Pages

Sunday, May 19, 2024

Ածխաջրի հայտնաբերումը բույսում

 Անհրաժեշտ պարագաները`

1. բույս
2. սպիրտ
3.յոդի լուծույթ
4.սպիրտայրոց

Բույսից պոկում ենք տերևը  և  եռացնում սպիրտային լուծույթի մեջ, ինչի հետևանքով քայքայվում է տերևի քլորոֆիլը, դա անհրաժեշտ է, որպեսզի հետագայում սպիտակ տերևի վրա գունային փոփոխությունը հստակ երևա։Երբ տերևը սպիտակում է , դուրս ենք բերում սպիրտից , մի քանի վայրկյան ընկղմում ենք տաք ջրի մեջ, որպեսզի փափկի և վրան ավելացնում ենք յոդի լուծույթ։Այն հատվածը որտեղ կուտակվել է ածխաջուրը կդառնա մուգ մանուշակագույն, որից էլ կարելի է եզրակացնել, որ այդ հատվածում սինթեզվել է օսլա, այսինքն տեղի է ունեցել ֆոտոսինթեզ ։



Հունիսյան ճամբար

 

Ճամբարային նախագիծը` տես այստեղ։

Համատեղ նախագիծ Սիլվա Հարությունյանի հետ, նախագիծը` տես հղումով։

Քաղաքային թափառումներ

Համեղ խառնաշփոթ / խոհանոցային նախագիծ/

Մարզական պարապմունքներ

Երգի , պարի պարապմունքներ

Աշխատաժամանակ

03.06.24թ.
09.00_09.20 ընդհանուր պարապմունք
9.20 -11.05.համատեղ նախագիծ Սիլվա Հարությունյանի հետ 
11.10-12.35. համատեղ քննարկում Նունե Մովսիսյանի հետ
12.55 -13.35 ինտելեկտուալ խաղ

04.06.24թ
09.00_09.20 ընդհանուր պարապմունք
9.20 -  քաղաքային թափառումներ

27.05.24թ.

09.00_09.20 ընդհանուր պարապմունք

9.20-11.05 Ճամբարականների հետ ծանոթացում, անելիքների քննարկում

11.05_11.50 Նախագծային ժամ

11։55 -12:35 ինտելեկտուալ խաղ

12.35-12.55 ընդմիջում

13.00_13.35 Օրվա ամփոփում, հաջորդ օրվա պլանավորում։

29..05.

09.00_09.20 ընդհանուր պարապմունք

9.20-11.05 նախագծային ժամ

11.05_12.35 սպորտային ժամ` բասկետբոլ

12.35-12.55 ընդմիջում

13.00_13.35 Օրվա ամփոփում, հաջորդ օրվա պլանավորում


Մասնակիցներ`
1. Առաքելյան Հայկ 10-րդ դասարան
2.Դանիելյան Էմիլ 10-րդ դասարան
3.Ստեփանյան Գրիգոր 10-րդ դասարան
4. Ստեփանյան Սեդա 10-րդ դասարան
5.Գրիգորյան Գոռ10-րդ դասարան
6.Մկրտչյան Արփի10-րդ դասարան
7.Սարգսյան Ալբերտ10-րդ դասարան
8.Սարգսյան Լաուրա10-րդ դասարան
9.Վահանյան Ալեքս10-րդ դասարան
10.Հովհաննիսյան Սոնա 10-րդ դասարան
11. Ջհանգիրյան Մարիամ 10-րդ դասարան
12.Թումանյան Սառա 10-րդ դասարան
13.Սիմոնյան Սերգեյ 10-րդ դասարան
14.Կարապետյան Վարուժան 10-րդ դասարան
15.Ֆանիել Սամահա 10-րդ դասարան
16.Մանգասարյան Ալեն 10-րդ դասարան
17.Մկրտչյան Ինեսա 11-րդ դասարան
18.Մկրտչյան Մանե 11-րդ դասարան
19.Պողոսյան Միլենա 11-րդ դասարան
20.Ստեփանյան Հայկ 11-րդ դասարան
21.Գևորգյան Միքայել 11-րդ դասարան
22.Թորոսյան Լաուրա 11-րդ դասարան
23.Սահրադրյան Լևոն 11-րդ դասարան
24.Վարդանյան Վարդան 11-րդ դասարան
25.Մաչյան Ամալյա 10-րդ դասարան


