Monday, September 1, 2025

7-րդ դասարանի առաջադրանքների փաթեթ


Դասագրքի հղումն է

 

Դաս 1   (8․09-12․09)

Դասարանական աշխատանք

1.Կենդանի օրգանիզմների  ընդհանուր բնութագիրը,ծագումը։ Էջ7

2.Բակտերիաների կառուցվածքը՝, բազմացումըհիվանդությունները  օգտագործումը բնության մեջ և  մարդու կյանքում Էջ 12-13։

3.Կապտականաչ ջրիմուռներերի կառուցվածքը , բազմացումը, նշանակությունը բնության մեջ և մարդու կյանքում։ Էջ 14։

 

Աշխատանք տանը

Սովորել  դաս 3-ը /դասագրքից/, նայել նշված հղումները, փորձել  թարգմանել:

Ինչպե՞ս ապացուցել բակտերիաների առկայությունը ամենուր, ինչ կլիներ եթե բնության   մեջ չլինեին  բակտերիաները :

 

Դաս 2    (15․09-19․09)

Դասարանական աշխատանք

Պատասխանում եք՝

1.Բակտերիաների կառուցվածքը՝, բազմացումըհիվանդությունները  օգտագործումը բնության մեջ և  մարդու կյանքում Էջ 12-13։

2.Կապտականաչ ջրիմուռներերի կառուցվածքը , բազմացումը, նշանակությունը բնության մեջ և մարդու կյանքում։ Էջ 14։

Նոր թեմա՝

Նախակորիզավորների դերը բնական համակեցություններում և մարդու կյանքում։Էջ՝15-17

Կաթնաթթվային բակտրիաների օգտագործումը սննդային արդյունաբերության մեջ`

1.Կաթի թթվեցում արտաքին միջավայրում եղած բակտերիաների շնորհիվ

2.կաթի թթվեցում մածնի միջոցով

Աշխատանք տանը՝
Սովորել  դաս 4-ը /դասագրքից՝  էջ 15-17/:                 1.Պատրաստել էլեկտրոնային նյութ բակտերիաների կառուցվածքի և արդյունաբերության մեջ      օգտագործման եղանակների վերաբերյալ:

2.   Բացատրել կաթի թթվելու պրոցեսը: 

 

Դաս  3    (22․09-26․09)

Դասարանական աշխատաք 

Պատասխանում եք՝

Նախակորիզավորների դերը բնական համակեցություններում և մարդու կյանքում։Էջ՝15-17

Կաթնաթթվային բակտրիաների օգտագործումը սննդային արդյունաբերության մեջ`

1.Կաթի թթվեցում արտաքին միջավայրում եղած բակտերիաների շնորհիվ

2.կաթի թթվեցում մածնի միջոցով

Նոր թեմա՝

1.Սնկերի թագավորություն,կառուցվածքը, օգտագործումը արդյունաբերության մեջ:Մուկորի կառուցվածքը, բորբոսասնկերի ազդեցությունը մարդու օրգանիզմի վրա:     Էջ 24-32

2.մանրադիտակով բորբոսասնկի կառուցվածքի հետազոտում

 Աշխատանք տանը

ա/ինչպիսի սնկային հիվանդություններ կան, որոնք են ախտանիշները, առաջացման       պատճառները 

բ/մակաբուծ սնկեր , պայքարը դրանց դեմ:

 գ/մակաբուծ սնկեր, որոնք մրջուններին դարձնում են զոմբիներ


Դաս 4 (28.9-02.10)

Դասարանական աշխատաք

Կատարելու ենք գործնական աշխատանք՝ձեզ հետ բերում եք  մի քիչ դրոժ, մեկ գդալ շաքարավազ :

Տնային առաջադրանք

Պատասխանու եք դուք

1.Սնկերի թագավորություն,կառուցվածքը, օգտագործումը արդյունաբերության մեջ:Մուկորի կառուցվածքը, բորբոսասնկերի ազդեցությունը մարդու օրգանիզմի վրա:     Էջ 24-32


Դաս 5(6․10-10․10)

Կրկնում ենք ողջ անցածը՝

1.Բակտերիաների կառուցվածքը՝, բազմացումըհիվանդությունները  օգտագործումը բնության մեջ և  մարդու կյանքում Էջ 12-13։

2.Կապտականաչ ջրիմուռներերի կառուցվածքը , բազմացումը, նշանակությունը բնության մեջ և մարդու կյանքում։ Էջ 14։

3․Սնկերի թագավորություն,կառուցվածքը, օգտագործումը արդյունաբերության մեջ:Մուկորի կառուցվածքը, բորբոսասնկերի ազդեցությունը մարդու օրգանիզմի վրա:     Էջ 24-32

Պատրաստվում եք բանավոր հարցման, կարգի եք բերում բլոգները, նշանակելու եմ ամփոփիչ գնահատականները։

Դաս 6.(12.10-17.10)

Նոր թեմա

Ստորակարգ բույսեր `ջրիմուռներ, էջ 42_44։

Դաս 7(27.10-30.10)

Աշխատանք տանը

1. Ո՞ր խմբին են պատկանում ստորակարգ բույսերը․
ա) Ծաղկավոր բույսերին
բ) Ողնաշարավորներին
գ) Թալոմավոր
դ) Շագանակավորներին

2. Ո՞ր հատկանիշն է բնորոշ ստորակարգ բույսերին․
ա) Ունեն ծաղիկ և պտուղ
բ) Ունեն զարգացած արմատ, ցողուն և տերև
գ) Ունեն միայն բջջային կառուցվածք, առանց հյուսվածքների բաժանման
դ) Բազմացվում են միայն սերմերով


