7 -րդ դասարանի առաջադրանքների փաթեթ
Դաս 1 (19.09-23.09.17թ)
Դասարանական աշխատանք
1.Կենդանի օրգանիզմների ընդհանուր բնութագիրը,ծագումը
3.օգտագործումը բնության մեջ և մարդու կյանքում
Լրացուցիչ աշխատանք
Սովորել դաս 3-ը /դասագրքից/, նայել նշված
հղումները, փորձել թարգմանել:
Ինչպե՞ս ապացուցել բակտերիաների առկայությունը ամենուր, ինչ կլիներ եթե բնության
մեջ չլինեին բակտերիաները :
Դաս 2 (25.09-29.05.17թ)
Դասարանական աշխատանք
Նախակորիզավորների դերը բնական համակեցություններում և մարդու կյանքում
Կաթնաթթվային բակտրիաների օգտագործումը սննդային արդյունաբերության մեջ`
1.Կաթի թթվեցում արտաքին միջավայրում եղած բակտերիաների շնորհիվ
2.կաթի թթվեցում մածնի միջոցով
Լրացուցիչ աշխատանք
Սովորել դաս 4-ը /դասագրքիցէջ 15-17/:
Սովորել դաս 4-ը /դասագրքիցէջ 15-17/:
1.Պատրաստել էլեկտրոնային նյութ բակտերիաների կառուցվածքի և արդյունաբերության մեջ օգտագործման եղանակների վերաբերյալ:
2. Բացատրել կաթի թթվելու պրոցեսը:
Դաս 3 (02.10.17-06.10.17թ)
դասարանական աշխատաք
1.Սնկերի թագավորություն,կառուցվածքը, օգտագործումը արդյունաբերության մեջ:Մուկորի կառուցվածքը, բորբոսասնկերի ազդեցությունը մարդու օրգանիզմի վրա:
2.մանրադիտակով բորբոսասնկի կառուցվածքի հետազոտում
Լրացուցիչ աշխատանք
ա/ինչպիսի սնկային հիվանդություններ կան, որոնք են ախտանիշները, առաջացման
պատճառները
բ/մակաբուծ սնկեր , պայքարը դրանց դեմ:
Դաս 4 (09.10.-13.1017թ)
դասարանական աշխատաք
Կատարելու ենք գործնական աշխատանք՝ձեզ հետ բերում եք մի քիչ դրոժ, մեկ գդալ շաքարավազ :
Տնային առաջադրանք
Կրկնում եք սնկերի կառուցվածքը, թունավոր և ուտելի սնկերի տեսակները :
Դաս 5 (16.10—20.10.17թ)
Տրված նյութերը թարգմանել, պատրաստել ուսումնական նյութ։
Դասարանական աշխատանք
Կատարելու ենք գործնական աշխատանք՝մանրադիտակով
ուսումնասիրում ենք ջրիմուռի կառուցվածքը:
Դաս 6(23.10.-27.10.17թ)
Թեմա 12 Ջրիմուռների կառուցվածքը, բազմացումը,բազմաբջիջջրիմուռի բազմացումը , ջրիմուռների բազմազանությունը։
Լրացուցիչ առաջադրանք սովորել դասագրքից էջ 42-45
Թեմա 12 Ջրիմուռների կառուցվածքը, բազմացումը,բազմաբջիջջրիմուռի բազմացումը , ջրիմուռների բազմազանությունը։
ա․Գտնել հետաքրքիր տեղեկություններ
ջրիմւռների վերաբերյալ, որտեղ և ինչպես են օգտագործվում ջրիմուռները, պատրաստել
ուսումնական նյութ։
բ․տրված հղումների նյութերը թարգմանել և
պատրաստել ուսումնական նյութ։
Դաս 7(07.11.-10.11.17)
Տրված նյութերը թարգմանել, պատրաստել ուսումնական նյութ։
Դաս 8(13.11-17.11.17)
Պտերներ, դրանց կառուցվածքը, բազմացումը։
Լրացուցիչ առաջադրանք
Տրված նյութը թարգմանել, պատրաստել ուսումնական նյութ։
Դաս 9(20.11-24.11.17)
Մերկասերմերի կառուցվածքը, բազմացումը,, բազմացումը անգլերեն լեզվով:
Լրացուցիչ առաջադրանք
Ինչու են այս բույսերը անվանվում մերկասերմներ, բացատրել դրանց դերը մարդու կյանքում և բնության մեջ:
Դաս 10 (27.11.-01.12.17)
Կրկնում եք նոյեմբեր ամսվա անցածը՝ջրիմուռները, մամուռները, պտերը, մերկասերմերը, դրանց կառուցվածքը , բազմացման եղանակները, կիրառումը մարդու կյանքում և դերը բնության մեջ :
