Tuesday, January 30, 2024
Ձմեռ պապ 2024
Sunday, January 28, 2024
Գիտահետազոտական հաստատություններում կատարվող փորձերը կրթահամալիրում
Կրթահամալիրում բնագիտական առարկաների ուսուցումը հիմնաված է փորձերի իրականացման, տեսածը հասկանալու , ստացած արդյունքը մեկնաբանելու վրա. փորձնականից անցում կատարելով տեսականին։Փորձարարական նախագծերի փաթեթը նոր փորձերով համալրելու նպատակով մշակել եմ հետևյալ ուղղությունները`
- Համագործակցային նախագիծ ` ԵՊՀ կենսաբանության մանրէբանության ամբիոն
- Համագործակցային նախագիծ` Կենսաքիմիայի ինստուտի
- Աստղիկ Հայրիյան` Արյան բաղադրությունը,արյունը նոսրացնող դեղորայքի աղդեցությունը բաղադրության վրա
- Վահան Սարգսյան`Մեր շրջապատի մանրէները, ախտահանիչ նյութերի ազդեցությունը վերջիններիս վրա
- Հասմիկ Ուզումյան`սովորեղ սովորեցնող բաղադրիչ
- կատարելու ենք ամենատարբեր առարկաներից նմուշառումներ
- աճած մանրէների ուսումնասիրություններ
- համեմատելու թե որ առարկաներն են առավել շատ մանրէակիր
- սովորող սովորեցնող նախագծով շարունակելու ենք կրտսեր սովորողներին սովորեցնել օգտվել մանրադիտակից, կատարել չոր նմուշմերի մանրադիտարկում։
Ճամբարային հաշվետվություն
Ճամբարային ամիսը սպասվածից առավել ուսումնական էր և հետաքրքիր, մեր ջոկատը փորձեց ակտիվ մասնակցել ընթացող ստուգատեսներին։
Բնագիտատեխնիկական ստուգատես
Ցանկանում եմ նշել, որ բնագիտատեխնիկական ստուգատեսին ներկայացել ենք հիմնականում նոր, ոչ դասագրքային փորձերով, որոնց մի մասը սովորողները թարգմանել են համացանցից և կատարել` մեկնաբանելով ստացված արդյունքները և նշել ձեռք բերած հմտությունները։
1. Շրջապատի մանրէներ , ախտահանիչ նյութերի ազդեցությունը վերջիններիս վրա լուսաբանումը` Վահան Սարգսյանի։
2. Արյան ձևավոր տարրեր, մանրադիտակային հետազոտություն, լուսաբանումը ` Աստղիկ Հայրիյանի
3.Սովորող սովորեցնող նախագիծ միջին դպրոցի ճամբարականների հետ , լուսաբանումը Զարինե Փանյանի։
4. Նախակենդանիների մանրադիտակային հետազոտություններ և մանրէների կեսամիջավայրերի պատրաստում , լուսաբանումը` Աստղիկ Հայրիյանի։
5. Ուսումնական ճամփորդություն ԵՊՀ գենետիկայի ֆակուլտետ սովորողները ծանոթացան գենետիկայի արդի խնդիրներին, ամբիոնում իրականցվող հետազոտություններին, պատերացում կազմեցին, թե որն է գենետիկայի դերը ժամանակակից բժշկության մեջ։
Ստուգատեսին ներկայացրել եմ նաև թարգմանություն`« Հեքիաթ վանական Մենդելի մասին»
Ազագրական փառատոն
- Վահան Սարգսյան` Լավաշ
- Նարե Խաչատրյան` Հարիսա
- Աստղիկ Հայրիյան`Մեքսիկական խոհանոց
Wednesday, January 24, 2024
Ճամբարային երկրորդ շաբաթ
Ճամբարային երկրորդ շաբաթը սկսեցինք սահելով`ցուրտ էր , բայց մեր ջոկատը առանց տրտնջալու քայքով ճամփա ընկավ սահադաշտ։Մեկ ժամը աննկատ անցավ, ճամբարականները վայելում էին սառույցը, փորձում էլ ավելի հմտանալ սահքում։ Տեսանյութը`այստեղ։
