Friday, August 2, 2024

9-րդ դասարանի կենսաբանության առաջադրանքների փաթեթ



Դասագրքի հղումն Է

Դաս 1  (09.09-13.09)
Կենդանի օրգանիզմի բաղադրությունօրգանականանօրգանական նյութերհիդրոֆիլ և հիդրոֆոբ նյութր:
Լրացուցիչ աշխատանք`
1. Ո՞րն է օրգանւզմի ամենափոքր միավորը։
2.Ի՞նչ օրգանական և անօրգանական նյութեր գիտեք, բերեք օրինակներր։
3. Բնութագրեք հիդրոֆիլ և հիդրոֆոբ նյութերը, բերեք օրինակներ։

Դաս 2(16.09-20.09)
Բջջի օրգանական նյութեր`ածխաջրերի, սպիտակուցներդրնաց կառուցվածքը՝առաջնայիներկրորդայիներրորդայինչորրորդային կառուցվածք,բնափոխում, ֆունկցիան:Ածխաջրերճարպեր դրանց կառուցվածքը:
Լրացուցիչ աշխատանք
Բերել  առօրյաում հենդիպող սպիտակուցների բնափոխման օրինականեր,նշել  պատճառներըինչ գործոնների ազդեցությամբ են դրանք բնափոխվումպատրաստել ուսումնական նյութ:

Դաս 3
(23.09-27.09)
Կրկնում եք անցածը(դաս 1-3ը) , լրացնում բլոգները, պատրաստվում բանավոր հարցմանը։


Դաս 4 (30.09-04.10)
Նուկլեինաթթուներ, դրանց ֆունկցիաներըգենետիկական կոդ
Լրացուցիչ աշխատանք`
1.Պատասխանել հարցերին`
  • Ի՞նչ է գենը, որոնք են ԴՆԹ_ի ֆունկցիաները բջջում։
  • Նուկլեյնաթթուները քանի՞ տեսակ են լինում,  նշել դրանց ֆունկցիաները
  • Որո՞նք են նուկլեյնաթթուների մոնոմերները, նշել դրանց տարբերությունները։
Դաս 5 (07.10_11.10)
2.Թարգմանել հղումներով նշված  որևէ նյութ և պատրաստել ուսումնական նյութեր:






Դաս 6(14.10-18.10)
Կրկնում եք ԴՆթի կառուցվածքը, ֆունկցիաները։
Սպիտակուցների սինեթեզ՝ տրանսկրիպցիա    և  տրանսլյացիա:
Լրացուցիչ աշխատանք

Թարգմանել հղումներով նշված  որևէ նյութ և պատրաստել ուսումնական նյութեր։
 

Դաս7(28.10_01.11)
Էներգետիկ փոխանակություն։Գլիկոլիզ,Ավտոտրոֆ, հետերետրֆ օրգանիզմներ։Ֆոտոսինթեզ, 1 Քեմոսինթեզ։
Լրացուցիչ աշխատանք
Թարգմանել հղումներով նշված  որևէ նյութ և պատրաստել ուսումնական նյութեր։

Դաս 8(04.11-08.11)
Կրկնել հոկտեմբեր ամսվա անցած թեմաները`ԴՆԹ և ՌՆԹ, դրանց կառուցվածքը, ֆունկցիաները,նյութափոխանակությունը` սպիտակուցների սինթեզ, ֆոտոսինթեզ,  կարգի բերել բլոգները, պատրաստվել բանավոր հարցմանը։

Դաս 9(11.11-1511)
Կյանքի ոչ բջջային ձևեր՝վիրուսներ, կառուցվածքը, կենսագործնեությունը։Ընտրել որևէ վիրուսային հիվանդություն նկարագրել ախտանիշները, վարակման աղբյուրները, բուժման մեթոդները։ Էջ 33-35։

Դաս 10(18.11_22.11)
Նախակորիզավորներ կառուցվածքը և առանձնահատկությունները՝էջ36_38։

