1.Լաբորատոր նոր փորձեր
Կրթահամալիրում բնագիտական առարկաների ուսուցումը հիմնաված է փորձերի իրականացման, տեսածը հասկանալու , ստացած արդյունքը մեկնաբանելու վրա. փորձնականից անցում կատարելով տեսականին։Փորձարարական նախագծերի փաթեթը նոր փորձերով համալրելու նպատակով կենսաբանության ընտրության խմբի սովորողների հետ համացանցից ընտրում և թարգմանում ենք նոր, հետաքրքիր փորձեր։
Ի՞նչ փուլերից է կազմված մեր նախագիծը՝
- թարգմանում ենք նյութը համացանցից
- ձեռք բերում անհրաժեշտ պարագաները
- քննարկում, հասկանում փորձի ընթացքը
- իրականացնում փորձը՝ արձանագրելով արդյունքները
Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսի շրջանակում իրականացվող նախագծերից է մանրադիտակային հետազոտությունները։ Հետազոտվող նմուշներն են հիդրան, կանաչ էվգլենան , տերևի հյուսվածքի նմուշ։
Նախագծի մասնակիցներն են Ավագ և Միջին դպրոցի ճամբարականները։
Նախագծի ընթացքը`
- ճամբարականները նախ իրենք են սովորում օգտվել մանրադիտակից
- համացանցից գտնում անհրաժեշտ տեղեկությունները
- Կատարում մանրադիտակային հետազոտություններ , մեկնաբանում տեսածը
Նախագծի նպատակը`
- Ձեռք բերել մանրադիտակով աշխատելու հմտություններ
- Տեսական գիտելիքների գործնական աշխատանքի միջոցով ամրապնդում
- Բջջի, քլորոպլաստների , հյուսվածքների ուսումնասիրում
Նախագծի արդյունք`
- Կրտսեր ճամբարականները ձեռք են բերում նշված հմտությունները
- Կարողանում են մեկնաբանել մանրադիտակով տեսած պատկերները
- Պատրաստում ուսումնական նյութեր և հրապարակում բլոգներում ։
Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսի շրջանակում իրականացվող նախագծերից է Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսի շրջանակում իրականացվող նախագծերից է մանրադիտակային հետազոտությունները։ Հետազոտվող նմուշներն են հիդրան, կանաչ էվգլենան , տերևի հյուսվածքի նմուշ։
Նախագծի մասնակիցներն են Ավագ և Միջին դպրոցի ճամբարականները։
Նախագծի ընթացքը`
- ճամբարականները նախ իրենք են սովորում օգտվել մանրադիտակից
- համացանցից գտնում անհրաժեշտ տեղեկությունները
- Կատարում մանրադիտակային հետազոտություններ , մեկնաբանում տեսածը
Նախագծի նպատակը`
- Ձեռք բերել մանրադիտակով աշխատելու հմտություններ
- Տեսական գիտելիքների գործնական աշխատանքի միջոցով ամրապնդում
- Բջջի, քլորոպլաստների , հյուսվածքների ուսումնասիրում
Նախագծի արդյունք`
- Կրտսեր ճամբարականները ձեռք են բերում նշված հմտությունները
- Կարողանում են մեկնաբանել մանրադիտակով տեսած պատկերները
- Պատրաստում ուսումնական նյութեր և հրապարակում բլոգներում ։
։ Հետազոտվող նմուշներն են հիդրան, կանաչ էվգլենան , տերևի հյուսվածքի նմուշ։
Նախագծի մասնակիցներն են Ավագ և Միջին դպրոցի ճամբարականները։
Նախագծի ընթացքը`
- ճամբարականները նախ իրենք են սովորում օգտվել մանրադիտակից
- համացանցից գտնում անհրաժեշտ տեղեկությունները
- Կատարում մանրադիտակային հետազոտություններ , մեկնաբանում տեսածը
Նախագծի նպատակը`
- Ձեռք բերել մանրադիտակով աշխատելու հմտություններ
- Տեսական գիտելիքների գործնական աշխատանքի միջոցով ամրապնդում
- Բջջի, քլորոպլաստների , հյուսվածքների ուսումնասիրում
Նախագծի արդյունք`
- Կրտսեր ճամբարականները ձեռք են բերում նշված հմտությունները
- Կարողանում են մեկնաբանել մանրադիտակով տեսած պատկերները
- Պատրաստում ուսումնական նյութեր և հրապարակում բլոգներում ։
3․Մանրէների դերը ,մեր կյանքում՝ թերմոֆիլ մանրէներ։
Մանրէաբանությունը կենսաբանության օր օրի զարգացող ճյուղերից է, այն ավելի լայն կիրառություն է ստանում առօրյաում։Այդ իսկ պատճառով ԵՊՀ_ի կենսաբանության ֆակուլտետի մանրէաբանության ամբիոնի հետ կազմակերպելու ենք սեմինար պարապմունքներ, որտեղ յուրաքանչյուր սովորող հնարավորություն կունենա ինքնուրույն կատարել փորձեր, ստանալ անհրաժեշտ գիտելիքներ, կատարել համապատասխան վերլուծություններ։
Համագործակցության արդյունքում ստացած գիտելիքները, հմտությունները սովորողները կբերեն դպրոց՝ սովորող-սովորեցնող նախագծով կփոխանցեն իրենց կրտսեր ընկերներին։
Նախագծի իրականացման ժամկետը՝ կհստակեցվի համատեղ քննարկման արդյունքում
- ստանալ տեսական գիտելիքներ
- ստանալ գործնական գիտելիքներ
- կարողանալ կիրառել ստացած հմտությունները՝ ինքնուրույն կատարել փորձերը
- աուդիո և վիդեոնյութերի պատրաստում, որոնք կտեղադրվեն կայքում ։
No comments:
Post a Comment