Զվարճանքին զուգահեռ շաբաթը շատ ուսումնական էր, ավարտեցինք նախորդ շաբաթվա ընթացքում սկսած փորձերը, ճամբարականները ինքնուրույն կատարեցին մանրադիտակային հետազոտությունները և մեկնաբանեցին ստացված արդյունքները։
Մանրադիտակով առաջին անգամ հետազոտել ենք նաև արյան նմուշներ` ներկված,որտեղ պարզ երևում էին արյան բոլոր երեք ձևավոր տարրերը, նաև չներկված , որը պատրաստեցինք ճամբարականների հետ և անմիջապես ենթարկեցինք մանրադիտակային հետազոտության, չներկված նմեւշում երևում էին միայն էրիթրոցիտները։
Շարունակել ենք սովորող սովորեցնող նախագիծը `միջին դպրոցի ճամբարականների հետ։
Tuesday, January 23, 2024
Գիտական հաստատությունները որպես ուսումնական հարթակ
Համագործակցային նախագիծ ԵՊՀ կենսաբանության գենետիկայի լաբորատորիայի հետ։Փորձերը իրականացվելու են կենսաբանության ֆակուլտետում։
Նախագծի օր`26.01.2024թ
Նախագծի ժամը`13.00
Նախագծի մասնակիցներ`ավագ դպրոցի սովորողներ։
Նախագծի նպատակն է
- Սովորողների մոտ զարգացնել փորձարարական հմտություններ
- Անհատական փորձերի կազմակերպումն ու իրականացում
- Ձեռք բերած հմտությունների կիրառումը ուսուցման պրոցեսում
- Նախագծին կարող են մասնակցել 10 սովորող` յուրաքանչյուր խմբում հինգ հոգի
- Փորձերի ընթացքը լուսաբանվելու է սովորողների բլոգներում և ենթակայոերում։
Monday, January 22, 2024
Թանգարանային այցելություններ
Հայաստանի ազգային պատկերասրահը կերպարվեստի խոշորագույն և հայկական արվեստի հավաքածուով աշխարհի ամենամեծ թանգարանն է: Պատկերասրահը հիմնադրվել է 1921 թվականին: Հավաքածուն ընդգրկում է հայկական և արտասահմանյան կերպարվեստի և դեկորատիվ-կիրառական արվեստի ավելի քան 40 000 բարձրարժեք նմուշներ: Հավաքածուն ընդհանուր պատկերացում է տալիս ազգային կերպարվեստի և դեկորատիվ-կիրառական արվեստի պատմության մասին, ինչպես նաև ներկայացնում է արտասահմանյան երկրների արվեստը հնագույն ժամանակներից մինչև մեր օրերը:
Oրը՝ 25.01.2024
Ժամը՝ 11:00
Նպատակը և խնդիրները՝
- սովորողներին ծանոթացնել թանգարանում առկա եվրոպական մշակույթին առնչվող գործերին
- հանդիպում հայկական նախշերի գիտակ տիկին Արփիկի հետ, վերջինիս գործերը ցուցադրվում են եվրոպական բազմաթիվ փառատոններում
- ճամփորդելու միջոցով ճանաչել և գնահատել պատմամշակութային արժեքները
- թանգարանային մշակույթ
- նոր գործընկերություն
- սովորողների աշխարհագրական, ճամփորդական գիտելիքների զարգացում և ամրապնդում
- օտարալեզու հաղորդակցման հմտություններ
Քայլերը՝
- մինչև ճամփորդությունը՝ ուսումնասիրել այցելող վայրերը, տեղեկություններ հավաքել տվյալ վայրերի մասին
- պայմանավորվածություն ձեռք բերել
- պլանավորել անելիքները և նախապատրաստվել ճամփորդությանը
Ծրագրում՝
- 10 :00-մեկնում
- 11:00-12:00 այցելություն Հայսատանի ազգային պատկերասրահ
- 12:30-13:00 այցելություն կերամիկայի թանգարան
- 13:30-ից քաղաքային թափառումներ
- 13:30-14:30 ետ վերադարձ
Արդյունքներ-ամփոփում՝
