Իրականացված աշխատանքներ
Մայիսի 11_22
Միջին Դպրոց
1․ Պողոսյան Գրիշա 1
2․Մուսաելյան Վահե 1
3․Ջանիկյան Արթենի 1
4․Հովակիմյան Վիգեն 1
5․Հրաչ և Լևոն Ղալամքարյաններ 1
6․Մանուկյան Մարիաննա 1
Ապրիլի 12-24
Ընտանեկան Նախագծերի փաթեթ
Միջին դպրոց
1․Արթուր Պետրոսյան 1
2․Հարությունյան Միլենա 1
3․Պողոսյան Գրիշա 1
4․ Մերի Երեմյան 1
5․Գոմցյան Կարինե 1
ներկայացված են լինքերով։
8-րդ դասարան
1․Դավիթ Հարությունյան
2․Մերի Երեմյան և Լուիզա Արտենյան
3․Էմմա Միրզոյան
4․Էլեն Գյուլումյան
5․Մանուկյան Մարիա 1, 2, 3
6․Մելքումյան Արսեն
7․Խաչատրյա Լիրա 2
8․Արշակ Առուստամյան
9․Վիգե Հովակիմյան
10․Գրիշա Պողոսյան
11․Մանուկյան Կարինա 1․ 2․ 3․ 4․ 5
12․Հարությունյան Միլենա
13․Ազատյան Նարե
14․Ստեփանյան Գոհար
15.Գրիգորյան Գրիգոր
16․Վահե Սարգսյան
17․Մուսաելյան Վահե
18․Քնարիկ Հակոբյան
19․Քալիճյան Արաքս
20․ Ներսիսյան Նարեկ 1
21Իսպիրյան Դավիթ
22․Բանդուրյան Ասյա
23․Բրուտյան Տիգրան
24.ԴանիելյանՄիլենա
25․Ամիրյան Դավիթ 1 , 2
26․Արզումանյան Ալինա
27․Տեր-Թորոսյան Գևորգ
28․Սերլի Շահի
29․Սիմոնյան Մարկ
Անհատական աշխատաժամանակ1․ Պողոսյան Գրիշա 1
2․Մուսաելյան Վահե 1
3․Ջանիկյան Արթենի 1
4․Հովակիմյան Վիգեն 1
5․Հրաչ և Լևոն Ղալամքարյաններ 1
6․Մանուկյան Մարիաննա 1
Ապրիլի 12-24
Ընտանեկան Նախագծերի փաթեթ
Միջին դպրոց
1․Արթուր Պետրոսյան 1
2․Հարությունյան Միլենա 1
3․Պողոսյան Գրիշա 1
4․ Մերի Երեմյան 1
5․Գոմցյան Կարինե 1
ներկայացված են լինքերով։
8-րդ դասարան
1․Դավիթ Հարությունյան
2․Մերի Երեմյան և Լուիզա Արտենյան
3․Էմմա Միրզոյան
4․Էլեն Գյուլումյան
5․Մանուկյան Մարիա 1, 2, 3
6․Մելքումյան Արսեն
7․Խաչատրյա Լիրա 2
8․Արշակ Առուստամյան
9․Վիգե Հովակիմյան
10․Գրիշա Պողոսյան
11․Մանուկյան Կարինա 1․ 2․ 3․ 4․ 5
12․Հարությունյան Միլենա
13․Ազատյան Նարե
14․Ստեփանյան Գոհար
15.Գրիգորյան Գրիգոր
16․Վահե Սարգսյան
17․Մուսաելյան Վահե
18․Քնարիկ Հակոբյան
19․Քալիճյան Արաքս
20․ Ներսիսյան Նարեկ 1
21Իսպիրյան Դավիթ
22․Բանդուրյան Ասյա
23․Բրուտյան Տիգրան
24.ԴանիելյանՄիլենա
25․Ամիրյան Դավիթ 1 , 2
26․Արզումանյան Ալինա
27․Տեր-Թորոսյան Գևորգ
28․Սերլի Շահի
29․Սիմոնյան Մարկ
Մայիսի 11-15
Լրացուցիչ աշխատանք:
Պատրաստել ուսումնական նյութեր
և տեսադասեր։
Ապրիլի 27-Մայիսի 8
Մաշկի կառուցվածքը և ֆունկցիան:Ինչպե՞ս է մաշկը պաշտպանում մեր օրգանիզմը.Ի՞նչ գաղտնիք է թաքցնում մաշկը:
- Վերցնել հարցազրույց բժիշկ բարեկամներից
- Պատրաստել տեսանյութ մաշկի տեսակների, հիգիենայի վերաբերյալ
- Պատրաստել ուսումնական նյութեր, տեղադրել բլոգներում:
Ապրիլի 13_24
Նախահիծ 1
Սնման հիգիենան, մարսողական օրգանների հիվանդություններ, դրանց կանխարգելումը:
- Վերցնել հարցազրույց բժիշկ բարեկամներից
- Պատրաստել տեսանյութ առողջ սննդի նշանակության վերաբերյալ
- Նշել ի՞նչ արդյունքների կարող է հանգեցնել ծխախոտի և ալկոհոլի չարաշահումը։
Նախագիծ 2
