2023-2024թթ։
1.Լաբորատոր նոր փորձեր
Կրթահամալիրում բնագիտական առարկաների ուսուցումը հիմնաված է փորձերի իրականացման, տեսածը հասկանալու , ստացած արդյունքը մեկնաբանելու վրա. փորձնականից անցում կատարելով տեսականին։Փորձարարական նախագծերի փաթեթը նոր փորձերով համալրելու նպատակով կենսաբանության ընտրության խմբի սովորողների հետ համացանցից ընտրում և թարգմանում ենք նոր, հետաքրքիր փորձեր։
Ի՞նչ փուլերից է կազմված մեր նախագիծը՝
- թարգմանում ենք նյութը համացանցից
- ձեռք բերում անհրաժեշտ պարագաները
- քննարկում, հասկանում փորձի ընթացքը
- իրականացնում փորձը՝ արձանագրելով արդյունքները
Բոլորս գիտենք, որ ֆոտոսինթեզի իրականացման համար անհրաժեշտ է լույս (արևի ճառագայթներ),փորձենք հաստատել վերջինս կատարելով այս հետաքրքիր և պարզ փորձը՝ Լույսի ազդեցությունը ֆոտոսինթեզի վրա, փորձի ընթացքին հետևեք սովորողների բլոգներում՝ Նանե Խաչատրյան, Յանա Գրիգորյան։
2. Բարձունքի հաղթահարում
Հանրապետության օրը Արմաղանի բարձունքին նախագիծը` տես հղմով։
3.Ճանաչողական այց ԵՊՀ կենսաբանության ֆակուլտետ նախագիծը` տես հղումով։
4. Գիտահետազոտական հաստատություններում կատրվող փորձերը կրթահամալիրում, նախագիծը` տես հղումով։
4.Սովորող սովորեցնող նախագիծ միջին դպրոցի ճամբարականների հետ , լուսաբանումը Զարինե Փանյանի։
5.Նախակենդանիների մանրադիտակային հետազոտություններ և մանրէների կեսամիջավայրերի պատրաստում , լուսաբանումը` Աստղիկ Հայրիյանի
6.Ազագրական փառատոն
- Վահան Սարգսյան` Լավաշ
- Նարե Խաչատրյան` Հարիսա
- Աստղիկ Հայրիյան`Մեքսիկական խոհանոց
Որպես ազգագրական փառատոնի եզրափակիչ բաղադրիչ այցելեցինք ԵՊՀ Պատմության թանգարան, որտեղ սովորողները ծանոթացան համալսարանի ստեղծման պատմությանը, իմացան ովքեր են եղել առաջին դասախոսները, տեսան տարբեր ժամանակահատվածներում հայտնաբերված իրեր, խոնոցու նախատիպ հանդիսացող կուժերը ։
7.ԲՏՃՄ ուսումնական բնագավառը կրթահամալիրում համագործակցային նախագծի համակարգում`184 ավագ դպրոցի սովորողների հետ
8.Մանրէների դերը ,մեր կյանքում՝ թերմոֆիլ մանրէներ։Նախագիծը տես այստեղ։
No comments:
Post a Comment