Դաս 1 (08․09-12․09)
Նախակորիզավոր և կորիզավոր բջիջներ։Էջ5-8
Կենդանի օրգանիզմի բաղադրություն, օրգանական, անօրգանական նյութեր, հիդրոֆիլ և հիդրոֆոբ նյութր:Էջ 11-12։
Լրացուցիչ աշխատանք`
1. Ո՞րն է օրգանւզմի ամենափոքր միավորը։
2.Ի՞նչ օրգանական և անօրգանական նյութեր գիտեք, բերեք օրինակներր։
3. Բնութագրեք հիդրոֆիլ և հիդրոֆոբ նյութերը, բերեք օրինակներ։
Պասխանում եք՝
Նախակորիզավոր և կորիզավոր բջիջներ։Էջ5-8
Կենդանի օրգանիզմի բաղադրություն, օրգանական, անօրգանական նյութեր, հիդրոֆիլ և հիդրոֆոբ նյութր:Էջ 11-12։
Նոր թեման՝
Բջջի օրգանական նյութեր`ածխաջրերի, սպիտակուցներ, դրնաց կառուցվածքը՝ առաջնային, երկրորդային, երրորդային, չորրորդային կառուցվածք,բնափոխում, ֆունկցիան:Ածխաջրեր, ճարպեր դրանց կառուցվածքը: Էջ՝ 15-16։
Լրացուցիչ աշխատանք
Բերել առօրյաում հենդիպող սպիտակուցների բնափոխման օրինականեր,նշել պատճառները, ինչ գործոնների ազդեցությամբ են դրանք բնափոխվում, պատրաստել ուսումնական նյութ:
Դաս 3((22․09-26․09)
Լրացուցիչ աշխատանք
Բերել առօրյաում հենդիպող սպիտակուցների բնափոխման օրինականեր,նշել պատճառները, ինչ գործոնների ազդեցությամբ են դրանք բնափոխվում, պատրաստել ուսումնական նյութ:
Դաս 3((22․09-26․09)
Պասխանում եք՝
Բջջի օրգանական նյութեր`ածխաջրերի, սպիտակուցներ, դրնաց կառուցվածքը՝ առաջնային, երկրորդային, երրորդային, չորրորդային կառուցվածք,բնափոխում, ֆունկցիան:Ածխաջրեր, ճարպեր դրանց կառուցվածքը: Էջ՝ 15-16։
Նոր թեման՝
Դաս 4 (28.9-02.10)
1.Պատասխանել հարցերին`
- Ի՞նչ է գենը, որոնք են ԴՆԹ_ի ֆունկցիաները բջջում։
- Նուկլեյնաթթուները քանի՞ տեսակ են լինում, նշել դրանց ֆունկցիաները
- Որո՞նք են նուկլեյնաթթուների մոնոմերները, նշել դրանց տարբերությունները։
Դաս 5 (06.10_10.10)
Կրկնում ենք ողջ անցածը՝
1․ Նախակորիզավոր և կորիզավոր բջիջներ։Էջ5-8
2Կենդանի օրգանիզմի բաղադրություն, օրգանական, անօրգանական նյութեր, հիդրոֆիլ և հիդրոֆոբ նյութր:Էջ 11-12։ 3Բջջի օրգանական նյութեր`ածխաջրերի, սպիտակուցներ, դրնաց կառուցվածքը՝ առաջնային, երկրորդային, երրորդային, չորրորդային կառուցվածք,բնափոխում, ֆունկցիան:Ածխաջրեր, ճարպեր դրանց կառուցվածքը: Էջ՝ 15-16։
Դաս 6(13.10-17.10)
Կրկնում եք ԴՆթի կառուցվածքը, ֆունկցիաները։
Սպիտակուցների սինեթեզ՝ տրանսկրիպցիա և տրանսլյացիա:
Լրացուցիչ աշխատանք
Լրացուցիչ աշխատանք
Թարգմանել հղումներով նշված որևէ նյութ և պատրաստել ուսումնական նյութեր։
Դաս7 (27.10-30.10)
Էներգետիկ փոխանակություն։Գլիկոլիզ,Ավտոտրոֆ, հետերետրֆ օրգանիզմներ։Ֆոտոսինթեզ, 1 Քեմոսինթեզ։ Էջ 18-20:
Աշխատանք տան`
1. Ի՞նչ են ավտոտրոֆ օրգանիզմները։
A) Օրգանիզմներ, որոնք սնունդը ստանում են պատրաստ վիճակում
B) Օրգանիզմներ, որոնք չեն ունենում քլորոֆիլ
C) Օրգանիզմներ, որոնք սինթեզում են իրենց օրգանական նյութերը անօրգանականներից
D) Օրգանիզմներ, որոնք սնվում են այլ օրգանիզմներով
B) Օրգանիզմներ, որոնք չեն ունենում քլորոֆիլ
C) Օրգանիզմներ, որոնք սինթեզում են իրենց օրգանական նյութերը անօրգանականներից
D) Օրգանիզմներ, որոնք սնվում են այլ օրգանիզմներով
