Ուսումնասիրել եմ Դպրոց-պարտեզի, Նոր դպրոցի
դասավանդողներ՝ Իվետա
Ջանազյանի, Անահիտ Եղյանի
և 4-րդ դասարանցիների բլոգները:
Դասավանդող
Նշված է ուսումնական հաստատությունը
|
Բոլոր դասավանդողների մոտ նշված է ուսումնական հաստատությունը:
|
Նշված է մասնագիտական գործունեության ոլորտը
|
Նշված է մասնագիտական գործունեության ոլորտը, ինչը շատ եմ կարևորում:
|
Աշխատանքները դասակարգված են բաժիններում
|
Աշխատանքները հստակ կարգավորված են բաժիններում:
|
Բլոգում հրապարակված են նախագծեր
|
Հիմանականում հարյերագիտական նախագծերը կուզեի
առանձնացնել, որոնք երկու դասավանդողների մոտ էլ զգալի մաս են կազմում:
|
Հրապարակված են նախագծի արդյուքները
|
Հրապարակված են փորձերի տեսքով, որտեղ սովորողը
մեկնաբանում է փորձև և արդյունքը :
|
Ունի իր ստեղծած ուսումնական նյութերը
|
Այո, վերջիններս առանձնացված են բաժիններով:
|
Բլոգն ընթեռնելի է, գրավիչ
|
Հստակ երևում են բաժինները՝թեմաներին համապատասխան
|
Սովորող
Նշված է ուսումնական հաստատությունը
|
Գրեթե բոլոր սովորողների մոտ
նշված է ուսումնական հաստատությունը:
|
Աշխատանքները դասակարգված են բաժիններում
|
Կան դասակարգված բլոգներ, բայց շատ են նաև ոչ
համակարգվածները
|
Հրապարակված են նախագծի արդյուքները
|
Մի քանի սովորողների մոտ հրապարակված են փորձեր, պարզաբանումներ, ճամփորդության մեկնաբանություններ, որոնք էլ
համարում եմ հիանալի նախագիծ ՝իր արդյունքներով:
|
Ունի իր ստեղծած ուսումնական նյութերը
|
Այո, ինչ որ չափով
|
Դիտարկում և առաջարկ: Իմ գործընկերների
բլոգները ուսումնասիրում եմ ամբողջ տարվա ընթացքում, ամբիոնով աշխատում ենք
միմյանց հետ խորհրդակցելով, այնպես որ առաջարկները ընդունվում և կիրառվում են
ուսումնական տարվա ընթացքում, այդ իսկ պատճառով հիմա կոնկրետ, նոր առաջարկներ
չունեմ:
No comments:
Post a Comment