1․Հետազոտական աշխատանքների թեմաների մշակում
2․2025-2026թթ․ ուսումնական ծրագրերի մշակումներ
3․2025-2026թթ․առաջադրանքներիկազմում և հրապարակում
4․2025-2026թթ․ նախագծերի մշակում և հրապարակում
1․Հետազոտական աշխատանքների թեմաների մշակում
2․2025-2026թթ․ ուսումնական ծրագրերի մշակումներ
3․2025-2026թթ․առաջադրանքներիկազմում և հրապարակում
4․2025-2026թթ․ նախագծերի մշակում և հրապարակում
Երկօրյա սեմինարը,որը վարում էր Հերմինե Անտոնյանը՝ նվիրված էր արհեստական բանականության (ԱԲ) գործնական կիրառմանը կրթության ոլորտում՝ մասնավորապես՝ ChatGPT հարթակի արդյունավետ օգտագործմանը որպես ուսուցման և նախագծային աշխատանքի օժանդակ գործիք։
Ներկայացնել ԱԲ-ի հնարավորությունները և սահմանափակումները կրթական միջավայրում
Ցուցադրել ChatGPT-ի տարբերակների տարբերությունները՝ անվճար և վճարովի
Ուսուցանել, թե ինչպես ձևակերպել արդյունավետ և ճիշտ հարցադրումներ՝ առավելագույն արդյունք ստանալու համար
Տալ գործնական օրինակներ ChatGPT-ի օգտագործման՝ ուսումնական նախագծերի, ստեղծագործական աշխատանքի, տեղեկատվական վերլուծության և մեդիաարտադրանքի շրջանակում
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում 9-րդ դասարանում կենսաբանության դասընթացի ծրագիրն և գնահատման համակարգը հիմնված է հանրակրթության պետական չափորոշիչների, ինչպես նաև կենսաբանության առարկայական չափորոշիչների և «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի հեղինակային այլընտրանքային կրթական ծրագրի պահանջների վրա:
9-րդ դասարանի կենսաբանության դասավանդումը նպատակ ունի սովորողի մոտ ձևավորել հետևյալ կարողությունները՝
8-րդ դասարան
Միջավայրը
Նախագծային խմբերը մասնակցում են կրթահամալիրի բակերի խնամքին, ծառատունկերին, Աարտես դպրական կենտրում կազմակերպվող միջավայրի խնամքին
Կազմակերպումը
Դասապրոցեսին սովորողները մասնակցում են անհատական նոթբուկ, նեթբուկերով: Ելնելով թեմայի բովանդակությունից` հանձնարարվում է նյութերի մշակում, թարգմանություն, նյութերի հրապարակում ուսումնական բլոգներում, դպրոցի ենթակայքում:
Կապը մյուս առարկաների հետ – ուսումնական նյութեր ստեղծելիս անհրաժեշտություն է առաջանում օգտագործել օտարալեզու գրականություն, դասերի ժամանակ տեսանյութերը հաճախ նույնպես լինում են օտար լեզուներով` ռուսերեն, անգլերեն: Այդ պատճառով կարևորվում և խրախուսվում է օտար լեզուների լավ իմացությունը և օգտագործումը:
Սովորողներին ուղղված պահանջներ
Կարևոր է՝ ինչպես է շրջակա միջավայրը՝ հանրային այգին, սարալանջը, բակը, դառնում սեբաստացիական հոգատարության, քաղաքացիական կրթության հարթակ, ինչպես են իրենց խնամքի տակ վերցնում կենսամիջավայրը։
Կենսաբանության դասընթացի միջոցով սովորողները կարող են իրենք էլ իրենց ստացած գիտելիքներ փոխանցել կրտսեր ընկերներին՝ «Սովորող-սովորեցնող» նախագծով։Կարողանան տեսնել, գնահատել, կանխել իրենց շրջապատում տեղի ունեցող բնապահպանական խախտումները, դպրոցում ձեռք բերած գիտելիքներն ու հմտությունները փոխանցեն ընտանիքի անդամներին և ընկերներին, ինչն էլ ավելի է նպաստում սովորողի ստացած գիտելիքի ամրապնդմանը։
