Friday, June 20, 2025

Արհեստական բանականության գործնական կիրառումը կրթական ոլորտում


Երկօրյա սեմինարը,որը վարում էր Հերմինե Անտոնյանը՝ նվիրված էր արհեստական բանականության (ԱԲ) գործնական կիրառմանը կրթության ոլորտում՝ մասնավորապես՝ ChatGPT հարթակի արդյունավետ օգտագործմանը որպես ուսուցման և նախագծային աշխատանքի օժանդակ գործիք։

 Սեմինարի նպատակները

  • Ներկայացնել ԱԲ-ի հնարավորությունները և սահմանափակումները կրթական միջավայրում

  • Ցուցադրել ChatGPT-ի տարբերակների տարբերությունները՝ անվճար և վճարովի

  • Ուսուցանել, թե ինչպես ձևակերպել արդյունավետ և ճիշտ հարցադրումներ՝ առավելագույն արդյունք ստանալու համար

  • Տալ գործնական օրինակներ ChatGPT-ի օգտագործման՝ ուսումնական նախագծերի, ստեղծագործական աշխատանքի, տեղեկատվական վերլուծության և մեդիաարտադրանքի շրջանակում

Tuesday, June 17, 2025

9-րդ դասարանի առարկայական ծրագիր

 «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում 9-րդ դասարանում կենսաբանության  դասընթացի  ծրագիրն և գնահատման համակարգը հիմնված է հանրակրթության պետական չափորոշիչների,  ինչպես նաև կենսաբանության առարկայական չափորոշիչների և «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի  հեղինակային այլընտրանքային կրթական ծրագրի պահանջների վրա:  

9-րդ դասարանի կենսաբանության դասավանդումը նպատակ ունի սովորողի մոտ ձևավորել հետևյալ կարողությունները՝

8-րդ դասարանի կենսաբանություն առարկայի ծրագիր

 8-րդ դասարան

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում 9-րդ դասարանում կենսաբանության  դասընթացի  ծրագիրն և գնահատման համակարգը հիմնված է հանրակրթության պետական չափորոշիչների,  ինչպես նաև կենսաբանության առարկայական չափորոշիչների և «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի  հեղինակային այլընտրանքային կրթական ծրագրի պահանջների վրա:  
 Դասընթացի նպատակն է՝
  •  ուսուցանել հմտություններ և կարողություններ մարդու   օրգանիզմի կառուցվածքի ,կեսագործունեության  առանձնահատկությունների մասին
  •  ընդլայնել   առողջ ապրելակերպի,ճիշտ սնմանհիգիենայի հիմնական կանոնների   մասին ինֆորմացիան
  • զարգացնել վնասակար սովորություններից զերծ մնալու և  օրգանների վնասվածքների դեպքում ինքնուրույն կողմնորոշվելու և օգնություն ցույց   տալու կարողություններ և հմտություններ
  • տարբերել օրգան - համակարգերը, դրանց կառուցվածքները
  • ներկայացնել  տարբեր հիվանդությունների առաջացման պատճառները դրանց կանխարգելման մեթոդները,

Միջավայրը

  • Անլար ինտերնետ, անհատական նոթբուկ, նեթբուկ
  • Համացանցը ուսումնական գործընթացում
  • Մեդիագրադարան
  • Դասավանդողիի բլոգը

Նախագծային խմբերը մասնակցում են կրթահամալիրի բակերի խնամքին, ծառատունկերին, Աարտես դպրական կենտրում կազմակերպվող միջավայրի խնամքին

Կազմակերպումը

Դասապրոցեսին սովորողները մասնակցում են անհատական նոթբուկ, նեթբուկերով: Ելնելով թեմայի բովանդակությունից` հանձնարարվում է նյութերի մշակում, թարգմանություն, նյութերի հրապարակում ուսումնական բլոգներում, դպրոցի ենթակայքում:

Կապը մյուս առարկաների հետ – ուսումնական նյութեր ստեղծելիս անհրաժեշտություն է առաջանում օգտագործել օտարալեզու գրականություն, դասերի ժամանակ տեսանյութերը հաճախ նույնպես լինում են օտար լեզուներով` ռուսերեն, անգլերեն: Այդ պատճառով կարևորվում և խրախուսվում է օտար լեզուների լավ իմացությունը և օգտագործումը: 