2. Ո՞ր օրգանիզմն է հետերոտրոֆ։
A) Կանաչ բույս
B) Ցիանոբակտերիա
C) Սունկ
D) Որոշ բակտերիաներ
B) Ցիանոբակտերիա
C) Սունկ
D) Որոշ բակտերիաներ
3. Ի՞նչ աղբյուր են օգտագործում ֆոտոավտոտրոֆ օրգանիզմները էներգիայի համար։
A) Քիմիական ռեակցիաներ
B) Արևի լույս
C) Օքսիգեն
D) Գլյուկոզ
B) Արևի լույս
C) Օքսիգեն
D) Գլյուկոզ
4. Քեմոավտոտրոֆ օրգանիզմները էներգիան ստանում են՝
A) Արևի լույսից
B) Այլ օրգանիզմների օրգանական նյութերից
C) Անօրգանական նյութերի օքսիդացումից
D) Օքսիգենի ֆոտոլիզից
B) Այլ օրգանիզմների օրգանական նյութերից
C) Անօրգանական նյութերի օքսիդացումից
D) Օքսիգենի ֆոտոլիզից
5. Ի՞նչ հատկանիշ է բնորոշ միայն հետերոտրոֆ օրգանիզմներին։
A) Սինթեզում են օրգանական նյութեր անօրգանականներից
B) Օգտագործում են պատրաստ օրգանական նյութեր
C) Կատարում են ֆոտոսինթեզ
D) Օգտագործում են CO₂ որպես ածխածնի աղբյուր
B) Օգտագործում են պատրաստ օրգանական նյութեր
C) Կատարում են ֆոտոսինթեզ
D) Օգտագործում են CO₂ որպես ածխածնի աղբյուր
Դաս 8()
Կրկնել հոկտեմբեր ամսվա անցած թեմաները`ԴՆԹ և ՌՆԹ, դրանց կառուցվածքը, ֆունկցիաները,նյութափոխանակությունը` սպիտակուցների սինթեզ, ֆոտոսինթեզ, կարգի բերել բլոգները, պատրաստվել բանավոր հարցմանը։
Դաս 9(11.11-1511)
Կյանքի ոչ բջջային ձևեր՝վիրուսներ, կառուցվածքը, կենսագործնեությունը։Ընտրել որևէ վիրուսային հիվանդություն նկարագրել ախտանիշները, վարակման աղբյուրները, բուժման մեթոդները։ Էջ 33-35։
Դաս 10(18.11_22.11)
Նախակորիզավորներ կառուցվածքը և առանձնահատկությունները՝էջ36_38։
Ցիտոպլազմա, բջջի հիմնական օրգանոիդները, 2 ,3
Նկարագրել որևէ օրգանոիդի կառուցվածքը և ֆունկցիան ` համեմատելով (համապատասխանեցնել)մեզ շրջապատող կառույցների հետ(ծառ, էլեկտրոկայան, բժիշկ, հիվանդանոց, տնօրեն, զինվոր և այլն)
Լրացուցիչ աշխատանք
Կրկնում եք նաև նախորդ թեմաները, թարգմանում, նյութ պատրաստում։
Նախակորիզավորներ կառուցվածքը և առանձնահատկությունները՝էջ36_38։
Դաս 11(25.11-29.11)
Էուկարիոտ ՝բուսական և կենդանական բջիջների կառուցվածքը, (անգլերեն հղումը՝ այստեղ )օրգանոիդները(միտոքոնդրիում քլորոպլաստ, էնդոպլազմային ցանց, Գոլջիի կոմպլեքս, ռիբոսոմներ, լիզոսոմներ), դրանց կառուցվածքը և ֆունկցիան։
Դասը 9(02.12-06.12)
Կրկնում եք վիրուսները, նախակորիզավորները, բջջի օրգանոիդները, կարգի եք բերում բլոգները և պատրաստվում բանավոր հարցման։
Բջջի բաժամումը՝միթոզ , 2 քրոմոսոմի կառուցվածքը:Էջ44-46:
Լրացուցիչ աշխատանք
Թարգմանել հղումներով նշված նյութը և պատրաստել ուսումնական նյութեր:
Դասը 10 (16.12-20.12)
1.Ի՞նչ է բջջային ցիկլը, նշել փուլերը։
2.Ին՞չ է միթոզը, նշել փուլերը, որ բջիջներին է այն բնորոշ։
3.Ո՞րն է միթոզի կենսաբանական նշանակությունը։
Երրորդ ուսումնական շրջան
Դաս 11(10.02-14.02.25)
Օրգանիզմների բազմացման եղանակները՝ սեռական և անսեռ, դրանց կենսաբանական նշանակությունը, առավելությունները և թերությունները։Բլոգներում ներկայացնել համեմատությունը՝նշելով օրինակները։
Երրորդ ուսումնական շրջան
Դաս 11(10.02-14.02.25)
