Կենսաբանությունն ուսումնասիրում է Երկրի ողջ կյանքի բազմազանությունը`բույսերի, կենդանիների, սնկերի, մանրէների, մարդու, բջջիկառուցվածքային և կենսագործունեության առանձնահատկությունները: «Կենսաբանություն» առարկայի ուսուցման նպատակն է. • ծանոթացնել կենդանիներիբազմազանությանը, կենսագործունեության առանձնահատկություններին, • ձևավորել ևզարգացնել գիտելիքներ կենդանի - բնություն կապի, փոխներգործության մասին,
• ուսուցանելգիտելիքներ մարդու օրգան–համակարգային կառուցվածքի և ֆունկցիաների, ինչպես նաևսպառնացող հիվանդությունների մասին,
• ընդլայնել գիտելիքներն առողջ ապրելակերպիկանոնների, վնասակար սովորություններից զերծմնալու (ծխել, ալկոհոլ, թմրանյութեր), վնասվածքների դեպքում առաջին օգնություն ցուցաբերելուվերաբերյալ, • ուսուցանել և զարգացնել կարողություններ և հմտություններ ընդհանուրկենսաբանության մասին` կյանքի ծագման, կենդանի օրգանիզմների բջջայինկառուցվածքի, ժառանգականության օրինաչափության, նյութերի և էներգիայի փոխանակությանմասին, • սովորողի մեջ սերմանել խելամիտ և հարգալից վերաբերմունք բնական միջավայրինկատմամբ, նպաստել էկոլոգիական դաստիարակության և էկոլոգիական խնդիրներիլուծմանը, ձևավորել • կապ հաստատել բնագիտական այլ առարկանների հետ` իրականացնելովմիջառարկայական փորձեր • իրականացնել օտար լեզուների կիրառումը`բնագիտական նյութերիթարգմանության ընթացքում: • ծանոթացնել կիրառական կենսաբանության ճյուղերիհետ` հատկապես ՀՀ- ում • ստեղծել ուսումնական նյութեր Կրթությունը պատշաճ մակարդակովկազմակերպելու և մատուցված նյութը սովորողի սեփականությունը դարձնելունպատակով, կիրառվում են բազմաթիվ լաբորատոր - գործնական աշխատանքներ`շրջապատողմիջավայրում գտնվող կենդանի օրգանիզմների զննում,դիտարկում, մանրադիտակայինհետազոտում, ուսումնական ճամփորդությունների կազմակերպում:
• ընդլայնել գիտելիքներն առողջ ապրելակերպիկանոնների, վնասակար սովորություններից զերծմնալու (ծխել, ալկոհոլ, թմրանյութեր), վնասվածքների դեպքում առաջին օգնություն ցուցաբերելուվերաբերյալ, • ուսուցանել և զարգացնել կարողություններ և հմտություններ ընդհանուրկենսաբանության մասին` կյանքի ծագման, կենդանի օրգանիզմների բջջայինկառուցվածքի, ժառանգականության օրինաչափության, նյութերի և էներգիայի փոխանակությանմասին, • սովորողի մեջ սերմանել խելամիտ և հարգալից վերաբերմունք բնական միջավայրինկատմամբ, նպաստել էկոլոգիական դաստիարակության և էկոլոգիական խնդիրներիլուծմանը, ձևավորել • կապ հաստատել բնագիտական այլ առարկանների հետ` իրականացնելովմիջառարկայական փորձեր • իրականացնել օտար լեզուների կիրառումը`բնագիտական նյութերիթարգմանության ընթացքում: • ծանոթացնել կիրառական կենսաբանության ճյուղերիհետ` հատկապես ՀՀ- ում • ստեղծել ուսումնական նյութեր Կրթությունը պատշաճ մակարդակովկազմակերպելու և մատուցված նյութը սովորողի սեփականությունը դարձնելունպատակով, կիրառվում են բազմաթիվ լաբորատոր - գործնական աշխատանքներ`շրջապատողմիջավայրում գտնվող կենդանի օրգանիզմների զննում,դիտարկում, մանրադիտակայինհետազոտում, ուսումնական ճամփորդությունների կազմակերպում:
1.բնության մեջ և լաբորատոր պայմաններում դիտարկել, նկարագրել, համեմատել, համադրել բնական օբյեկտները և եզրահանգումներ կատարել
2.պլանավորել և իրականացնել փորձեր,գրանցել դիտարկումները, դրանք համակարգել աղյուսակների, գրաֆիկների, գծապատկերների տեսքով,մեկնաբանել ստացված արդյունքները
3.գիտակցել տարբեր բնույթի հիմնախնդիրների կարևորությունը,տեսնել էկոլոգիակսն խնդիրների օրինակները Հայաստանում
4.կարծիք հայտնի այս կամ երևույթի մասին,փաստերով հիմնավորելով այն
5.բնագիտական հիմնախնդիրների վերաբերյալ գիտահանրամատչելի գրականությունից ,տեխեկատվական տեխնոլոգիաներից օգտվել
6.խմբում աշխատել և համագործակցել
7.սեփական առողջության մասին հոգ տանել
8.պատասխանատվություն կրել բնության նկատմամբ և սեփական արարքների նկատմամբ,մերժի բնության նկատմամբ սպառողական վերաբերմունքը:
Ուսումնական գործունեության տեսակներն առարկայի ուսուցման ընթացքում
Կախված դասի թեմայից,առկա հնարավորություններից կարող է ընտրվել ուսումնական գործունեության հետևյալ տեսակները.
- լաբորատոր և գործնական աշխատանքներ, կենդանի օրգանիզմների նկարագրում, դիտարկում, չափում, սարքերի օգտագործում, հետազոտությունների և դրանց արդյունքների նկարագրում, մանրապատրաստուկների պատրաստում, մանրադիտակով դիտում և նկարագրում, փորձերի պլանավորում և իրականացում
- էքսկուրսիաներ դեպի կենդանաբանական այգի, բուսաբանական այգի, սելեկցիոնկայան, գիտահետազոտական ինստիտուտ, արգելոցներ
- աշխատանք դպրոցամերձ հողամասում
- սենյակային բույսերի խնամում
- նոր տեխնոլոգիաների , համակարգչային ծրագրերի օգտագործում,
- ֆիլմերի ցուցադրում և քննարկում
- վիկտորինաների, խաղերի, մրցույթների, բանավեճերի, օլիմպիադաների անցկացում
- անհատական և խմբային, ինքնուրույն և համագործակցված աշխատանքներ:
Դասընթացի նպատակն է ուսուցանել հմտություններ և կարողություններ կենդանիօրգանիզմների կառուցվածքի,կեսագործնեության առանձնահատկությունների, շրջապատողբնության հետ փոխհարաբերությունների մասին:
No comments:
Post a Comment