Սովորողներին ուղղված պահանջներ

Կարևոր է՝ ինչպես է շրջակա միջավայրը՝ հանրային այգին, սարալանջը, բակը, դառնում սեբաստացիական հոգատարության, քաղաքացիական կրթության հարթակ, ինչպես են իրենց խնամքի տակ վերցնում կենսամիջավայրը։

Կենսաբանության դասընթացի միջոցով սովորողները կարող են իրենք էլ իրենց ստացած  գիտելիքներ փոխանցել կրտսեր ընկերներին՝ «Սովորող-սովորեցնող» նախագծով։Կարողանան տեսնել, գնահատել, կանխել իրենց շրջապատում տեղի ունեցող բնապահպանական խախտումները, դպրոցում ձեռք բերած գիտելիքներն ու հմտությունները փոխանցեն ընտանիքի անդամներին և ընկերներին, ինչն էլ ավելի է նպաստում սովորողի ստացած գիտելիքի ամրապնդմանը։

Գնահատում

Կենսաբանության  ուսուցման ընթացքում սովորողների գիտելիքների և կարողությունների գնահատումն ունի իր յուրահատկությունները: Հատուկ ուշադրություն է դարձվում սովորողների կողմից կենսաբանական հասկացությունների ողջ համակարգի յուրացմանը ,կազմավորվածության  տարբեր մակարդակների կենսաբանական համակարգերի միջև կապերի և փոխազդեցությունների բացահայտմանը: Գնահատմամբ պարզվում է ուսումնական գործնթացի որակը և ուսուցման արդյունքները: Այն նպաստում է սովորողների ինքնահաստատմանը և ինքնազարգացմանը: Գնահատմամբ բացահայտվում է սովորողների գիտելիքների մակարդակը ու որակը: Կիրառվում է գնահատման տարբեր միջոցներ. հարցում, թեստ, լաբորատոր աշխատանքի կատարում, մասնակցություն ստուգատեսներին։ Գնահատման ժամանակ հիմնականում հաշվի է առնվում`

  •     Նախագծերի մասնակցությունը, դրանց արդյունքները
  •     Մասնակցությունը լաբորատոր աշխատանքներին
  •     Ստացված գիտելիքների կիրառումը
  •     Նախագծային աշխատանքներ

Հունիս ամսվա հաշվետվություն

 1․Չորրորդ ուսումնական շրջանի ընթացքում համագործակցել եմ Անուշ Ներսիսյանի ջոկատի        հետ,ամփոփումը՝ այստեղ

2․Կազմել եմ բնագիտության 4-րդ մակարդակը

3․Գրախոսել եմ 2 հետազոտական աշխատանք

4․Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք 09․06-13․06

5․Հետազոտական աշխատանքի պաշտպանություն  հունիսի 25-ին, Էլեոնոր Պետրոսյան

6․Նոր ուսումնական տարվա  նախագծերի մշակում

7․Հետազոտական աշխատանքների թեմաների ընտրություն

8․Մասնակցել եմ ավարտական քննությունների կազմակերպմանը և կենսաբանության քննության ստուգմնաը։

Monday, June 16, 2025

Հետազոտական աշխատանքի թեմաներ



1․Նյարդային համակարգ և վարք

Նեյրոպլաստիկությունը՝ ինչպես է ուղեղը հարմարվում փոփոխություններին

  • Հետազոտել ուղեղի զարգացման վրա երաժշտության, լեզուների կամ վարժանքների ազդեցությունը։


Անհատական աշխատաժամանակ

 Տես՝ այստեղ։

Wednesday, June 11, 2025

Նախագծեր 2025-2026թթ

 

Թեմա: Մարդու արյան շրջանառության համակարգը


Նպատակը

  1. Բացահայտել մարդու արյան շրջանառության համակարգի կառուցվածքը և գործառույթները։

  2. Ըմբռնել մեծ և փոքր շրջանառության շղթաների տարբերությունները։

  3. Պարզել սրտի և արյունատար անոթների (զարկերակներ, երակներ, մազանոթներ) դերերը։

  4. Զարգացնել կենսաբանության վերաբերյալ հետաքրքրությունը և խմբային համագործակցության կարողությունները։

