• իր բլոգը․
  • իր ստեղծած խաղը․
  • իր կազմած ծրագիրը, հավելվածը․
  • իր սիրած համակարգչային խաղը:

Մանկավարժական աշխատողն իր բլոգում ներկայացնում է.

  • նոր ուսումնական աշխատանք, փորձ, գործիք
  • իր ստեղծած թվային փաթեթ
  • ուրևէ դասընթացում մոդուլ․
  • մեթոդական հոդված
  • թարգամություն:

Ներկայացումը լինում է ֆիլմի, նկարաշարի, մեկնաբանությունների, հոդվածի տեսքով:  

Դպրոց պարտեզի համակարգողը․

  • դպրոց պարտեզի դաստիարակներին, դասավարներին ներկայացնում է ստուգատեսի աշխատակարգը,
  • 4-5-րդ դասարանցիներից կազմում է աշխատանքային խումբ
  • օգնում է դաստիարակներին, դասվարներին պահանջվող աշխատանքները ներկայացնելու
  • օգնում է 4-5-րդ դասարանի սովորողներին նյութերը ընտրելու, ձևակերպելու, ներկայացնելու հարցում
  • աշխատանքային խմբի հետ ներկայացվածներից ընտրում է տասը նյութ, հրապարակում դպրոց պարտեզի կայքում
  • ընտրված նյութերը ուղարկում է «բնագետներ», «մաթեմատիկա» խմբերին
  • բողոքարկող սովորողին հիմնավոր ներկայացնում ներկայացված նյութը ընտրվածների ցուցակում մերժելու պատճառը

Միջին դպրոցի  համակարգողը․

  • ապահովում է, որ յուրաքանչյուր սովորող տեղեկացված լինի ստուգատեսի, աշխատակարգի մասին
  • սովորողներից ընտրում է աշխատանքային խումբ
  • աշխատանքային խմբի հետ ներկայացվածներից ընտրում է տասը նյութ, հրապարակում միւին դպրոցի կայքում
  • ընտրված նյութերը ուղարկում է «բնագետներ», «մաթեմատիկա» խմբերին
  • բողոքարկող սովորողին հիմնավոր ներկայացնում ներկայացված նյութը ընտրվածների ցուցակում մերժելու պատճառը

Հետազոտական ավագ դպրոց վարժարանի համակարգողը․

  • ապահովում է, որ յուրաքանչյուր սովորող տեղեկացված լինի ստուգատեսի, աշխատակարգի մասին, հատկապես՝ սովորող սովորեցնող նախագծով աշխատողները
  • սովորողներից ընտրում է աշխատանքային խումբ
  • աշխատանքային խմբի հետ ներկայացվածներից ընտրում է տասը նյութ, հրապարակում վարժարանի կայքում
  • ընտրված նյութերը ուղարկում է «բնագետներ», «մաթեմատիկա» խմբերին
  • բողոքարկող սովորողին հիմնավոր ներկայացնում ներկայացված նյութը ընտրվածների ցուցակում մերժելու պատճառը

Շրջիկ նախագիծ՝ «Մեծ ֆիզիկան, փոքր սեբաստացիները» բնագիտատեխնիկական ստուգատեսի շրջանակներում

Նախագիծ՝ «Փորձերի հենքի վրա ձևակերպում ենք ֆիզիկայի հիմնարար օրենքները»

Նախագիծ՝ «Ուսուցողական խաղերի և ծրագրերի  կիրառություն» բնագիտատեխնիկական ստուգատեսի շրջանակներում