Sunday, October 16, 2016

Անհատական աշխատաժամանակ 24.10. - 28.10.16

Հոկտեմբերի 24, երկուշաբթի
 9:00-9:30   պարատուն
 9:30-10:00   ընդհանուր պարապմունք
10:00-11:00   ուսումնական կաբինետների նախաձմեռային պատրաստության                                               աշխատանքներ,
11:00-12:30    «Ուսումնական աշուն» նախագծով հեռավար, առցանց աշխատանք                                          սովորողների հետ
12:30-13:00      Ընդմիջում
13:00-14:00     բույսերի և կենդանիների խնամք 8-րդ դասարանի սովորողների                                               մասնակցությամբ
14:00-15:00 Մասնագիտական խորհրդատվությունմասնագիտական սեմինար


Հոկտեմբերի  25, երեքշաբթի
 9:00-9:30       պարատուն
 9:30-10:00     ընդհանուր պարապմունք
10:00-11:00     ԱՈՒՊ-ների լրացում
11:00-12:30     Սեմինարի մասնակցություն
12:30-13:00      Ընդմիջում
13:00-15:00   բույսերի և կենդանիների խնամք 12-րդ դասարանի սովորողների մասնակցությամբ

     
Հոկտեմբերի  26, չորեքշաբթի
9:00-9:30      պարատուն
 9:30-10:00    ընդհանուր պարապմունք
10:00-11:00     Կրթական պարտեզ. շրջակա միջավայրի բարելավում
11:00-12:30     Սեմինարի մասնակցություն
12:30-13:00      Ընդմիջում
13:00-14:00      Բույսերի և կենդանիների խնամք 8-րդ դասարանի սովորողների                                            մասնացությամբ
14:00-15:00    Մասնագիտական խորհրդատվությունմասնագիտական սեմինար


Հոկտեմբերի 27, հինգշաբթի 
9:00-9:30       պարատուն
 9:30-10:00    ընդհանուր պարապմունք
10:00-11:00   «Ուսումնական աշուն» նախագծով հեռավարառցանց աշխատանք
11:00-12:00    Սեմինարի մասնակցություն
12:30-13:00      Ընդմիջում
13:00-14:00      բույսերի և կենդանիների խնամք 12-րդ դասարանի սովորողների                                            մասնակցությամբ
14:00-15:00         Կենսաբանության ֆլեշմոբի առաջադրանքների կազմում

Հոկտեմբերի 28
Ուրբաթ
9:00-9:30       պարատուն
 9:30-10:00    ընդհանուր պարապմունք
10:00-11:00   «Ուսումնական աշուն» նախագծով հեռավարառցանց աշխատանք
11:00-12:00    Սեմինարի մասնակցություն
12:30-13:00      Ընդմիջում
13:00-14:00      բույսերի և կենդանիների խնամք 
14:00-15:00         Կենսաբանության ֆլեշմոբի առաջադրանքների կազմում
Ճամփորդական նախագիծ 




Նախագիծն իրականացվելու է աշնանային ուսումնական արձակուրդի ընթացքում՝ հոկտեմբերի 24-30:
Նախատեսված է 7 ,8, 9, 10-րդ դասարանի սովորողների համար:

Նախագիծ 7-րդ դասարանի սովորողների համար
 Մեզ շրջապատող բույսերը բույսերը, եթե չունեք համացանցից ընտրում եք որևէ բույս և ուսումնասիրում
  • բույսերի կառուցվածքը
  • աճման համար բարենպաստ պայմանները
  • բազմացման առանձնահատկությունները
  • նկարագրել ձեր տան, բակի բույսերը՝նշելով ով է խնամում դրանք և ինչպես
  • հնարավորության դեպքում ձեզ հետ բերում ենք բույսերի կտրոններ՝ դասարանում բազմացնելու նպատակով
  • պատրաստել ուսումնական նյութեր և տեղադրել բլոգներում
Նախագիծ 8-րդ դասարնի սովորողների համար
Ուսումնասիրել  հումորալ, նյարդային և տեսողական համակարգերի հիվանդությունները
  • դրանց առաջացման պատճառները
  • առաջաին նշանները, որոնք մատանշում են հիվանդության առկայությունը
  • կանխալգելման մեթոդները
  • պատրաստել ուսումնական նյութեր և տեղադրել բլոգներում


Նախագիծ 9-րդ դասարանի սովորողների համար

Կյանքի  մակարդակը  Հայաստանում:Այս  նախագիծը  շատ արդիական է,քանի որ  այն ուղղակի վերաբերվում է  բոլոր մարդկանց  և այն  հետազոտելու համար պահանջվում  են  գիտելիքներ տարբեր  ոլորտներից:
Կյանքի  մակարդակը  կախված է  հետևյայ   գործոններից
  1. Գենետիկայից
  2. Էկոլոգիայից
  3. Բժշկական սպասարկումից
  4. Սնունդից
  5. Դեղագործությունից
  6. Ալկոհոլի օգտագործումից
  7. Ծխելուց
  8. Թմրանյութերի օգտագործումից
  9. Հանգստի և աշխատանքային  ռեժիմից
10. Երկրի  քաղաքական և  տնտեսական  վիճակից   և այլն
11.Ֆիզիկական  ծանրաբեռնվածությունից
Մնացած  պատճառները  կարող  են առաջարկել  սովորողները
Պատրաստել ուսումնական նյութեր և տեղադրել բլոգներում
Նախագիծն 10-րդ դասարանի սովորողների համար

Մարդու գենետիկա  
Մարդու գենետիկան և դրա ուսումնասիրման մեթոդները: Մարդու գենետիկայի նշանակությունը բջջագիտության և առողջագիտության համար: Ժառանգական հիվանդություններ և դրանց կանխարգելման միջոցները:
Ուսումնական ճամփորդություն  ԵՊՀ-ի գենետիկայի ամբիոն
Նախագծի նպատակը
  •  ձևավորել գիտելիքներ մարդու գենետիկայի, նրա ուսումնասիրման մեթոդների
  • ծանոթացնել մարդու ժառանգական հիվանդությունների, դրանց պատճառների 
  • ՏՀՏ-ների միջոցով ուսումնական նյութերի ստեղծում
  • պատրաստել ուսումնական նյութեր և տեղադրել բլոգներում


No comments:

Post a Comment