  5. Իմանալ առողջության պահպանումը՝ սրտանոթային համակարգի առումով։

Monday, June 9, 2025

Չորրորդ ուսումնական շրջանի ամփոփում



Չորրորդ ուսումնական շրջանի ընթացքում աշխատել եմ Անուշ Ներսրսյանի ջոկատի հետ։Առաջին համատեղ գործնեությունը ճամփորդությունն էր դեպի Գեղարոտի ջրվեժ, երրորդ անգամ էի գնում, բայց տպավորությունները, ընթացքը, վայելքը ամեն անգամ նորովին է, ճամբարականները առաջին անգամ էին Գեղարոտում և շատ տպավորված էին, երգեցինք, պարեցինք, վայելեցինք բնությունը, սովորողների պատումները կարող եք կարդալ այստեղ։

Ընթացիք աշխատանքի համար առաջարկել էի երկու նախագիծ՝

1․ Միկրոօրգանիզմների բազմազանությունը

2․Գինին և առողջությունը

Sunday, June 8, 2025

Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք 09․06-13․06

 Հունիսի ՝ 10

Ժամ՝ 09։00-09։15
Պատասխանատուներ՝
 Մարիամ Սարդարյան, Էմանուել Ագջոյան, Անուշ Ասատրյան
Վայր՝ Մայր դպրոց, Մարմարյա սրահ
Մասնակիցներ՝ Միջին-Ավագ դպրոցների սովորողներ, դասավանդողներ
Տեխնիկական մասի պատասխանատու՝ Էմիլ Զաքարյան
Պարուսույց՝ Համազասպ Ասլանյան
Երգուսույց՝ Մելինե Փարամազյան

Ընդհանուր պարապունքը վարում է՝ Սեդա Ստեփանյանը 11-դասարան

Friday, May 30, 2025

Ճամբարային երկրորդ շաբաթվա աշխատակարգ


Ամառային ճամբարի կազմակերպման Ավագ դպրոցի աշխատակարգը

Հունիսի 2-6

02.06.25 Երկուշաբթի

9:00-9:20 Ընդհանուր պարապմունք
9:20-10:05 Հետազոտական աշխատանքների թեմաների մշակում
10:10-10:55 Նախագծային աշխաանքների թմաների մշակում
11:05-11:50 Հետազոտական աշխատանքների թեմաների մշակում
11:55-12.35 Մատենավարություն
12։35-12։55 Ընդմիջում

Wednesday, May 28, 2025

Մայիս ամսվա հաշվետվություն

 

1․Հետազոտական աշխատանքների պաշտպանություն


3․Հանրապետության օրը՝ Գեղարոտի ջրվեժում։

Հանրապետության օրը՝ Գեղարոտի ջրվեժում


Մայիսի 28-ին՝ հանրապետության օրը, մենք գնացինք մեկօրյա ճամփորդություն դեպի Գեղարոտի ջրվեժ։ Ճանապարհը երկար էր, սակայն այն լի էր շատ երգերով, խաղերով, ծիծաղով և ուրախությամբ։ Երբ հասանք տեղ, սկսեցինք քայլարշավը դեպի ջրվեժ։ Բնությունը շատ գեղեցիկ էր՝ լեռներ, կանաչ տարածքներ և հոսող ջրի ձայն։ Քայլեցինք բավական երկար, մի քանի տեղ կանգ առանք՝ հանգստանալու և լուսանկարներ անելու համար։ Նաև հայկական ազգային պարեր պարեցինք, ինչը շատ աշխուժ ու ուրախ մթնոլորտ ստեղծեց։ Ամբողջ ընթացքում ծիծաղեցինք, զրուցեցինք, միասին ժամանակ անցկացրինք։ Ճամփորդությունը լավ կազմակերպված էր, ամեն ինչ անցավ հարթ ու անվտանգ։ Օրվա վերջում վերադարձանք տուն՝ հոգնած, բայց լավ հիշողություններով ու բարձր տրամադրությամբ։ Այսպիսի միօրյա ճամփորդությունները օգնում են ավելի լավ ճանաչել միմյանց, շփվել տարբեր մարդկանց հետ ինչպես նաև գնահատել մեր բնության գեղեցկությունը։

Saturday, May 24, 2025

Չորրորդ ուսումնական շրջան

 Առաջարկվող նախագծերն են ՝

1․ Միկրոօրգանիզմների բազմազանությունը

2․Գինին և առողջությունը

Միկրօրգանիզմների բազմազնությունը

Ուսումնական տարի՝ 2024-2025թթ․
Տևողությունը՝ Չորրորդ ուսումնական շրջան
Տեսակը՝ ներառարկայական, նախագծային համագործակցություն Անուշ Ներսիսյանի ջոկատի հետ
Ձևաչափը՝ անհատական և խմբային
Տարիքային խումբ՝ Ավագ դպրոցվարժարան
Մասնակիցներ
` Ավագ դպրոցվարժարանի ճամբարականներ

Նախագծի տեսական հատված՝ սովորողները համացանցի շնորհիվ ոսումնասիրում են

  •  միկրոօրգանիզմների բազմազանությունը
  • դերը բնության մեջ և մարդու կյանքում
  • վերջիններիս փոփոխականության պատճառները

Գինին և առողջությունը


Ուսումնական տարի՝ 2024-2025թթ․
Տևողությունը՝ Չորրորդ ուսումնական շրջան
Տեսակը՝ ներառարկայական, նախագծային համագործակցություն Անուշ Ներսիսյանի ջոկատի հետ
Ձևաչափը՝ անհատական և խմբային
Տարիքային խումբ՝ Ավագ դպրոցվարժարան
Մասնակիցներ
` Ավագ դպրոցվարժարանի ճամբարականներ

Նպատակը և խնդիրները

  • Ծանոթացնել ճամբարականներին գինու արտադրության տեխնոլոգիաններին՝ աշխարում և Հայաստանում կիրառվող
  • Ընդլայնել գինու վերաբերյալ նրանց ունեցած գիտելիքները՝գինու պահմանման  և օգտագործման կանոնները, հանդիպող տեսակները, 
  • Ծանոթանալ խաղողի տեսակներին, տեսակներից կախված գինու որակին, առանձնահատկություններին

 

Ճամբարային առաջին շաբաթվա աշխատակարգ

Ամառային ճամբարի կազմակերպման Ավագ դպրոցի աշխատակարգը

Մայիսի 26-30

26.05.25 Երկուշաբթի

9:00-9:20 Ընդհանուր պարապմունք
9:20-10:05 Մայիս ամսվա ամփոփում
10:10-10:55 Հետազոտական աշխատանքների մայիս ամսվա ամփոփում
11:05-11:50 Ճամբարային նախագծերի մշակում
11:55-12.35 Բլոգավորություն
12։35-12։55 Ընդմիջում
12։55-13։35 Հետազոտական աշխատանքների պաշտպանության նախապատրաստում

Thursday, May 22, 2025

Հետազոտական աշխատանքի պաշտպանություն


 Թեման` Նորարարական թվային տեխնոլոգիաների կիրառումը և արդյունքը բժշկության մեջ

Պաշտպանող՝ Անիտա Գրիգորյան

Աշխատանքի ղեկավար՝ Անուշ Ասատրյան

Գրախոսություն — Ռոքսանա Զախարյան


Monday, May 19, 2025

Կրթական փոխանակումներ՝այցելություն Արարատ գյուղի թիվ 2 մինակարգ դպրոց

Մայիսյան հավաքը՝ որպես բլեյան ցանցի մեթոդական բաց լաբորատորիա

Այցելության հիմնական նպատակն էր ծանոթանալ դպրոցում գործող բնագիտական լաբորատորիաներին, օգնել կիրառել նոր ստացած սարքավորումները, ինչպես նաև միասին փորձարկել դպրոցի սովորողների կողմից պատրաստած սարքավորումները։ Այցի շրջանակում մեր սովորողները ներկայացրին կրթահամալիրի կրթական ծրագրում ներառված հետազոտական աշխատանքները։

Սովորողների ամփոփումներ՝


Monday, May 5, 2025

Մայիսյան հավաք


 Մայիսյան հավաքը՝ որպես բլեյան ցանցի մեթոդական բաց լաբորատորիա

Օր՝ , ժամ՝ 10․00-15․00

Մասնակից դպրոցներ՝ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Արարատի թիվ 2 միջնակարգ դպրոց, 7-12-րդ դասարանների սովորողներ

Կրթահամալիրի դասավանդողներ՝ 

· Գոհար Իսկանդարյան(ֆիզիկա)  

· Անուշ Ասատրյան (կենսաբանություն)

Ներկայացվող նյութեր ՝

· հետազոտական աշխատանքների ներկայացում

· գիտական հաստատությունները, որպես գործընկեր

· սովորող սովորեցնող նախագիծ1

· սովորողների պատրաստած սարքերի ներկայացում

 

Սպասվող արդյունքներ՝

 գործընկեր դպրոցի ուսուցիչները առաջարկում են հետազոտական աշխատանքների թեմաներ,որոշում են աշխատանքի ուղղությունները

