Monday, June 29, 2020

Հուլիս-օգոստոսյան աշխատանքները




Հուլիս-օգոստոս ամիսներին իրականացվող աշխատանքներն են՝







Friday, June 26, 2020

Հանդիպում կրթահամալիրի տնօրենի հետ






Տնօրենի հետ հանդիպման ընթացում հնչած հարցադրումները անընդհատ մտածելու և կատարած աշխատանքիդ էլ ավելի պատասխանատու կերպով մոտենալու առիթ են հանդիսանում։ Կարևորում եմ նման քննարկումները,  միշտ էլ հետաքրքիր և պարտավորեցնող է լսել գործատուիդ կարծիքը աշխատանքիդ վերաբերյալ և ստանալ ուղղորդող խորհուրդներ , առաջարկներ ։Նոր ուսումնական տարում մտադիր էի շարունակել արդեն սկսած աշխատանքները լոբորատոր փորձերի մշակման և իրականացման ուղղությամբ , դրանց նոր թափ և շունչ հաղորդել, միանշանակ հետազոտական աշխատանքը կարող է հանդիսանալ սովորողի ուսուցմանը պրոցեսի կատարելագործման խթան, ստացած գիտելիքների կիրառման ոլորտ։Հանդիպման ընթացքում կարևորվեց բնագիտական անհատական , հեղինակային փորձերը, ինչը ինձ վստահություն և ոգևորություն  հաղորդեց ավելի ինտենսիվ աշխատելու և նախագծերս իրականություն դարձնելու ուղղությամբ։
Շնորհակալ եմ նման մթնոլորտի և աշխատանքային միջավայրի ընձեռնման համար, միջավայր , որտեղ կարողանում է  յուրաքանչուր աշխատակից  արտահայտվել , ներկայացնել և իրականացնել իր իսկ ստեղծած ծրագրերը , նախագծերը։

Thursday, June 18, 2020

Թարգմանական ստուգատեսի նախագծեր


Միջին դպրոց
1․․Միլենա Դանիելյան շնչառական համակարգ 2
2․Քնարիկ Հակոբյան 1, 2, 3
3․Հրաչ և Լևոն Ղալամքարյաններ 1
4․Ջանիկյան Արթենի 1


Ավագ դպրոց
1․ Ինչու ենք մենք ծերանում՝  հեղինակ ՝Իլնա Սահակյան
2․Երկու տարբեր վիրուսներ , հեղինակ ՝ Լիդիյա և Միքայել Կամենդատյանները։
3․Աննա Հովհաննիսյան 1
4․Ժամհարյան Մանե 1
5․Մադոյան Արման 1։

Sunday, June 7, 2020

Հունիսի 8-15 ճամբարային նախագծեր

Մեզ շրջապատող բնությունը

Ընտանեկան դպրոցի շրջանակում շարունակում  ենք նկարել, պատմել , ներկայացնել մեր շրջապատը, բուսականությունը, բակը , պատշգամբը՝ ներառելով բարեկամներին, ընտանիքի անդամներին։
Նախագծի մասնակիցներ՝ 8-12-րդ դասարանի սովորողներ։
 Նախագծի ընթացքը
  • Սովորողները ընտանիքի անդամների հետ միասին խնամում , մաքրում են իրենց բանկը, պատշգամբը, տնամերձ հողատարածքը
  • ցանկալի է նաև հարևանների ներգրավումը
  • աշխատանքի ընթացքում ներկայացնում են շրջակա բույսերը, տեսկաները, ով և ինչպես է իրականացնում վերջինիս խնամքը
Նախագծի նպատակն է
  • Ունենալ կոկիկ, խնամված միջավար 
  • Տեսանյութերի պատրաստում 
  • Լուսաբանում բլոգներում։

Անտեսանելի օգնականներ և թշնամիներ




Բնության գլուխգործոցներին են պատկանում մանրէները՝ օգտակար և վնասակար, լինելով այդքան փոքրիկ , առաջին հայացքից անպաշտպան ու անօգնական , նրանք օժտված են անհավանական հատկություններով , առաջարկում եմ միասին բացահայտել նրանց։

Նախագծի մասնակիցներ՝8-12-րդ դասարանի սովորողներ
Նախագծի ընթացաքը

  • սովորողները համացանցից գտնում են տեղեկությունների մանրէների վրաբերյալ
  • դասակարգում օգտակար և վնասակար մանրէների
  • որն է օգտակար մանրէների դերը
  • ինչ պայմաններում են ապրում մանրէները
  • որոնք են կոչվում էկզոֆիլներ, որն է դրանց կիրառման ոլորտը
Նախագծի արդյունքը՝
  • պատրաստել ուսումնական նյութեր
  • նյութերը լուսաբանվում են բլոգներում և ենթակայքերում։