8-րդ դասարանի կենսաբանության առարկայի առաջադրանքների փաթեթ
Դասագիրքը՝տես այստեղ:
Դաս 1 (11.09-15.09)
Լրացուցիչ աշխատանք:
Գտիր հետաքրքիր տեղեկություններ հյուսվածքների , բջիջների կառուցվածքների վերաբերյալ,պատրաստիր ուսումնական նյութ:
Դաս 2 (18.09-22.09)
Օրգանիզմի կենսական գործառությների կարգավորման եղանակները:Գեղձեր,տեսակները, ֆունկցիաները:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Նկարագրեք որևէ գեղձի ֆուկցիայի խանգարման հետևանքով առաջացած հիվանդություն, եթե ունեք բժիշկ բարեկամ , վերցրեք հարցազրույց որևէ գեղձի ֆունկցիոնալ խանգարման հետևանքով առաջացած հիվանդության վերաբերյալ և պատրաստեք ուսումնական նյութ:
Դաս 3 (25.09_20.09)
Դաս 4(16.10-20.10.)
Օրգանիզմի կենսական գործառությների կարգավորման եղանակները:Գեղձեր,տեսակները, ֆունկցիաները:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Նկարագրեք որևէ գեղձի ֆուկցիայի խանգարման հետևանքով առաջացած հիվանդություն, եթե ունեք բժիշկ բարեկամ , վերցրեք հարցազրույց որևէ գեղձի ֆունկցիոնալ խանգարման հետևանքով առաջացած հիվանդության վերաբերյալ և պատրաստեք ուսումնական նյութ:
Դաս (02.10._06.10)
Կրկնում եք անցածը , լրացնում բլոգները, պատրաստվում բանավոր հարցմանը։
Դաս 4(16.10-20.10.)
Գտնել տեղեկություններ նյարդային հիվանդությունների վերաբերյալ, որոնք են դրանց առաջացման պատճառները և կանխարգելման մեթոդները,պատրաստել ուսումնական նյութ:
Դաս 6(30.10-03.10)
Սովորել գլխուղեղի բաժինների (երկարավուն ուղեղ, կամրջակ,ուղեղիկ, միջին ուղեղ, միջանկյալ ուղեղ , մեծ կիսագնդներ) ֆունկցիաները, ընտրել դրանցից որևէ մեկը և նկարագրլ, թե ինչ կլիներ մարդու հետ , եթե այդ բաժինը ընդհանրապես չլիներ։
Դաս 7(06.11-10.11)
Դաս 5(26․10-30․10)
Դաս 6(30.10-03.10)
Սովորել գլխուղեղի բաժինների (երկարավուն ուղեղ, կամրջակ,ուղեղիկ, միջին ուղեղ, միջանկյալ ուղեղ , մեծ կիսագնդներ) ֆունկցիաները, ընտրել դրանցից որևէ մեկը և նկարագրլ, թե ինչ կլիներ մարդու հետ , եթե այդ բաժինը ընդհանրապես չլիներ։
Դաս 7(06.11-10.11)
Տեսողական վերլուծիչ, աչքի կառուցվածքը։
Լրացուցիչ աշխատանք:
Այս նյութերը նայել, թարգմանել, պատրաստել ուսումնական նյութ՝ հայերեն։
Լրացուցիչ աշխատանք:
Այս նյութերը նայել, թարգմանել, պատրաստել ուսումնական նյութ՝ հայերեն։
Դաս 8(13.11-17.11)
Սովորել տեսողական վերլուծիչի կառուցվածքը և պատրաստել նյութ տեսողության հիվանդությունների և տեսողական պատրանքների վերաբերյալ։ Էջ 33_35։
Դաս8(20.11-23.11)
Լրացուցիչ աշխատանք:
Այս նյութերը նայել, թարգմանել, պատրաստել ուսումնական նյութ՝ հայերեն։Պատրաստել նյութ լսողության հիվանդությունների վերաբերյալ։
