Դասագիրքը՝ տես այստեղ
I շաբաթ
Երկրի վրա կյանքի պայմանները, գոյության միջավայրեր:Տնային առաջադրանք
Կա արդյոք կապ գոյության միջավայրերի միջև, եթե այո ապա նշեք դրանք:XIII շաբաթԻ՞նչ է ուսումնասիրում էկոլոգիան, էկոլոգիական գործոններ, կենսածին 1,մարդածին:Գործոնների փոխազդեցությունները:
Տնային առաջադրանք .Ո՞րոնք են արդիական էկոլոգիական խնդիրները ըստ քեզ , բերել կենսածին ևմարդածին գործոնների օրինակներ:Ի՞նչ է ցույց տալիս օպտիմումի օրենքը:
շաբաթ II
Պարբերական երևույթները բնության մեջ:Օրական ռիթմներ , սեզոնային երևույթներ, կենսաբանական ռիթմներ:Տնային առաջադրանք
Բերել էկոլոգիական և ֆիզոլոգիական ռիթմների օրինականեր:Ըստ լուսային օրվա նկատմամբ զգայնության քան՞ի խմբի են բույսերը: Բերելօրինականեր:Կան արդյոք ձեր շրջապատում այդպիսի բույսեր, նկարեք, պատմեք դրանց մասին
Նուկլեինաթթուների կառուցվածքը, ֆունկցիան, սպիտակուցների սինթեզ 1:Լրացուցիչ աշխատանք
IIIշաբաթ
Որո՞նք են նուկլեինաթթուների ֆունկցիա, պատրաստել ուսումնական նյութ:
Ածխաջրեր, ճարպեր դրանց կառուցվածքը:Նուկլեինաթթուներ, դրանց ֆունկցիաները, գենետիկական կոդ, ДНКԼրացուցիչ աշխատանք
Թարգմանել հղումներով նշված որևէ նյութ և պատրաստել ուսումնական նյութեր:
III շաբաթշաբաթԿենդանի օրգանիզմի բաղադրություն, օրգանական, անօրգանական նյութեր, հիդրոֆիլ և հիդրոֆոբ նյութր:Բջջի օրգանական նյութեր, սպիտակուցներ, դրնաց կառուցվածքը՝առաջնային, երկրորդային, երրորդային, չորրորդային կառուցվածք, բնափոխում, ֆունկցիան:Լրացուցիչ աշխատանք
Բերել առօրյաում հենդիպող սպիտակուցների բնափոխման օրինականեր,նշել պատճառները, ինչ գործոնների ազդեցությամբ են դրանք բնափոխվում, պատրաստել ուսումնական նյութ:
IV շաբաթ
Թեմաներ՝19,20,21 Մուտացիաներ, դասակարգումը,քրոմոսոմային և գենային մուտացիաներ,մարմնական և սեռական բջիջներում, մուտացիաների պատճառները,ուռուցքներ և ուռուցքածիններ:Պատրաստել այս թեմաներով նյութեր՝հոդվածներ, դնել բլոգներում, հղումները ուղարկել ինձ:
V շաբաթ
Որո՞նք են նուկլեինաթթուների ֆունկցիա, պատրաստել ուսումնական նյութ:
Ածխաջրեր, ճարպեր դրանց կառուցվածքը:Նուկլեինաթթուներ, դրանց ֆունկցիաները, գենետիկական կոդ, ДНКԼրացուցիչ աշխատանք
Թարգմանել հղումներով նշված որևէ նյութ և պատրաստել ուսումնական նյութեր:
V I շաբաթ
Գենետիկա, Մենդելի օրենքները:
Լրավուցիչ աշխատանք:
Գենետիկական խնդիրների լուծում:
Համացանցի միջոցով հետազոտել գենետիկական ազդեցություհիվանդությունները, դրանց թողած ազդեցությունները:
Շաբաթ 7
Ժառանգական հիվանդություններ , հեմոֆիլիա,
Համացանցի միջոցով հետազոտել գենետիկական ազդեցություհիվանդությունները, դրանց թողած ազդեցությունները:
Շաբաթ 8
Ցիտոպլազմային ժառանգություն, դրա էությունը, տարբերությունը քրոմոսոմային ժառանգման հետ համեմատած։
Կատարել հետևություններ և պատրաստել ուսումնական նյութ։
Շաբաթ 9
Սեռի հետ շղթայակցված հիվանդություններ՝դալտոնիզմ, հեմոֆիլիա, հեպիտրիխոզ։
Կատարել հետևություններ և պատրաստել ուսումնական նյութ։
Շաբաթ 10
Բույսերի և կենդանիների սելեկցիա։
Սելեկցիա, սելեկցիան Հայաստանում։ Կատարել հետևություններ և պատրաստել ուսումնական նյութ։