Thursday, May 16, 2024

Նախագծային փաթեթ



2023-2024թթ։

1.Լաբորատոր նոր փորձեր

Կրթահամալիրում  բնագիտական առարկաների ուսուցումը հիմնաված է փորձերի իրականացման, տեսածը հասկանալու , ստացած արդյունքը մեկնաբանելու վրա.  փորձնականից անցում կատարելով տեսականին։Փորձարարական նախագծերի փաթեթը նոր փորձերով համալրելու  նպատակով կենսաբանության ընտրության խմբի սովորողների հետ համացանցից ընտրում և թարգմանում ենք նոր, հետաքրքիր փորձեր։

Ի՞նչ փուլերից է կազմված մեր նախագիծը՝

  •  թարգմանում ենք նյութը համացանցից
  • ձեռք բերում անհրաժեշտ պարագաները
  • քննարկում, հասկանում փորձի ընթացքը
  • իրականացնում փորձը՝ արձանագրելով արդյունքները
Բոլորս գիտենք, որ ֆոտոսինթեզի իրականացման համար անհրաժեշտ է լույս (արևի ճառագայթներ),փորձենք հաստատել վերջինս կատարելով այս հետաքրքիր և պարզ փորձը՝ Լույսի ազդեցությունը ֆոտոսինթեզի վրա, փորձի ընթացքին հետևեք սովորողների բլոգներում՝ Նանե ԽաչատրյանՅանա Գրիգորյան։

2. Բարձունքի հաղթահարում
Հանրապետության օրը Արմաղանի բարձունքին նախագիծը` տես հղմով։
3.Ճանաչողական այց ԵՊՀ կենսաբանության ֆակուլտետ նախագիծը` տես հղումով։
4. Գիտահետազոտական հաստատություններում կատրվող փորձերը կրթահամալիրում, նախագիծը` տես հղումով։

6.Ազագրական փառատոն

  1. Վահան Սարգսյան` Լավաշ
  2. Նարե Խաչատրյան` Հարիսա 
  3. Աստղիկ Հայրիյան`Մեքսիկական խոհանոց
Որպես ազգագրական փառատոնի եզրափակիչ բաղադրիչ այցելեցինք ԵՊՀ Պատմության թանգարան, որտեղ  սովորողները ծանոթացան համալսարանի ստեղծման պատմությանը, իմացան ովքեր են եղել  առաջին դասախոսները, տեսան տարբեր ժամանակահատվածներում հայտնաբերված իրեր,  խոնոցու  նախատիպ հանդիսացող կուժերը ։
8.Մանրէների դերը ,մեր կյանքում՝ թերմոֆիլ մանրէներ։Նախագիծը տես այստեղ։

Wednesday, May 1, 2024

Էկոտուր 2024

 


Էկոտուրին ընդառաջ իրականացրել ենք 2 նախագիծ, որոնց արդյունքները ճամբարի ընթացքում ներկայացնելու ենք Միջին դպրոցի սովորողներին.

1.Աղմուկի ազդեցությունը մարդու կենսագործնեության և առողջության վրա

2. Թռթռահարման ազդեցությունը մկների և մարդկան նյարդային համակարգի վրա, թռթռահարումը որպես անդաստակային ապարատի խնդիրների  բուժման մեթոդ

Նախագծի մասնակիցները`11-րդ դասարանի սովորողներ

Նախագծի նպատակը`

  • Գտնել վերը նշված երևույթների ազդեցության վերաբերյալ տվյալներ համացանցում
  • Պարզաբանել թողնված ազդեցությունների վտանգը
  • Գտնել ազդեցությունը մեղմող մեթոդներ
  • Հանդիպել համապատասխան մասնագետի հետ և գործնական դաշտում ծանոթանալ դրանց թողած ազդեցություններին
Նախագծի նպատակը`
  • Ձեռք բերել համապատասխան գիտելիքներ, հմտություններ
  • Պատրաստել ուսումնական նյութ և ստացած գիտելիքներով կիսվել կրտսեր սովորողների հետ։