Օրգանիզմների բազմացման եղանակները՝ սեռական և անսեռ, դրանց կենսաբանական նշանակությունը, առավելությունները և թերությունները։Բլոգներում ներկայացնել համեմատությունը՝նշելով օրինակները։
1. Ո՞ր բազմացումն է կոչվում անսեռ` բերել օրինակներ։
2. Ինչպե՞ս կսահմանեք սեռական բազմացումը , նկարագրել բացառությունները։
3. Նկարագրել սեռական և անսեռ բազմացման առավելությունները և թերությունները։
Դասը 12(17․02-20․02)
Օրգանիզմի անհատական զարգացում՝սաղմնային և հետսաղմնային, լրիվ և թերի կերպարանափոխություն, որն է դրնաց կենսաբանական նշանակությունը։
1․Ին՞չ է կերպարանափոխությունը, թվարկել տեսակաները։
Օրգանիզմի անհատական զարգացում՝սաղմնային և հետսաղմնային, լրիվ և թերի կերպարանափոխություն, որն է դրնաց կենսաբանական նշանակությունը։
1․Ին՞չ է կերպարանափոխությունը, թվարկել տեսակաները։
2․ Նկարագրել լրիվ և թերի կերպարանափոխության դերը օրգանիզմի բազմացման, զարգացման և տարածման պրոցեսում։
Դաս 13(24․02-28․02)
Գենետիկայի հիմնական հասկացությունները, ժառանգականություն և փոփոխականություն Մենդելի 1-ին օրենք, գենոտիպ և ֆենոտիպ:
Ամփոփիչ հանձնարարություն՝
1․Նկարագրել ին՞չ է գենոտիպը, ֆենոտիպը, դոմինատ և ռեցեսիվ գեները,բերել օրինակներ։
2․Նկարագրել ժառանգականության և փոփոխականության դերը օրգանիզմների զարգացման պրոցեսում և էվոլյուցիայում։
Դաս 14(03․03-07․03)
Կրկնել փետրվար ամսվա անցած թեմաները և պատրաստվել բանավոր հարցմանը։
Դաս15(10․03-14․03)
Մենդելի 2-րդ օրենքը:Ոչ լրիվ դոմինանտություն:Գամետների մաքրության վարկած:
Համեմատել լրիվ և ոչ դոմինատությունը, բացատրել ստացված արդյունքը։
Համեմատել լրիվ և ոչ դոմինատությունը, բացատրել ստացված արդյունքը։
Դաս16(17.03_21.03)
Սեռի գենետիկա, սեռի հետ շղթայակցված հատկանիշների ժառանգում, ժառանգական հիվանդություններ:
Դաս17(31․03-04․04)
Ժառանգական փոփոխություններ։Մուտացիաներ դրանց դասակարգումը՝ գենային, քրոմոսոմային և գենոմային մուտացիաներ,մարմնական և սեռական բջիջներում, մուտացիաների պատճառները,ուռուցքներ և ուռուցքածիններ:Էջ 95-99:
Պատրաստել այս թեմաներով նյութեր՝հոդվածներ, դնել բլոգներում, հղումները ուղարկել ինձ:
Ամփոփիչ հարցեր՝
- ի՞նչ է համակցական փոփխությունը
- ի՞նչ է ժառանգական փոփոխությունը
- որո՞նք են մուտացիաների տեսակները, բերել օրինակներ
- ո՞ր մուտացիաներն են համարվում առավելվել վտանգավոր, մեկնաբանել ինչո՞ւ
- ո՞րն է մուտացիայի դերը բնության մեջ
Դաս 18(7.04_11.04)
Դարվինի էվոլյուցիոն տեսություն,էվոլյուցիայի շարժիչ ուժերը:Պատրաստել ուսումնական նյութ, արտահայտել նաև ձեր տեսակետը, բերել վերջինիս վերաբերյալ փաստարկներ:
Դաս 19(14.04-18.04)
Տեսակ, պոպուլյացիա, էվոլյուցիայի գլխավոր ուղիները՝ արոմորֆոզ, իդեոադապտացիա, ընդհանուր դեգեներացիա:
Դաս 20(21․04-25․04)
Դաս 19(14.04-18.04)
Տեսակ, պոպուլյացիա, էվոլյուցիայի գլխավոր ուղիները՝ արոմորֆոզ, իդեոադապտացիա, ընդհանուր դեգեներացիա:
- Ի՞նչ եք հասկանում էվոլյուցիայի շարժիչ ուժ ասելով
- Ի՞նչ է արոմորֆոզ, բերել օրինակներ
- Ի՞նչ է իդեոադապտացիա, բերել օրինակներ
- Ի՞նչ է դեգեներացիա , բերել օրինակներ
