Նախակորիզավոր և կորիզավոր բջիջներ։Էջ5-8
Լրացուցիչ աշխատանք
Բերել առօրյաում հենդիպող սպիտակուցների բնափոխման օրինականեր,նշել պատճառները, ինչ գործոնների ազդեցությամբ են դրանք բնափոխվում, պատրաստել ուսումնական նյութ:
Դաս 3((22․09-26․09)
- Ի՞նչ է գենը, որոնք են ԴՆԹ_ի ֆունկցիաները բջջում։
- Նուկլեյնաթթուները քանի՞ տեսակ են լինում, նշել դրանց ֆունկցիաները
- Որո՞նք են նուկլեյնաթթուների մոնոմերները, նշել դրանց տարբերությունները։
Դաս 6(13.10-17.10)
Լրացուցիչ աշխատանք
B) Օրգանիզմներ, որոնք չեն ունենում քլորոֆիլ
C) Օրգանիզմներ, որոնք սինթեզում են իրենց օրգանական նյութերը անօրգանականներից
D) Օրգանիզմներ, որոնք սնվում են այլ օրգանիզմներով
B) Ցիանոբակտերիա
C) Սունկ
D) Որոշ բակտերիաներ
B) Արևի լույս
C) Օքսիգեն
D) Գլյուկոզ
B) Այլ օրգանիզմների օրգանական նյութերից
C) Անօրգանական նյութերի օքսիդացումից
D) Օքսիգենի ֆոտոլիզից
B) Օգտագործում են պատրաստ օրգանական նյութեր
C) Կատարում են ֆոտոսինթեզ
D) Օգտագործում են CO₂ որպես ածխածնի աղբյուր
1․ Ո՞րն է բակտերիաների հիմնական առանձնահատկությունը․
ա) Ունեն բջջային կորիզ
բ) Ունեն մեմբրանային օրգանոիդներ
գ) Չունեն ձևավորված կորիզ և մեմբրանային օրգանոիդներ
դ) Դրանք բազմաբջիջ օրգանիզմներ են
2․ Ո՞րն է վիրուսի առանձնահատկությունը բակտերիայի համեմատ․
ա) Ունի բջջային կառուցվածք
բ) Կարող է ինքնուրույն բազմանալ
գ) Ունի բջջապատ և ցիտոպլազմա
դ) Չունի բջջային կառուցվածք և բազմանում է միայն այլ բջջում
3․ Ո՞ր հիվանդությունն է առաջացնում վիրուսը․
ա) Տուբերկուլյոզ
բ) Բոտուլիզմ
գ) Գրիպ
դ) Սիբիրյան խոց
4․ Ինչպե՞ս են բակտերիաները բազմանում․
ա) Բջջամասնությամբ (միտոզով)
բ) Սպորների միջոցով
գ) Պարզ բաժանմամբ
դ) Բողբոջմամբ
5․ Ո՞րն է բակտերիաների դրական դերը մարդու կյանքում․
ա) Բոլորը հարուցիչներ են
բ) Միայն հիվանդություններ են առաջացնում
գ) Օգտագործվում են հակաբիոտիկների ոչնչացման համար
դ) Օգտագործվում են կաթնաթթվային մթերքների, դեղերի և կենսատեխնոլոգիայի մեջ
6․Ի՞նչ հիմնական բաղադրիչներից է կազմված վիրուսը․
ա) Ցիտոպլազմա, բջջապատ և կորիզ
բ) Ռիբոսոմներ, ԴՆԹ և մեմբրանա
գ) Գենետիկական նյութ (ԴՆԹ կամ ՌՆԹ) և սպիտակուցային պատյան (կապսիդ)
դ) Բջջային մեմբրանա և օրգանոիդներ
Դաս 9(10․11-14․11)
Պատրաստվում եք բանավոր հարցման, կարգի եք բերում բլոգները, նշանակելու եմ ամփոփիչ գնահատականները։
Կրկնում եք՝
- ԴՆթի կառուցվածքը, ֆունկցիաները։Սպիտակուցների սինեթեզ՝ տրանսկրիպցիա և տրանսլյացիա:
- Էներգետիկ փոխանակություն։Գլիկոլիզ,Ավտոտրոֆ, հետերետրֆ օրգանիզմներ։Ֆոտոսինթեզ, 1 Քեմոսինթեզ։ Էջ 18-20:
- Կյանքի ոչ բջջային ձևեր՝վիրուսներ, կառուցվածքը, կենսագործնեությունը։։ Էջ 29-31։/Հին գրքից/
Դաս 10(17․11-21․11)
Աշխատանք տանը
ԹԵՍՏ 1
1. Գենը ինչի՞ միավոր է․
ա) Քրոմոսոմի սպիտակուցային հատված
բ) Ժառանգական տեղեկատվության միավոր
գ) Միտոզի փուլ
դ) Ռիբոսոմի կառուցվածքային միավոր
2. Մարդու սոմատիկ բջիջներում որք՞ան քրոմոսոմ կա:
ա) 23
բ) 24
գ) 46
դ) 48
