8-րդ դասարանի կենսաբանության առարկայի առաջադրանքների փաթեթ
Դաս 1 (09.09-13.09)
Լրացուցիչ աշխատանք:
Գտիր հետաքրքիր տեղեկություններ հյուսվածքների , բջիջների կառուցվածքների վերաբերյալ,պատրաստիր ուսումնական նյութ:
Դաս 2 (16.09-20.09)
Օրգանիզմի կենսական գործառությների կարգավորման եղանակները:Գեղձեր,տեսակները, ֆունկցիաները:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Նկարագրեք որևէ գեղձի ֆուկցիայի խանգարման հետևանքով առաջացած հիվանդություն, եթե ունեք բժիշկ բարեկամ , վերցրեք հարցազրույց որևէ գեղձի ֆունկցիոնալ խանգարման հետևանքով առաջացած հիվանդության վերաբերյալ և պատրաստեք ուսումնական նյութ:
Դաս 3 (23.09_27.09)
Դաս 4(07.10- 11.10)
Օրգանիզմի կենսական գործառությների կարգավորման եղանակները:Գեղձեր,տեսակները, ֆունկցիաները:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Նկարագրեք որևէ գեղձի ֆուկցիայի խանգարման հետևանքով առաջացած հիվանդություն, եթե ունեք բժիշկ բարեկամ , վերցրեք հարցազրույց որևէ գեղձի ֆունկցիոնալ խանգարման հետևանքով առաջացած հիվանդության վերաբերյալ և պատրաստեք ուսումնական նյութ:
Դաս3 (30.09.-94.10)
Կրկնում եք անցածը(դաս 1-3-ը) , լրացնում բլոգները, պատրաստվում բանավոր հարցմանը։
Դաս 4(07.10- 11.10)
Գտնել տեղեկություններ նյարդային հիվանդությունների վերաբերյալ, որոնք են դրանց առաջացման պատճառները և կանխարգելման մեթոդները,պատրաստել ուսումնական նյութ:
Դաս 6(28.10_01.11)
Սովորել գլխուղեղի բաժինների (երկարավուն ուղեղ, կամրջակ,ուղեղիկ, միջին ուղեղ, միջանկյալ ուղեղ , մեծ կիսագնդներ) ֆունկցիաները, ընտրել դրանցից որևէ մեկը և նկարագրլ, թե ինչ կլիներ մարդու հետ , եթե այդ բաժինը ընդհանրապես չլիներ։
Դաս 7(04.11-08.11)
Դաս 5(14.10-18.10)
Դաս 6(28.10_01.11)
Սովորել գլխուղեղի բաժինների (երկարավուն ուղեղ, կամրջակ,ուղեղիկ, միջին ուղեղ, միջանկյալ ուղեղ , մեծ կիսագնդներ) ֆունկցիաները, ընտրել դրանցից որևէ մեկը և նկարագրլ, թե ինչ կլիներ մարդու հետ , եթե այդ բաժինը ընդհանրապես չլիներ։
Դաս 7(04.11-08.11)
Կրկնել նյարդային համակարգը`գշխուղեղը և ողնուղեղը, դրանց կառուցվածքը և ֆունկցիաները, կարգի բերել բլոգները , պատրաստվել բանավոր հարցման:
Դաս8(11.11_15.11)
Տեսողական վերլուծիչ, աչքի կառուցվածքը։
Լրացուցիչ աշխատանք:
Այս նյութերը նայել, նկարագրել հասկացածը, պատրաստել ուսումնական նյութ՝ հայերեն։
Լրացուցիչ աշխատանք:
Այս նյութերը նայել, նկարագրել հասկացածը, պատրաստել ուսումնական նյութ՝ հայերեն։
Դաս 9()
Սովորել տեսողական վերլուծիչի կառուցվածքը և պատրաստել նյութ տեսողության հիվանդությունների և տեսողական պատրանքների վերաբերյալ։ Էջ 33_35։
