Tuesday, July 5, 2016

Ուսումնասիրություն

Ուսումնասիրել եմ Դպրոց-պարտեզի, Նոր դպրոցի դասավանդողներ՝ Իվետա Ջանազյանի, Անահիտ Եղյանի  և 4-րդ դասարանցիների բլոգները:
Դասավանդող

Նշված է ուսումնական հաստատությունը
Բոլոր դասավանդողների մոտ նշված է ուսումնական հաստատությունը:
Նշված է մասնագիտական գործունեության ոլորտը
Նշված է մասնագիտական գործունեության ոլորտը, ինչը  շատ եմ կարևորում:
Աշխատանքները դասակարգված են բաժիններում
Աշխատանքները  հստակ կարգավորված են բաժիններում:
Բլոգում հրապարակված են նախագծեր
Հիմանականում հարյերագիտական նախագծերը կուզեի առանձնացնել, որոնք երկու դասավանդողների մոտ էլ զգալի մաս են կազմում:
Հրապարակված են նախագծի արդյուքները
Հրապարակված են փորձերի տեսքով, որտեղ սովորողը մեկնաբանում է փորձև  և արդյունքը  :
Ունի իր ստեղծած ուսումնական նյութերը
Այո, վերջիններս առանձնացված են բաժիններով:
Բլոգն ընթեռնելի է, գրավիչ
Հստակ երևում են բաժինները՝թեմաներին համապատասխան


Սովորող

Նշված է ուսումնական հաստատությունը
Գրեթե բոլոր սովորողների մոտ  նշված է ուսումնական հաստատությունը:
Աշխատանքները դասակարգված են բաժիններում
Կան դասակարգված բլոգներ, բայց շատ են նաև ոչ համակարգվածները
Հրապարակված են նախագծի արդյուքները
Մի քանի սովորողների մոտ հրապարակված են փորձեր, պարզաբանումներ, ճամփորդության մեկնաբանություններ, որոնք էլ համարում եմ հիանալի նախագիծ ՝իր արդյունքներով:
Ունի իր ստեղծած ուսումնական նյութերը
Այո, ինչ որ չափով

Դիտարկում և առաջարկ: Իմ գործընկերների բլոգները ուսումնասիրում եմ ամբողջ տարվա ընթացքում, ամբիոնով աշխատում ենք միմյանց հետ խորհրդակցելով, այնպես որ առաջարկները ընդունվում և կիրառվում են ուսումնական տարվա ընթացքում, այդ իսկ պատճառով հիմա կոնկրետ, նոր առաջարկներ չունեմ: