Saturday, June 25, 2016

Տարեկան հաշվետվություն

Երկրորդ կիսամյակ

Սեփական նախաձեռնությամբ հավաքել եմ ութ հոգանոց ճամբարային խումբ և ղեկավարել այն


Այսօր էլ այսպես
Մեր ճամբարի վերջին օրը
Միջին դպրոցի ջոկատի ճամբարային առօրյան
Շուշանիկի կարծիքը
Շուշանիկը պատմում է ամառային ճամբարի մասին
Սովորում ենք և զվարճանում
Գոռ Բարխուդարյանի նյութը
Անուշ Ասատրյանի նյութը


Ճամբարային հաշվետվություն

1.Նախագիծ՝Բույսերի բուժիչ ուժը

2..Ճամբարային առաջին օրը
3.Ճամփորդություն Խնկո Ապոր գրադարան
4.Ճամձորդություն Մեղրաձոր
5.Մասնակցություն մարզական ստուգատեսին 
6.Սովորողի տպավորությունները առաջին շաբաթվա մասին
7.Ճամբարային երկրորդ շաբաթ՝Էլեն Երանոսյանի տպավորությունները
8.Ռադիո նյութ՝Մեղրաձոր

Մայիսյան հավաքի հաշվետվություն

  • Բաց դաս Նոր դպրոցի հինգերորդ դասարանի սովորողների հետ
  • Բնագիտական ֆլեշմոբի մասնակցություն
  • Կրթական պարտեզ նախագծի մասնակցություն , նոր տեսակի բույսերի ավելացում և ավելնորդ բույսերի հեռացում
  • Մասնակցություն գործընկերների կազմակերպած բաց դասերին
  •  Մասնակցություն բնագիտական կլոր սեղանին

Ապրիլյան նախագծեր

1․Ջոն նախագծի մասնակցություն
2․Տեսադասերի պատրաստում
3․Սերմնացան առանձին արկղերով 
3.Պատշգամբների թաղարների   համալրում   
4.Մարմարյա սրահի ծաղկանոցի համալրում
5. Ջերմոցի կից հատվածի կանաչապատում

1Ընտանեկան ռեադիո
2Ճամփորդություն Ղուկասավան
3Ճամփորդություն Ղուկասավան
4Սերմնացան
5Լեգենդներ թիթեռների մասին
6Լեգենդ մանուշակների մասին
7Ներքին բակը կանաչապատում է սովորողը , իր մայրիկի տրամադրած կտրոններով։

Առաջին կիսամյակ

Ավագ դպրոց
Կիսամյակային  հաշվետվություն:
Կայքի սպասարկում
Բնագիտական փորձ

Մասնակցել եմ բոլոր սեմինարներին, ժողովներին, սպորտային ,  առավոտյան պարապմունքներին, ըստ գրաֆիկի կազմակերպել եմ առավոտյան ընդհանուր պարապմունքները,չունեմ բաց թողնված դասաժամեր, կազմակերպել եմ բույսերի խնամքը արձակուրդների ժամանակ,ինչպես նաև իրականացրել վերջիններիս տեղափոխությունը՝ավագ և միջին դպրոցների սովորողների օգնությամբ:
Կազմակերպել եմ բաց դասեր՝մանրադիտակային հետազոտություններ, մեր սովորողների ստեղծած ուսումնական նյութերի ներկայացում:

Առցանց ուսուցման արդյունքների ամփոփում:

Միջին դպրոց

Մասնակցել եմ բոլոր սեմինարներին, ժողովներին, սպորտային ,  առավոտյան պարապմունքներին, ըստ գրաֆիկի կազմակերպել եմ առավոտյան ընդհանուր պարապմունքները,չունեմ բաց թողնված դասաժամեր, կազմակերպել եմ բույսերի խնամքը արձակուրդների ժամանակ,ինչպես նաև իրականացրել վերջիններիս տեղափոխությունը՝ավագ և միջին դպրոցների սովորողների օգնությամբ:
Կազմակերպել եմ բաց դասեր՝մանրադիտակային հետազոտություններ, մեր սովորողների ստեղծած ուսումնական նյութերի ներկայացում:
Առցանց ուսուցման արդյունքների ամփոփում

No comments:

Post a Comment