Առցանց առաջադրանքները կազմել եմ նեռարելով տարբեր թեմաներ, սովորողներին հետաքրքրելու և մոտիվածիա ստեղծելու համար։Առարկայական դասընթացը կապել եմ առօրյա խնդիրների , դրանց հետազոտման և կանխարգելման հետ։Շաբաթվա ընթացքում աշխատել են և իրենց աշխատանքները, վերլուծությունները բլոգներում ներկայացրել են պարտաճանաչ աշխատող սովորողների մեծամասնությունը, մի խոսքով ուսուցման այս ձևը ունի ոչ պակաս մասնակցություն և արդյունավետություն ավանդկան ձևի հետ համեմատած։
Արդյունքների ամփոփում՝
1. 8_րդ դասարարան՝ 35 սովորող
2.9_րդ դասարան՝ 23 սովորող
3.10_րդ դասարան՝6 սովորող
4.11_րդ դասարամ՝5 սովորող
5.12_րդ դասարան՝ 3 սովորող
Ընտրության խմբերը փոքրաքանակ են ՝ աշխատել են հիմնական մասը։
Ընտրության խմբերը փոքրաքանակ են ՝ աշխատել են հիմնական մասը։
No comments:
Post a Comment