Ճամփորդության ընթացքն ամփոփվում է ճամփորդության մասին պատումներով, ֆոտոշարերով, տեսանյութերով, որտեղ արտացոլված կլինեն հավաքագրված տեղեկությունները, դրանք հրապարակել բլոգներում, ենթակայքերում
Մասնակիցներ՝
Friday, January 19, 2024
Հեքիաթ վանական Մենդելի մասին, ով հայտնաբերեց հռչակավոր օրնեքը, ոլոռի մարգի վրա
Մեղուները բզզում էին ՝գործնական տեսքով ծաղկից ծաղիկ թռչելով և նեկտար փնտրելով ։ Ծաղիկները դեմ չէին, ընդհակառակը, թևավոր աշխատավորներին փորձում էին գրավել քաղցր հոտով և վառ գույներով ։ Ամռան այդ թեժ օրերին սպիտակ, կապույտ, կարմիր, դեղին ծաղիկներն այնքան սովորական էին, որ մարդիկ հազվադեպ էին նկատում այդ խայտաբղետ տեսարանը։ Առավել ևս նման մանրուքների հանդեպ անտարբեր էին գյուղացիները, որոնք մեղուներից ոչ պակաս առավոտից երեկո ։
Պատանի՝ Յոհան Մենդելը, նույնպես գյուղացի էր։ Նրա ընտանիքն արդեն 130 տարի փոքրիկ ագարակ ուներ ներկայիս Չեխիայի տարածքում գտնվող Հեյնցենդորֆ փոքրիկ գյուղական քաղաքում։ Այստեղ Յոհաննայի պապերն ու նախապապերն իրենց կյանքն անցկացրել են անխոնջ աշխատանքի և հոգսերի մեջ։ Տղան իր քույրերի ՝ կրտսեր Թերեզայի և ավագ Վերոնիկայի հետ նույնպես աշխատում էր օրեր շարունակ ՝ խնամելով այգին և մեղուները: Բայց, ի տարբերություն մյուսների, նա չէր կորցրել շրջապատող բնությամբ զարմանալու ունակությունը:
«Ինչո ՞ւ են որոշ ծաղիկներ կարմիր, իսկ մյուսները ՝ սպիտակ։ Իսկ զանգակների ծաղիկները միշտ կապույտ են: Ինչպե ՞ս է ծաղկի սերմը իմանում, որ պետք է կապույտ, այլ ոչ թե դեղին ծաղիկ տա, իսկ կատվի ձագերը միշտ չէ որ նման են մորթու գույնով իրնեց ծնողներին: Ինչո ՞ւ»
- Իսկապես, ինչո ՞ւ,- հարցրեց Գալաթեան մորը, ով հերթական հեքիաթն էր կարդում:
- Հիմա կխոսենք այդ մասին, - պատասխանեց Ձինթարան: - Սակայն ինձ ահա թե ինչն է հետաքրքրում` ինչպես՞ է, որ վաղ թե ուշ հազարավոր սովորական տղաների և աղջիկների մեջ հայտնվում է անսովոր դեռահաս, ով ոչ միայն տարօրինակ հարցեր է տալիս, այլև պատրաստ է իր կյանքը ծախսել դրանց պատասխանները փնտրելու համար: Հենց այդպիսի մարդիկ են բացահայտում ճշմարտությունները, որոնք նրանցից առաջ ոչ ոք չէր կարողացել գտնել:Յոհան ավարտեց վարժարանը և սկսեց երազել համալսարանի մասին: Ագարակը կերակրում էր ընտանիքին, բայց շատ եկամուտ չէր տալիս, ուստի Յոհանը համալսարանում սովորելու համար գումար չուներ։ Քսան տարեկանում տղան դարձավ վանական` Բռնո քաղաքի կաթոլիկ վանքում։ Վանքն ուներ հիանալի գրադարան, այգի և վանական դպրոց, որը ֆիզիկայի և կենսաբանության ուսուցիչների կարիք ուներ։ Յոհան, ով ընդունեց վանական Գրեգոր անունը, սպունգի պես կլանում էր գիտելիքները և ցանկանում էր ուսուցիչ դառնալ։ Տաղանդավոր երիտասարդին աջակցում էր վանահայր` Կիրիլ Նապը (1792-1867), նա տղային երկու տարի ուղարկեց Վիեննայի համալսարան ՝ վանքի ֆինանսավորմամբ սովորելու ։ Համալսարանում Մենդելի ուսուցիչներն էին հայտնի բուսաբան-բջջաբան Ֆրանց Ունգերը և ֆիզիկոս Քրիստիան Դոպլերը ։Համալսարանն ավարտելիս Մենդելը փորձեց ստանալ ուսուցչի դիպլոմ, բայց երկու անգամ անընդմեջ ձախողեց կենսաբանության քննությունը:
Զեկույցի թեզիսները հրապարակվեցին միության աշխատանքների ժողովածուում: Ժողովածուն հայտնվեց աշխարհի 120 գրադարաններում: Բացի այդ, Մենդելը ստացավ ժողովածուի մոտ 40 օրինակ և ուղարկեց դրանք Եվրոպայի հայտնի գիտնականներին:
Մենդելի օրենքները հիմք դարձան նոր գիտության համար, որն էր գենետիկան: Այն իրական հեղափոխություն արեց գիտնականների ուղեղներում:
Անգամ հարյուր տարի անց Ռուսաստանում Մենդելի փորձերի վերաբերյալ վեճեր էին ընթանում: Կենսաբաններն անգամ բանտարկության կամ մահապատժի էին ենթարկվում իրենց համոզմունքների համար: Նրանք պնդում էին այն գիտական ճշմարտությունը, ըստ որի ծնողները գեները փոխանցում են իրենց երեխաներին, ինչով և պայմանավորված են լինում երեխաների ֆիզիկական արտաքինն ու մտավոր որակները: Իսկ այն ժամանակաների գաղափարախոսության համաձայն կարելի էր վերադաստիարակել յուրաքանչյուր մարդու, իսկ նրա շատ հատկանիշների գենետիկորեն կանխորոշվածությունը հակասում էր սրան։ Իշխանությունները փորձում էին պայքարել Մենդելի օրենքների դեմ ուժի գործադրմամբ:
Ի վերջո, գենետիկայի և դրա օրենքների անվիճելի արժանիքը պարզ դարձավ բոլորի համար: Ավստրիացի վանական Մենդելը հայտնվեց լեհ կանոնական Կոպեռնիկոսի հետ մի շարքում թե՛ իր բացահայտման մասշտաբով, և թե՛ իր ժամանակակիցների կողմից չընդունվածությամբ: Հազվագյուտ բան է, որ 19-րդ դարի կեսերին նման բացահայտում է արվել վանքի պատերի ներքո: Դրան հաջորդած 20-րդ դարը գիտնականներից լուրջ մասնագիտական պատրաստվածություն և ժամանակակից գիտական սարքեր էր պահանջում: Սակայն բոլոր դարերում գիտնականների ամենակարևոր գործիքը մնում է ուշադրությունը, գիտափորձի նախապատրաստման ճշգրտությունը և վերլուծության խորությունը:
-Մայրիկ, իսկ մենք այգում սիսեռի մարգեր ունե՞նք,- հանկարծ հարցրեց Գալատեան։
Saturday, January 13, 2024
Ճամբարային առաջին շաբաթվա ամփոփում
Կրկին մեկնարկեց ձմեռային ճամբարը, որը սովորողների ամենասպասված ուսումնական շրջանն է, այն գայթակղում է իր ձեմեռային զանազան սպորտաձևերով, ինտելեկտուալ , հետաքրքիր խաղերով, քաղաքային թափառումներով, ստուգատեսների շրջանակներում նոր հմտություններ , կարողություն ձեռք բերելու հնարավորությամբ։
Առաջին շաբաթվա ընթացքում իրականցրեցինք բնագիտատեխնիկական ստուգատեսի համար ընտրված նախագծերի սկզբնական փուլը`ճամբարականները նախ իրենք են սովորում օգտվել մանրադիտակից, համացանցից գտնում անհրաժեշտ տեղեկությունները, պատրաստում սննդային միջավայր մանրէների համար, իրականացնում մանրէների ցանք, որպեսզի հաջորդ շաբաթ իրականացնեն սովորող սովորեցնող նախագիծը միջին դպրոցի ճամաբարականների հետ։
Լուսաբանումը` Կարինե Դադոյանի և Աստղիկ Հայրիյանի։
