Կրթահամալիրում բնագիտական առարկաների ուսուցումը հիմնաված է փորձերի իրականացման, տեսածը հասկանալու , ստացած արդյունքը մեկնաբանելու վրա. փորձնականից անցում կատարելով տեսականին։Փորձարարական նախագծերի փաթեթը նոր փորձերով համալրելու նպատակով մշակել եմ հետևյալ ուղղությունները`
- Համագործակցային նախագիծ ` ԵՊՀ կենսաբանության մանրէբանության ամբիոն
- Համագործակցային նախագիծ` Կենսաքիմիայի ինստուտի
Նշված աշխատանքները կատարել ենք փուլ առ փուլ` ավագ դպրոցի տարատարիք սովորողների հետ։
Նախագիծը երկարաժամկետ է, կատարվող փորձերի իրականցումը, մշակումը և սպասվող արդյունքների ստացումը ամիսների աշխատանք է, որին կարող եք ծանոթանալ
հետևել նյութերով`
Ստացած գիտելիքները և հմտությունները սովորողներին փոխանցելու և կիրառելու համար առավել համապատասխան ժամանակահատված , քան բագիտատեխնիկական ստուգատեսն է հնարավոր չէր գտնել, ներկայացված նյութերին կարող եք ծանոթանալ հետևյալ հղումներով`
- Աստղիկ Հայրիյան` Արյան բաղադրությունը,արյունը նոսրացնող դեղորայքի աղդեցությունը բաղադրության վրա
- Վահան Սարգսյան`Մեր շրջապատի մանրէները, ախտահանիչ նյութերի ազդեցությունը վերջիններիս վրա
- Հասմիկ Ուզումյան`սովորեղ սովորեցնող բաղադրիչ
Ներկայացված նախագծերի նորարարությունը գիտահետազոտական հաստատություններում կատարվող փորձերի մեխանիզի ներդրումն է ավագ դպրոցի սովորողի ուսումնական գործունեության մեջ։
Նախագծերը կրելու են շարունակական բնույթ`
- կատարելու ենք ամենատարբեր առարկաներից նմուշառումներ
- աճած մանրէների ուսումնասիրություններ
- համեմատելու թե որ առարկաներն են առավել շատ մանրէակիր
- սովորող սովորեցնող նախագծով շարունակելու ենք կրտսեր սովորողներին սովորեցնել օգտվել մանրադիտակից, կատարել չոր նմուշմերի մանրադիտարկում։
Գիտական հաստատությունների հետ համագործակցակին նախագծերը նույնպես կլինեն շարունակական , որի արդյունքում սովորողները ձեռք կբերեն անհատական փորձեր կատարելու հմտություններ, որը կարող է նպաստել նրանց մասնագիտական կողմնորոշմանը։
No comments:
Post a Comment