6-րդ դասարանի հեռավար ուսուցմամբ առաջադրանքների փաթեթ
Դաս 4
Почемучка. Кратко. Физика. Огонь. Горение youtu.be |
Առանձնացրու օքսիդները, ընտրիր մի օքսիդ և պատրաստիր տեղեկություն նրա մասին:
1) BaO, Fe3O4, Al(OH)3
2) Na2O, CaCO3, Al2O3
3) CaO, NH4NO3, BaO2
4) KMnO4, Ca(NO3)2, KClO3 , CO
5)H2O, H2O2, H2SO4 , C02
Դաս 7
Պատասխանել հարցերին
Դաս 8
Մեխանիկական շարժում, արագություն
Դասարանական
1.Ինչպե՞ս կարելի է որոշել` շարժվո՞ւմ է մարմինը, թե՞ ոչ:
- Ի՞նչն են անվանում մեխանիկական շարժում:
- Ներկայացրե՛ք մեխանիկական շարժման օրինակներ:
- Ի՞նչ բանաձեւով է որոշվում մարմնի շարժման արագությունը
Մեխանիկական աշխատանք եւ էներգիա
Պատասխանել այս հարցերին`
- Ի՞նչ բանաձեւով է հաշվարկվում մեխանիկական աշխատանքը:
- Ո՞ր դեպքում մարմնի վրա ազդող ուժն աշխատանք չի կատարում:
- Ինչո՞ւ են էներգիան եւ աշխատանքը չափում միեւնույն միավորով:
- 5.Ո՞րն է 1 Ջ աշխատանքը:
- Բանվորը, կիրառելով 50 Ն ուժ, բեռը տեղափոխել է մի հարկից մյուսը: Ի՞նչ մեծություն է անհրաժեշտ նրա կատարած աշխատանքը հաշվելու համար:
Բանավոր. թեմա
1.Ի՞նչ ջերմային երեւույթներ գիտեք։
- Ի՞նչ փորձերով կարող եք ցույց տալ տաքացման ժամանակ գազերի ընդարձակումը։
- Ինչո՞ւ է գազօջախի վրա տաքանալիս բերնեբերան լցված թեյնիկից ջու
րը թափվում։ - Ի՞նչ փորձով կարող եք ցույց տալ պինդ մարմինների ջերմային ընդար
ձակումը։ - Ո՞ր երեւույթներն են կոչվում հալում եւ պնդացում։
- Ո՞ր մեծությունն է կոչվում եռման ջերմաստիճան։
- Ո՞ր երեւույթներն են կոչվում գոլորշացում եւ խտացում։
Պատասխանի՛ր հարցերին.
- Ի՞նչ է բջիջը:
- Ո՞ր նյութերն են բջջում էներգիայի հիմնական աղբյուրը։
- Որո՞նք են բջջի բաղադրության հիմնական քիմիական տարրերը։
- Սովորի՛ր պատմել
Հարցեր եւ առաջադրանքներ Դասարանական 1
- Տարբեր չափերի ի՞նչ կենդանի օրգանիզմներ գիտեք: Ներկայացրե՛ք ձեզ ծանոթ օրինակներ:
- Ո՞րն է կենդանի օրգանիզմների տարրական միավորը:
- Ո՞վ է առաջին անգամ տեսել բջիջը, ի՞նչ սարքի օգնությամբ:
- Շրջապատի որեւէ բույսի կամ կենդանու օրինակով ներկայացրե՛ք նրանց հիմնական հատկությունները:
- Արդյոք կենդանի բջիջներն ունե՞ն ընդանրություններ: Որո՞նք են բջիջների բաղադրամասերը:
- Քանի՞ բջջից են կազմված տարբեր կենդանի օրգանիզմներ: Ներկայացրե՛ք օրինակներ։
Պատասխանի՛ր հարցերին
- Ի՞նչ են կենդանի օրգանիզմների հյուսվածքները:
- Ինչպե՞ս կարելի է դիտել հյուսվածքները:
- Հյուսվածքներում միջբջջային կառուցվածքի ի՞նչ ձեւեր գիտեք: 4. Ո՞ր կենդանի օրգանիզմներում կան հյուսվածքներ:
5.Բուսական ի՞նչ հյուսվածքներ կան:
- Որո՞նք են ծածկող, փոխադրող, գոյացնող հյուսվածքների առանձ-
նահատկությունները: Ի՞նչ գործառույթ են դրանք կատարում:
ԸՆՁՅՈՒՂԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ ԵՎ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ. ՑՈՂՈՒՆ, ՏԵՐԵՎ
- Ի՞նչ է ընձյուղը:
- Ի՞նչ է գտնվում ընձյուղի գագաթում:
- Ի՞նչ նշանակություն ունի ընձյուղը բույսի համար:
- Ի՞նչ է ցողունը: Ինչպիսի՞ ցողուններ գիտեք:
- Ինչո՞ւմ է ցողունի դերը բույսի կյանքում:
- Ի՞նչ է տերեւը: Ինչի՞ց է կազմված:
- Ինչպիսի՞ տերեւներ գիտեք: Ներկայացրե՛ք օրինակներ:
- Ջրի մեջ դրե՛ք որեւէ բույսի բողբոջներով ընձյուղ, հետեւե՛ք բողբոջ-
ների բացվելուն եւ նշե՛ք, թե ընձյուղի վրա ո՞ր բողբոջն է ավելի շուտ բացվում:
- Ինչո՞վ է պայմանավորված օրգանիզմի ամբողջականությունը։
- Ի՞նչ տեղի կունենա, եթե կենդանին չստանա բավարար քանակությամբ
սննդանյութ։ - Ցողունի վնասվածքն ի՞նչ հետեւանք կարող է ունենալ բույսի կյանքում։
4 .Ի՞նչ տեղի կունենա բույսի հետ, եթե վնասակար միջատները ոչնչացնեն բոլոր տերեւները:
.Թեմայի ամփոփում .
2 .Գործնական աշխատանք
Առանձնացրու’ պարզ և բարդ տերևները: Մի քանի պարզ և բարդ տերևի օրինակ էլ գտի՛ր քո այգուց, նկարի՛ր և տեղադրի՛ր բլոգումդ:
Դաս 16
Հարցեր
- Ի՞նչ է սննդառությունը: Արդյոք բոլո՞ր կենդանի օրգանիզմներն են սնվում:
- Ի՞նչ են սննդանյութերը: Կենդանի օրգանիզմներում ինչի՞ համար են դրանք օգտագործվում:
- Ի՞նչ գործընթացներ է ընդգրկում սննդառությունը:
- Ի՞նչ է ֆոտոսինթեզը: Ի՞նչ է առաջանում բույսերում՝ ֆոտոսինթեզի
շնորհիվ: Ինչո՞ւմ է քլորոֆիլի դերը: - Բույսերում ի՞նչ օրգանական նյութեր գիտեք: Ի՞նչ դեր ունեն դրանք:
- Սննդառության ո՞ր ձեւն է կոչվում ավտոտրոֆ, ո՞րը՝ հետերոտրոֆ:
- Արդյոք բոլո՞ր բույսերն են ավտոտրոֆ: Ի՞նչ միջատակեր բույսեր
կան: Ներկայացրե՛ք օրինակներ: - Ո՞րն է կենդանիների սննդառության առանձնահատկությունը: Կենդանի օրգանիզմների միջեւ սննդային ի՞նչ փոխհարաբերություններ
կան: - Շրջապատի կենդանի օրգանիզմներից նշե՛ք ավտոտրոֆները եւ
հետերոտրոֆները: Ի՞նչ գիտեք նրանց մասին: - Ի՞նչ եք կարծում՝ գիշատիչներին անհրաժե՞շտ է պահպանել, թե՞ ոչ:
- Բնութագրե՛ք այն սննդամթերքը, որն օգտագործում է մարդը: Նշե՛ք,
թե ո՛րն ունի բուսական, ո՛րը՝ կենդանական ծագուման:
Շնչառություն
Հարցեր
- Ի՞նչ է շնչառությունը։
- Ի՞նչ դեր ունի շնչառությունը բույսերի եւ կենդանիների կյանքում։ 3. Շնչառական ի՞նչ օրգաններ գիտեք։
No comments:
Post a Comment