Կրկնում եք նոյեմբեր ամսվա անցածը՝ջրիմուռները, մամուռները, պտերը, մերկասերմերը, դրանց կառուցվածքը , բազմացման եղանակները, կիրառումը մարդու կյանքում և դերը բնության մեջ :
Դաս 11 (04.12-08.12.17)
Լրացուցիչ աշխատանք
Բերել կենցաղում մեզ հանդիպող ծածկասերմ և մերկասերմ բույսերի օրինակներ, ինչով են դրանք տարբերվում միմյանցից:Պատրաստել ուսումնական նյութ:
Դաս 12(11.12-15.12.17)
Կրկնակի բեղմնավորում
Կրկնակի բեղմնավորում
Լրացուցիչ առաջադրանք
Բացատրել կրկնակի բեղմնավորման առավելությունը, բերել օրինակներ:
Դաս 13(18.12-22.12.17)
Դաս 13(18.12-22.12.17)
Իմ սիրելի սովորողներ, պետք է պատրաստվենք բնագիտատեխնկական ստուգատեսին, այսինքն անհրաժեշտ է փորձեր կատարել, ես ուղարկում եմ փորձի մի օրինակ, որը բաղկացած է մի քանի մասից, առաջին մասը Արշիլն է անելու, մյուսները կարող եք ընտրել ըստ ցանկության՝ ինձ գրելով, ով շուտ կգրի նրան կտամ մյուս հատվածները, դուք ինքներդ էլ կարող եք գտնել տարբեր փոձեր , բայց անպայման ինձ ուղարկենք միասին որոշենք կատարեք այն, թե ոչ, որ անտեղի չչարչարվեք:
Զուգահեռ կրկնում եք մերկասերմերն ու ծածկասերմերն ամբողջությամբ:
Ահա փորձի հղումըhttps://www.youtube.com/watch?v=slvv3PAVUKg&t=250s
Փետրվար-մայիս II Կիսամյակ
Դաս 14(29.01-02.02.18)
Միաբջիջ կենդանիների ընդհանուր բնութագիրը ,էջ 78,Կանաչ էվգլենա, կառուվածքը,
բազմացումը, սնման ձևերը:
Պատրաստել ուսումնական նյութ էվգլենայի վերաբերյալ ՝նկարագրել սնման
առանձնահատկությունը:
Դաս 15(05.02.09.02.18)
Արմատամտրակավորների տիպ, էջ 85-93, ամեոբայի, էվգլենայի , հողաթափիկ ինֆուզորիայի կառուցվածքը, բազմացումը, սննդառությունը
,նշանակությունը, դիզինտերիայի ամեոբա:
Պատրաստել ուսումնական նյութ ամեոբայի և դիզինտերիայի ամեոբայի վերաբերյալ :
Դաս16 (12.02.-16.02.18)
Համեմատել միաբջիջ կենդանիների կառուցվածքը և կենսակերպը:Համացանցից գտնել տեղեկություններ նախակենդանիների առաջացրած հիվանդությունների (քնախտ, դիզինթերիա, մալարիա և այլն) վերաբերյալ,
դրանց ախտանիշները , տարածման մեթոդները, կանխարգելումն ու բուժումը:
Դաս 17 (19.02-23.02.18)
Դաս 17 (19.02-23.02.18)
Պատրաստել ուսումնական նյութ` կարող եք որևէ նյութ
թարգմանել և ձայնագրել:Էջ 100-105:
Դաս 12
Տափակ որդեր , մակաբուծ որդեր՝սպիտակ պլանարիա, լյարդի ծծան,:
Լրացուցիչ աշխատանք
Պատրաստել ուսումնական նյութեր՝թվարկված մակաբուծների առաջացրած
հիվանդությունների վերաբերյալ:Էջ112-114:
Դաս 13(05.03.-07.03.18)
Սովորել ամբողջ տափակ որդերը, դրանց առաջացրած հիվանդությունները ,
ինչպես են դրանք ներթափանցում մարդկանց օրգանիզմ, ինչպես խուսափել
վարաքվելուց,պատրաստել ուսումնական նյութեր: Էջ114-117
Դաս 15(12.03.-16.03.18)
Համեմատել նախակենդանիների , հիդրայի, տափակ որդերի կառուցվածքային և
ֆունկցիոնալ առանձնահատկությունները:
Սովորել ամբողջ տափակ որդերը, դրանց առաջացրած հիվանդությունները ,