Ազգագրական փառատոնի անելիքները քննարկեցինք տիկին Նունեի հետ, մեր ջոկատը առաջարկել է ուսումնասիրել ոչ միայն ազգային ուտեստները , այլ նաև վերջիններիս բաղադրությունը, դրանց դրական և բացասական ազդեցությունը օրգանիզմի վրա։
- Վահան Սարգսյան` Լավաշ
- Նարե Խաչատրյան` Հարիսա
- Աստղիկ Հայրիյան`Մեքսիկական խոհանոց
Սովորող սովորեցնող նախագիծ
- ճամբարականները նախ իրենք են սովորում օգտվել մանրադիտակից
- համացանցից գտնում անհրաժեշտ տեղեկությունները
- Կատարում մանրադիտակային հետազոտություններ , մեկնաբանում տեսածը
- Ձեռք բերել մանրադիտակով աշխատելու հմտություններ
- Տեսական գիտելիքների գործնական աշխատանքի միջոցով ամրապնդում
- Բջջի, քլորոպլաստների , հյուսվածքների ուսումնասիրում
- Կրտսեր ճամբարականները ձեռք են բերում նշված հմտությունները
- Կարողանում են մեկնաբանել մանրադիտակով տեսած պատկերները
- Պատրաստում ուսումնական նյութեր և հրապարակում բլոգներում ։
Tuesday, January 9, 2024
Դեպի սահադաշտ
Դեպի սահադաշտ
Վայր՝ Իրինա Ռոդնինայի գեղասահքի դպրոց
Օր՝ Հունվարի 15Ժամ՝ 11.30-12.15
Նպատակը՝ Սովորողների մոտ գեղասահքի հմտությունների ձեռքբերում, զարգացում, մարզական ձմեռային խաղեր
Երթուղի՝ Բաբաջանյան պողոտայից քայլով դեպի Իսակովի պողոտա գեղասահքի դպրոց-Բաբաջանյան պողոտա
Պատասխանատուներ՝ Անուշ Ասատրյան, Խաչատրյան Ռոբերտ
Գումար՝ 2000 դր
Մասնակիցներ՝ Ավագ դպրոցի ճամբարականներ
Բնագիտատեխնիկական ստուգատես 2024
Առաջին շաբաթվա ընթացքում իրականցրեցինք բնագիտատեխնիկական ստուգատեսի համար ընտրված նախագծերի սկզբնական փուլը`ճամբարականները նախ իրենք են սովորում օգտվել մանրադիտակից, համացանցից գտնում անհրաժեշտ տեղեկությունները, պատրաստում սննդային միջավայր մանրէների համար, իրականացնում մանրէների ցանք, որպեսզի հաջորդ շաբաթ իրականացնեն սովորող սովորեցնող նախագիծը միջին դպրոցի ճամաբարականների հետ։
Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսը(այսուհետ՝ ստուգատես) կազմակերպվում է որպես կրթահամալիրի մանկավարժական աշխատողի, սովորողների խմբի ուսումնական նախաձեռնություն: Ստուգատեսի նպատակն է հանրակրթության մեջ բնագիտական դասընթացների, մաթեմատիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների, ծրագրավորման ուսուցման, սովորողների տեխնիկական ստեղծագործության կազմակերպման հեղինակային փորձի ներկայացում, ամփոփում, խրախուսում, տարածումը: Ստուգատեսի ընթացքում մանկավարժական աշխատողները, սովորողները, սները ներկայանում են 2023 թվականի և ստուգատեսի ընթացքում այս բնագավռում իրենց կատարած աշխատանքներով։
Ստուգատեսի առաջին՝ տեղեկատվական, փուլ, 2024թ․ հունվարի 8-14
Այս փուլում դպրոց պարտեզների, միջին և հետազոտական ավագ դպրոցների, քոլեջի համակարգողները իրենց խմբերի հետ կազմակերպում են տեղեկատվությունը՝ ստեղծում են իրենց լոգոն, բացիկներ, հայտարարություններ։ Պետք է ցստահ լինել, որ տեղեկատվությունը հասել է յուրաքանչյուր մանկավարժական աշխատողի, սովորողի, սանի ծնողի։ Ստեղծում են հայտի ձևաթուղթ, տարածում հայտարարությունը, կատարում աշխատանքի բաժանում։
