Monday, June 24, 2019

8-րդ դասարանի առաջադրանքների փաթեթ

8-րդ դասարանի կենսաբանության առարկայի առաջադրանքների փաթեթ

Դասագրքը՝տես այստեղ:
Դաս 1  (09.09_13.09)
Մարդու օրգաններ,բջիջհյուսվածքօրգանհամակարգերհյուսվածքներդրանց տեսակները:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Գտիր հետաքրքիր տեղեկություններ հյուսվածքների , բջիջների  կառուցվածքների վերաբերյալ,պատրաստիր ուսումնական նյութ:

Դաս 2  (16.09_20.09.19)
Օրգանիզմի կենսական գործառությների կարգավորման  եղանակները:Գեղձեր,տեսակները,      ֆունկցիաները:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Նկարագրեք որևէ գեղձի ֆուկցիայի խանգարման հետևանքով առաջացած հիվանդություն, եթե ունեք բժիշկ բարեկամ , վերցրեք հարցազրույց որևէ գեղձի ֆունկցիոնալ խանգարման հետևանքով առաջացած հիվանդության վերաբերյալ և պատրաստեք ուսումնական նյութ:

Դաս 3 (23.09_28.09.19)
Կրկնություն
Օրգանիզմի կենսական գործառությների կարգավորման  եղանակները:Գեղձեր,տեսակները,      ֆունկցիաները:
Լրացուցիչ աշխատանք:

Նկարագրեք որևէ գեղձի ֆուկցիայի խանգարման հետևանքով առաջացած հիվանդություն, եթե ունեք բժիշկ բարեկամ , վերցրեք հարցազրույց որևէ գեղձի ֆունկցիոնալ խանգարման հետևանքով առաջացած հիվանդության վերաբերյալ և պատրաստեք ուսումնական նյութ:

Դաս 4(1)
Նյարդային համակարգկառուցվածքըֆունկցիան,հիվանդությունները:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Գտնել տեղեկություններ նյարդային հիվանդությունների վերաբերյալորոնք են դրամցառաջացման պատճառները և կանխարգելման մեթոդները,պատրաստել ուսումնական նյութ:


Դաս 5(14.10_18.10.19)

Նյարդային համակարգկառուցվածքըֆունկցիան,հիվանդությունները:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Գտնել հետաքրքիր տեղեկություններ գլխուղեղի ֆունկցիանների, հնարավորությունների մասին:

Դաս 6(21.10_25.10.19)
Սովորել գլխուղեղի բաժինների (երկարավուն ուղեղ, կամրջակ,ուղեղիկ, միջին ուղեղ, միջանկյալ ուղեղ , մեծ կիսագնդներ) ֆունկցիաները,  ընտրել դրանցից որևէ մեկը և նկարագրլ, թե ինչ կլիներ մարդու հետ , եթե այդ բաժինը ընդհանրապես չլիներ։



Դաս 7(11.11_15.11.19)
Տեսողական վերլուծիչ, աչքի կառուցվածքը։
Լրացուցիչ աշխատանք:
Այս նյութերը նայել, թարգմանել, պատրաստել ուսումնական նյութ՝ հայերեն։Պատրաստել նյութ տեսողության հիվանդությունների և տեսողական պատրանքների վերաբերյալ։

    Դաս8(18.11_22.11.19)
    Թեմա 15 Լսողական վերլուծիչներ, կառուցվածքը1   , ֆունկցիան, հիվանդությունները։
    Լրացուցիչ աշխատանք:
    Այս նյութերը նայել, թարգմանել, պատրաստել ուսումնական նյութ՝ հայերեն։Պատրաստել նյութ լսողության հիվանդությունների վերաբերյալ։


    Դաս9 (02.12_06.12.19)
    Հենաշարժիչ համակարգ, բաժինները կառուցվածքը, ոսկրերի աճը։
    Լրացուցիչ աշխատանք
    Պատրաստել ուսւումնական նյութ։

