Լրամշակվում է
8-րդ դասարան
Լրամշակվում է
8-րդ դասարան
Այս շաբաթ ըստ օրակարգի տարբեր դպրոցներում կազմակերպվում է հաջողված նախագծերի ներկայացում ։Հունիսի 21-ին մասնակցեցի Արևելյան դպրոցի , հունիսի 23_ին Արևմտյան դպրոցների նախագծերի ներկայացմանը։Զեկուցներով հանդես եկան դասվարները , հայրենագետները, երաժշտության, օտար լեզուների , տեխնոլոգիայի դասավանողները։Արևմտյան դպրոցում նաև փոքրիկներն էին ներկայացնում իրենց նախագծերը, նկարները, օգտվելով բլոգից ցուցադրում էին իրենց ընթացիք աշխատանքները,բացատրում թե ինչու են պատկերել մարդկանց դեմքեր տառերի մեջ, ընտրել նման գունային գամմաներ։Մի խոսքով հետաքրքիր էր գործընկերներիս և փոքրիկների աշխատանքներին ծանոթանալը։
1.Ճամբարի ընթացքում իրականացրած նախագծերն և ճամփորդությունը ներկայացված է ճամբարային ամփոփման մեջ։
2.հունիսի 13_18-ին` սովորող սովորեցնող նախագիծը, պատումը`Էրիկ Գևորգյանի։
3.մասնակցել եմ 12_րդ դասարնի ավարտական քննությունների ընթացքի կազմակերպմանը
4.մասնակցելու եմ 9_րդ դասարանի հայոց լեզու, մաթեմատիկա առարկաների միասնական քննությունների կազմակերպմանը
5.գործընկերների ներկայացրած նախագծերի մասնակցություն
Հունիսյան ճամբարը ամփոփել անկեղծ դժարանում եմ , այնքան լեցուն և ակնթարթային անցավ, որ հետադարձ հայացք գցելով չեմ հասցնում որսալ ամենագեղեցիկ, հավես ակնթարթները։Թվում է թե դժվար է ամեն անգամ նոր նախագծել առաջարկել, նոր հետաքրքրություններ գտնել, բայց մեզ օգնում են մեր ճամբարականները, ինչպես նաև համագործակցելը այլ առակաների դասավանդողների հետ։Ճամբարի ընթացքում կազմակերպեցինք տարբեր քննարկումներ, բանավեճեր, ինտելեկտուալ խաղեր, մարզական մրցումներ, խոհանեցային խառնաշփոթ և ավարտին հայտնաբերեցինք ամռան և ձմեռվա հանդիպման վայրը՝ չքնաղ Գեղարոտը։Չեմ ցանկանում պատումս երկարացնել ավելի լավ կպատմեն ճամբարականները։
2․Կարիե Միքայելյան 1
4․Արևիկ Արզումանյան 1
5․Էրիկ Գևորգյան 1
6․Սոֆյա Շագոյան 1
7․ Վիգեն Հովակիմյան 1
Հունիսյան ճամբարը ամփոփելը անկեղծ դժարանում եմ , այնքան լեցուն և ակնթարթային անցավ, որ հետադարձ հայացք գցելով չեմ հասցնում որսալ ամենագեղեցիկ, հավես ակնթարթները։Թվում է թե դժվար է ամեն անգամ նոր նախագծեր առաջարկել, նոր հետաքրքրություններ գտնել, բայց մեզ օգնում են մեր ճամբարականները, ինչպես նաև համագործակցելը այլ առակաների դասավանդողների հետ։Ճամբարի ընթացքում կազմակերպեցինք տարբեր քննարկումներ, բանավեճեր, ինտելեկտուալ խաղեր, մարզական մրցումներ, խոհանեցային խառնաշփոթ և ավարտին հայտնաբերեցինք ամռան և ձմեռվա հանդիպման վայրը՝ չքնաղ Գեղարոտը։Չեմ ցանկանում պատումս երկարացնել ավելի լավ կպատմեն ճամբարականները։
2․Կարիե Միքայելյան 1
4․Արևիկ Արզումանյան 1
5․Էրիկ Գևորգյան 1
6․Սոֆյա Շագոյան 1
7․ Վիգեն Հովակիմյան 1
Հունիսյան ճամբարը ամփոփելը անկեղծ դժարանում եմ , այնքան լեցուն և ակնթարթային անցավ, որ հետադարձ հայացք գցելով չեմ հասցնում որսալ ամենագեղեցիկ, հավես ակնթարթները։Թվում է թե դժվար է ամեն անգամ նոր նախագծել առաջարկել, նոր հետաքրքրություններ գտնել, բայց մեզ օգնում են մեր ճամբարականները, ինչպես նաև համագործակցելը այլ առակաների դասավանդողների հետ։Ճամբարի ընթացքում կազմակերպեցինք տարբեր քննարկումներ, բանավեճեր, ինտելեկտուալ խաղեր, մարզական մրցումներ, խոհանեցային խառնաշփոթ և ավարտին հայտնաբերեցինք ամռան և ձմեռվա հանդիպման վայրը՝ չքնաղ Գեղարոտը։Չեմ ցանկանում պատումս երկարացնել ավելի լավ կպատմեն ճամբարականները։
2․Կարիե Միքայելյան 1
4․Արևիկ Արզումանյան 1
5․Էրիկ Գևորգյան 1
6․Սոֆյա Շագոյան 1
7․ Վիգեն Հովակիմյան 1
20.06
9։00-12։15՝ աշխատանք մանկավարժական խորհուրդներով
12։20-12։50՝ ընդմիջում
13։00-13:20՝ ընդհանուր պարապմունք Մարմարյա սրահում/ փառատոնային պուրակում
13:20 —13։00՝ լրացուցիչ կրթության պարապմունք
21.06
10:00՝ հավաք մանկավարժական խորհրդով
10.30միջին դպրոցի ճամբարականների հետ կենսաբանական փորձերի իրականացում կենսաբանության լաբորատորիայում
11.00
Մասնակցելու եմ կրթահամալիրի դպրոցներից մեկի հաջողված ուսումնական նախագծերի ներկայացմանը`Արևելյան դպրոց
12։20-12։50՝ ընդմիջում
13։00-13:20՝ ընդհանուր պարապմունք Մարմարյա սրահում/ փառատոնային պուրակում
13:20 —14։00՝ աշխատանք մասնախմբերով, նախագծային խմբերով՝Բնագետներ — Ինժեներական ստեղծագործության լաբորատորիա. տեխնոպարկ
2022 -2023 ուսումնական տարվա առարկայական ծրագրերի, նախագծային փաթեթների քննարկում, հրապարակում․
22.06
Մաթեմատիկա –12-րդ դասարան քննության ընթացքի կազմակերպիչ
12։20-12։50՝ ընդմիջում
13։00-13:20՝ ընդհանուր պարապմունք Մարմարյա սրահում/ փառատոնային պուրակում
13:20 —14։00՝ աշխատանք մասնախմբերով, նախագծային խմբերով՝Բնագետներ — Ինժեներական ստեղծագործության լաբորատորիա. տեխնոպարկ
23.06
9։00-12։15
12։20-12։50՝ ընդմիջում
13։00-13:20՝ ընդհանուր պարապմունք Մարմարյա սրահում/ փառատոնային պուրակում
13:20 —14։00՝ աշխատանք մասնախմբերով, նախագծային խմբերով՝Բնագետներ — Ինժեներական ստեղծագործության լաբորատորիա. տեխնոպարկ
14:00՝ ակումբային գործունեություն
Մարզական ։
Հունիսյան ճամբարը ամփոփելը անկեղծ դժարանում եմ , այնքան լեցուն և ակնթարթային անցավ, որ հետադարձ հայացք գցելով չեմ հասցնում որսալ ամենագեղեցիկ, հավես ակնթարթները։Թվում է թե դժվար է ամեն անգամ նոր նախագծել առաջարկել, նոր հետաքրքրություններ գտնել, բայց մեզ օգնում են մեր ճամբարականները, ինչպես նաև համագործակցելը այլ առակաների դասավանդողների հետ։Ճամբարի ընթացքում կազմակերպեցինք տարբեր քննարկումներ, բանավեճեր, ինտելեկտուալ խաղեր, մարզական մրցումներ, խոհանեցային խառնաշփոթ և ավարտին հայտնաբերեցինք ամռան և ձմեռվա հանդիպման վայրը՝ չքնաղ Գեղարոտը։Չեմ ցանկանում պատումս երկարացնել ավելի լավ կպատմեն ճամբարականները։
2․Կարիե Միքայելյան 1
4․Արևիկ Արզումանյան 1
5․Էրիկ Գևորգյան 1
6․Սոֆյա Շագոյան 1
7․ Վիգեն Հովակիմյան 1
Հունիսյան ճամբարը ամփոփելը անկեղծ դժարանում եմ , այնքան լեցուն և ակնթարթային անցավ, որ հետադարձ հայացք գցելով չեմ հասցնում որսալ ամենագեղեցիկ, հավես ակնթարթները։Թվում է թե դժվար է ամեն անգամ նոր նախագծել առաջարկել, նոր հետաքրքրություններ գտնել, բայց մեզ օգնում են մեր ճամբարականները, ինչպես նաև համագործակցելը այլ առակաների դասավանդողների հետ։Ճամբարի ընթացքում կազմակերպեցինք տարբեր քննարկումներ, բանավեճեր, ինտելեկտուալ խաղեր, մարզական մրցումներ, խոհանեցային խառնաշփոթ և ավարտին հայտնաբերեցինք ամռան և ձմեռվա հանդիպման վայրը՝ չքնաղ Գեղարոտը։Չեմ ցանկանում պատումս երկարացնել ավելի լավ կպատմեն ճամբարականները։
2․Կարիե Միքայելյան 1
4․Արևիկ Արզումանյան 1
5․Էրիկ Գևորգյան 1
6․Սոֆյա Շագոյան 1
7․ Վիգեն Հովակիմյան 1
1.Սովորող սովորեցնող նախագծի համակարգում կենսաբանական փորձեր
2.Սովորող սովորեցնող նախագիծ`կանաչող տարածքներ
3.9-րդ դասարանի ավարտական միասնական քննությունների , 12-րդ դասարանի ավարտական քննությունների հսկող հանձնաժողովի մասնակցություն։
Նախագծի նպատակն է
Նախագծի մասնակիցներ` կենսաբանության ընտրության խմբին սովորղներ
Նախագծի ընթացքը`
Հունիսի 14_ին , ժամը` 12_ին
Համակարգումը՝ կենսաբանության ընտրության սովորողներ
Վայրը՝ կենսաբանության լաբորատորիա
Ընթացքը՝
Ռոբերտ Ավանեսյանին` ֆիզիկ- մաթեմատիկոս
Հանդիպման օրը `հինգշաբթի 02.06.22, ժամը` 10.00-ին
Հանդիպման վայրը բնագիտության լաբորատորիա
Հանդիպման նպատակն է
Հանդիպման մասնակիցներ` դասավանդողներ և ճամբարականներ։