Երկրի վրա կյանքի պայմանները, գոյության միջավայրեր:Տնային առաջադրանք
Կա արդյոք կապ գոյության միջավայրերի միջև, եթե այո ապա նշեք դրանք:XIII շաբաթԻ՞նչ է ուսումնասիրում էկոլոգիան, էկոլոգիական գործոններ, կենսածին 1,մարդածին:Գործոնների փոխազդեցությունները:
Տնային առաջադրանք .Ո՞րոնք են արդիական էկոլոգիական խնդիրները ըստ քեզ , բերել կենսածին ևմարդածին գործոնների օրինակներ:Ի՞նչ է ցույց տալիս օպտիմումի օրենքը:
շաբաթ II
Պարբերական երևույթները բնության մեջ:Օրական ռիթմներ , սեզոնային երևույթներ, կենսաբանական ռիթմներ:Տնային առաջադրանք
Բերել էկոլոգիական և ֆիզոլոգիական ռիթմների օրինականեր:Ըստ լուսային օրվա նկատմամբ զգայնության քան՞ի խմբի են բույսերը: Բերելօրինականեր:Կան արդյոք ձեր շրջապատում այդպիսի բույսեր, նկարեք, պատմեք դրանց մասին
Նուկլեինաթթուների կառուցվածքը, ֆունկցիան, սպիտակուցների սինթեզ 1:Լրացուցիչ աշխատանք
IIIշաբաթ
Որո՞նք են նուկլեինաթթուների ֆունկցիա, պատրաստել ուսումնական նյութ:
Ածխաջրեր, ճարպեր դրանց կառուցվածքը:Նուկլեինաթթուներ, դրանց ֆունկցիաները, գենետիկական կոդ, ДНКԼրացուցիչ աշխատանք
Թարգմանել հղումներով նշված որևէ նյութ և պատրաստել ուսումնական նյութեր:
III շաբաթշաբաթԿենդանի օրգանիզմի բաղադրություն, օրգանական, անօրգանական նյութեր, հիդրոֆիլ և հիդրոֆոբ նյութր:Բջջի օրգանական նյութեր, սպիտակուցներ, դրնաց կառուցվածքը՝առաջնային, երկրորդային, երրորդային, չորրորդային կառուցվածք, բնափոխում, ֆունկցիան:Լրացուցիչ աշխատանք
Բերել առօրյաում հենդիպող սպիտակուցների բնափոխման օրինականեր,նշել պատճառները, ինչ գործոնների ազդեցությամբ են դրանք բնափոխվում, պատրաստել ուսումնական նյութ:
IV շաբաթ
Թեմաներ՝19,20,21 Մուտացիաներ, դասակարգումը,քրոմոսոմային և գենային մուտացիաներ,մարմնական և սեռական բջիջներում, մուտացիաների պատճառները,ուռուցքներ և ուռուցքածիններ:Պատրաստել այս թեմաներով նյութեր՝հոդվածներ, դնել բլոգներում, հղումները ուղարկել ինձ:
Որո՞նք են նուկլեինաթթուների ֆունկցիա, պատրաստել ուսումնական նյութ:
Ածխաջրեր, ճարպեր դրանց կառուցվածքը:Նուկլեինաթթուներ, դրանց ֆունկցիաները, գենետիկական կոդ, ДНКԼրացուցիչ աշխատանք
Թարգմանել հղումներով նշված որևէ նյութ և պատրաստել ուսումնական նյութեր:
V I շաբաթ
Գենետիկա, Մենդելի օրենքները:
Լրավուցիչ աշխատանք:
Գենետիկական խնդիրների լուծում:
Համացանցի միջոցով հետազոտել գենետիկական ազդեցություհիվանդությունները, դրանց թողած ազդեցությունները:
Շաբաթ 7
Ժառանգական հիվանդություններ , հեմոֆիլիա,
Համացանցի միջոցով հետազոտել գենետիկական ազդեցություհիվանդությունները, դրանց թողած ազդեցությունները:
Շաբաթ 8
Ցիտոպլազմային ժառանգություն, դրա էությունը, տարբերությունը քրոմոսոմային ժառանգման հետ համեմատած։
Կատարել հետևություններ և պատրաստել ուսումնական նյութ։
Շաբաթ 9
Սեռի հետ շղթայակցված հիվանդություններ՝դալտոնիզմ, հեմոֆիլիա, հեպիտրիխոզ։
Կատարել հետևություններ և պատրաստել ուսումնական նյութ։
Շաբաթ 10
Բույսերի և կենդանիների սելեկցիա։
Սելեկցիա, սելեկցիան Հայաստանում։ Կատարել հետևություններ և պատրաստել ուսումնական նյութ։
No comments:
Post a Comment