Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսը (այսուհետ՝ ստուգատես) կազմակերպվում է որպես կրթահամալիրի մանկավարժական աշխատողի, սովորողների խմբի ուսումնական նախաձեռնություն: Ստուգատեսի նպատակն է հանրակրթության մեջ բնագիտական դասընթացների, մաթեմատիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների, ծրագրավորման ուսուցման, սովորողների տեխնիկական ստեղծագործության կազմակերպման հեղինակային փորձի ներկայացում, ամփոփում, խրախուսում, տարածումը: Ստուգատեսի ընթացքում մանկավարժական աշխատողները, սովորողները, սաները ներկայանում են 2024 թվականի և ստուգատեսի ընթացքում այս բնագավառում իրենց կատարած աշխատանքներով։
Ստուգատեսի առաջին՝ տեղեկատվական, փուլ, 2025թ․ հունվարի 8-14
Այս փուլում դպրոց պարտեզների, միջին և հետազոտական ավագ դպրոցների, քոլեջի համակարգողները իրենց խմբերի հետ կազմակերպում են տեղեկատվությունը՝ ստեղծում են իրենց լոգոն, բացիկներ, հայտարարություններ։ Պետք է վստահ լինել, որտեղեկատվությունը հասել է յուրաքանչյուր մանկավարժական աշխատողի, սովորողի, սանի ծնողի։ Ստեղծում են հայտի ձևաթուղթ, տարածում հայտարարությունը, կատարում աշխատանքի բաժանում։
Ստուգատեսի երկրորդ՝ աշխատանքները ընդունելու, սկզբնական ջոկջկելու փուլ, 2025թ․ հունվարի 15-28
Այս փուլում ստուգատեսին մասնակցել ցանկացողը լրացնում է սահմանված ձևի հայտ։ Աշխատանքները ներկայացվում են էլեկտրոնային կամ ֆիզիկական ձևով։ Համակարգող խումբը ընդունում է հայտերը, աշխատանքները։ Ներկայացված աշխատանքներից ընտրում է երրորդ փուլին ներկայացվելիք աշխատանքները։ Համակարգող խումբը իր մասնաճյուղի կայքում ապահովում է ստուգատեսի ամենօրյա լուսաբանում, հասանելի դարձնելով այդ օրվա ընթացքում ընտրված նյութերը։
Ստուգատեսի երրորդ փուլը, 2025թ․ հունվարի 29-ից փետրվարի 4-ը կրթահամլիրային է։ Կրթահամալիրում բնագիտություն, կենսաբանություն, քիմիա, ֆիզիկա, մաթեմատիկա, ծրագրավորում դասավանդողները, ինժեներատեխնիկական ստեղծագործության ուսումնական կենտրոնի աշխատակիցները երկրորդ փուլում ընտրված աշխատանքներից կատարում են ընտրություն։ Ընտրված աշխատանքները ամեն օր ներկայացվում են բնագիտության բլոգում, կրթահամալիրի կայքում:
Ստուգատեսի աշխատանքների ամփոփման արդյունքում բնագիտության մասնախումբը որոշում է 2025թ․ «Հակոբ Հակոբյան» ամենամյա մրցանակակրին՝ նախադպրոցական ակտիվ խումբ, 5 տարեկանների ակտիվ խումբ, «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի ակտիվ դասարան, 4-6-րդ դասարանցի, 7-9-րդ դասարանցի, ավագ դպրոցի և քոլեջի սովորող, մանկավարժական աշխատող։
Մրցանակները հանձնվում են 2025թ․ փետրվարի 7-ին՝ ուրբաթ համերգի ժամանակ։
Ստուգատեսի բովանդակությունն՝
Հինգերորդ խումբ (7-12-րդ դասարաններ)
Սովորողը ներկայացնում է.