Ստուգատեսի երկրորդ՝ աշխատանքները ընդունելու, սկզբնական ջոկջկելու փուլ, 2024թ. հունվարի 15-28
Այս փուլում ստուգատեսին մասնակցել ցանկացողը լրացնում է սահմանված ձևի հայտ։ Աշխատանքները ներկայացվում են էլեկտրոնային կամ ֆիզիկական ձևով։ Համակարգող խումբը ընդունում է հայտերը, աշխատանքները։ Ներկայացված աշխատանքներից ընտրում է երրորդ փուլին ներկայացվելիք աշխատանքները։ Համակարգող խումբը իր մասնաճյուղի կայքում ապահովում է ստուգատեսի ամենօրյա լուսաբանում, հասանելի դարձնելով այդ օրվա ընթացքում ընտրված նյութերը։
Ստուգատեսի երրորդ փուլը, 2024թ. հունվարի 29-ից փետրվարի 4-ը կրթահամլիրային է։ Կրթահամալիրում բնագիտություն, կենսաբանություն, քիմիա, ֆիզիկա, մաթեմատիկա, ծրագրավորում դասավանդողները, ինժեներատեխնիկական ստեղծագործության ուսումնական կենտրոնի աշխատակիցները երկրորդ փուլում ընտրված աշխատանքներից կատարում են ընտրություն։ Ընտրված աշխատանքները ամեն օր ներկայացվում են բնագիտաության բլոգում, կրթահամալիրի կալքում: Ստուգատեսի աշխատանքների ամփոփման արդյունքում բանգիտության մասնախումբը որոշում է 2024թ «Հակոբ Հակոբյան» ամենամյա մրցանակակրին՝ 4-6-րդ դասարաններից, 7-9-րդ դասարաններից, ավագ դպրոցի և քոլեջի սովորողներից, մանկավարժական աշխատողներից։ Մրցանակլները հանձնվում են 2024թ. փետրվարի 9-ին՝ ուբաթ համերգի ժամանակ։
Ստուգատեսի բովանդակությունն՝ ըստ տարիքայի խմբերի
(9-12-րդ դասարաններ)
Սովորողը ներկայացնում է.
- Թվային ուսումնական գործիքները
- տանը ունեցած գործիքները
- իր կատարած փորձը
- ուսումնական նախագիծը(հետազոտական աշխատանքը)
- իր ստեղծած գործիքը
- իր ստղծած մոդելը
- տնային գործերում իր պարտականությունները
- կյանքում որևէ գործիքի այլ կերպ օգտագործելու օրինակ
- իր ճամփորդական պիտույքները
- ուսումնական պրոցեսում որևէ գործիքի կիրառություն
- իր խնամած կենդանին, բույսը
- իր բլոգը
- իր ստեղծած խաղը
- իր կազմած ծրագիրը, հավելվածը
- իր սիրած համակարգչային խաղը
Աշխատանքը կատարում է սովորողը և տեղադրում իր բլոգում: Աշխատանքը ներկայացվում է ֆիլմի, նկարաշարի, պատումի տեսքո։ Դասավանդողը տեխնիկական օգնություն է ցուցաբերում սովորողին:
Մանկավարժական աշխատողն իր բլոգում ներկայացնում է.
- նոր ուսումնական աշխատանք, փորձ, գործիք
- իր ստեղծած թվային փաթեթ
- ուրևէ դասընթացում մոդուլ․
- մեթոդական հոդված
- թարգամություն:
Thursday, January 4, 2024
Ձմեռային ուսումնական ճամբար. 08.01-26.01. 2024թթ
Ձմեռային ճամբարի ուղեցույց․մանկավարժության լաբորատորիա
Հետազոտական վարժարանի ճամբարային աշխատակարգ
Հաշվառման մատյան
9-11-րդ դասարանների ճամբարային ջոկատ
Ջոկատի ղեկավար՝ Անուշ Ասատրյան
Ճամբարային բովանդակություն՝
- Նախագծային աշխատանք կենսաբանության Ֆակուլտետում՝ Մանրէները մեր կյանքում/ բնագիտատեխնիկական ստուգատեսի մասնակցություն
- Համեղ խոհանոց / Ազգագրական ստուգատեսի մաս.
