Դե ինչ, անցավ ևս մեկ կիսամյակ, նախորդներին նման, միևնույն ժամանակ նախորդներից տարբեր, փորձեմ ամփոփել այն։
Կիսամյակի ընթացքում իրականացրել ենք հետևյալ նախագծերը՝
1.Իրականացրել եմ համատեղ նախագիծ Կենսաբանության ֆակուլտետի Մանրէաբանության ամբիոնի հետ 1, 2:
Նախագծի ընթացքում սովորողները կատարել են անհատական փորձեր, պատրաստել խմբային աշխատանք՝ պատրաստել զեկույցներ ըստ հանձնարարված թեմաների,ստացել են մասնակցության սերտիֆիկատներ, կատարել շրջայց Պատմության թանգարան:
Նախագծի մասնակից սովորողները կազմակերպել են կլոր սեղան-քննարկում և ներկայացրել ստացած հմտությունները և գիտելիքները:
Տեսնելով սովորողների հետաքրքրությունը կազմակերպել ենք կլոր սեղան նաև դասախոսական կազմի հետ , որի ընթացքում սովորողները ստացան իրենց հետաքրքրող հարցերին սպառիչ պատասպաններ, քննարկում ավարտել ենք շրջայցով:
1 , 2 , 3, 4:
2․Սովորում ենք թարգմանելով նախագծի արդյունքում ստացանք տարբեր ուսումնական նյութեր՝անգլերենից և ռուսերենից թարգմանելով։Ցանկանում եմ նշաել , որ սիրիահայ սովորողների համար ընտրում եմ հատուկ նյութեր անգլերեն լեզվով, որոնք նրանք նայում են , միասին քննարկում ենք, հիմնականում թարգմանում , ինչի արդյունքում էլ երեխեքը աննկատ, բայց լիարժեք տիրապետում են ուսումնասիրվող նյութին ՝բերեմ մի քանի օրինակներ
1, 2, 3:
3․Ծաղկող պատշգամբներ, այս նախագիծը արդեն քանի տարի անընդմեջ կազմակերպում և իրկանացնում եմ սովորողների հետ, այս տարի նախագծի մասնակիցները եղան 8-րդ դասարանի սովորողները, չեմ կարող կոնկրետ որևէ խմբի կամ դասարանի նշել, քան որ մասնակցել են գրեթե բոլորը՝ մի խումբը մաքրել է տվյալ տարածքը, մյուսը՝ պատրաստել համապատասխան հողը, երրորդ խումբը տնկել է թաղարները և հերթով ջրել և խնամել , արդյունքում ստացել ենք քրիզանթեմներով զարդարված պատշգամբ։
4.Սովորող սովորեցնող նախագիծի ընթացքում փորձել են կրտսեր սովորողների հետ տնկել տարբեր բույսերի կտրոններ՝բացատրլ դրանց խնամքի տեխնոլոգիան։ Այս նախագիծը տարբերվում է մյուսներից, պատասխանատվությունը կրկնապատկվում է, քանի որ գործ ունենք տարբեր տարիքի սովորողների հետ, ինչպես նաև հենց իրենք՝ մեծահասակ սովորղներն, իենց շատ ավելի մեծ ու կարևոր են զգում․հայտվնել են սովորեցնողի դերում, ինչ որ կարևոր գործ են անում՝ իրենց իմացածը փոխանցում են կրտսեր ընկերներին, իմ երեխեքը, այդ մի քանի րոպեում մի քանի տարով մեծանում են, իսկ փոքրիկները աշխույժ այս ու այն կողմ են վազվզում՝փորձելով ընտրել ամենալավ բույսն ու հարցուփորձ անել ավագ ընկերոջը։
Երևի այսքանը, մնաց ավելացնեմ, որ մասնակցել եմ կազմակերված գրեթե բոլոր միջոցառումներին, սեմինարներին, մեդիաուրբաթների, կազմակերպել եմ բնագիտության ֆլեշմոբը:
Կիսամյակի ընթացքում իրականացրել ենք հետևյալ նախագծերը՝
1.Իրականացրել եմ համատեղ նախագիծ Կենսաբանության ֆակուլտետի Մանրէաբանության ամբիոնի հետ 1, 2:
Նախագծի ընթացքում սովորողները կատարել են անհատական փորձեր, պատրաստել խմբային աշխատանք՝ պատրաստել զեկույցներ ըստ հանձնարարված թեմաների,ստացել են մասնակցության սերտիֆիկատներ, կատարել շրջայց Պատմության թանգարան:
Նախագծի մասնակից սովորողները կազմակերպել են կլոր սեղան-քննարկում և ներկայացրել ստացած հմտությունները և գիտելիքները:
Տեսնելով սովորողների հետաքրքրությունը կազմակերպել ենք կլոր սեղան նաև դասախոսական կազմի հետ , որի ընթացքում սովորողները ստացան իրենց հետաքրքրող հարցերին սպառիչ պատասպաններ, քննարկում ավարտել ենք շրջայցով:
1 , 2 , 3, 4:
2․Սովորում ենք թարգմանելով նախագծի արդյունքում ստացանք տարբեր ուսումնական նյութեր՝անգլերենից և ռուսերենից թարգմանելով։Ցանկանում եմ նշաել , որ սիրիահայ սովորողների համար ընտրում եմ հատուկ նյութեր անգլերեն լեզվով, որոնք նրանք նայում են , միասին քննարկում ենք, հիմնականում թարգմանում , ինչի արդյունքում էլ երեխեքը աննկատ, բայց լիարժեք տիրապետում են ուսումնասիրվող նյութին ՝բերեմ մի քանի օրինակներ
1, 2, 3:
3․Ծաղկող պատշգամբներ, այս նախագիծը արդեն քանի տարի անընդմեջ կազմակերպում և իրկանացնում եմ սովորողների հետ, այս տարի նախագծի մասնակիցները եղան 8-րդ դասարանի սովորողները, չեմ կարող կոնկրետ որևէ խմբի կամ դասարանի նշել, քան որ մասնակցել են գրեթե բոլորը՝ մի խումբը մաքրել է տվյալ տարածքը, մյուսը՝ պատրաստել համապատասխան հողը, երրորդ խումբը տնկել է թաղարները և հերթով ջրել և խնամել , արդյունքում ստացել ենք քրիզանթեմներով զարդարված պատշգամբ։
4.Սովորող սովորեցնող նախագիծի ընթացքում փորձել են կրտսեր սովորողների հետ տնկել տարբեր բույսերի կտրոններ՝բացատրլ դրանց խնամքի տեխնոլոգիան։ Այս նախագիծը տարբերվում է մյուսներից, պատասխանատվությունը կրկնապատկվում է, քանի որ գործ ունենք տարբեր տարիքի սովորողների հետ, ինչպես նաև հենց իրենք՝ մեծահասակ սովորղներն, իենց շատ ավելի մեծ ու կարևոր են զգում․հայտվնել են սովորեցնողի դերում, ինչ որ կարևոր գործ են անում՝ իրենց իմացածը փոխանցում են կրտսեր ընկերներին, իմ երեխեքը, այդ մի քանի րոպեում մի քանի տարով մեծանում են, իսկ փոքրիկները աշխույժ այս ու այն կողմ են վազվզում՝փորձելով ընտրել ամենալավ բույսն ու հարցուփորձ անել ավագ ընկերոջը։
Երևի այսքանը, մնաց ավելացնեմ, որ մասնակցել եմ կազմակերված գրեթե բոլոր միջոցառումներին, սեմինարներին, մեդիաուրբաթների, կազմակերպել եմ բնագիտության ֆլեշմոբը:
No comments:
Post a Comment