2021_2022թթ
1.Բարձունքի նվաճում _Գեղարոտ
․2.Մեր ձեռքի մանրէները լաբորատոր աշխատանք, 2
3.Նախագիծ-միկրոօրգանիզմներ, նախագիծը ամփոփված է սովորողների բլոգներում 1,2, 3
2019-2020թթ
12․Միլենա Դանիելյան շնչառական համակարգ
13․ Աչքերի գույնի գենետիկա Անի Արղության
14․Ճամբարային նախագծերի փաթեթ
2019-2018թթ
1․ Շրջանավարտների գարնանային նախագիծը
2․ Արձակուրդային առօրյան Ավագ դպրոցում
3․Գենետիկական երկխոսություն նախնիների հետ
4․Սովորող սովորեցնող նապագիծ
5․Բարձր տաք թումբ նախագիծ
6․Գիտությունը որպես մասնագիտություն
7․Սովորող սովորեցնող նախագիծ
8․Պարտիզպան սովորող նախագիծ
9․Աչքի կառուցվածքը և ֆունկացիան
10․Թթվածնի դերը մարդու կյանքում
11․Մարմարյա սրահի բույսերի համալրում
12․Որքան բազմազան են կենդանիները
13․Բակային կանաչապատման աշխատանքներ
14․Գետը քաղաքում նախագիծ
15.Կանաչող պատեր 1
16․ Ամառային ճամբար
17․Բացօթյա ուսումնական նախագծեր
18․Պատշգամբի բույսերի համալրում
19․
2․Լաբորատոր ուսումնասիրություններ՝լաբորատորիայում՝ տիղմի
մեջ գտնվող մանրէները, մածունի
կաթնաթթվային բակտերիաները։
9․ Սովորող սովորեցնող նախագիծ՝ շրջանավարտ Սվետլանա Խաչատրյանի մասնակցությամբ ՝դելֆինների
ուղեղի կառուցվածքը և վարքագիծը
10.Մերի Երեմնայն հարցազրույց մայրիկի հետ
11․Դավիթ Ամիրյան մարսողական համակարգ, շնչառական համակարգ
10.Մերի Երեմնայն հարցազրույց մայրիկի հետ
11․Դավիթ Ամիրյան մարսողական համակարգ, շնչառական համակարգ
12․Միլենա Դանիելյան շնչառական համակարգ
13․ Աչքերի գույնի գենետիկա Անի Արղության
14․Ճամբարային նախագծերի փաթեթ
2019-2018թթ
2․ Արձակուրդային առօրյան Ավագ դպրոցում
3․Գենետիկական երկխոսություն նախնիների հետ
4․Սովորող սովորեցնող նապագիծ
5․Բարձր տաք թումբ նախագիծ
6․Գիտությունը որպես մասնագիտություն
7․Սովորող սովորեցնող նախագիծ
8․Պարտիզպան սովորող նախագիծ
9․Աչքի կառուցվածքը և ֆունկացիան
10․Թթվածնի դերը մարդու կյանքում
11․Մարմարյա սրահի բույսերի համալրում
12․Որքան բազմազան են կենդանիները
13․Բակային կանաչապատման աշխատանքներ
14․Գետը քաղաքում նախագիծ
15.Կանաչող պատեր 1
16․ Ամառային ճամբար
17․Բացօթյա ուսումնական նախագծեր
18․Պատշգամբի բույսերի համալրում
19․
No comments:
Post a Comment