Դաս9 (03.12-07.12)
Լրացուցիչ աշխատանք
Պատրաստել ուսւումնական նյութ։
Դաս10 (11.12-15.12)
Հենաշարժիչ համակարգ, բաժինները կառուցվածքը, ոսկրերի աճը,կմախքի առանձնահատկությունները ուղղաձիգ քայլվածքի հետ կապված,
Լրացուցիչ աշխատանք
Պատրաստել ուսւումնական նյութ։
Դաս 20, 21, 22 Մարդու կմախքը,կմախքի առանձնահատկությունները ուղղաձիգ քայլվածքի հետ կապված, առաջին
Դասը 11)(18.12_22.12)
Դասը 11)(18.12_22.12)
Թեմա Մկանների կառուցվածքը և գործողութունները:Որ մկաններն են համաազդիչ և հակաազդիչ:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Սովորել նշված թեման, այս նյութը նայել, թարգմանել, պատրաստել ուսումնական նյութ՝ հայերեն։
Դաս 12(05.02_09.02)
Արյան բաղադրությունը, ձևավոր տարրերը`էրիթրոցիտներ, լեյկոցիտներ, թրոմբոցիտներ,դրանց ֆունկցիաները, հիվանդությունը։
Լրացուցիչ աշխատանք:
Պատրաստել տեսանյութ արյան բաղադրության և ձևավոր տարրերի վերաբերյալ, վերցնում եք հարցազրույց բարեկամ բժիշկներից հետևյալ թեմայով՝
ա/օրգանիզմի ինչ ֆունկցիոնալ խանգարումներ կարող են առաջացնել արյան ձևավոր տարրերի /էրիթրթցիտների, լեյկոցիտների, թրոմբոցիտների/ քանակական և ֆունկցոնալ խախտումները
բ/ որոնք են առաջին ախտանիշները
գ/որոնք են կանխարգելիչ միջոցները
Դաս 13(12.02_16.02)
Արյան մակարդում, Արյան խմբեր, Արյան պաշտպանական ռեակցիա, իմունիտետ: Էջ93-99
Դաս 14(19.02_23.02)
Սրտամկանի ինֆարկտ,առողջ սիրտ,Ինսուլտ՝գլխուղեղի կաթված։
Այս նյութերը նայել, թարգմանել, պատրաստել ուսումնական նյութ՝ հայերեն:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Պատրաստել տեսանյութ տրված հղումների նյութերը թարգմանելով:
Դաս 16(11.03_15.03)
Արյան զարկերեկային ճնշում և անոթազարկ, սիրտ անոթային հիգիենա, առաջին օգնություն արյունահոսության ժամանակ:էՋ 112-118
Դաս 16(11.03_15.03)
Արյան զարկերեկային ճնշում և անոթազարկ, սիրտ անոթային հիգիենա, առաջին օգնություն արյունահոսության ժամանակ:էՋ 112-118
Դաս 17(18.03_22.03)
Շնչառական համակարգ:Կառուցվածքը:
Նյութերը նայել, փորձել հասկանալ, 4-5րոպե տևողությամբ նյութերը թարգմանել և պատրաստել տեսադասեր, տեղադրել բլոգներում, հղումները ինձ:Հարցերի դեպքում անպայման գրեք, թարգմանությունը գրավոր ինձ ուղարկեք, ես կստուգեմ , որից հետո նոր կկցեք ֆիլմին, որպեսզի սխալներ չլինեն:
Դաս 18(1.04_5.04)
Շնչառական շարժումներ, թոքերի կենսական տարողություն:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Խմբավորե՛ք, թե ո՛ր իրավիճակում շնչառական գործընթացն ինչպես է
փոխվում: Հիﬓավորե՛ք շնչառական գործընթացիարագությունը.
