Ճամբարը հրաշալի ժամանակահատված է բացահայտելու սովորողների թաքնված կարողությունները, նախասիրությունները, իրականացնլու համար նախատեսված համագործակցային աշխատանքները։ Իմ ջոկատի մասնակիցները արագ համախմբվեցին առաջարկվող նախագծերի շուրջ։
Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսին ընդառաջ, համագործակցելով սարքաշինության լաբորատորիսայի հետ, պատրաստել ենք մարդու արյան շրջանառությունը ներկայացնող մոդել։Նախագծի ընթացքին կարող եք ծանոթանալ հետևյալ հղումով։
Համագործակցելով քիմիայի լաբորատորիայի ղեկավար Վեներա Խառատյանի հետ կատարել ենք հետևյալ փորձերը և ներկայացրել բնագիտատեխնիկական ստուգատեսին։
«Դեպի սահադաշտ» նախագիծը մարզական ստուգատեսի անբաժան մասնիկն է , որի ընթացքում չսահող ճամբարականները սկսեցի վստահ կանգնել և փոքր ինչ սահել , իսկ հմուտ սահողների մասին լռում եմ։
Մարզական ստուգատեսի մասն է կազմում նաև հրաձգության պարապմունքները, որոնց շնորհիվ ճամբարականները սովորեցին անհրաժեշտ հմտություններ` զենք մաքրել,անվտանգության կանոններ, կրակել։
Ուսումնական բաց ճամբարի հանրային ներկայացման շրջանում կրթահամալիր հյուրընկալվել է ԵՊՄՀ դասախոս, մանկավարժական գիտությունների թեկնածու` Նելլի Նորիկի Դավթյանը։ Ուս Ընդունելությանն և շրջայցին մասնակցել են նաև ջոկատի սովորողները , պատումը` Մանե Բարսեղյանի բլոգում։
Ցավոք չիրականացրեցինք «Համեխ խանաշփոթ» նախագիծը, որը կարելի է համարել ճամբարային բացթողում։
Սովորողների ճամբարային լուաբանումները՝
- Եվա Խաչատրյան
- Էմմա Ազարումյան
- Միլենա Հակոբյան
- Սանահին Բիգլարյան
- Դավիթ Մուրադյան
- Հայկ Առաքելյան
- Սերգեյ Սիմոնյան
- Ալինա Հովհաննիսյան
- Հայկ Մնացականյան
- Գրիգոր Ստեփանյան
- Մարիա Խանյան
- Հայկ Մնացականյան
No comments:
Post a Comment