Դասավանդողը գնահատում է սովորողի ձեռք բերած հմտություններն ու կարողությունները, դրանց աճը, զարգացումը:
Գնահատման հիմքում սովորողի բլոգն է, ընթացիկ աշխատանքը, կատարած նախագիծը: Դասավանդողը գնահատում է սովորողի աշախատանքը յուրաքանչյուր ամիս` հաշվի առնելով ստորև ներկայավբած բաղադրիչները(I, III ուսումնական շրջաններ):
Բնագիտություն
Գնահատումը Կրտսեր դպրոցում (4, 5-րդ դասարան)
Բնագիտություն առարկան գնահատանիշով չի գնահատվում։ Գնահատելիս հաշվի է առնում սովորողի
- բլոգային աշխատանքը
- գործնական աշխատանքը, այսինքն մասնակցությունը պարտիզապուրակային գործունեությանը
- բանավոր խոսքը, երբ սովորողը բանավոր ներկայացնում է տեսական նյութը, մասնակցությունը նախագծերին
- ֆլեշմոբի մասնակցությունը։
Գնահատումը Միջին դպրոցում
Բնագիտություն (6-րդ դասարան)
Գնահատանիշի 10 միավորը ձևաորվում է ներկայացված սանդղակի հիման վրա՝
- աշխատանք բլոգում-2 միավոր
- լաբորատոր փորձեր, փորձերի մեկնաբանում- 2 միավոր
- աշխատանք դասարանում, մասնակցություն դասին, ակտիվություն- 2 միավոր
- անհատական աշխատանք (աշխատանք տանը,թարգմանությունները, ուսումնական նյութերի պատրաստում, նախագիծ, գործնական աշխատանք, ինքնաստուգումներ և այլն)- 2 միավոր
- լրացուցիչ աշխատանք (ամենամսյա ֆլեշոբ,,բակայյին աշխատանքներ, սովորողի նախաձեռնությամբ ընտանեկան նախագծեր, այլ աշխատանքներ)-2 միավոր:
Գնահատանիշի 10 միավորը ձևաորվում է ներկայացված սանդղակի հիման վրա՝
Սովորողը ստանում է 8 միավոր
- աշխատանք բլոգում-2 միավոր
- լաբորատոր փորձեր, փորձերի մեկնաբանում, կաթնամթերքների պատրաստում, ընթացքի տեսագրում, լուսաբանում- 2 միավոր
- աշխատանք դասարանում, մասնակցություն դասին,աշխատանք անատոմիական մոդելներով, ակտիվություն- 2 միավոր
- անհատական աշխատանք (աշխատանք տանը,թարգմանություններ, ուսումնական նյութերի պատրաստում, նախագիծ, գործնական աշխատանք, ինքնաստուգումներ և այլն)- 2 միավոր
- լրացուցիչ աշխատանք (ամենամսյա ֆլեշոբ,կենսաբանական ամսագրի սպասարկում,բակայյին աշխատանքներ, սովորողի նախաձեռնությամբ ընտանեկան նախագծեր, այլ աշխատանքներ)-2 միավոր:
Գնահատանիշի 10 միավորը ձևաորվում է ներկայացված սանդղակի հիման վրա՝
- աշխատանք բլոգում-2 միավոր
- լաբորատոր փորձեր, փորձերի մեկնաբանում- 2 միավոր
- աշխատանք դասարանում, մասնակցություն դասին, ակտիվություն- 2 միավոր
- անհատական աշխատանք (աշխատանք տանը, նախագիծ, քարտեզագրում, գործնական աշխատանք, ինքնաստուգումներ և այլն)- 2 միավոր
- լրացուցիչ աշխատանք (ամենամսյա ֆլեշոբ, ընտանեկան նախագծեր, սովորողի նախաձեռնությամբ այլ աշխատանքներ)-2 միավոր:
Գնահատանիշի 10 միավորը ձևաորվում է ներկայացված սանդղակի հիման վրա՝
- աշխատանք բլոգում-2 միավոր
- լաբորատոր փորձեր, փորձերի մեկնաբանում- 2 միավոր
- աշխատանք դասարանում, մասնակցություն դասին, ակտիվություն- 2 միավոր
- անհատական աշխատանք (աշխատանք տանը, նախագիծ, խնդիրներ լուծելու հմտություններ, գործնական աշխատանք, ինքնաստուգումներ և այլն)- 2 միավոր
- լրացուցիչ աշխատանք (ամենամսյա ֆլեշոբ,ընտանեկան նախագծեր, սովորողի նախաձեռնությամբ այլ աշխատանքներ)-2 միավոր:
Գնահատանիշի 10 միավորը ձևաորվում է ներկայացված սանդղակի հիման վրա՝