    Դաս10 (9.12_13.12.19)
    Հենաշարժիչ համակարգ, բաժինները կառուցվածքը, ոսկրերի աճը,կմախքի  առանձնահատկությունները ուղղաձիգ քայլվածքի հետ կապված, 
    Լրացուցիչ աշխատանք
    Պատրաստել ուսւումնական նյութ։
    Դաս 20, 21, 22 Մարդու կմախքը,կմախքի  առանձնահատկությունները ուղղաձիգ քայլվածքի հետ կապված, առաջին

    Դասը  11(16.12_21.12.19)
    Թեմա  Մկանների կառուցվածքը և գործողութունները:Որ մկաններն են համաազդիչ և հակաազդիչ:
    Լրացուցիչ աշխատանք:
    Սովորել նշված թեման, այս նյութը նայել, թարգմանել, պատրաստել ուսումնական նյութ՝ հայերեն։

    Փետրվար - Ապրիլ II Կիսամյան
    Դաս 12()
    Արյան բաղադրությունը, ձևավոր տարրերը`էրիթրոցիտներ, լեյկոցիտներ, թրոմբոցիտներ,դրանց ֆունկցիաները, հիվանդությունը։Էջ 85-90:
    Լրացուցիչ աշխատանք:
    Պատրաստել տեսանյութ արյան բաղադրության և ձևավոր տարրերի վերաբերյալ, վերցնում եք հարցազրույց բարեկամ բժիշկներից հետևյալ թեմայով՝

    ա/օրգանիզմի ինչ ֆունկցիոնալ խանգարումներ կարող են առաջացնել արյան ձևավոր տարրերի /էրիթրթցիտների, լեյկոցիտների, թրոմբոցիտների/ քանակական և ֆունկցոնալ խախտումները

    բ/ որոնք են առաջին ախտանիշները

    գ/որոնք են  կանխարգելիչ միջոցները


    Դաս 13()
    Արյան մակարդում, Արյան խմբեր, Արյան պաշտպանական ռեակցիա, իմունիտետ: Էջ95-99


    Դաս 14()
     Սրտի կառուցվածքը և ֆունկցիան:Արյան և ավշային  շրջանառություն:Էջ101-106:


    Դաս 15()


    Այս նյութերը նայել, թարգմանել, պատրաստել ուսումնական նյութ՝ հայերեն:
    Արյան շրջանառության մեծ և փոքր շրջաններ  1 , էՋ 107-110:
    Լրացուցիչ աշխատանք:
    Պատրաստել տեսանյութ տրված հղումների նյութերը թարգմանելով:


    Դաս 16()
    Արյան զարկերեկային ճնշում և անոթազարկ, սիրտ անոթային հիգիենա, առաջին օգնություն արյունահոսության ժամանակ:էՋ 112-118

    Դաս 17()
    Շնչառական համակարգ:Կառուցվածքը:


    https://www.youtube.com/watch?v=B6VdU3c0JYY
    Լրացուցիչ աշխատանք:
    Նյութերը նայել, փորձել հասկանալ, 4-5րոպե տևողությամբ  նյութերը թարգմանել և պատրաստել տեսադասեր, տեղադրել բլոգներում, հղումները ինձ:Հարցերի դեպքում անպայման գրեք, թարգմանությունը գրավոր ինձ ուղարկեք, ես կստուգեմ , որից հետո նոր կկցեք ֆիլմին, որպեսզի սխալներ չլինեն:

    Դաս 18()
    Շնչառական շարժումներ, թոքերի կենսական տարողություն:
    Լրացուցիչ աշխատանք:
    Խմբավորե՛ք, թե ո՛ր իրավիճակում շնչառական գործընթացն ինչպես է
    փոխվում: Հիﬓավորե՛ք  շնչառական գործընթացիարագությունը.
    1. հաճախ
    2. դանդա ղ
    3. խորը
    Իրավիճակներ
    ա) Միջավայրում CO2-ի շատացում
    բ) Դրական զգայական իրավիճակ
    գ) Արյան ﬔ ջ O2-ի նվազում
    դ) Քնած ժամանակ
    ե) Սառը ջրի ﬔ ջ ընկղմվելիս
    զ) Անձրևից հետո
    է) Ծանր ֆիզիկական աշխատանքից հետո
    ը) Բացասական զգայական իրավիճակ

