2023-2024թթ։
1.Լաբորատոր նոր փորձեր
Կրթահամալիրում բնագիտական առարկաների ուսուցումը հիմնաված է փորձերի իրականացման, տեսածը հասկանալու , ստացած արդյունքը մեկնաբանելու վրա. փորձնականից անցում կատարելով տեսականին։Փորձարարական նախագծերի փաթեթը նոր փորձերով համալրելու նպատակով կենսաբանության ընտրության խմբի սովորողների հետ համացանցից ընտրում և թարգմանում ենք նոր, հետաքրքիր փորձեր։
Ի՞նչ փուլերից է կազմված մեր նախագիծը՝
- թարգմանում ենք նյութը համացանցից
- ձեռք բերում անհրաժեշտ պարագաները
- քննարկում, հասկանում փորձի ընթացքը
- իրականացնում փորձը՝ արձանագրելով արդյունքները
Բոլորս գիտենք, որ ֆոտոսինթեզի իրականացման համար անհրաժեշտ է լույս (արևի ճառագայթներ),փորձենք հաստատել վերջինս կատարելով այս հետաքրքիր և պարզ փորձը՝ Լույսի ազդեցությունը ֆոտոսինթեզի վրա, փորձի ընթացքին հետևեք սովորողների բլոգներում՝ Նանե Խաչատրյան, Յանա Գրիգորյան։
2. Բարձունքի հաղթահարում
Հանրապետության օրը Արմաղանի բարձունքին նախագիծը` տես հղմով։
3.Ճանաչողական այց ԵՊՀ կենսաբանության ֆակուլտետ նախագիծը` տես հղումով։
4. Գիտահետազոտական հաստատություններում կատրվող փորձերը կրթահամալիրում, նախագիծը` տես հղումով։
4.Սովորող սովորեցնող նախագիծ միջին դպրոցի ճամբարականների հետ , լուսաբանումը Զարինե Փանյանի։
5.Նախակենդանիների մանրադիտակային հետազոտություններ և մանրէների կեսամիջավայրերի պատրաստում , լուսաբանումը` Աստղիկ Հայրիյանի
6.Ազագրական փառատոն
- Վահան Սարգսյան` Լավաշ
- Նարե Խաչատրյան` Հարիսա
- Աստղիկ Հայրիյան`Մեքսիկական խոհանոց
Որպես ազգագրական փառատոնի եզրափակիչ բաղադրիչ այցելեցինք ԵՊՀ Պատմության թանգարան, որտեղ սովորողները ծանոթացան համալսարանի ստեղծման պատմությանը, իմացան ովքեր են եղել առաջին դասախոսները, տեսան տարբեր ժամանակահատվածներում հայտնաբերված իրեր, խոնոցու նախատիպ հանդիսացող կուժերը ։
7.ԲՏՃՄ ուսումնական բնագավառը կրթահամալիրում համագործակցային նախագծի համակարգում`184 ավագ դպրոցի սովորողների հետ
8.Մանրէների դերը ,մեր կյանքում՝ թերմոֆիլ մանրէներ։Նախագիծը տես այստեղ։
2021_2022թթ
1.Բարձունքի նվաճում _Գեղարոտ
․2.Մեր ձեռքի մանրէները լաբորատոր աշխատանք, 2
3.Նախագիծ-միկրոօրգանիզմներ, նախագիծը ամփոփված է սովորողների բլոգներում 1,2, 3
2019-2020թթ
12․Միլենա Դանիելյան շնչառական համակարգ
13․ Աչքերի գույնի գենետիկա Անի Արղության
14․Ճամբարային նախագծերի փաթեթ
2019-2018թթ
1․ Շրջանավարտների գարնանային նախագիծը
2․ Արձակուրդային առօրյան Ավագ դպրոցում
3․Գենետիկական երկխոսություն նախնիների հետ
4․Սովորող սովորեցնող նապագիծ
5․Բարձր տաք թումբ նախագիծ
6․Գիտությունը որպես մասնագիտություն
7․Սովորող սովորեցնող նախագիծ
8․Պարտիզպան սովորող նախագիծ
9․Աչքի կառուցվածքը և ֆունկացիան
10․Թթվածնի դերը մարդու կյանքում
11․Մարմարյա սրահի բույսերի համալրում
12․Որքան բազմազան են կենդանիները
13․Բակային կանաչապատման աշխատանքներ
14․Գետը քաղաքում նախագիծ
15.Կանաչող պատեր 1
16․ Ամառային ճամբար
17․Բացօթյա ուսումնական նախագծեր
18․Պատշգամբի բույսերի համալրում
19․
2․Լաբորատոր ուսումնասիրություններ՝լաբորատորիայում՝ տիղմի
մեջ գտնվող մանրէները, մածունի
կաթնաթթվային բակտերիաները։
9․ Սովորող սովորեցնող նախագիծ՝ շրջանավարտ Սվետլանա Խաչատրյանի մասնակցությամբ ՝դելֆինների
ուղեղի կառուցվածքը և վարքագիծը
10.Մերի Երեմնայն հարցազրույց մայրիկի հետ
11․Դավիթ Ամիրյան մարսողական համակարգ, շնչառական համակարգ
10.Մերի Երեմնայն հարցազրույց մայրիկի հետ
11․Դավիթ Ամիրյան մարսողական համակարգ, շնչառական համակարգ
12․Միլենա Դանիելյան շնչառական համակարգ
13․ Աչքերի գույնի գենետիկա Անի Արղության
14․Ճամբարային նախագծերի փաթեթ
2019-2018թթ
2․ Արձակուրդային առօրյան Ավագ դպրոցում
3․Գենետիկական երկխոսություն նախնիների հետ
4․Սովորող սովորեցնող նապագիծ
5․Բարձր տաք թումբ նախագիծ
6․Գիտությունը որպես մասնագիտություն
7․Սովորող սովորեցնող նախագիծ
8․Պարտիզպան սովորող նախագիծ
9․Աչքի կառուցվածքը և ֆունկացիան
10․Թթվածնի դերը մարդու կյանքում
11․Մարմարյա սրահի բույսերի համալրում
12․Որքան բազմազան են կենդանիները
13․Բակային կանաչապատման աշխատանքներ
14․Գետը քաղաքում նախագիծ
15.Կանաչող պատեր 1
16․ Ամառային ճամբար
17․Բացօթյա ուսումնական նախագծեր
18․Պատշգամբի բույսերի համալրում
19․
No comments:
Post a Comment