 ուսումնական նախագծի մշակում, կազմակերպում՝ վերապատրաստումներ, համատեղ նախագծեր։



Sunday, April 27, 2025

Wednesday, April 16, 2025

Համագործակցային նախագիծ Արարատի թիվ 2 միջն․դպրոցի հետ


Մասնակից դպրոցներ՝ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Արարատի թիվ 2 միջնակարգ դպրոց, 7-12-րդ դասարանների սովորողներ

Thursday, March 27, 2025

Մարտ ամսվա հաշվետվություն

 1. Հետազոտական աշխատանք, աշխատել եմ  երկու սովորողի հետ

2. Մարմարյա սրահի բույսերի համալրում, նյութը տես` այստեղ։

Thursday, March 20, 2025

Անհատական պլան

 Մարտի 24

  • 10։00՝ մանկավարժական խորհրդով քննարկում․թեման՝ Մենթորական բաց լաբորատորիայում Ավագ դպրոցում գործունեությունը
  • 11։00՝ պատրաստվում են ուսումնական ժամերգության/համերգասրահ/
  • 11։30-12։30՝ անհատական աշխատանքներ
    • աշխատանք վարդերի պուրակում, տարածքի խնամք
    • հետազոտական աշխատանքներ
  • 12։30՝  ընդմիջում
  • 13։00՝ ընդհանուր պարապմունք Մարմարյա սրահում
  • 14։20՝ մասնագիտական զարգացման սեմինարներ, նախասիրությունների ակումբներ
    • officeforms ձևաթղթի աշխատանքային գործիքներ

Tuesday, March 11, 2025

Մարմարյա սրահի համալրում

 Կենսաբանության ընտրության խմբի սովորողների և տիկին Շողիկի հետ համատեղ նախագծով սկսել ենք համալրել մարմարյա սրահի բույսերը։Նախ սովորողների հետ միասին այցելեցինք բուսաբուծության լաբորատորիա, որտեղ սովորղները ծանոթացան բույսերի շատ տեսակների , դրանց խնամքի միջոցոներին, աճեցման պայմաններին , որից հետո  հաշվի առնելով մարմարյա սրահի ոչ բարենպաստ պայմանները` ընտրեցինք ստվերադիմացկուն և ոչ ջերմասեր բույսեր։ 

Հաջորդ փուլը սրդեն բույսերի համալրումն էր`


Thursday, February 27, 2025

Փետրվար ամսվա հաշվետվություն

  1.  Հետազոտական աշխատանքի պաշտպանություն, պաշտպանող Մանե Մկրտչյան
  2. Բնագիտական ֆլեշմոբի 4-րդ մակարդակի առաջադրանքների կազմում և աշխատանքների      ստուգում
  3. Հետազոտական աշխատանք՝ աշխատել եմ 2 սովորողի հետ՝ Անիտա Գրիգորյան և Արսեն Պալյան

Thursday, January 30, 2025

Հունվարյան հաշվետվություն

1. Ճամբարի համակարգում, հաշվետվությունը` այստեղ։

2. Ավագ դպրոց-հետազոտական վարժարանի «Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսի» համակարգում և մասնակցություն, նյութը` այստեղ ։

3. Համագործակցային նախագիծ սարքաշինության լաբորատորիայի ղեկավար Արման Ենգիբարյանի հետ, նախագծի նպատակը`մարդու արյան շրջանառությունը ներկայացնող մոդելի պատրաստում , նախագիծը ` այստեղ։

4. Հետազոտական աշխատանք `

1. Մանե Մկրտչյան, կպաշտպանի  ամսին

2. Նարե Մուրադյան, կաշտպանի մարտին

3. Անիտա Գրիգորյան , կպաշտպանի մարտին

4. Նանե Խաչատրյան, կպաշտպանի մարտին

5.Ուսումնական բաց ճամբարի հանրային ներկայացման շրջանում   ԵՊՄՀ դասախոս,  մանկավարժական գիտությունների թեկնածու` Նելլի Նորիկի Դավթյանի ընդունելության և շրջայցի կազմակերպում, նյութը` Մանե Բարսեղյանի բլոգում։




Երկրորդ ուսումնական շրջանի հաշվետվություն

 


Ճամբարը հրաշալի ժամանակահատված է բացահայտելու սովորողների թաքնված կարողությունները, նախասիրությունները, իրականացնլու համար նախատեսված համագործակցային աշխատանքները։  Իմ ջոկատի մասնակիցները արագ  համախմբվեցին  առաջարկվող նախագծերի շուրջ։

 Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսին ընդառաջ, համագործակցելով սարքաշինության լաբորատորիսայի հետ, պատրաստել ենք մարդու արյան շրջանառությունը ներկայացնող մոդել։Նախագծի ընթացքին կարող եք ծանոթանալ հետևյալ հղումով։

Ավագ դպրոց-հետազոտական վարժարանի «Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսի» հայտերը 2025


Սովորողներ՝

Մկրտիչ Պապիկյան

Աբել Բաբայան,Դավիթ Մուսաելյան, Հայկ Աիդի

Լիլիթ Ղազարյան, Եկատերինա Այվազյան

Սանահին Բիգլարյան

Եվա Խաչատրյան

Մոնիկա Թովմասյան

Դավիթ Մուրադյան

Գրիգոր Ստեփանյան, Հայկ Առաքելյան

Հովհաննես Գալիկյան

Դավիթ Միրաքյան

Ալեքսանդր Իսրայելյան

Wednesday, January 22, 2025

Կրթահամալիրի հյուրն է Նելլի Դավթյանը

Ուսումնական բաց ճամբարի հանրային ներկայացման շրջանում կրթահամալիր հյուրընկալվելու է  ԵՊՄՀ դասախոս,  մանկավարժական գիտությունների թեկնածու` Նելլի  Նորիկի Դավթյանը։

Ընդունելության ծրագիր`

10.00-10.30 Մայր դպրոցի բնագիտության լաբորատորիաների ներկայացում, ճամբարականների անհատական փորձեր քիմիայի լաբորատորիայում

10.30-10.45 Սաքաշինության և ինժեներական ստեղծագործության կենտրոնների գործունեության , բնագիտատեխնիկական ստուգատեսի ներկայացում

10.50-11.15 Հետազոտական վարժարանում իրականցվող հետազոտական աշխատանքների , հանրակրթական բնապահպանության նախագծերի, Վայրի բնության և մշակութային արժեքների հիմնադրամի հետ համագործակցության՝ Ուրցաձորի ճամբարի, «Արևորդի» փառատոնի ներկայացում, պատասանատուներ` Մարթա Ասատրյան, Էմանուել Ագջոյան , Անուշ Ասատրյան

11.20-12.00 «Կրթական պարտեզ բնակելի արվարձանում» նախագծի ներկայացում։ Քայլքով դեպի Քոլեջի բնագիտության լաբորատորիա - տնկարան, «Սեբաստացի» խաղողի և գինու դպրոց։

Մարդու արյան շրջանառության մոդելի պատրաստում

 





Աշխատանքի ընթացքի տեսանյութը` այստեղ։

Աշխատանքի ընթացքի լուսաբանումը սարքաշինության լաբորատորիայի բլոգում։

Ճամբարը հրաշալի ժամանակահատված է իրականացնլու համար նախատեսված համագործակցային աշխատանքները։Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսին ընդառաջ, համագործակցելով սարքաշինության լաբորատորիսայի հետ, որոշել ենք պատրաստել մարդու արյան շրջանառությունը ներկայացնող մոդել։

Մինչ բուն աշխատանքին անցնելը , ճամբարականները ուսումնասիրել են տարբեր կենդանիների արյունատար համակարգի կառուցվածքը, կատարել համեմատություններ, ուսումնասիրել արյան շրջանառության ֆունկցիաները և ի վերջո անցել բուն  գործնական աշխատանքին։

Նախ փայտից գծագրել և կտրել են սրտի մոդելը, գունավորել, որին պետք է ամրացնեն խողովակները և պոմպերը։

Tuesday, January 21, 2025

Բնագիտատեխնիկական ստուգատես 2025 Հունվարի 7-31-ը

 



Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսը (այսուհետ՝ ստուգատես) կազմակերպվում է որպես կրթահամալիրի մանկավարժական աշխատողի, սովորողների խմբի ուսումնական նախաձեռնություն: Ստուգատեսի նպատակն է հանրակրթության մեջ բնագիտական դասընթացների, մաթեմատիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների, ծրագրավորման ուսուցման, սովորողների տեխնիկական ստեղծագործության կազմակերպման հեղինակային փորձի ներկայացում, ամփոփում, խրախուսում, տարածումը: Ստուգատեսի ընթացքում մանկավարժական աշխատողները, սովորողները, սաները  ներկայանում են 2024 թվականի և ստուգատեսի ընթացքում այս բնագավառում իրենց կատարած աշխատանքներով։