    Դաս 19()
    Մարսողության համակարգ , կառուցվածքը :Մարսողությունը բերանի խոռոչում:Մարսողական գեղձեր, դրանց կառուցվածքը և ֆունկցիան:
    Սննդի բաղադրամասերը և դրանց նշանակությունը, Մարսողության նշանակությունը, մարսողական համակարգի կառուցվածքը:
    https://www.youtube.com/watch?v=JJGMB8nNxmI
    Լրացուցիչ աշխատանք
    Նյութրը նայել, փորձել հասկանալ, 4-5րոպե տևողությամբ  նյութերը թարգմանել և պատրաստել տեսադասեր, տեղադրել բլոգներում, հղումները ինձ.


    Սննդի բաղադրամասերը և դրանց նշանակությունը, Մարսողության նշանակությունը, մարսողական համակարգի կառուցվածքը: Սովորում մարսողությունը աղիներում:


    Դաս 20()
    Սնման հիգիենան, մարսողական օրգանների հիվանդություններ, դրանց կանխարգելումը:
    Կրկնում եք ամբողջ մարսողության բաժինը՝ կառուցվածքը և ֆունակցիան, մարսողությունը մարսողական ուղղու տարբեր բաժիններում, պատրաստում եք  ուսումնական նյութ մարսողական հիվանդությունների վերաբերյալ:

    Դաս 21():
    Վիտամիններ, դրանց դերը մարդու կյանքում, վիտամինների թեր ֆունկցիայից առաջացող հիվանդություններ, դրանց ախտանիշները և կանխարգելումը: 


    Դաս22()
    Մաշկի կառուցվածքը և ֆունկցիան:Ինչպես է մաշկը պաշտպանում մեր օրգանիզմը.Ինչ գաղտնիք է թաքցնում մաշկը:
    Պատրաստել ուսումնական նյութեր, տեղադրել բլոգներում:



    Դաս23() 
    Նախագծային աշխատանք
    Մեր ուսումնասիրած օրգա-համակարգերից (տեսողական, լսողական, մարսողական, նյարդային, մկանային, հենաշարժիչ, կմախքային, մաշկային) ընտրել որևէ մեկը և պատրաստել ուսումնական տեսանյութ տվյալ համակարգի հիվանդությունների վերաբերյալ:

    Դաս24() 
    Արտաթորության համակարգ, երիկամների կառուցվածքը և ֆունկցիան։
    Լրացուցիչ աշխատանք:
    Պատրաստել ուսումնական նյութեր և  տեսադասեր:



    Դաս25()
    Արտաթորության համակարգի, երիկամների հանդիպող հիվանդությունները 12
    Լրացուցիչ աշխատանք:
    Պատրաստել ուսումնական նյութեր և  տեսադասեր:

    Դաս26()
    Վերարտադրողական համակարգ, արական և իգական սեռական համակարգեր, սեռական բջիջներ, բեղմնավորում:
    Պատրաստել ուսումնական նյութեր և  տեսադասեր:

    Դաս27()
    Երեխայի ծնունդը ,աճը և զարգացումը
    Պատրաստել ուսումնական նյութեր:

    Դաս29()
    Շարունակում ենք ուսումնասիրել ժառանգական հիվանդությունները 1, հեմոֆիլիադալտոնիզմ , 2րդ տիպի շաքարային դիաբետ     դրանց     ախտանիշները      հնարավոր      բուժումը,               փոխանցման ճանապարհներըվտանգը:

    Պատրաստել ուսումնական նյութեր

    No comments:

    Post a Comment