Thursday, November 27, 2025

Նոյեմբեր ասմվա հաշվետվություն

 

1.Նախագծային աշխատանք՝
Գործնական այս աշխատանքը հնարավորություն տվեց սովորողներին ոչ միայն բացահայտել օսլայի առկայությունը բույսերում, այլև հասկանալ այն որպես էներգիայի պահեստավորման հիմնական ձև։ Փորձի ընթացքը խթանեց հետաքրքրությունը կենսաքիմիայի նկատմամբ, զարգացրեց հետազոտական հմտությունները և խորացրեց պատկերացումները սննդանյութերի կենսաբանական նշանակության մասին։

4․ Բնագիտության ֆլեշմոբի 4-րդ մակարդակի կազմում և աշխատանքների ստուգում։

Thursday, November 6, 2025

Հետազոտական աշխատանքներ 2025-2026

 1․ Մանե Բարսեղյան ՝12-րդ դասարան, Կլոնավորում ․էթիկա, ռիսկեր, հնարավորուոթյուն

2․Նանե Խաչատրյան՝12-րդ դասարան, Կյանքի առաջացումը և զարգացումը Երրի վրա

3․Անիտա Գրիգորյան՝12-րդ դասարան , Էկոլոգիական խնդիրների ազդեցությունը մարդու գենետիկ փոփոխությունների վրա

4․ Էլեոնոր Պետրոսյան`12-րդ դասարան, «Что такое аллергия и как с ней бороться» 

5․Սատթև Մանուչարյան՝11-րդ դասարան, Մարդու կենտրոնական նյարդային համակարգը 

5․Ասյա Հարությունյան ՝11-րդ դասարան, Ալցհեյմեր․ պատճառն ու ախտանիշները

6․ Նատալի Տանեսյան՝ 10--րդ դասարան,Բրիկետներ․ գեղեցկություն թե առողջական խնդիր

Monday, October 27, 2025

Հոկտեմբեր ամսվա հաշվետվթյուն

 1․ Հետազոտական աշխատանք՝

Monday, October 20, 2025

Աշնանային մանկավարժական ճամբար․ Հոկտեմբերի 20-24

 Աշնանային մանկավարժական ճամբարն Ավագ դպրոցում կկազմակերպվի բովանդակային հետևյալ ուղղություններով՝

Ճամբարի օրակարգ, ըստ օրերի

Հոկտեմբերի 20

  • 09։00-10։00՝ աշխատանք մանկավարժական խորհրդով․ հետազոտական աշխատանքի մեկնարկի խնդիրներ/ վարող՝ Աշոտ Տիգրանյան/
  • 10։00-11։30՝ Բակային աշխատանք՝ Ինժեներիայի դիմացի տարածքում ,աշխատանք գնահատման մատյաններում
  • 11։30-12։00՝ ընդմիջում
  • 12։00-13։00՝ աշխատանք մասնախմբերով, նախագծային խմբերով

Հոկտեմբերի 21

Հոկտեմբերի 22

Հոկտեմբերի 23

Thursday, October 9, 2025

9-րդ դասարանի հեռավար ուսուցման առաջադրանքների փաթեթ

Դասագրքի հղումն Է

Դեկտեմբեր ամվա առաջադրանքներ՝

Դաս 10


ԹԵՍՏ 1

1. Գենը ինչի՞ միավոր է․
ա) Քրոմոսոմի սպիտակուցային հատված
բ) Ժառանգական տեղեկատվության միավոր
գ) Միտոզի փուլ
դ) Ռիբոսոմի կառուցվածքային միավոր

2. Մարդու սոմատիկ բջիջներում որք՞ան քրոմոսոմ կա:
ա) 23
բ) 24
գ) 46
դ) 48

3. Ինչպե՞ս է կոչվում մարդու քրոմոսոմների ամբողջական հավաքը, դասավորված ըստ չափի և կառուցվածքի:
ա) Գենոմ
բ) Կարիոտիպ
գ) Գենոտիպ
դ) Ֆենոտիպ

4. Ո՞ր տեսակի քրոմոսոմներն են որոշում անձի սեռը:
ա) Սոմատիկ քրոմոսոմներ
բ) Ավտոսոմներ
գ) Սեռական քրոմոսոմներ
դ) Միտոխոնդրիալ քրոմոսոմներ

5. Գենի տարբեր ձևերը, որոնք պայմանավորում են հատկանիշների տարբեր դրսևորումներ, կոչվում են․
ա) Կարիոտիպեր
բ) Ալելներ
գ) Հոմոլոգներ
դ) Մուտագեններ


Դաս 11

Բջջի բաժամումը՝միթոզ  , քրոմոսոմի կառուցվածքը:Էջ35-37:
Լրացուցիչ աշխատանք
Պատասխանել հարցերին
1․Ինչու է կարևոր, որ միտոզի ժամանակ քրոմոսոմները ճշգրիտ բաժանվեն երկու դուստր բջիջների միջև?(Ինչ հետևանքներ կարող են լինել սխալ բաժանման դեպքում?)
2․Միտոզի ո՞ր փուլում են քրոմոսոմները դասավորվում բջջի միջին հարթությունում և ինչու է դա անհրաժեշտ։
3․Ի՞նչ դեր ունեն ցենտրիոլները (կամ ցենտրոզոմները) միտոզի ընթացքում։
4․Ինչ տարբերություն կա պրոֆազի և տելոֆազի միջև՝ ինչպես են փոխվում քրոմոսոմները այդ փուլերում։
5․Ինչո՞ւ է միտոզը համարվում բազմաբջիջ օրգանիզմների աճի և վերականգնման հիմքը։


Դաս 12
Օրգանիզմների բազմացման եղանակները՝ սեռական և անսեռ, դրանց կենսաբանական նշանակությունը, առավելությունները և թերությունները։Էջ39-41։
Բլոգներում ներկայացնել համեմատությունը՝նշելով օրինակները։
1. Ո՞ր բազմացումն է կոչվում անսեռ` բերել օրինակներ։
2․ Նկարագրել սեռական և անսեռ բազմացման առավելությունները և թերությունները։










Սեպտեմբեր
Դաս 1  
Նախակորիզավոր և կորիզավոր բջիջներ։Էջ5-8
Կենդանի օրգանիզմի բաղադրությունօրգանականանօրգանական նյութերհիդրոֆիլ և հիդրոֆոբ նյութր:Էջ 11-12։
Լրացուցիչ աշխատանք`
1. Ո՞րն է օրգանւզմի ամենափոքր միավորը։
2.Ի՞նչ օրգանական և անօրգանական նյութեր գիտեք, բերեք օրինակներր։
3. Բնութագրեք հիդրոֆիլ և հիդրոֆոբ նյութերը, բերեք օրինակներ։