Pages

Monday, May 5, 2025

Մայիսյան հավաք


 Մայիսյան հավաքը՝ որպես բլեյան ցանցի մեթոդական բաց լաբորատորիա

Օր՝ , ժամ՝ 10․00-15․00

Մասնակից դպրոցներ՝ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Արարատի թիվ 2 միջնակարգ դպրոց, 7-12-րդ դասարանների սովորողներ

Կրթահամալիրի դասավանդողներ՝ 

· Գոհար Իսկանդարյան(ֆիզիկա)  

· Անուշ Ասատրյան (կենսաբանություն)

Ներկայացվող նյութեր ՝

· հետազոտական աշխատանքների ներկայացում

· գիտական հաստատությունները, որպես գործընկեր

· սովորող սովորեցնող նախագիծ1

· սովորողների պատրաստած սարքերի ներկայացում

 

Սպասվող արդյունքներ՝

 գործընկեր դպրոցի ուսուցիչները առաջարկում են հետազոտական աշխատանքների թեմաներ,որոշում են աշխատանքի ուղղությունները

 ուսումնական նախագծի մշակում, կազմակերպում՝ վերապատրաստումներ, համատեղ նախագծեր։



Tuesday, April 29, 2025

Sunday, April 27, 2025

Ընդհանուր պարապմունքի ծրագիր

 Ապրիլի 28

Վարողներ՝ Մարի Աղայան, Անի Մինայան

Wednesday, April 16, 2025

Համագործակցային նախագիծ Արարատի թիվ 2 միջն․դպրոցի հետ


Մասնակից դպրոցներ՝ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Արարատի թիվ 2 միջնակարգ դպրոց, 7-12-րդ դասարանների սովորողներ

Thursday, March 27, 2025

Մարտ ամսվա հաշվետվություն

 1. Հետազոտական աշխատանք, աշխատել եմ  երկու սովորողի հետ

2. Մարմարյա սրահի բույսերի համալրում, նյութը տես` այստեղ։

Thursday, March 20, 2025

Անհատական պլան

 Մարտի 24

  • 10։00՝ մանկավարժական խորհրդով քննարկում․թեման՝ Մենթորական բաց լաբորատորիայում Ավագ դպրոցում գործունեությունը
  • 11։00՝ պատրաստվում են ուսումնական ժամերգության/համերգասրահ/
  • 11։30-12։30՝ անհատական աշխատանքներ
    • աշխատանք վարդերի պուրակում, տարածքի խնամք
    • հետազոտական աշխատանքներ
  • 12։30՝  ընդմիջում
  • 13։00՝ ընդհանուր պարապմունք Մարմարյա սրահում
  • 14։20՝ մասնագիտական զարգացման սեմինարներ, նախասիրությունների ակումբներ
    • officeforms ձևաթղթի աշխատանքային գործիքներ

Tuesday, March 11, 2025

Մարմարյա սրահի համալրում

 Կենսաբանության ընտրության խմբի սովորողների և տիկին Շողիկի հետ համատեղ նախագծով սկսել ենք համալրել մարմարյա սրահի բույսերը։Նախ սովորողների հետ միասին այցելեցինք բուսաբուծության լաբորատորիա, որտեղ սովորղները ծանոթացան բույսերի շատ տեսակների , դրանց խնամքի միջոցոներին, աճեցման պայմաններին , որից հետո  հաշվի առնելով մարմարյա սրահի ոչ բարենպաստ պայմանները` ընտրեցինք ստվերադիմացկուն և ոչ ջերմասեր բույսեր։ 

Հաջորդ փուլը սրդեն բույսերի համալրումն էր`


Thursday, February 27, 2025

Փետրվար ամսվա հաշվետվություն

  1.  Հետազոտական աշխատանքի պաշտպանություն, պաշտպանող Մանե Մկրտչյան
  2. Բնագիտական ֆլեշմոբի 4-րդ մակարդակի առաջադրանքների կազմում և աշխատանքների      ստուգում
  3. Հետազոտական աշխատանք՝ աշխատել եմ 2 սովորողի հետ՝ Անիտա Գրիգորյան և Արսեն Պալյան

Thursday, January 30, 2025

Հունվարյան հաշվետվություն

1. Ճամբարի համակարգում, հաշվետվությունը` այստեղ։

2. Ավագ դպրոց-հետազոտական վարժարանի «Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսի» համակարգում և մասնակցություն, նյութը` այստեղ ։

3. Համագործակցային նախագիծ սարքաշինության լաբորատորիայի ղեկավար Արման Ենգիբարյանի հետ, նախագծի նպատակը`մարդու արյան շրջանառությունը ներկայացնող մոդելի պատրաստում , նախագիծը ` այստեղ։

4. Հետազոտական աշխատանք `

1. Մանե Մկրտչյան, կպաշտպանի  ամսին

2. Նարե Մուրադյան, կաշտպանի մարտին

3. Անիտա Գրիգորյան , կպաշտպանի մարտին

4. Նանե Խաչատրյան, կպաշտպանի մարտին

5.Ուսումնական բաց ճամբարի հանրային ներկայացման շրջանում   ԵՊՄՀ դասախոս,  մանկավարժական գիտությունների թեկնածու` Նելլի Նորիկի Դավթյանի ընդունելության և շրջայցի կազմակերպում, նյութը` Մանե Բարսեղյանի բլոգում։




Երկրորդ ուսումնական շրջանի հաշվետվություն

 


Ճամբարը հրաշալի ժամանակահատված է բացահայտելու սովորողների թաքնված կարողությունները, նախասիրությունները, իրականացնլու համար նախատեսված համագործակցային աշխատանքները։  Իմ ջոկատի մասնակիցները արագ  համախմբվեցին  առաջարկվող նախագծերի շուրջ։

 Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսին ընդառաջ, համագործակցելով սարքաշինության լաբորատորիսայի հետ, պատրաստել ենք մարդու արյան շրջանառությունը ներկայացնող մոդել։Նախագծի ընթացքին կարող եք ծանոթանալ հետևյալ հղումով։

Wednesday, January 22, 2025

Կրթահամալիրի հյուրն է Նելլի Դավթյանը

Ուսումնական բաց ճամբարի հանրային ներկայացման շրջանում կրթահամալիր հյուրընկալվելու է  ԵՊՄՀ դասախոս,  մանկավարժական գիտությունների թեկնածու` Նելլի  Նորիկի Դավթյանը։

Ընդունելության ծրագիր`

10.00-10.30 Մայր դպրոցի բնագիտության լաբորատորիաների ներկայացում, ճամբարականների անհատական փորձեր քիմիայի լաբորատորիայում

10.30-10.45 Սաքաշինության և ինժեներական ստեղծագործության կենտրոնների գործունեության , բնագիտատեխնիկական ստուգատեսի ներկայացում

10.50-11.15 Հետազոտական վարժարանում իրականցվող հետազոտական աշխատանքների , հանրակրթական բնապահպանության նախագծերի, Վայրի բնության և մշակութային արժեքների հիմնադրամի հետ համագործակցության՝ Ուրցաձորի ճամբարի, «Արևորդի» փառատոնի ներկայացում, պատասանատուներ` Մարթա Ասատրյան, Էմանուել Ագջոյան , Անուշ Ասատրյան

11.20-12.00 «Կրթական պարտեզ բնակելի արվարձանում» նախագծի ներկայացում։ Քայլքով դեպի Քոլեջի բնագիտության լաբորատորիա - տնկարան, «Սեբաստացի» խաղողի և գինու դպրոց։

Մարդու արյան շրջանառության մոդելի պատրաստում

 





Աշխատանքի ընթացքի տեսանյութը` այստեղ։

Աշխատանքի ընթացքի լուսաբանումը սարքաշինության լաբորատորիայի բլոգում։

Ճամբարը հրաշալի ժամանակահատված է իրականացնլու համար նախատեսված համագործակցային աշխատանքները։Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսին ընդառաջ, համագործակցելով սարքաշինության լաբորատորիսայի հետ, որոշել ենք պատրաստել մարդու արյան շրջանառությունը ներկայացնող մոդել։

Մինչ բուն աշխատանքին անցնելը , ճամբարականները ուսումնասիրել են տարբեր կենդանիների արյունատար համակարգի կառուցվածքը, կատարել համեմատություններ, ուսումնասիրել արյան շրջանառության ֆունկցիաները և ի վերջո անցել բուն  գործնական աշխատանքին։

Նախ փայտից գծագրել և կտրել են սրտի մոդելը, գունավորել, որին պետք է ամրացնեն խողովակները և պոմպերը։

Tuesday, January 21, 2025

Բնագիտատեխնիկական ստուգատես 2025 Հունվարի 7-31-ը

 



Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսը (այսուհետ՝ ստուգատես) կազմակերպվում է որպես կրթահամալիրի մանկավարժական աշխատողի, սովորողների խմբի ուսումնական նախաձեռնություն: Ստուգատեսի նպատակն է հանրակրթության մեջ բնագիտական դասընթացների, մաթեմատիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների, ծրագրավորման ուսուցման, սովորողների տեխնիկական ստեղծագործության կազմակերպման հեղինակային փորձի ներկայացում, ամփոփում, խրախուսում, տարածումը: Ստուգատեսի ընթացքում մանկավարժական աշխատողները, սովորողները, սաները  ներկայանում են 2024 թվականի և ստուգատեսի ընթացքում այս բնագավառում իրենց կատարած աշխատանքներով։