ՀՀ «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ 7-րդ դասարան
Կենսաբանություն առարկայի ծրագիր Առարկայի ուսուցման նպատակը, ընդհանուր և կոնկրետդասարանում լուծվող խնդիրները
Կենսաբանությունն ուսումնասիրում է Երկրի ողջ կյանքիբազմազանությունը`բույսերի, կենդանիների, սնկերի, մանրէների, մարդու, բջջիկառուցվածքային և կենսագործունեության առանձնահատկությունները:
«Կենսաբանություն» առարկայի ուսուցման նպատակն է.
• ծանոթացնել կենդանիներիբազմազանությանը, կենսագործունեության առանձնահատկություններին,
• ձևավորել ևզարգացնել գիտելիքներ կենդանի - բնություն կապի, փոխներգործության մասին,
• ուսուցանելգիտելիքներ մարդու օրգան–համակարգային կառուցվածքի և ֆունկցիաների, ինչպես նաևսպառնացող հիվանդությունների մասին,
• ընդլայնել գիտելիքներն առողջ ապրելակերպիկանոնների, վնասակար սովորություններից զերծմնալու (ծխել, ալկոհոլ, թմրանյութեր), վնասվածքների դեպքում առաջին օգնություն ցուցաբերելուվերաբերյալ,
• ուսուցանել և զարգացնել կարողություններ և հմտություններ ընդհանուրկենսաբանության մասին` կյանքի ծագման, կենդանի օրգանիզմների բջջայինկառուցվածքի, ժառանգականության օրինաչափության, նյութերի և էներգիայի փոխանակությանմասին,
• սովորողի մեջ սերմանել խելամիտ և հարգալից վերաբերմունք բնական միջավայրինկատմամբ, նպաստել էկոլոգիական դաստիարակության և էկոլոգիական խնդիրներիլուծմանը, ձևավորել • կապ հաստատել բնագիտական այլ առարկանների հետ` իրականացնելովմիջառարկայական փորձեր • իրականացնել օտար լեզուների կիրառումը`բնագիտական նյութերիթարգմանության ընթացքում:
• ծանոթացնել կիրառական կենսաբանության ճյուղերիհետ` հատկապես ՀՀ- ում • ստեղծել ուսումնական նյութեր Կրթությունը պատշաճ մակարդակովկազմակերպելու և մատուցված նյութը սովորողի սեփականությունը դարձնելունպատակով, կիրառվում են բազմաթիվ լաբորատոր - գործնական աշխատանքներ`շրջապատողմիջավայրում գտնվող կենդանի օրգանիզմների զննում,դիտարկում, մանրադիտակայինհետազոտում, ուսումնական ճամփորդությունների կազմակերպում:
Թեմատիկ պլան: Դասընթացի նպատակն էուսուցանել հմտություններ և կարողություններ կենդանի օրգանիզմների կառուցվածքի, կեսագործնեության առանձնահատկությունների, բնության հետ փոխհարաբերությունների մասին:
Դասընթացի նպատակն է ուսուցանել հմտություններ և կարողություններ
կենդանի
օրգանիզմների
կառուցվածքի,կեսագործնեության առանձնահատկությունների,
շրջապատող
բնության
հետ
փոխհարաբերությունների
մասին:
1.Ներածություն – կենդանի համակարգեր,կյանքի կազմավորվածության մակարդակներ:
2.Նախակորիզավորների թագավորություն:
1.Ընդհանուր բնութագիրը,
ծագումը
2.Բակտերիաների կառուցվածքը
3.Նախակորիզավորների դերը բնական համակեցություններում և մարդու
կյանքում:
3.Սնկերի թագավորություն:
1.Ընդհանուր բնութագիրը,ծագումը, միաբջիջ և բազմաբջիջ սնկերի կառուցվածքը:
2.Սնկերի հիմնական խմբերը` մակաբույծ և օգտակար սնկեր3.Սնկերի օգտագործումը սննդի և մանրէակենսա բանական արդյունաբերության մեջ:
4.Բույսերի թագավորություն – Ստորակարգբույսերի ենթաթագավորություն - ջրիմուռների,քարաքոսների ընդհանուր բնութագիրը,կառուցվածքային առանձնահատ
կությունները,դերը բնության մեջ և գործնական նշանակությունը:
5.Բարձրակարգ բույսերի ենթաթագավորություն:
- Սպորավոր բույսեր:
- Մամուռների, ձիաձետերի,պտերանմանների կառուցվածքային առանձնահատկությունները, տարածվածությունները և դերը բնության մեջ:
- Սերմավոր բույսեր:Մերկասերմերի և ծածկասերմերի կառուցվածքը, առանձնահատկություններ
6.Կենդանիների թագավորություն:
Նախակեդանիների ենթաթագավորություն:Ընդհանուր բնութագիրը, դասակարգումը,
Բազմաբջիջների ենթաթագավորություն:
Ընդհանուր բնութագիրը, կենսագործնեության
և
կառուցվածքի
առանձնահատկությունները:
8.Կլոր և տափակ որդերի տիպ:Ընդհանուր բնութագիրը: Մակաբույծ որդերից առաջացող հիվանդություները և դրանցից զերծ մնալու միջոցները:
Օղակավոր որդերի տիպ:Ընդհանուր բնութագիրը,ծագումը,դերը բնության մեջ և մարդու կյանքում:
9.Փափկամարմիների տիպ:
Կառուցվածքի,կենսագործունեության առանձնահատկությունները,դերը բնության
մեջ
և
մարդու
կյանքում:
10.Հոդվածոտանիների տիպ:
Կառուցվածքի,կենսագործ նեության առանձնահատկությունները,դերը բնության մեջ և մարդու կյանքում:Շերամապահությունը և մեղվաբուծությունը Հայաստանում (արարատյան որդան կարմիր) .
11.Քորդվորների տիպ: Ընդհանուր բնութագիրը կենսագործնեության և կառուցվածքի առանձնահատկությունները:Նշտարիկի կառուցվածքը և կենսագործնեությունը:
12.Հայաստանում հանդիպող ձկները և դրանց պահպանությունը:
13.Երկկենցաղների դաս:
Կառուցվածքը,կենսգաործնեության առանձնահատկությունները, դերը բնության
մեջ
և
մարդու
կյանքում:
14.Սողուների դաս:
15.Թռչուների դաս:
1.Ընդհանուր բնութագիրը,
ծագումը, բազմացումը և զարգացումը, կենսագործնեությանառանձնահատկությունները, դերը բնության
մեջ
և
մարդու
կյանքում:
2.Հայաստանում հանդիպող թռչունները և դրանց պահպանությունը:
16.Կաթնասունների դաս:
1.Կառուցվածքը,կենսագործնեության առանձնահատկությունները, դերը բնության
մեջ
և
մարդու
կյանքում:
2.Հայաստանում հազվադեպ հանդիպող տեսակների պահպանման միջոցառումներ:
No comments:
Post a Comment