Friday, August 23, 2019

12-րդ դասարանի Կենսաբանության ծրագիր


                
Համապատասխան պետական չափորոշչի ավագ դպրոցն ավարտող սովորողըկենսաբանություն  առարկայից պետք է ունենա հետևյալ գիտելիքները,կարողություններն ու հմտությունները:

  • Ի՞նչ է համակեցություն
  • Կենսոլորտ
  • Կենդանի օրգանիզմների փոխհարաբերությունները
  • Որոնք են մարդու ազդեցությանը  հետևանքները բնության , կենդանիների վրա
  • Էկոլոգիական խնդիրները և դրանց լուծման մեթոդները
  • Բնական ռեսուրսների ռացիոնալ օգտագործման կարողություն
  • ձևավորել  բնակավայրի բնական համակեցությունների պահպանմանը ուղղված միջոցառումների կազմակերպելուիրականացնելու հմտություններ


դասընթացի ուսուցման նպատակն է


  • սովորողներին ծանոթացնել կենսաբանական նվաճումներին և դրանց կիրառությանը տնտեսության մեջ,
  •  խորացնել սովորողների ունեցած գիտելիքները բույսերի և կենդանիների
  • կառուցվածքի ու կենսագործունեության սկզբունքները տնտեսության մեջ կիրառելուվերաբերյալ,
  • խորացնել մարդու և բնության փոխհարաբերությունների վերաբերյալ գիտելիքները, տալ հիմնավոր պատկերացում մարդու գործունեության ժամանակակից մասշտաբների մասին,
  •  սերմանել էկոլոգիական պատասխանատվություն
  •  խորացնել գիտելիքները մարդու և բնության փոխկապվածության մասին
  • ծանոթացնել կենդանի օրգանիզմների համակեցությունների ձևավորման պատմությունը
  • բնութագրել բնական և արհեստական համակեցություններընշել  տարբերությունները,գործող սննդային կապերը,

Ուսումնական գործունեության տեսակներ
Ուսումնական նախագծերի իրականացում
Կրթահամալիրի տոնացույցով նախագծերի կազմում իրականացում
Ուսումնական նյութի բացատրում
Ցուցադրում
Ուսումնական ճամփորդությունների կատարում
Ֆիլմերի դիտումքննարկում
Ստեղծական աշխատանքների կատարում
Խնդիրների և վարժությունների լուծում
Ուսումնական փաթեթների ստեղծում
Փորձերի իրականացում

Հետազոտական աշխատանքին ներկայացվող պահանջներ

·       Աշխանքում պետք է ընդգծվի սովորողի կողմից կատարված վերլուծությունը
·       Աշխատանքում պետք է երևա կենսաբանական մտածողությունը
·        Սովորղը պետք կարողանա առաջարկել և  հիմնավորել սեփական տեսակետը
·        Թեմայի արդիականություն ու կիրառելություն
·        Պետք է լիարժեքորեն տիրապետի նշված նյութին

Դասավանդողին և սովորողին ուղղված պահանջներ
Ուսումնական պարապմունքի կազմակերպաման համար ուսուցչին անհրաժեշտ
լիարժեքորեն տիրապետել բլոգավարությանը՝ ժամանակ առ ժամանակ թարմացնելանհատական բլոգը  անհրաժեշտ նյութերով:
Անհրաժեշտ է անհատական նոթբուք (նեթբուք), որտեղ առկա են բոլոր անհրաժեշտ նյութերը
Սովորողին անհրաժեշտ է անհատական նոթբուք (նեթբուք)՝ անհրաժեշտ նյութերի,ծրագրերի առկայությամբ :
 Տիրապետում է բլոգավարությանըկարողանում է բլոգումենթակայքում նյութեր թողարկել:
Մասնակցում է պարբեր ուսումնական նախագծերի ու ճամփորդությունների:

Գնահատում

Սովորողի գնահատումը կատարվում է ըստ իրականացված նախագծերիՆախագծերիվերջնական արդյուքը սովորողը տեղադրում է իր բլոգումորից հետո հղումը ուղարկում էդասավանդողինՍովորողը պարտավոր է մասնակցել կիսամյակի ընթացքումիրականացվող բոլոր առարկայական նախագծերինԱռավել բարձր են գնահատվում այննախագծերըորոնք ունեն գործնական ու կիրառական նշանակություն

Բույսերի և կենդանիների կազմավորման սկզբունքները կիրառումը տեխնիկայում և մարդու տնտեսական գործունեության մեջ

Թեմա 1
Կյանքը համակեցություններումէկոլոգիական գործոններ:
Երկրի վրա կյանքի պայամաններ՝ցամաքայինցամաքա-օդայինհողայինջրային
Սեզոնային երեույթները բնության մեջ՝պարբերական , օրային սեզոնայինկենսաբանականռիթմներ
Կենդանի օրգանիզմների բնական համակեցություններ՝կենսացենոզներդրանց տեսակայինկառուցվածքը
Պոպուլյացիաթվաքանակըտարածական կառուցվածքը
Էկոլոգիական համակարգերդրանց բաղադրիչները
Բնական և արհեստական էկոհամակարգերագրոցենոզներ
Էներգիայի հոսքը էկոհամակարգերումսննդային շղթաներ,
էկոլոգիական բուրգեր
Կենսաբանական արտադրանք՝առաջնային և երկրորդային
Մարդը և էկոհամակարգերը
նախագիծեր
 ապարաստել ուսումնական նյութ՝Բույսերը և կենդանիները ինչպիսի հարմարանքներ   են ձեռք բերել անապատային գոտում ապրելու համար
բ/Մեր շրջապատում մարդածին գործոնների հայտնաբերում և բնության վրա դրանց ազդեցության նկարագրում
գէքրսկուրսիա արգելոցներ 
Թեմա 2 Կենոլորտնրա կառուցվածքը ու ֆունկցիաները
Կենսոլորտ հասկացությունըսահմանները,կառուցվածքը
Կենսոլորտի էվոլյուցիա
Կենսածին տարրերի շրջապտույտը
Թեմա  3 Օրգանիզմների միջև փոխհարաբերությունները
Կենսածին կապեր
Ներտեսակային մրցակցություն և մակաբուծություն
Փոխօգտակար ներտեսակային հարմարվածություն
 Սիմբիոզ՝ փոխօգտակար միջտեսակային փոխհարաբերություն
Մակաբուծներդրանց դասակարգումը
Գիշատչություն
Թեմա 4 Կենսոլորտը և մարդը
Կենսաբանական ռեսուրսներ
Բնակիան անսպառ և սպառվող պաշարներ
Բնության վրա մարդու ազդեցությունը
նախագիծ
ապատրաստել ուսումնական նյութ «Մարդու ազդեցությունը բնության վրա» թեմայով
բ/մասնակցություն էկոտուրին
 Թեմա 5 Բիոնիկա      

Բիոնիկայի վերաբերյալ ֆիլմերի դիտումվերլուծում , թագրմանում ուսումնական նյութիպատրաստում

No comments:

Post a Comment