- Նշված շարժիչ ուժերը օրգանիզմներին տանում են դեպի կենսաբանական առաջադիմության, ինչպե՞ս կբացատրես այդ փաստը։
Դաս 20(21․04-25․04)
Կյանքի ծագման ժամանակակից պատկերացումները։Էջ 130-135։
- Կյանքի ծագման ի՞նչ վարկածներ կան
- Նշված վարկածներից, ո՞րն եք համարում ամենահավանականը, ինչո՞ւ։
- Ո՞րն եք համարաում ամենաանհավանականը, ինչո՞ւ։
Դաս 21(28.04-02.05)
Էկոլոգիայի հիմունքներ էջ`139-141:
Էկոլոգիական գործոններ, դրանց դասակարումը:
Դաս 21(5.05_9.05)
- Թվարկել էկոլոգիական գործոնները, բերել օրինակներ։
Դաս 21(5.05_9.05)
Դաս 22(12.05-16.05)
Գիշատչություն, մակաբուծություն ։Էջ151
1.Նկարագրել գիշատչությունը և մակաբուծությունը։
2. Նշել վերջիններիս միչև նկատվող ակնհայտ տարբերությունները։
Դաս 23()
Մարդու տնտեսկան գործունեության հտևանքով առաջացած բնապահպանական հիմնախնդիրները:
Գաղափար կենսոլորտի մասին,կենսոլորտի բաղադրիչները,կենդանի նյութ:
Լրացուցիչ աշխատանք
Բերել առօրյաում ձեզ հանդիպող մարդու տնտեսկան գործունեության հտևանքով առաջացած բնապահպանական հիմնախնդիրների օրինակներ, տալ դրանց հնարավոր լուծումներ:
Դաս. 24()
Շրջակա միջավայրի վնասակար ազդեցությունը մարդու առողջության վրա։Կարդում եք նաև հետաքրքիր է իմանալ հատվածը։Պատրաստում ուսումնական նյութ։
Դաս. 25()
Բույսերի և կենդանիների սելեկցիա, դերը մարդու կյանքում և բնության մեջ:
Լրացուցիչ աշխատանք
Թարգմանել հղումներով նշված որևէ նյութ և պատրաստել ուսումնական նյութեր
Դաս. 26()
Հասկացություն կենսաբանական արտադրանքի մասին, առաջնային և երկրորդային կենսաբանական արտադրանք:Ցամաքային և ջրային էկոհամակարգերի բազմազանությունը:
Պատրաստել ուսումնական նյութեր:
Դաս 27 ()
Դաս 23()
Մարդու տնտեսկան գործունեության հտևանքով առաջացած բնապահպանական հիմնախնդիրները:
Գաղափար կենսոլորտի մասին,կենսոլորտի բաղադրիչները,կենդանի նյութ:
Լրացուցիչ աշխատանք
Բերել առօրյաում ձեզ հանդիպող մարդու տնտեսկան գործունեության հտևանքով առաջացած բնապահպանական հիմնախնդիրների օրինակներ, տալ դրանց հնարավոր լուծումներ:
Դաս. 24()
Շրջակա միջավայրի վնասակար ազդեցությունը մարդու առողջության վրա։Կարդում եք նաև հետաքրքիր է իմանալ հատվածը։Պատրաստում ուսումնական նյութ։
Դաս. 25()
Բույսերի և կենդանիների սելեկցիա, դերը մարդու կյանքում և բնության մեջ:
Լրացուցիչ աշխատանք
Թարգմանել հղումներով նշված որևէ նյութ և պատրաստել ուսումնական նյութեր
Բերել ձեզ ծանոթ, հանդիպող սելեկցիաների օրինակներ, որն է դրա կենսաբանական նշանակությունը:
Դաս. 26()
Հասկացություն կենսաբանական արտադրանքի մասին, առաջնային և երկրորդային կենսաբանական արտադրանք:Ցամաքային և ջրային էկոհամակարգերի բազմազանությունը:
Պատրաստել ուսումնական նյութեր:
Դաս 27 ()
Ընտրել որևէ ժառանգական հիվանդություն և նկարագրել այն։
Մուտացիաներ, դասակարգումը,քրոմոսոմային և գենային մուտացիաներ,մարմնական և սեռական բջիջներում, մուտացիաների պատճառները,ուռուցքներ և ուռուցքածիններ:Պատրաստել այս թեմաներով նյութեր՝հոդվածներ, դնել բլոգներում, հղումները ուղարկել ինձ:
No comments:
Post a Comment