Վիտամիններ, դրանց դերը մարդու կյանքում, վիտամինների թեր ֆունկցիայից առաջացող հիվանդություններ, դրանց ախտանիշները և կանխարգելումը: - Ո՞ր վիտամիններն են սինթեզվում մարդու օրգանիզմում
- Նշել , որ վիտամինները ինչ տեսակ սննդամթերքներում են պարունակվում։
- Ինչպես է անհրաժեշտ պատրաստել սննդամթերքը, որպեսզի ջերմային մշակման արդյունքում վիտամինային կորուստը լինի մինիմալ մակարդակի։
Պատրաստել ուսումնական նյութ մարսողական հիվանդությունների վերաբերյալ:
Մարտի 30_ Ապրիլի 14
Նախագիծ 1
Մարսողության համակարգ , կառուցվածքը :Մարսողությունը բերանի խոռոչում:Մարսողական գեղձեր, դրանց կառուցվածքը և ֆունկցիան:
Սննդի բաղադրամասերը և դրանց նշանակությունը, Մարսողության նշանակությունը, մարսողական համակարգի կառուցվածքը:
Օնլայն աշխատանք ՝ 1․ 2 տեսադասերի դիտում, նյութերի քննարկում, հարցերի պարզաբանում։
Նախագիծ 2
Զատկական ծես
Նախագծի ընթացքը՝
Օնլայն աշխատանք ՝ 1․ 2 տեսադասերի դիտում, նյութերի քննարկում, հարցերի պարզաբանում։
Նախագիծ 2
Զատկական ծես
Նախագծի ընթացքը՝
- Նկարագրել ինչպե՞ս եք պատրաստվում ծեսին
- Ո՞վ է խնամում ցանած ածիկը
- Ի՞նչ հաճախականությամբ և որքան են ջրում
- Ո՞ր եղանակին և ի՞նչ ինտենսիվությամբ են աճում ծլերը, չափել սմ_ով և գրանցել
Նախագծի արդյունքը՝
- Ընտանիքի անդամների հետ միասին պատմել, ձայնագրել ծեսի ընթացքը
- ինչ ավանդույթներ գիտեք կապված այս ծեսի իրականացման հետ
- Պատրաստել տեսանյութեր, տեղադրել բլոգում, հղումը ուղարկել ինձ։
Դասերի օնլայն դասացուցակ՝
դասարան օր ժամ
2․8․7-դասարան 30․03 11․30-12․30
3․8․2-դասարան 31․03 10․00-11․00
Լրացուցիչ աշխատանք
1.Վերցնել հարցազրույց բժիշկ ծնողներից, բարեկամներից առողջ սննդի , մարսողական հիվանդությունների, դրանց կանխարգելման վերաբերյալ։
2․Նյութերը նայել, թարգմանել և պատրաստել տեսադասեր, տեղադրել բլոգներում, հղումները ինձ։
Պատրաստած նյութերը կարող եք ուղարկել a.asatryan@mskh.am էլ. հասցեին։
Մարտի 16-20
8-րդ դասարանի սովորողների համար
Շնչառական համակարգ:Կառուցվածքը և ֆունկցիան
Շնչառական համակարգի կառուցվածքը և հիվանդությունները
Ծխախոտի ազդեցությունը շնչառական համակարգի վրա, ինչպես թողնել ծխելը
Տնային առաջադրանք:
Նյութերը նայել, փորձել հասկանալ,պատրաստել ուսումնական նյութեր, 4-5րոպե տևողությամբ նյութերը թարգմանել և պատրաստել տեսադասեր, տեղադրել բլոգներում, հղումները ուղարկել ինձ:Հարցերի դեպքում անպայման գրեք, թարգմանությունը գրավոր ինձ ուղարկեք, ես կստուգեմ , որից հետո նոր կկցեք ֆիլմին, որպեսզի սխալներ չլինեն:
Մարտի 2-8
1. Ի՞նչ ազդեցություն ունի օրգանիզմի վրա մարդու հոգեվիճակը, ինչու՞ կենսուրախ մարդիկ ավելի հազվադեպ են հիվանդանում
2. Առողջ սիրտ, որն է վրեջինիս նախադրյալները՝ կարող եք վերցնել հարցազրույց բարեկամ բժիշկներից։
3.Մեր լաբորատորիան համալրվել է նոր սարքավորումներով, ուստի առաջարկում եմ կատարել հետևյալ հետազոտական աշխատանքները
- Ի՞նչ է մանրադիտակը, ո՞վ է
No comments:
Post a Comment