Նկարագրել որևէ օրգանոիդի կառուցվածքը և ֆունկցիան ` համեմատելով (համապատասխանեցնել)մեզ շրջապատող կառույցների հետ(ծառ, էլեկտրոկայան, բժիշկ, հիվանդանոց, տնօրեն, զինվոր և այլն)
Լրացուցիչ աշխատանք
Կրկնում եք նաև նախորդ թեմաները, թարգմանում, նյութ պատրաստում։
Նախակորիզավորներ կառուցվածքը և առանձնահատկությունները՝էջ36_38։



Դաս 11(25.11-29.11)
Էուկարիոտ ՝բուսական և կենդանական բջիջների կառուցվածքը, (անգլերեն հղումը՝ այստեղ )օրգանոիդները(միտոքոնդրիում քլորոպլաստ, էնդոպլազմային ցանց, Գոլջիի կոմպլեքս, ռիբոսոմներ, լիզոսոմներ), դրանց կառուցվածքը և ֆունկցիան։

Դասը 9(02.12-06.12)
Կրկնում եք վիրուսները, նախակորիզավորները, բջջի օրգանոիդները, կարգի եք բերում բլոգները և պատրաստվում բանավոր հարցման։

Բջջի բաժամումը՝միթոզ  ,   2  քրոմոսոմի կառուցվածքը:Էջ44-46:
Լրացուցիչ աշխատանք
Թարգմանել հղումներով նշված   նյութը և պատրաստել ուսումնական նյութեր:

Դասը 10 (16.12-20.12
)
 Բջջի բաժանումը ՝մեյոզ  1:
Լրացուցիչ աշխատանք
1.Ի՞նչ է բջջային ցիկլը, նշել փուլերը։
2.Ին՞չ է միթոզը, նշել փուլերը, որ բջիջներին է այն բնորոշ։
3.Ո՞րն է միթոզի կենսաբանական նշանակությունը։

Երրորդ ուսումնական շրջան


Դաս 11(10.02-14.02.25)
Օրգանիզմների բազմացման եղանակները՝ սեռական և անսեռ, դրանց կենսաբանական նշանակությունը, առավելությունները և թերությունները։Բլոգներում ներկայացնել համեմատությունը՝նշելով օրինակները։
1. Ո՞ր բազմացումն է կոչվում անսեռ` բերել օրինակներ։
2. Ինչպե՞ս կսահմանեք սեռական բազմացումը , նկարագրել  բացառությունները։
3. Նկարագրել սեռական և անսեռ բազմացման առավելությունները և թերությունները։

Դասը  12(17․02-20․02)
Օրգանիզմի անհատական զարգացում՝սաղմնային և հետսաղմնային, լրիվ և թերի կերպարանափոխություն, որն է դրնաց կենսաբանական նշանակությունը։
1․Ին՞չ է  կերպարանափոխությունը, թվարկել տեսակաները։
2․ Նկարագրել լրիվ և թերի կերպարանափոխության դերը օրգանիզմի բազմացման, զարգացման և տարածման պրոցեսում։

Դաս 13(24․02-28․02)
Գենետիկայի հիմնական հասկացությունները, ժառանգականություն և փոփոխականություն  Մենդելի 1-ին օրենք, գենոտիպ և ֆենոտիպ:
Ամփոփիչ հանձնարարություն՝
1․Նկարագրել ին՞չ է գենոտիպը, ֆենոտիպը, դոմինատ և ռեցեսիվ գեները,բերել  օրինակներ։
2․Նկարագրել ժառանգականության և փոփոխականության դերը օրգանիզմների զարգացման պրոցեսում և էվոլյուցիայում։

Դաս 14(03․03-07․03)
Կրկնել փետրվար ամսվա անցած թեմաները և  պատրաստվել բանավոր հարցմանը։

Դաս15(10․03-14․03)
Մենդելի 2-րդ օրենքը:Ոչ լրիվ դոմինանտություն:Գամետների մաքրության վարկած:
Համեմատել լրիվ  և ոչ
դոմինատությունը, բացատրել ստացված արդյունքը։

Դաս16(17.03_21.03)
Սեռի գենետիկա, սեռի հետ շղթայակցված հատկանիշների ժառանգում, ժառանգական հիվանդություններ:

Դաս17(31․03-04․04)
Ժառանգական փոփոխություններ։Մուտացիաներ դրանց դասակարգումը՝ գենային, քրոմոսոմային և գենոմային մուտացիաներ,մարմնական և սեռական բջիջներում, մուտացիաների պատճառները,ուռուցքներ և ուռուցքածիններ:Էջ 95-99:
Պատրաստել այս թեմաներով նյութեր՝հոդվածներ, դնել բլոգներում, հղումները ուղարկել ինձ:
Ամփոփիչ հարցեր՝
  • ի՞նչ է համակցական փոփխությունը
  • ի՞նչ է ժառանգական փոփոխությունը
  • որո՞նք են մուտացիաների տեսակները, բերել օրինակներ
  • ո՞ր մուտացիաներն են համարվում առավելվել վտանգավոր, մեկնաբանել ինչո՞ւ
  • ո՞րն է մուտացիայի դերը բնության մեջ
Դաս 18(7.04_11.04)
Դարվինի էվոլյուցիոն տեսություն,էվոլյուցիայի շարժիչ ուժերը:
Ժառանգական փոփոխություն, գոյության կռիվ, բնական ընտրություն, օրգանիզմների հարմարվածությունը արտաքին միջավայրին :

Պատրաստել ուսումնական նյութ, արտահայտել նաև ձեր տեսակետը, բերել վերջինիս վերաբերյալ փաստարկներ:


Դաս 18()
Տեսակ, պոպուլյացիա, էվոլյուցիայի գլխավոր ուղիները՝ արոմորֆոզ, իդեոադապտացիա, ընդհանուր դեգեներացիա:


Դաս 19()
Էկոլոգիայի հիմունքներ էջ`139-141:
Էկոլոգիական գործոններ, դրանց դասակարումը:


Դաս 20()
Միջավայրի կենսածին գործոններ, օրգանիզմների միջև  տեղի  ունեցող փոխհարաբերությունները,չեզոքություն, մրցակցություն, սիմբիոզ:

Դաս 21()
Գիշատչություն, մակաբուծություն ։Էջ151

Դաս 22()
Մարդու տնտեսկան գործունեության հտևանքով առաջացած բնապահպանական հիմնախնդիրները:
Գաղափար կենսոլորտի մասին,կենսոլորտի բաղադրիչները,կենդանի նյութ:
Լրացուցիչ աշխատանք
Բերել առօրյաում ձեզ հանդիպող մարդու տնտեսկան գործունեության հտևանքով առաջացած բնապահպանական հիմնախնդիրների օրինակներ, տալ դրանց հնարավոր լուծումներ:


Դաս. 23()

Շրջակա միջավայրի վնասակար ազդեցությունը մարդու առողջության վրա։Կարդում եք նաև հետաքրքիր է իմանալ հատվածը։Պատրաստում ուսումնական նյութ։
Դաս. 24()
Մուտացիաներ, դասակարգումը,քրոմոսոմային և գենային մուտացիաներ,մարմնական և սեռական բջիջներում, մուտացիաների պատճառները,ուռուցքներ և ուռուցքածիններ:Պատրաստել այս թեմաներով նյութեր՝հոդվածներ, դնել բլոգներում, հղումները ուղարկիել ինձ։


Դաս. 25()
Բույսերի և կենդանիների սելեկցիա, դերը մարդու կյանքում և բնության մեջ:
Լրացուցիչ աշխատանք
Թարգմանել հղումներով նշված  որևէ նյութ և պատրաստել ուսումնական նյութեր

Բերել ձեզ ծանոթ, հանդիպող սելեկցիաների օրինակներ, որն է դրա կենսաբանական նշանակությունը:

Դաս 27 ()

Ընտրել որևէ ժառանգական հիվանդություն և նկարագրել այն։
Մուտացիաներ, դասակարգումը,քրոմոսոմային և գենային մուտացիաներ,մարմնական և սեռական բջիջներում, մուտացիաների պատճառները,ուռուցքներ և ուռուցքածիններ:Պատրաստել այս թեմաներով նյութեր՝հոդվածներ, դնել բլոգներում, հղումները ուղարկել ինձ:




No comments:

Post a Comment