- Ազգագրական փառատոնի շրջանակներում այցելություն Երևանի և կից տարածքի թանգարաններ/ Երևանի պետական համալսարանի թանգարան
- Չմշկասահք Երևանի գեղասահքի և հոկեյի մարզադպրոցում /Ձմեռային մարզական խաղերի բաղադրիչ/
- Մարմնամարզական, երաժշտական պարապմունքներ՝ ըստ ճամբարային դասացուցակի
3_րդ շաբաթ
22.01.24թ.
09.00_09.20 ընդհանուր պարապմունք
9.20-11.05 համեղ խոհանոց
11.05_11.50ազգայի երգ
13.00_13.35 հետազոտական աշխատանքների քննարկում`Մանե Մկրտչան, Նարե Մուրադյան, Միքայելա Մարաշելյան։
23.02.2023թ
09.00_09.20 ընդհանուր պարապմունք
09․20_10.05 ռազմամարզական
10.10_ -Նախագծային աշխատանք Մանրէները մեր կյանքում/ բնագիտատեխնիկական ստուգատեսի մասնակցություն
11.00_12.35 աշխատել Ազգագրական ստուգատեսի անելիքների վրա
13.00_13.35 հետազոտական աշխատանքների քննարկում
2_րդ շաբաթ
15.01.2024թ
09.00_09.20 ընդհանուր պարապմունք
9.20-10.30 սովորող սովորեցնող նախագիծ միջին դպրոցում
10.30- դեպի սահադաշտ
16.02.2023թ
09.00_09.20 ընդհանուր պարապմունք
09․20_11.00 -Նախագծային աշխատանք Մանրէները մեր կյանքում/ բնագիտատեխնիկական ստուգատեսի մասնակցություն
11.00_12.35 աշխատել Ազգագրական ստուգատեսի անելիքների վրա
13.00_13.35 հետազոտական աշխատանքների քննարկում
17.01.2023թ
09.00_09.20 ընդհանուր պարապմունք
09.20_10.55թենիս
11.00_12.35 նախագծային աշխատանք
13.00_13.35 հետազոտական աշխատանքների քննարկում` Նանե Մոմչյան, Մանե Մկրտչան, Նարե Մուրադյան, Միքայելա Մարաշելյան, նախագծային աշխատանքի քննարկում` Նարե Խաչատրյան ։
18.02.2023թ
09.00_09.20 ընդհանուր պարապմունք
09․20_11.00 -Նախագծային աշխատանք Մանրէները մեր կյանքում/ բնագիտատեխնիկական ստուգատեսի մասնակցություն:
11.00_12.35 նախագծային աշխատանք
13.00_13.35 հետազոտական աշխատանքների քննարկում` Մարիա Մուսաելյան, Ստեփանյան Գրիգոր, Մանե Աբգարյան, Նարեկ Գրիգորյան, Սարատիկյան Նարե։
19.01.2023թ
09.00_09.20 ընդհանուր պարապմունք
09․20_11.00 -Նախագծային աշխատանք Մանրէները մեր կյանքում/ բնագիտատեխնիկական ստուգատեսի մասնակցություն
11.55_12.35 ազգայն պար
13.00_13.35 հետազոտական աշխատանքների քննարկում`Մանե Մկրտչան, Նարե Մուրադյան, Միքայելա Մարաշելյան։
08.01.2024թ
09.00_09.20 ընդհանուր պարապմունք
09.20_10.05 խաղի միջոցով ճամբարականների ծանոթացում
10.05_11.00 ջոկատի անդամներով կազմել օրակարգը
11.05_11.50ազգայի երգ
11։55 -12:35 ինտելեկտուալ խաղ
13.00_13.35 հետազոտական աշխատանքների քննարկում