- թվային ուսումնական գործիքները․
- տանը ունեցած գործիքները
- իր կատարած փորձը․
- ուսումնական նախագիծը(հետազոտական աշխատանքը)
- իր ստեղծած գործիքը․
- իր ստեղծած մոդելը․
- տնային գործերում իր պարտականությունները
- կյանքում որևէ գործիքի այլ կերպ օգտագործելու օրինակ
- իր ճամփորդական պիտույքները
- ուսումնական պրոցեսում որևէ գործիքի կիրառություն
- իր խնամած կենդանին, բույսը
- իր բլոգը․
- իր ստեղծած խաղը․
- իր կազմած ծրագիրը, հավելվածը․
- իր սիրած համակարգչային խաղը:
Մանկավարժական աշխատողն իր բլոգում ներկայացնում է.
- նոր ուսումնական աշխատանք, փորձ, գործիք
- իր ստեղծած թվային փաթեթ
- ուրևէ դասընթացում մոդուլ․
- մեթոդական հոդված
- թարգամություն:
Ներկայացումը լինում է ֆիլմի, նկարաշարի, մեկնաբանությունների, հոդվածի տեսքով:
Դպրոց պարտեզի համակարգողը․
- դպրոց պարտեզի դաստիարակներին, դասավարներին ներկայացնում է ստուգատեսի աշխատակարգը,
- 4-5-րդ դասարանցիներից կազմում է աշխատանքային խումբ
- օգնում է դաստիարակներին, դասվարներին պահանջվող աշխատանքները ներկայացնելու
- օգնում է 4-5-րդ դասարանի սովորողներին նյութերը ընտրելու, ձևակերպելու, ներկայացնելու հարցում
- աշխատանքային խմբի հետ ներկայացվածներից ընտրում է տասը նյութ, հրապարակում դպրոց պարտեզի կայքում
- ընտրված նյութերը ուղարկում է «բնագետներ», «մաթեմատիկա» խմբերին
- բողոքարկող սովորողին հիմնավոր ներկայացնում ներկայացված նյութը ընտրվածների ցուցակում մերժելու պատճառը
Միջին դպրոցի համակարգողը․
- ապահովում է, որ յուրաքանչյուր սովորող տեղեկացված լինի ստուգատեսի, աշխատակարգի մասին
- սովորողներից ընտրում է աշխատանքային խումբ
- աշխատանքային խմբի հետ ներկայացվածներից ընտրում է տասը նյութ, հրապարակում միւին դպրոցի կայքում
- ընտրված նյութերը ուղարկում է «բնագետներ», «մաթեմատիկա» խմբերին
- բողոքարկող սովորողին հիմնավոր ներկայացնում ներկայացված նյութը ընտրվածների ցուցակում մերժելու պատճառը
Հետազոտական ավագ դպրոց վարժարանի համակարգողը․
- ապահովում է, որ յուրաքանչյուր սովորող տեղեկացված լինի ստուգատեսի, աշխատակարգի մասին, հատկապես՝ սովորող սովորեցնող նախագծով աշխատողները
- սովորողներից ընտրում է աշխատանքային խումբ
- աշխատանքային խմբի հետ ներկայացվածներից ընտրում է տասը նյութ, հրապարակում վարժարանի կայքում
- ընտրված նյութերը ուղարկում է «բնագետներ», «մաթեմատիկա» խմբերին
- բողոքարկող սովորողին հիմնավոր ներկայացնում ներկայացված նյութը ընտրվածների ցուցակում մերժելու պատճառը
Շրջիկ նախագիծ՝ «Մեծ ֆիզիկան, փոքր սեբաստացիները» բնագիտատեխնիկական ստուգատեսի շրջանակներում
Նախագիծ՝ «Փորձերի հենքի վրա ձևակերպում ենք ֆիզիկայի հիմնարար օրենքները»
Նախագիծ՝ «Ուսուցողական խաղերի և ծրագրերի կիրառություն» բնագիտատեխնիկական ստուգատեսի շրջանակներում
No comments:
Post a Comment