1.Երկարաժամկետ նախագծերի ներկայացում 9-11-րդ դասարանի սովորողներին ։
Thursday, August 29, 2024
Monday, August 19, 2024
Օգոստոսյան մանկավարժական ճամբար
Օգոստոսի 20
- 9։00 աշխատանքային օրվա սկիզբ
- 09:30 հավաք մանկավարժական խորհրդով. թեմա՝ 2024-2025 ուսումնական տարվա աշխատանքների մեկնարկ
- 10։30 կաբինետի մաքրում, կահավորում
- 12։30՝ ընդմիջում
Օգոստոսի 21
- 9։00 աշխատանքային օրվա սկիզբ
- 09:30 հավաք մանկավարժական խորհրդով. թեմա՝-Սեպտեմբեր ամսվա նախագծերի քննարկում
- 10:30՝ հավաք Ավագ դպրոցի մանկավարժական խորհրդով
Ուսումնական պլանով որոշված կարգերի քննակում,9-րդ դասարանում ուսումնական նախագծի կազմակերպման կարգ, խնդիրներ
- 12։30՝ ընդմիջում
Օգոստոսի 22
- 09:30 հավաք Ավագ դպրոցի մանկավարժական խորհրդովn
- 12։30՝ ընդմիջում
- 11։30-14։00՝ անհատական կամ խմբային աշխատանք
- նախագծային շաբաթվա անելիքների հրապարակում
- ուսումնական առաջին շրջանի օրացույցների, անհատական պլանների հրապարակում
- Առարայական ծրագրերի հետ կապված շտկումներ, փաթեթների վերանայում
Օգոստոսի 23
- 9։00 `ժամերգություն Սուրբ Երրորդություն եկեղեցում
- 9:30՝ նախագծային շաբաթվա անելիքների հրապարակում
- 10։30 ՝անհատական աշխատանք
- 12:30՝ ընդմիջում
- 14։00՝ ուրբաթ-համերգ Մարմարյա սրահ
Օգոստոսի 26
- 9։00 –9։15 ընդհանուր պարապմունք
- 09:30 –12:30 կաբինետի մաքրում, կահավորումխ
- 12։30՝ ընդմիջում
- 13։00-13։45 հետազոտական աշխատանքների թեմաների ներկայացում
Օգոստոսի 27
- 9։00-9։15 ընդհանուր պարապմունք
- 09:30 –11։30 հետազոտական աշխատանքի թեմաների հետ կապված աշխա
- 12։30՝ ընդմիջում
- 13։00-13։45 դասավանդողները ներկայացնում են տեղեկատվություն սեպտեմբերյան նախագծային շաբաթվա մասին
Օգոստոսի 28
- 9։00-9։15՝ ընդհանուր պարապմունք
- 10։30-անհատական աշխատանք
- 12։30՝ ընդմիջում
- 13։00՝ աշխատողների ժողով «Սեբաստիա» համերգասրահ
Օգոստոսի 29
- 9։00-9։15՝ ընդհանուր պարապմունք
- 10։30-անհատական աշխատանք
- 12։30՝ ընդմիջում
- 13։00-14։00՝ սարքաշինության լաբորատորիա
Լաբորատոր նոր փորձեր
Կրթահամալիրում բնագիտական առարկաների ուսուցումը հիմնաված է փորձերի իրականացման, տեսածը հասկանալու , ստացած արդյունքը մեկնաբանելու վրա. փորձնականից անցում կատարելով տեսականին։Փորձարարական նախագծերի փաթեթը նոր փորձերով համալրելու նպատակով կենսաբանության ընտրության խմբի սովորողների հետ համացանցից ընտրում և թարգմանում ենք նոր, հետաքրքիր փորձեր։
Ի՞նչ փուլերից է կազմված մեր նախագիծը՝
- թարգմանում ենք նյութը համացանցից
- ձեռք բերում անհրաժեշտ պարագաները
- քննարկում, հասկանում փորձի ընթացքը
- իրականացնում փորձը՝ արձանագրելով արդյունքները
Գենետիկայի ոլորտում կատարված նոր հայտնագործություններ
Մասնակիցներ` ավագ դպրոցի
Նպատակը
- Ծանոթանալ գենետիկայի ոլորտում կատարվող նոր հայտանագործությունների
- Դրանց կիրառման ոլորտներին
- Ինչպիսի ազդեցություններ են թողնում մարդկանց և շրջակա միջավայրի վրա
- Հնարավո՞ր է արդյոք որևէ կերպ կառավարել գեների թողած ազդեցությունը օրգանիզմի վրա
- օգտվել համացանցային տարբեր աղբյուրներից, գտնել թարգմանել համապատասխան նյութերը
- Համագործակցել գիտական հաստատությունների հետ
- Պատրաստել ուսումնական նյութեր
Մանրէները մեր կյանքում
Նախագծի մասնակիցներ` միջին և ավագ դպրոցի սովորողներ
Նախագծի իրականացման ժամկետը՝ կհստակեցվի համատեղ քննարկման արդյունքում
- ստանալ տեսական գիտելիքներ
- ստանալ գործնական գիտելիքներ
- կարողանալ կիրառել ստացած հմտությունները՝ ինքնուրույն կատարել փորձերը
- աուդիո և վիդեոնյութերի պատրաստում, որոնք կտեղադրվեն կայքում ։
Friday, August 2, 2024
9-րդ դասարանի առարկայակ ծրագիր
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում 9-րդ դասարանում կենսաբանության դասընթացի ծրագիրն և գնահատման համակարգը հիմնված է հանրակրթության պետական չափորոշիչների, ինչպես նաև կենսաբանության առարկայական չափորոշիչների և «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի հեղինակային այլընտրանքային կրթական ծրագրի պահանջների վրա:
9-րդ դասարանի կենսաբանության դասավանդումը նպատակաուղղված է այն բանին, որ սովորողը կարողանա՝
- տարբերել օրգան - համակարգերը, դրանց կառուցվածքները, ներկայացնել տարբեր հիվանդությունների առաջացման պատճառները դրանց կանխարգելման մեթոդները,
- ունենալ պատկերացում օրգանիզմի բջջաբանական կառուցվածքի , օրգանիզմի ներքին միջավայրում հանդիպող օրգանական և անօրգանական նյութերի վերաբերյալ,
9-րդ դասարանի կենսաբանության առաջադրանքների փաթեթ
Դաս 1 (09.09-13.09)
Կենդանի օրգանիզմի բաղադրություն, օրգանական, անօրգանական նյութեր, հիդրոֆիլ և հիդրոֆոբ նյութր:
Լրացուցիչ աշխատանք
Բերել առօրյաում հենդիպող սպիտակուցների բնափոխման օրինականեր,նշել պատճառները, ինչ գործոնների ազդեցությամբ են դրանք բնափոխվում, պատրաստել ուսումնական նյութ:
Դաս 3(23.09-27.09)
- Ի՞նչ է գենը, որոնք են ԴՆԹ_ի ֆունկցիաները բջջում։
- Նուկլեյնաթթուները քանի՞ տեսակ են լինում, նշել դրանց ֆունկցիաները
- Որո՞նք են նուկլեյնաթթուների մոնոմերները, նշել դրանց տարբերությունները։