Դաս8()
Լրացուցիչ աշխատանք:
Այս նյութերը նայել, թարգմանել, պատրաստել ուսումնական նյութ՝ հայերեն։Պատրաստել նյութ լսողության հիվանդությունների վերաբերյալ։
Դաս9 ()
Լրացուցիչ աշխատանք
Պատրաստել ուսւումնական նյութ։
Դաս10 ()
Հենաշարժիչ համակարգ, բաժինները կառուցվածքը, ոսկրերի աճը,կմախքի առանձնահատկությունները ուղղաձիգ քայլվածքի հետ կապված,
Լրացուցիչ աշխատանք
Պատրաստել ուսւումնական նյութ։
Դաս 20, 21, 22 Մարդու կմախքը,կմախքի առանձնահատկությունները ուղղաձիգ քայլվածքի հետ կապված, առաջին
Դասը 11)()
Դասը 11)()
Թեմա Մկանների կառուցվածքը և գործողութունները:Որ մկաններն են համաազդիչ և հակաազդիչ:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Սովորել նշված թեման, այս նյութը նայել, թարգմանել, պատրաստել ուսումնական նյութ՝ հայերեն։
Դաս 12()
Արյան բաղադրությունը, ձևավոր տարրերը`էրիթրոցիտներ, լեյկոցիտներ, թրոմբոցիտներ,դրանց ֆունկցիաները, հիվանդությունը։
Լրացուցիչ աշխատանք:
Պատրաստել տեսանյութ արյան բաղադրության և ձևավոր տարրերի վերաբերյալ, վերցնում եք հարցազրույց բարեկամ բժիշկներից հետևյալ թեմայով՝
ա/օրգանիզմի ինչ ֆունկցիոնալ խանգարումներ կարող են առաջացնել արյան ձևավոր տարրերի /էրիթրթցիտների, լեյկոցիտների, թրոմբոցիտների/ քանակական և ֆունկցոնալ խախտումները
բ/ որոնք են առաջին ախտանիշները
գ/որոնք են կանխարգելիչ միջոցները
Դաս 13()
Արյան մակարդում, Արյան խմբեր, Արյան պաշտպանական ռեակցիա, իմունիտետ: Էջ93-99
Դաս 14()
Սրտամկանի ինֆարկտ,առողջ սիրտ,Ինսուլտ՝գլխուղեղի կաթված։
Այս նյութերը նայել, թարգմանել, պատրաստել ուսումնական նյութ՝ հայերեն:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Պատրաստել տեսանյութ տրված հղումների նյութերը թարգմանելով:
Դաս 16()
Արյան զարկերեկային ճնշում և անոթազարկ, սիրտ անոթային հիգիենա, առաջին օգնություն արյունահոսության ժամանակ:էՋ 112-118
Դաս 16()
Արյան զարկերեկային ճնշում և անոթազարկ, սիրտ անոթային հիգիենա, առաջին օգնություն արյունահոսության ժամանակ:էՋ 112-118
Դաս 17()
Շնչառական համակարգ:Կառուցվածքը:
Նյութերը նայել, փորձել հասկանալ, 4-5րոպե տևողությամբ նյութերը թարգմանել և պատրաստել տեսադասեր, տեղադրել բլոգներում, հղումները ինձ:Հարցերի դեպքում անպայման գրեք, թարգմանությունը գրավոր ինձ ուղարկեք, ես կստուգեմ , որից հետո նոր կկցեք ֆիլմին, որպեսզի սխալներ չլինեն:
Դաս 18()
Շնչառական շարժումներ, թոքերի կենսական տարողություն:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Խմբավորե՛ք, թե ո՛ր իրավիճակում շնչառական գործընթացն ինչպես է
փոխվում: Հիﬓավորե՛ք շնչառական գործընթացիարագությունը.
1. հաճախ
2. դանդա ղ
3. խորը
Իրավիճակներ
ա) Միջավայրում CO2-ի շատացում
բ) Դրական զգայական իրավիճակ
գ) Արյան ﬔ ջ O2-ի նվազում
դ) Քնած ժամանակ
ե) Սառը ջրի ﬔ ջ ընկղմվելիս
զ) Անձրևից հետո
է) Ծանր ֆիզիկական աշխատանքից հետո
ը) Բացասական զգայական իրավիճակ
Դաս 19()
Մարսողության համակարգ , կառուցվածքը :Մարսողությունը բերանի խոռոչում:Մարսողական գեղձեր, դրանց կառուցվածքը և ֆունկցիան:
Սննդի բաղադրամասերը և դրանց նշանակությունը, Մարսողության նշանակությունը, մարսողական համակարգի կառուցվածքը:
Լրացուցիչ աշխատանք
Նյութրը նայել, փորձել հասկանալ, 4-5րոպե տևողությամբ նյութերը թարգմանել և պատրաստել տեսադասեր, տեղադրել բլոգներում, հղումները ինձ.
Սննդի բաղադրամասերը և դրանց նշանակությունը, Մարսողության նշանակությունը, մարսողական համակարգի կառուցվածքը: Սովորում մարսողությունը աղիներում:
Պատրաստել ուսումնական նյութեր:Մարսողությունը մարսողական ուղղու տարբեր բաժնիններում:
Դաս 20()
Սնման հիգիենան, մարսողական օրգանների հիվանդություններ, դրանց կանխարգելումը:
Կրկնում եք ամբողջ մարսողության բաժինը՝ կառուցվածքը և ֆունակցիան, մարսողությունը մարսողական ուղղու տարբեր բաժիններում, պատրաստում եք ուսումնական նյութ մարսողական հիվանդությունների վերաբերյալ:
Դաս 21()
Դաս22()
Մաշկի կառուցվածքը և ֆունկցիան:Ինչպես է մաշկը պաշտպանում մեր օրգանիզմը.Ինչ գաղտնիք է թաքցնում մաշկը:
Պատրաստել ուսումնական նյութեր, տեղադրել բլոգներում:
Դաս23()
Նախագծային աշխատանք
Մեր ուսումնասիրած օրգա-համակարգերից (տեսողական, լսողական, մարսողական, նյարդային, մկանային, հենաշարժիչ, կմախքային, մաշկային) ընտրել որևէ մեկը և պատրաստել ուսումնական տեսանյութ տվյալ համակարգի հիվանդությունների վերաբերյալ:
Դաս24()
Մաշկի կառուցվածքը և ֆունկցիան:Ինչպես է մաշկը պաշտպանում մեր օրգանիզմը.Ինչ գաղտնիք է թաքցնում մաշկը:
Պատրաստել ուսումնական նյութեր, տեղադրել բլոգներում:
Դաս23()
Նախագծային աշխատանք
Մեր ուսումնասիրած օրգա-համակարգերից (տեսողական, լսողական, մարսողական, նյարդային, մկանային, հենաշարժիչ, կմախքային, մաշկային) ընտրել որևէ մեկը և պատրաստել ուսումնական տեսանյութ տվյալ համակարգի հիվանդությունների վերաբերյալ:
Դաս24()
Արտաթորության համակարգ, երիկամների կառուցվածքը և ֆունկցիան։
Լրացուցիչ աշխատանք:
Պատրաստել ուսումնական նյութեր և տեսադասեր:
Դաս26()
Վերարտադրողական համակարգ, արական և իգական սեռական համակարգեր, սեռական բջիջներ, բեղմնավորում:
Պատրաստել ուսումնական նյութեր և տեսադասեր:
Դաս27()
Լրացուցիչ աշխատանք:
Պատրաստել ուսումնական նյութեր և տեսադասեր:
Դաս26()
Վերարտադրողական համակարգ, արական և իգական սեռական համակարգեր, սեռական բջիջներ, բեղմնավորում:
Պատրաստել ուսումնական նյութեր և տեսադասեր:
Դաս27()
Երեխայի ծնունդը ,աճը և զարգացումը
Պատրաստել ուսումնական նյութեր:
Դաս29()
Պատրաստել ուսումնական նյութեր:
Դաս29()
Շարունակում ենք ուսումնասիրել ժառանգական հիվանդությունները 1, հեմոֆիլիա, դալտոնիզմ , 2րդ տիպի շաքարային դիաբետ դրանց ախտանիշները հնարավոր բուժումը, փոխանցման ճանապարհները, վտանգը:
No comments:
Post a Comment