Friday, October 29, 2021

Նոյեմբերի 1-5-ի հեռավար-ինքնակրթության դպրոցի նախագծեր


  • Հեռավար-ինքնակրթություն
  • Առկա հանդիպում

Աշխատակարգ

  • նախագծերն ուղարկել սովորողների էլեկտրոնային հասցեներին
  • սովորողները կատարված աշխատանքները հրապարակում են իրենց բլոգներում
  • կատարված աշխատանքները հրապարակվում են Ավագ դպրոցի ենթակայքում

Ինքնակրթության հեռավար նախագծեր ըստ դասարանների

1․9-10-րդ դասարան 

2․10-12րդ դասարան

Հանդիպումներ ֆիզիկական միջավայրում

Նոյեմբերի 1, ժամը՝ 10։00

Կենսաբանության լաբորատորիա

Կատարած աշխատանքների քննարկում, ամփոփում, նոր առաջարկներ

Մասնակիցները՝ 10-րդ դասարանի սովորողներ

Նոյեմբերի 3ժամը՝ 10։00

Մասնակիցները՝ 11-րդ դասարանի սովորողներ։

 



Thursday, October 28, 2021

Ժառանգականություն

 Նախագիծ 10-12-րդ դասարանի սովորողների համար

Նախագծի նպատակը

  • Պարզել ժառանգականության տեսակներ
  • Ծանոթանալ հնարավոր մուտացիաների հետ
  • Ցիտոպլազմային ժառանգականություն:
  • Գենոտիպը որպես միասնական ամբողջականություն: Հասկացություն գենոֆոնդի մասին: 
  • Պարզել ինչ հիվանդություններ են բնորոշ հայական գենոֆոնդին, որն է դրա պատճառը
  • Բերել առօրյայում հանդիպող օրինակներ, հիվանդություններ, բացատրել դրանց առաջացման պատճառները
Նյութերը հրապարակել բլոգում։

Պատվաստանյութեր

 Նախագծի մասնակիցներ 9-10րդ դասարանի սովորողներ

Նախագծի նպատակը

  • պարզել պատվաստանյութերի տեսակները
  • համեմատել կորոնավիրուսի պատվատանյութի տեսկաները արդեն վաղուց գործող, ավանդական դարձած պատվաստանյութերի հետ
  • ինչ մեխանիզմով են դրանք ստեղծված, որն է նմանությունները
  • կորոնավիրուսի որ տեսակի պատվաստանյութն է ավելի արդյունավետ, ինչու
  • փորձել մենաբանել պատվաստանյութի նկատմամբ դրական և բացասական կարծիքները
Նախագծի արդյունքները հրապարակել բլոգում։

Monday, October 18, 2021

Մանկավարժական ճամբար հոկտեմբերի 25-29

 

25.10
1. կաբինետի մաքրում
2. բակային աշխատանք
3. առաջադրանքների փաթեթի ստեղծում

27.10
1.կաբինետի մաքրում 
2.հանդիպում մասնախմբով
3.մատենավարություն

29.10
1.բակային աշխատանք
2. նախագծային աշխատանք
3.հեռավար-ինքնակրթության փաթեթների մշակում

Բացօթյա ուսումնական նախագծեր երևանյան զբոսայգիներում




Բացօթյա ուսումնական նախագծեր երևանյան զբոսայգիներում՝ քաղաքային թափառումներ , այգիներում աճող  բուսականության ուսումնասիրություններ, քննարկումներ, սերմնահավաք

Նախագծի իրականացման օրը

Նախագծի իրականացման վայրը՝ Ծիծեռնակաբերդի, Թումոյի այգի

Նախագծի մասնակիցներ՝ ճամբարականներ
Նախագծի նպատակը


·                     ուսումնասիրել այգիներում աճող բուսականությունը, ծաղիկները
·                     փորձել պարզել դրանց տեսակները
·                     հասկանալ, որ տեսակի բույսը ինչպիսի կլիմայական պայմաններում են աճում ՝     ստվերադիմացկուն , թե լուսասեր են
·                     հավաքել սերմերը
·                     սերմերը տնկել ջերմոցում
·                     փորձել կրթահամալիրի ներքին բակում կանաչապատ տարածք ստեղծել՝ արդեն իսկ կատարած հետազոտությունների հիման վրա


Օգտակար վիրուսներ



Նախագծի մասնակիցներ՝  9_11րդ դասարանի սովորողներ
Փորձելով մի փոքր պոզիտիվ մտցնել մեր առօրյա՝ սկսենք ուսումնասիրել վիրուսները հակառակ կողմից՝դրական, օգտակար վիրուսներ, դրանց կիրառման ոլորտները, գաղտնիք չէ, որ վիրուսները ինչպես մեր կյանքում ամեն ինչ ունի 2 երես, կողմ, կան վիրուսներ , որոնք մտնելով օրգանիզմ բնակություն են հաստատում կոնկրետ բջջի՝բակտերիայի մեջ և սպանելով նրան բնակություն է հաստատում վերջինիս թաղանթում։

Նախագծի ընթացքը


  • սովորողները փորձում են գտնել տվյալ վիրուսները
  • դրանց կիրառման ոլորտները, տեխնոլոգիանները
  • ինչ մեթոդներով են բուժում վիրուսները  

Նախագծի արդյունքը

  • Ստացած գենոտիպների  պարզաբանում՝ տեսանյութի ձևով 
  • Լուսաբանում բլոգում, ենթակայքում։

Friday, October 1, 2021

Հոկտեմբերի 4_8

Ընտանիքի գենետիկա բաց դաս
Նախագծի մասնակիցներ՝8-12րդ դասարանի սովորողներ

Նախագծի ընթացքը

  • Սովորողները ուսումնասիրում են տարբեր հատկանիշների ժառանգման օրինաչափությունները
  • Պարզում որոնք են դոմինանտ և ռեցեսիվ հատկանիշներ
  • Փորձում ստացած գիտելիքների հիման վրա պատկերել իրենց և ծնողների, նաև պապիկների և տատիկների հնարավոր գենոտիպեր
Նախագծի արդյունքը

  • Ստացած գենոտիպների  պարզաբանում՝ տեսանյութի ձևով 
  • Լուսաբանում բլոգում, ենթակայքում։