1. հաճախ
2. դանդա ղ
3. խորը
Իրավիճակներ
ա) Միջավայրում CO2-ի շատացում
բ) Դրական զգայական իրավիճակ
գ) Արյան ﬔ ջ O2-ի նվազում
դ) Քնած ժամանակ
ե) Սառը ջրի ﬔ ջ ընկղմվելիս
զ) Անձրևից հետո
է) Ծանր ֆիզիկական աշխատանքից հետո
ը) Բացասական զգայական իրավիճակ
Դաս 19(8.04-12.04)
Մարսողության համակարգ , կառուցվածքը :Մարսողությունը բերանի խոռոչում:Մարսողական գեղձեր, դրանց կառուցվածքը և ֆունկցիան:
Սննդի բաղադրամասերը և դրանց նշանակությունը, Մարսողության նշանակությունը, մարսողական համակարգի կառուցվածքը:
Լրացուցիչ աշխատանք
Նյութրը նայել, փորձել հասկանալ, 4-5րոպե տևողությամբ նյութերը թարգմանել և պատրաստել տեսադասեր, տեղադրել բլոգներում, հղումները ինձ.
Սննդի բաղադրամասերը և դրանց նշանակությունը, Մարսողության նշանակությունը, մարսողական համակարգի կառուցվածքը: Սովորում մարսողությունը աղիներում:
Պատրաստել ուսումնական նյութեր:Մարսողությունը մարսողական ուղղու տարբեր բաժնիններում:
Դաս 20()
Սնման հիգիենան, մարսողական օրգանների հիվանդություններ, դրանց կանխարգելումը:
Կրկնում եք ամբողջ մարսողության բաժինը՝ կառուցվածքը և ֆունակցիան, մարսողությունը մարսողական ուղղու տարբեր բաժիններում, պատրաստում եք ուսումնական նյութ մարսողական հիվանդությունների վերաբերյալ:
Դաս 21():
Դաս22()
Մաշկի կառուցվածքը և ֆունկցիան:Ինչպես է մաշկը պաշտպանում մեր օրգանիզմը.Ինչ գաղտնիք է թաքցնում մաշկը:
Պատրաստել ուսումնական նյութեր, տեղադրել բլոգներում:
Դաս23()
Նախագծային աշխատանք
Մեր ուսումնասիրած օրգա-համակարգերից (տեսողական, լսողական, մարսողական, նյարդային, մկանային, հենաշարժիչ, կմախքային, մաշկային) ընտրել որևէ մեկը և պատրաստել ուսումնական տեսանյութ տվյալ համակարգի հիվանդությունների վերաբերյալ:
Դաս24()
Մաշկի կառուցվածքը և ֆունկցիան:Ինչպես է մաշկը պաշտպանում մեր օրգանիզմը.Ինչ գաղտնիք է թաքցնում մաշկը:
Պատրաստել ուսումնական նյութեր, տեղադրել բլոգներում:
Դաս23()
Նախագծային աշխատանք
Մեր ուսումնասիրած օրգա-համակարգերից (տեսողական, լսողական, մարսողական, նյարդային, մկանային, հենաշարժիչ, կմախքային, մաշկային) ընտրել որևէ մեկը և պատրաստել ուսումնական տեսանյութ տվյալ համակարգի հիվանդությունների վերաբերյալ:
Դաս24()
Արտաթորության համակարգ, երիկամների կառուցվածքը և ֆունկցիան։
Լրացուցիչ աշխատանք:
Պատրաստել ուսումնական նյութեր և տեսադասեր:
Դաս26()
Վերարտադրողական համակարգ, արական և իգական սեռական համակարգեր, սեռական բջիջներ, բեղմնավորում:
Պատրաստել ուսումնական նյութեր և տեսադասեր:
Դաս27()
Դաս25()
Լրացուցիչ աշխատանք:
Պատրաստել ուսումնական նյութեր և տեսադասեր:
Դաս26()
Վերարտադրողական համակարգ, արական և իգական սեռական համակարգեր, սեռական բջիջներ, բեղմնավորում:
Պատրաստել ուսումնական նյութեր և տեսադասեր:
Դաս27()
Երեխայի ծնունդը ,աճը և զարգացումը
Պատրաստել ուսումնական նյութեր:
Դաս29()
Պատրաստել ուսումնական նյութեր:
Դաս29()
Շարունակում ենք ուսումնասիրել ժառանգական հիվանդությունները 1, հեմոֆիլիա, դալտոնիզմ , 2րդ տիպի շաքարային դիաբետ դրանց ախտանիշները հնարավոր բուժումը, փոխանցման ճանապարհները, վտանգը:
No comments:
Post a Comment