Wednesday, April 15, 2020

Ուսումնական 3_րդշրջանի ամփոփում


Իրականացված աշխատանքներ
Մայիսի 11_22
Միջին Դպրոց
1․ Պողոսյան Գրիշա 1
2․Մուսաելյան Վահե 1
3․Ջանիկյան Արթենի 1
4․Հովակիմյան Վիգեն 1
5․Հրաչ և Լևոն Ղալամքարյաններ 1
6․Մանուկյան Մարիաննա 1

Ապրիլի 12-24
Ընտանեկան Նախագծերի փաթեթ
Միջին դպրոց 
1․Արթուր Պետրոսյան 1
2․Հարությունյան Միլենա 1
3․Պողոսյան Գրիշա 1
4․ Մերի Երեմյան 1
5․Գոմցյան Կարինե 1

ներկայացված են լինքերով։

8-րդ դասարան

1․Դավիթ Հարությունյան
2․Մերի Երեմյան և Լուիզա Արտենյան
3․Էմմա Միրզոյան
4․Էլեն Գյուլումյան
5․Մանուկյան Մարիա 123
6․Մելքումյան Արսեն
7․Խաչատրյա Լիրա 2
8․Արշակ Առուստամյան
9․Վիգե Հովակիմյան
10․Գրիշա Պողոսյան
11․Մանուկյան Կարինա 1․ 2․ 3․ 4․ 5
12․Հարությունյան Միլենա
13․Ազատյան Նարե
14․Ստեփանյան Գոհար
15.Գրիգորյան Գրիգոր
16․Վահե Սարգսյան
17․Մուսաելյան Վահե
18․Քնարիկ Հակոբյան
19․Քալիճյան Արաքս
20․ Ներսիսյան Նարեկ 1
21Իսպիրյան Դավիթ
22․Բանդուրյան Ասյա
23․Բրուտյան Տիգրան
24.ԴանիելյանՄիլենա
25․Ամիրյան Դավիթ 1 , 2
26․Արզումանյան Ալինա
27․Տեր-Թորոսյան Գևորգ 
28․Սերլի Շահի
29․Սիմոնյան Մարկ



Անհատական աշխատաժամանակ

Մայիսի 11-15
Արտաթորության համակարգի, երիկամների հանդիպող հիվանդությունները 1, 2

Լրացուցիչ աշխատանք:

Պատրաստել ուսումնական նյութեր և  տեսադասեր։

Ապրիլի 27-Մայիսի 8

Մաշկի կառուցվածքը և ֆունկցիան:Ինչպե՞ս է մաշկը պաշտպանում մեր օրգանիզմը՞նչ գաղտնիք է թաքցնում մաշկը:
  • Վերցնել հարցազրույց բժիշկ բարեկամներից
  • Պատրաստել տեսանյութ մաշկի տեսակների, հիգիենայի վերաբերյալ
  • Պատրաստել ուսումնական նյութեր, տեղադրել բլոգներում:

Ապրիլի 13_24
Նախահիծ 1
Սնման հիգիենան, մարսողական օրգանների հիվանդություններ, դրանց կանխարգելումը:

  • Վերցնել հարցազրույց բժիշկ բարեկամներից
  • Պատրաստել տեսանյութ առողջ սննդի նշանակության վերաբերյալ
  • Նշել ի՞նչ արդյունքների կարող է հանգեցնել ծխախոտի և ալկոհոլի չարաշահումը։
Նախագիծ 2
Վիտամիններ, դրանց դերը մարդու կյանքում, վիտամինների թեր ֆունկցիայից առաջացող հիվանդություններ, դրանց ախտանիշները և կանխարգելումը: 
  • Ո՞ր վիտամիններն են սինթեզվում մարդու օրգանիզմում
  • Նշել , որ  վիտամինները ինչ տեսակ սննդամթերքներում են պարունակվում։
  • Ինչպես է անհրաժեշտ պատրաստել սննդամթերքը, որպեսզի ջերմային մշակման արդյունքում վիտամինային կորուստը լինի մինիմալ մակարդակի։
Պատրաստել  ուսումնական նյութ մարսողական հիվանդությունների վերաբերյալ:

Մարտի 30_ Ապրիլի 14

Նախագիծ 1
Մարսողության համակարգ , կառուցվածքը :Մարսողությունը բերանի խոռոչում:Մարսողական գեղձեր, դրանց կառուցվածքը և ֆունկցիան: 
Սննդի բաղադրամասերը և դրանց նշանակությունը, Մարսողության նշանակությունը, մարսողական համակարգի կառուցվածքը:
Օնլայն աշխատանք ՝ 1․ 2 տեսադասերի դիտում, նյութերի քննարկում, հարցերի պարզաբանում։

Նախագիծ 2
Զատկական ծես
Նախագծի ընթացքը՝

  • Նկարագրել ինչպե՞ս եք պատրաստվում ծեսին
  • Ո՞վ է խնամում ցանած ածիկը
  • Ի՞նչ հաճախականությամբ և որքան են ջրում
  • Ո՞ր եղանակին և ի՞նչ ինտենսիվությամբ են աճում ծլերը, չափել սմ_ով և գրանցել
Նախագծի արդյունքը՝
  • Ընտանիքի անդամների հետ միասին պատմել, ձայնագրել ծեսի ընթացքը
  • ինչ ավանդույթներ գիտեք կապված այս ծեսի իրականացման հետ
  • Պատրաստել տեսանյութեր, տեղադրել բլոգում, հղումը ուղարկել ինձ։
Դասերի օնլայն դասացուցակ՝ 
դասարան                օր         ժամ
2․8․7-դասարան    30․03   11․30-12․30
3․8․2-դասարան    31․03    10․00-11․00

Լրացուցիչ աշխատանք
1.Վերցնել հարցազրույց բժիշկ ծնողներից, բարեկամներից առողջ սննդի , մարսողական հիվանդությունների, դրանց կանխարգելման վերաբերյալ։
2․Նյութերը նայել,  թարգմանել և պատրաստել տեսադասեր, տեղադրել բլոգներում, հղումները ինձ։

Պատրաստած նյութերը կարող եք ուղարկել a.asatryan@mskh.am էլ. հասցեին։

Մարտի 16-20
8-րդ դասարանի սովորողների համար

Շնչառական համակարգ:Կառուցվածքը և ֆունկցիան
Տնային առաջադրանք:
Նյութերը նայել, փորձել հասկանալ,պատրաստել ուսումնական նյութեր,  4-5րոպե տևողությամբ  նյութերը թարգմանել և պատրաստել տեսադասեր, տեղադրել բլոգներում, հղումները ուղարկել ինձ:Հարցերի դեպքում անպայման գրեք, թարգմանությունը գրավոր ինձ ուղարկեք, ես կստուգեմ , որից հետո նոր կկցեք ֆիլմին, որպեսզի սխալներ չլինեն:





Մարտի 2-8
1. Ի՞նչ ազդեցություն ունի օրգանիզմի վրա մարդու հոգեվիճակը, ինչու՞ կենսուրախ մարդիկ ավելի հազվադեպ են հիվանդանում
2. Առողջ սիրտ, որն է վրեջինիս նախադրյալները՝ կարող եք վերցնել հարցազրույց բարեկամ բժիշկներից։

3.Մեր լաբորատորիան համալրվել է նոր սարքավորումներով, ուստի առաջարկում եմ կատարել հետևյալ հետազոտական աշխատանքները

  • Ի՞նչ է մանրադիտակը, ո՞վ է

ատրաստել ուսումնական նյութեր և հրապարակել բլոգներում։

No comments:

Post a Comment