Սովորողը ստանում է 8 միավոր
- աշխատանք բլոգում-2 միավոր
- լաբորատոր փորձեր, փորձերի մեկնաբանում, ընթացքի տեսագրում, լուսաբանում- 2 միավոր
- աշխատանք դասարանում, մասնակցություն դասին, ակտիվություն- 2 միավոր
- անհատական աշխատանք (աշխատանք տանը,թարգմանությունները, ուսումնական նյութերի պատրաստում, նախագիծ, գործնական աշխատանք և այլն)- 2 միավոր
- լրացուցիչ աշխատանք (ամենամսյա ֆլեշոբ,կենսաբանական ամսագրի սպասարկում,բակայյին աշխատանքներ, սովորողի նախաձեռնությամբ ընտանեկան նախագծեր, այլ աշխատանքներ)-2 միավոր:
Գնահատանիշի 10 միավորը ձևաորվում է ներկայացված սանդղակի հիման վրա՝
- աշխատանք բլոգում-2 միավոր
- լաբորատոր փորձեր, փորձերի մեկնաբանում- 2 միավոր
- աշխատանք դասարանում, մասնակցություն դասին, ակտիվություն- 2 միավոր
- անհատական աշխատանք (աշխատանք տանը, նախագիծ, քարտեզագրում, գործնական աշխատանք և այլն)- 2 միավոր
- լրացուցիչ աշխատանք (ամենամսյա ֆլեշոբ, ընտանեկան նախագծեր, սովորողի նախաձեռնությամբ այլ աշխատանքներ)-2 միավոր:
Գնահատանիշի 10 միավորը ձևաորվում է ներկայացված սանդղակի հիման վրա՝
- աշխատանք բլոգում-2 միավոր
- լաբորատոր փորձեր, փորձերի մեկնաբանում- 2 միավոր
- աշխատանք դասարանում, մասնակցություն դասին, ակտիվություն- 2 միավոր
- անհատական աշխատանք (աշխատանք տանը, նախագիծ, խնդիրներ լուծելու հմտություններ, գործնական աշխատանք, ինքնաստուգումներ և այլն)- 2 միավոր
- լրացուցիչ աշխատանք (ամենամսյա ֆլեշոբ,ընտանեկան նախագծեր, սովորողի նախաձեռնությամբ այլ աշխատանքներ)-2 միավոր:
- ներկայության համար՝ 1 վարկանիշ
- ուսումնական պարապմունքներին ,լաբորատոր փորձերի ,քննարկումների, նախագծերի մասնակցություն՝ 3 վարկանիշ
- ինքնաստուգում՝ 3վարկանիշ
- լաբորատոր փորձերի կատարում և արդյունքների պարզաբանում ՝ 2 վարկանիշ
- բլոգավարություն՝1 վարկանիշ
- ներկայության համար՝ 1 վարկանիշ
- ուսումնական պարապմունքներին մասնակցություն՝ 1վարկանիշ
- առաջադրանքների կատարում, բլոգավարություն ՝ 2 վարկանիշ
- ներկայության համար՝ 1 վարկանիշ
- ուսումնական պարապմունքներին ,լաբորատոր փորձերի մասնակցություն՝ 3 վարկանիշ
- ինքնաստուգում՝ 2 վարկանիշ
- լաբորատոր փորձերի կատարում և արդյունքների պարզաբանում ՝ 2 վարկանիշ
- անհատական հետազոտական աշխատանք՝ 2 վարկանիշ
- ներկայության համար՝ 2 վարկանիշ
- ուսումնական պարապմունքներին ,քննարկումների մասնակցություն՝ 2 վարկանիշ
- քարտեզագրում՝ 1վարկանիշ
- բլոգավարություն ՝ 2 վարկանիշ
- անհատական հետազոտական աշխատանք՝ 3 վարկանիշ
- ներկայության համար՝ 1 վարկանիշ
- ուսումնական պարապմունքներին ,քննարկումներին մասնակցություն՝ 3 վարկանիշ
- նախագծերին մասնակցություն՝ 2վարկանիշ
- լաբորատոր փորձերի կատարում և արդյունքների պարզաբանում ՝ 2 վարկանիշ
- բլոգավարություն՝ 2 վարկանիշ
- ներկայության համար՝ 1 վարկանիշ
- ուսումնական պարապմունքներին մասնակցություն՝ 1վարկանիշ
- առաջադրանքների կատարում, բլոգավարություն ՝ 2 վարկանիշ
- ներկայության համար՝ 2 վարկանիշ
- քննարկում դիրքորոշում՝ 2 վարկանիշ
- նախագծերի հանրային ներկայացում՝ 3վարկանիշ
- անհատական հետազոտական աշխատանք՝ 1 վարկանիշ
- բլոգավարություն՝ 2 վարկանիշ
No comments:
Post a Comment