոդների փոխանցում 
Հիմգշաբթի ՝  05.04., ժամը  12:55-13:35, Արևելյան դպրոց։
Նախապատրաստական փուլ
  • համապատասխան հողի ձեռք բերում՝ հողը խառնում ենք ավազի հետ 
  • կտրոնների տնկում
  • խնամքի կազմակերպում՝ խոնավ, լուսավոր միջավայրի ապահովում
  • համապատասխան բույսերի տեսակների , խնամքի վերաբերյալ  անհրաժեշտ տեղեկությունների հավաքում
Նախագծի ընթացքը
  • Այցելություն Հյուսիսային դպրոց, շրջայցի կազմակերպում
  • դպրոցի բույսերից կտրոնների պատրաստում
  • բույսերի մասին համապատասխան տեղեկության տրամադրում
  • կտրոնների տնկում փոքր թաղարների մեջ
Նախագծի արդյունքը
  • համապատասխան հմտությունների ձեռք բերում
  • բույսերի բազմացում 
  • կանաչ անկյունների  ավելացում

Մեր շրջապատի բույսերը

Նախագիծ II

Մեր շրջապատի բուսականությունը

Նախագծի ընթացքը

  • Սովորողները ծանոթանում են շրջապատի ծառերի և թփերի տեսակներին
  • հաշվաում են յուրաքանչյուր տեսակը
  • համացանցից գտնում են  տեղեկություններ համապատասխան բույսերի մասին
Նախագծի նպատակը
  • կազմում բույսերի անձնագրեր՝  նշելով անունը , տեսակը, խնամքի պայմանները
  • ընթհանրացնելով հավաքած տեղեկությունները՝ պատրաստում են ուսումնական նյութեր
Նախագծի մասնակիցներ՝ 7 և 8-րդ դասարանի սովորողներ:

Ավագ դպրոցի ներքին բակի կանաչապատում

Նախագիծ
Նախագծի մասնակիցներ ՝ 7-րդ դասարանի  սովորողներ
  • ջերմոցում սերմերի տնկում
  • տնկած սերմերի խնամքի գրաֆիկի սահմանում
Նախագծի ընթացքը
  • ջերմոցից սածիլների տեղափոխում
  • համապատասխան դիզայնով բույսերի տնկում
  • անհրաժեշտ խնամքի գրաֆիկի սահմանում
Նախագծի արդյունք
  • սովորողները ձեռք են բերում համապատասխան հմտություններ՝բույսերի տեսակների, դրանց աճեցման,  խնամքի վերաբերյալ
  • խնամված, կանաչ տարածք ներքին բակում

Monday, February 19, 2018

Կանաչաող տարածքներ



                                               
                                                             

                                             
                                                     
Կախովի այգիներ՝ նախագիծ 1
Նախագծի նպատակն է

  • ·         կանաչապատել տարածքը
  • ·         սովոողներին ծանոթացնել մագլցող բույսերի բազմացման տեխնոլոգիային
  • ·         սերմանել հոգատար վերաբերմունք դեպի  բնության  

Նախագծի ընթացքը

  • ·         ընտրել համապատասխան տարածք՝միջին դպրոցի ներքին բակ
  • ·         ձեռք բերել մագլցող խաղողի կտրոններ
  • ·         կատարել անհրաժեշտ հատվածների բաժանում
  • ·         տնկել համապատասխան վայրում և արատ ջրել
  • ·         սահմանել ամենօրյա հսկողություն 
Մասնակիցները միջին դպրոցի սովորողները, ըստ  գրաֆիկի
Աշխատանքային խումբը ՝3-4 սովորղ:


Ծաղկող պատշգամբներ՝նախագիծ 2
Ավագ և Միջին դպրոցների  պատշգամբում քորդենիների ,պիտունյաների, իբումեաների տնկում
Նախագծի մասնակիցներ

Ավագ դպրոցի սովորողներ՝ կենսաբանության խումբ, 11-րդ դասարան

Միջին դպրոցի սովորողներ՝ Գոռ Բարխուդարյան, Արամ Բարսեղյան  և Տիգրան Արզումանյան:

Նախագծի ընթացքը

  • տարածքը մաքրել չորացած բույսերից
  • հողը փխրեցնել
  • կտրոնները տնկել և ջրել
Նախագծի նպատակը
  • ծաղկազարդ տարածքի ստեղծում
  • բույսերի խնմաքի համապատասխան հմտությունների ձեռք բերում

Սահմանել համապատասխան գրաֆիկ հետագա խնամքը պատշաճ  կազմակերպելու համար:

Monday, February 5, 2018

Sunday, February 4, 2018

Դդմի օգտակար հատությունները



ԴԴմի օգտակար հատկությունները , դդմով պատրաստվող  ծիսական , տոնական ուտեստներ  
Նպատակ
Ներկայացնելու ենք  դդմով պատրաստվող օգտակար ուտեստների բաղադրատոմսեր, հետաքրքիր ձևավորումներ:
Նախագծի ընթացքը
  • Ուսումնասիրել համացանցի շնորհիվ դդմի օգտակար հատկանիշները, բուժիչ բաղադրատոմսերը
  • Ինչ ավանդական , օգտակար, դյուրամարս ուտեստների բաղադրատոմսեր են օգտագործում սովորողների ընտանիքներում
  • վերցնել հարցազրույց տատիկներից, մայրիկներից դդմի օգտակար հատկությունների վերաբերյալ
Մասնակիցներ
Միջին դպրոցի 7 
Արդյունքը
  • Տեսանյութեր
  • Պատրաստած նյութերի հրապարակում սովորողների բլոգներում