ինչպես են դրանք ներթափանցում մարդկանց օրգանիզմ, ինչպես խուսափել
վարաքվելուց,պատրաստել ուսումնական նյութեր:
Դաս 16(09.04.2018-13.04.2018)
Լրացուցիչ աշխատանք
Պատրաստել ուսումնական նյութ անձևրորդի կառուցվածքը, նրա դերը
բնության մեջ թեմայով։
Դաս 17(16.04-20.04.18)
Փափկամարմիների կառուցվածքը և ֆունկցիան, դեր բնության մեջ։
Որտեղ են առաջանում բնական մարգարիտները:
Լրացուցիչ աշխատանք
Պատրաստել ուսումնական նյութեր, տեղադրել բլոգներում:
Դաս18(23.04.-27.04.18)
Երկկենցաղներ, դրանց դերը բնության մեջ, թունավոր , վառ գունավորում ունեցող երկկենցաղներ ,պատրաստեք տեսադաս, աշխատանքը դրեք ձեր բլոգներում :Կարող եք ընտրել կոնկրետ որևէ երկկենցաղ, որը ձեզ ավելի է հետաքրքրում և պատրաստել նյութ հենց նրա վերաբերյալ:
Դաս 19(2.05-.07.05.18)
Լրացուցիչ աշխատանք
Գտնել լեգենդներ միջատների մասին, պատրաստել ուսումնական
նյութեր:
Դաս 20(14.05-.18.05.18)
Հայաստանում հանդիպող թռչունները
Նախագծի ընթացքը
- Սովորողները ծանոթանում են թռչունների տեսակներին
- առանձնացնում տարածված և հազվադեպ հանդիպող տեսակները
- նշում որոնք են գրանցված կարմիր գրոքում
- ընտրում մեկ -երկու տեսակ, ներկայացնում մանրամասն բնութագիր՝ հիմնավորելով իր ընտրությունը
Նախագծի նպատակը
- կարողանում են տարբերակել իրենց շրջապատող թռչուններին
- ընդհանրացնելով հավաքած տեղեկությունները՝ պատրաստում են ուսումնական նյութեր
Դաս 21(14.05-.18.05.18)
Սովորել ձկների բազմազանությունը, կռճիկային ձկներ,գտնել տեղեկություններ
կռճիկային ձկների մասին, պատրաստել ուսումնական նյութեր:
Դաս 19(10.05-12.05.17)
Սողունների ընդհանուր կառուցվածքը, բազմազանությունը, ընտրեք կոնկրետ որևէ սողուն, որը ձեզ ավելի է հետաքրքրում և պատրաստեք նյութ նրա վերաբերյալ:
Դաս 20(21.05-25.05.17)
Թռչունների ընդհանուր բնութագիրը:Արտաքին և ներքին կառուցվածքը, նրանց ձեռք
բերած տարբեր հարմարությունները՝ կապված օդային կենակերպի հետ :Թռչնի սաղմնայինզարգացումը:Կարող եք գտնել հետաքրքիր կարճամետրաժ
տեսանյութեր թռչունների մասին, թարգմանել և նյութ պատրաստել:
Դաս 21(22.05-26.05.17)
Կաթնասունների ընդհանուր բնութագիրը:Արտաքին և ներքին կառուցվածքը,
նրանց ձեռք բերած տարբեր հարմարությունները, առավելությունները՝ տարբեր արտաքին
պայմաններին հարմարվելու, ապրելու համար:
Կարող եք գտնել հետաքրքիր կարճամետրաժ տեսանյութեր
տարբեր կաթնասունների մասին, թարգմանել և նյութ պատրաստել:
Մուկը, չղջիկը, վագրը, արջը, մարդը կաթնասուններ են, որո՞նք են նրանց ընդհանուր հատկանիշները , որոնց պատճառով
նրանք դասվում են կաթնասունների խմբին:
Ընտրել ձեր նախընտրած/սիրելի, հետաքրքիր, սարսափելի, հանելուկային/ կենդանուն և պատրաստել տեսադաս, տեսանյութ, դնել բլոգներում, հղումը ինձ ուղարկեք:Կարող եք թարգմանել պատրաստի նյութ,ինչպես արդեն արել եք կամ իմ նշած հղումներից օգտվելով նկարները միմյանց միացնելով և ձեր ձայնագրությունը միացնելով նոր նյութ պատրստել:
Հղումներն են
՝http://www.filin.vn.ua/
http://www.theanimalworld.ru/
No comments:
Post a Comment