3. Ինչպե՞ս է կոչվում մարդու քրոմոսոմների ամբողջական հավաքը, դասավորված ըստ չափի և կառուցվածքի:
ա) Գենոմ
բ) Կարիոտիպ
գ) Գենոտիպ
դ) Ֆենոտիպ
4. Ո՞ր տեսակի քրոմոսոմներն են որոշում անձի սեռը:
ա) Սոմատիկ քրոմոսոմներ
բ) Ավտոսոմներ
գ) Սեռական քրոմոսոմներ
դ) Միտոխոնդրիալ քրոմոսոմներ
5. Գենի տարբեր ձևերը, որոնք պայմանավորում են հատկանիշների տարբեր դրսևորումներ, կոչվում են․
ա) Կարիոտիպեր
բ) Ալելներ
գ) Հոմոլոգներ
դ) Մուտագեններ
Երրորդ ուսումնական շրջան
Դաս 11(10.02-14.02.25)
Օրգանիզմների բազմացման եղանակները՝ սեռական և անսեռ, դրանց կենսաբանական նշանակությունը, առավելությունները և թերությունները։Բլոգներում ներկայացնել համեմատությունը՝նշելով օրինակները։
Օրգանիզմի անհատական զարգացում՝սաղմնային և հետսաղմնային, լրիվ և թերի կերպարանափոխություն, որն է դրնաց կենսաբանական նշանակությունը։
1․Ին՞չ է կերպարանափոխությունը, թվարկել տեսակաները։
Դաս 13(24․02-28․02)
Դաս 14(03․03-07․03)
Համեմատել լրիվ և ոչ դոմինատությունը, բացատրել ստացված արդյունքը։
- ի՞նչ է համակցական փոփխությունը
- ի՞նչ է ժառանգական փոփոխությունը
- որո՞նք են մուտացիաների տեսակները, բերել օրինակներ
- ո՞ր մուտացիաներն են համարվում առավելվել վտանգավոր, մեկնաբանել ինչո՞ւ
- ո՞րն է մուտացիայի դերը բնության մեջ
Դաս 19(14.04-18.04)
Տեսակ, պոպուլյացիա, էվոլյուցիայի գլխավոր ուղիները՝ արոմորֆոզ, իդեոադապտացիա, ընդհանուր դեգեներացիա:
- Ի՞նչ եք հասկանում էվոլյուցիայի շարժիչ ուժ ասելով
- Ի՞նչ է արոմորֆոզ, բերել օրինակներ
- Ի՞նչ է իդեոադապտացիա, բերել օրինակներ
- Ի՞նչ է դեգեներացիա , բերել օրինակներ
- Նշված շարժիչ ուժերը օրգանիզմներին տանում են դեպի կենսաբանական առաջադիմության, ինչպե՞ս կբացատրես այդ փաստը։
Դաս 20(21․04-25․04)
- Կյանքի ծագման ի՞նչ վարկածներ կան
- Նշված վարկածներից, ո՞րն եք համարում ամենահավանականը, ինչո՞ւ։
- Ո՞րն եք համարաում ամենաանհավանականը, ինչո՞ւ։
- Թվարկել էկոլոգիական գործոնները, բերել օրինակներ։
Դաս 21(5.05_9.05)
Դաս 22(12.05-16.05)
Դաս 23()
Մարդու տնտեսկան գործունեության հտևանքով առաջացած բնապահպանական հիմնախնդիրները:
Գաղափար կենսոլորտի մասին,կենսոլորտի բաղադրիչները,կենդանի նյութ:
Լրացուցիչ աշխատանք
Բերել առօրյաում ձեզ հանդիպող մարդու տնտեսկան գործունեության հտևանքով առաջացած բնապահպանական հիմնախնդիրների օրինակներ, տալ դրանց հնարավոր լուծումներ:
Դաս. 24()
Շրջակա միջավայրի վնասակար ազդեցությունը մարդու առողջության վրա։Կարդում եք նաև հետաքրքիր է իմանալ հատվածը։Պատրաստում ուսումնական նյութ։
Դաս. 25()
Բույսերի և կենդանիների սելեկցիա, դերը մարդու կյանքում և բնության մեջ:
Լրացուցիչ աշխատանք
Թարգմանել հղումներով նշված որևէ նյութ և պատրաստել ուսումնական նյութեր
Դաս. 26()
Հասկացություն կենսաբանական արտադրանքի մասին, առաջնային և երկրորդային կենսաբանական արտադրանք:Ցամաքային և ջրային էկոհամակարգերի բազմազանությունը:
Պատրաստել ուսումնական նյութեր:
Դաս 27 ()
No comments:
Post a Comment