Գնահատում
Կենսաբանության ուսուցման ընթացքում սովորողների գիտելիքների և կարողությունների գնահատումն ունի իր յուրահատկությունները: Հատուկ ուշադրություն է դարձվում սովորողների կողմից կենսաբանական հասկացությունների ողջ համակարգի յուրացմանը ,կազմավորվածության տարբեր մակարդակների կենսաբանական համակարգերի միջև կապերի և փոխազդեցությունների բացահայտմանը: Գնահատմամբ պարզվում է ուսումնական գործնթացի որակը և ուսուցման արդյունքները: Այն նպաստում է սովորողների ինքնահաստատմանը և ինքնազարգացմանը: Գնահատմամբ բացահայտվում է սովորողների գիտելիքների մակարդակը ու որակը: Կիրառվում է գնահատման տարբեր միջոցներ. հարցում, թեստ, լաբորատոր աշխատանքի կատարում, մասնակցություն ստուգատեսներին։ Գնահատման ժամանակ հիմնականում հաշվի է առնվում`
1․Չորրորդ ուսումնական շրջանի ընթացքում համագործակցել եմ Անուշ Ներսիսյանի ջոկատի հետ,ամփոփումը՝ այստեղ
2․Կազմել եմ բնագիտության 4-րդ մակարդակը
3․Գրախոսել եմ 2 հետազոտական աշխատանք
4․Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք 09․06-13․06
5․Հետազոտական աշխատանքի պաշտպանություն հունիսի 25-ին, Էլեոնոր Պետրոսյան
6․Նոր ուսումնական տարվա նախագծերի մշակում
7․Հետազոտական աշխատանքների թեմաների ընտրություն
8․Մասնակցել եմ ավարտական քննությունների կազմակերպմանը և կենսաբանության քննության ստուգմնաը։
1․Նյարդային համակարգ և վարք
Նեյրոպլաստիկությունը՝ ինչպես է ուղեղը հարմարվում փոփոխություններին
Բացահայտել մարդու արյան շրջանառության համակարգի կառուցվածքը և գործառույթները։
Ըմբռնել մեծ և փոքր շրջանառության շղթաների տարբերությունները։
Պարզել սրտի և արյունատար անոթների (զարկերակներ, երակներ, մազանոթներ) դերերը։
Զարգացնել կենսաբանության վերաբերյալ հետաքրքրությունը և խմբային համագործակցության կարողությունները։
Իմանալ առողջության պահպանումը՝ սրտանոթային համակարգի առումով։
Չորրորդ ուսումնական շրջանի ընթացքում աշխատել եմ Անուշ Ներսրսյանի ջոկատի հետ։Առաջին համատեղ գործնեությունը ճամփորդությունն էր դեպի Գեղարոտի ջրվեժ, երրորդ անգամ էի գնում, բայց տպավորությունները, ընթացքը, վայելքը ամեն անգամ նորովին է, ճամբարականները առաջին անգամ էին Գեղարոտում և շատ տպավորված էին, երգեցինք, պարեցինք, վայելեցինք բնությունը, սովորողների պատումները կարող եք կարդալ այստեղ։
Ընթացիք աշխատանքի համար առաջարկել էի երկու նախագիծ՝
1․ Միկրոօրգանիզմների բազմազանությունը
Հունիսի ՝ 10
Ժամ՝ 09։00-09։15
Պատասխանատուներ՝ Մարիամ Սարդարյան, Էմանուել Ագջոյան, Անուշ Ասատրյան
Վայր՝ Մայր դպրոց, Մարմարյա սրահ
Մասնակիցներ՝ Միջին-Ավագ դպրոցների սովորողներ, դասավանդողներ
Տեխնիկական մասի պատասխանատու՝ Էմիլ Զաքարյան
Պարուսույց՝ Համազասպ Ասլանյան
Երգուսույց՝ Մելինե Փարամազյան
Ընդհանուր պարապունքը վարում է՝ Սեդա Ստեփանյանը 11-դասարան