Pages

Monday, March 25, 2019

Վիրուսներ. Միկրոաշխարհ, մակրոազդեցությամբ

Ինչպե՞ս է վիրուսը թափանցում օրգանիզմի բջիջներ և ստիպում նրանց «աշխատել իր համար»։


Հանդիպման օրը՝ ապրիլի 4ին
ժամը՝11:00-12:15:
Հանդիպման վայրը՝Ավագ դպրոցի ընթերցասրահ։


Նախագծի մասնակիցներ՝ Միջին դպրոցի 8-րդ դասարանի և  Ավագ դպրոցի 10,11,12-րդ դասարանի սովորողներ։
Մոլեկուլային կենսաբանության ինստիտուտի գիտնական , կ․գ․թ․ Աստղիկ Հակոբյանի նախատեսում ենք կազմակերպել սեմինար-քննարկում՝  ՁԻԱՀ-ի վիրուսի կառուցվածքի և կենսագործնեության վերաբերյալ։Թեման ընտրվել է մեր սովորողների առաջարկով։Սովորողները դասապրոցեսների ընթացքում կատարել են համապատասխան ուսումնասիրումներ, հավաքել բավականին ինֆորմացիա, գտել շատ հարցերի պատասխաններ , բայց նաև առաջացել են բազմաթիվ հարցեր, որոնց պատասխանը ակնկալում ենք ստանալ համապատասխան մասնագետից ։


նախագծի ընթացքը

  • վիրուսի կառուցվածքի և կենսագործնության  վերաբերյալ նյութերի որոնում
  • անհրաժեշտ նյութերի հավաքում, քննարկում
  • առաջացած հարցերի համակարգում
նախագծի նպատակը
  • ստանալ լիարժեք պատկերացում վիրուսի կառուցվածքի վերաբերյալ
  • հասկանալ ինչ է ՄԻԱՎ-ը և ինչով է տարբերվում ՁԻԱՀ-ից
  • ինչու է այն վնասում միայն լեկոցիտներին
  • ինչպես պետք է խուսափել վիրուսի տարածումից


Հանդիպմանը ներկա կլինեն նաև այլ դպրոցների դասավանդողներ և սովորողներ։



Monday, March 18, 2019

Մանկավարժական գարնանային ճամբար


Մարտի 25
9։00՝ ընդհանուր պարապմունք Մարմարյա սրահում
9:30:00- 10:30-  12-րդ դասարանցիների ուսումնական և նախագծային աշխատանք
11:00-12:30- 9-րդ դասարանցիների խորհրդատվություն
12:30-14:00 պարտիզապուրակային աշխատանքներ

Օրվա ամփոփում
9:30:00- 11:00-12-րդ դասարանցիների խորհրդատվություն, ներկա են եղել հետևյալ սովորողներ՝
1․Նիկոլյան Գարեգին, 2․Խաչատրյան Սվետլանա, 3Սարգսյան Օֆելյա, Աբազյան Տիգրան։
11։00-12։00  9-րդ դասարանցիների խորհրդատվություն , ներկա են եղել հետևյալ սովորողներ՝
1․Կամենդատյան Լիդիյա,2․Մանուկյան Մանե, 3․Ղազարյան Գոռ,4․Բարխուդարյան Գոռ,     5․Մանուչարյան Միլենա, 6․Մկրտչյան Գոռ, 7․Գարոյան Լյուդմիլա
12։30-14։00 բույսերի և կենդանիների խնամք, նախագծերի մշակում։

Մարտի 26
9։00՝ ընդհանուր պարապմունք Մարմարյա սրահում
9։30:00- 11:00-  12 և 10--րդ դասարանցիների ուսումնական և նախագծային աշխատանք
11:00-12:30- 9-րդ դասարանցիների խորհրդատվություն
12:30-14:00 պարտիզապուրակային աշխատանքներ
14:00-14:30- օրվա ամփոփում


Օրվա ամփոփում
9:30:00- 11:00-12-րդ դասարանցիների խորհրդատվություն, ներկա են եղել հետևյալ սովորողներ՝
1.Սարգսյան Օֆելյա, 2.Աբազյան Տիգրան։
11։00-12։00  9-րդ դասարանցիների խորհրդատվություն , ներկա են եղել հետևյալ սովորողներ՝
1․Կամենդատյան Լիդիյա,2․Մանուկյան Մանե, 3․Ղազարյան Գոռ,4.Մանուչարյան Միլենա,5.Բարխուդարյան Գոռ,     , 6․Մկրտչյան Գոռ, 7․Գարոյան Լյուդմիլա8. Բաբայան Էլեն։

12։30-14։00 բույսերի և կենդանիների խնամք, նախագծերի մշակում։

Մարտի 27
9։00՝ ընդհանուր պարապմունք Մարմարյա սրահում
09:30- 11:00-  12-րդ դասարանցիների ուսումնական և նախագծային աշխատանք
11:00-12:30- 9-րդ դասարանցիների խորհրդատվություն
12:30-14:00 պարտիզապուրակային աշխատանքներ։

Օրվա ամփոփում
9:30:00- 11:00-12-րդ դասարանցիների խորհրդատվություն, ներկա են եղել հետևյալ սովորողներ՝
 1․Խաչատրյան Սվետլանա, 2.Սարգսյան Օֆելյա, 3.Աբազյան Տիգրան։
11։00-12։00  9-րդ դասարանցիների խորհրդատվություն , ներկա են եղել հետևյալ սովորողներ՝
1․Կամենդատյան Լիդիյա,2․Մանուկյան Մանե, 3․Ղազարյան Գոռ,4․Բարխուդարյան Գոռ,     5․Մանուչարյան Միլենա, 6․Մկրտչյան Գոռ, 7․Գարոյան Լյուդմիլա, Բաբայան Էլեն

12։30-14։00 բույսերի և կենդանիների խնամք,աշխատանք ջերմոցում և ներքին բակում։

Մարտի 28
9։00՝ ընդհանուր պարապմունք Մարմարյա սրահում
11:00- 13:00-  12-րդ դասարանցիների ուսումնական և նախագծային աշխատանք
13:00-14:00- 9-րդ դասարանցիների խորհրդատվություն

Մարտի 29
9։00՝ ընդհանուր պարապմունք Մարմարյա սրահում
11:00- 13:00-  11 և 10--րդ դասարանցիների ուսումնական և նախագծային աշխատանք
13:00-14:00- 9-րդ դասարանցիների խորհրդատվություն
14:00-14:30- օրվա և շաբաթվա ամփոփում

Ծաղկող տարածքներ

                                               
                                                             

                                        
                                                   
Կախովի այգիներ՝ նախագիծ 1
Նախագծի նպատակն է

  • ·         կանաչապատել տարածքը
  • ·         սովոողներին ծանոթացնել մագլցող բույսերի բազմացմանտեխնոլոգիային
  • ·         սերմանել հոգատար վերաբերմունք դեպի  բնության նկատմամբ  

Նախագծի ընթացքը

  • ·         ընտրել համապատասխան տարածք՝միջին դպրոցի ներքին բակ
  • ·         ձեռք բերել մագլցող խաղողի կտրոններ
  • ·         կատարել անհրաժեշտ հատվածների բաժանում
  • ·         տնկել համապատասխան վայրում և արատ ջրել
  • ·         սահմանել ամենօրյա հսկողություն 
Մասնակիցները միջին դպրոցի սովորողներըըստ  գրաֆիկի
Աշխատանքային խումբը ՝3-4 սովորղ:


Ծաղկող պատշգամբներ՝նախագիծ 2
Ավագ և Միջին դպրոցների  պատշգամբում քորդենիների ,պիտունյաների, իբումեաների տնկում
Նախագծի մասնակիցներ

Ավագ դպրոցի սովորողներ՝ կենսաբանության խումբ, 11-րդ դասարան

Միջին դպրոցի սովորողներ՝ Գոռ Բարխուդարյան, Արամ Բարսեղյան  և Տիգրան Արզումանյան:

Նախագծի ընթացքը

  • տարածքը մաքրել չորացած բույսերից
  • հողը փխրեցնել
  • կտրոնները տնկել և ջրել
Նախագծի նպատակը
  • ծաղկազարդ տարածքի ստեղծում
  • բույսերի խնմաքի համապատասխան հմտությունների ձեռք բերում

Սահմանել համապատասխան գրաֆիկ հետագա խնամքը պատշաճ  կազմակերպելու համար:

Ավագ դպրոցի ներքին բակի կանաչապատում

Նախագիծ
Նախագծի մասնակիցներ ՝8 և 10-12-րդ դասարանի  սովորողներ
  • ջերմոցում սերմերի տնկում
  • տնկած սերմերի խնամքի գրաֆիկի սահմանում
Նախագծի ընթացքը
  • ջերմոցից սածիլների տեղափոխում
  • համապատասխան դիզայնով բույսերի տնկում
  • անհրաժեշտ խնամքի գրաֆիկի սահմանում
Նախագծի արդյունք
  • սովորողները ձեռք են բերում համապատասխան հմտություններ՝բույսերի տեսակների, դրանց աճեցման,  խնամքի վերաբերյալ
  • խնամված, կանաչ տարածք ներքին բակում

Սերմնացան

Սերմերով սիրինական վարդի բազմացում

Նախագծի մասնակիցներ՝ 8-րդ դասարանի  սովորողներ։


Նախապատրաստական փուլ
·                     համապատասխան հողի ձեռք բերում՝ հողը խառնում ենք ավազի հետ 
·                     սերմերի հավաքում 
·                     խնամքի կազմակերպում՝ խոնավլուսավոր միջավայրի ապահովում
·                     համապատասխան բույսերի տեսակների , խնամքի վերաբերյալ անհրաժեշտ տեղեկությունների հավաքում
Նախագծի ընթացքը
·                      սերմերի տնկում փոքր թաղարների մեջ

Նախագծի արդյունքը
·                     համապատասխան հմտությունների ձեռք բերում
·                      արդեն աճած տնկիների տեղափոխում կրթական պարտեզում