3. Ո՞րն է ստորակարգ բույսերի ամենապարզ ներկայացուցիչը․
ա) Խոզներշուշան
բ) Ցիանոբակտերիա
գ) Պարզ ջրիմուռ (խլորելլա, սպիրոգիրա)
դ) Խոլորձ


4. Որտե՞ղ են հիմնականում ապրում ստորակարգ բույսերը․
ա) Միայն ցամաքում
բ) Միայն անապատում
գ) Ջրում կամ խոնավ միջավայրում
դ) Բարձր լեռներում


5. Ինչպե՞ս են ստորակարգ բույսերը սնվում․
ա) Կենդանիների վրա սնվելով
բ) Ֆոտոսինթեզի միջոցով՝ արևի էներգիան օգտագործելով
գ) Միայն պատրաստի օրգանական նյութերով
դ) Բակտերիաների օգնությամբ


Դաս 8(3․11-7․11)

Աշխատանք տանը

Բարձրակարգ սպորավոր բույսեր՝ մամուռներ , պտեր, ձիաձետներ, գետնամուշկեր, դրանց կառուցվածքը, բազմացումը էջ՝46-48։

1․ Մամուռները հիմնականում աճում են՝
ա) Ջրում
բ) Անապատներում
գ) Խոնավ և ստվերոտ վայրերում 
դ) Սառցե տարածքներում


2․ Մամուռների բույսը չունի․
ա) Ցողուն և տերև
բ) Ֆոտոսինթեզ իրականացնող բջիջներ
գ) Արմատներ 
դ) Քլորոֆիլ


3․ Ինչպե՞ս են մամուռները բազմանում․
ա) Միայն սերմերով
բ) Միայն վեգետատիվ ձևով
գ) Սպորներով և սեռական ձևով 
դ) Միայն բողբոջմամբ


4․ Մամուռների կյանքի ցիկլում գերակշռում է․
ա) Սպորոֆիտը
բ) Գամետոֆիտը 
գ) Էմբրիոնը
դ) Պտուղը



Նոր թեմա

Սերմնավոր բույսեր՝ մերկասերմերի կառուցվածքը, բազմացումը։


Դաս 9(10․11-14․11)

Պատրաստվում եք բանավոր հարցման, կարգի եք բերում բլոգները, նշանակելու եմ ամփոփիչ գնահատականները։

Կրկնում եք՝

  1. Ստորակարգ բույսեր `ջրիմուռներ, էջ 42_44։
  2. Բարձրակարգ սպորավոր բույսեր՝ մամուռներ , պտեր, ձիաձետներ, գետնամուշկեր, դրանց կառուցվածքը, բազմացումը էջ՝46-48։


Դաս 10(17․11-21․11)

Աշխատանք տանը
Մերկասերմերի կառուցվածքը, բազմացումը,, Էջ 53-55։

Պատասխանել հարցերին
1․Ինչո՞ւ են այս բույսերը անվանվում մերկասերմներ,։

2․ Բացատրել դրանց դերը մարդու կյանքում և բնության մեջ:

Թեստ 1

1. Ո՞րն է մերկասերմերի հիմնական առանձնահատկությունը․
ա) Սերմերը գտնվում են պտղի ներսում
բ) Սերմերը զարգանում են բացված մակերեսի վրա
գ) Միջպտուղը շատ հյութեղ է
դ) Ծաղիկները չունեն սաղարթներ


Թեստ 2

2. Ո՞ր բույսերի խումբն է պատկանում մերկասերմերին․
ա) Վարդազգիներ
բ) Խնձորազգիներ
գ) Սոճազգիներ
դ) Խոտաբույսեր


Թեստ 3

3. Ինչպե՞ս են առավել հաճախ փոշոտվում մերկասերմերը․
ա) Միջատների միջոցով
բ) Քամու միջոցով
գ) Թռչունների միջոցով
դ) Ջրի միջոցով


Թեստ 4

4. Ո՞ր օրգաններում են զարգանում մերկասերմերի սերմերը․
ա) Ծաղկակոթում
բ) Սաղարթների տակ
գ) Կոների վրա
դ) Արմատների վրա


Թեստ 5

5. Սոճու ասեղները իրականում ո՞ր օրգանն են․
ա) Փոշահանք
բ) Փետուր
գ) Փոփոխված տերև
դ) Սերմի ծածկ

Դաս 11 ()

Սերմավոր բույսեր, ծածկասերմ բուսերի կառուցվածքը:

Լրացուցիչ աշխատանք

Բերել կենցաղում մեզ հանդիպող ծածկասերմ և մերկասերմ բույսերի օրինակներ, ինչով են դրանք տարբերվում միմյանցից:Պատրաստել ուսումնական նյութ:

 

Դաս 12(24.11-28.11․)

Միաբջիջ կենդանիների ընդհանուր բնութագիրը ,,Կանաչ էվգլենա, կառուցվածքը, բազմացումը, սնման ձևերը:էջ 83-89։

1․Նախակենդանիները բջջի կառուցվածքի ո՞ր առանձնահատկությամբ են տարբերվում բակտերիաներից։

2․Ո՞ր հարմարանքի շնորհիվ ամեոբան կարող է փոխել իր ձևը և շարժվել։

3․Ինչպե՞ս է սնվում  կանաչ էվգլենան և ի՞նչ դեր ունեն նրա թարթիչները։

4․Ինչու՞ են շատ նախակենդանիներ համարվում մակաբույծներ, և ո՞ր հիվանդություններն են կարող առաջացնել։




Հողաթափիկ ինֆուզորիայի կառուցվածքը և սեռական բազմացումը
Լրացուցիչ աշխատանք

Պատրաստել ուսումնական նյութ էվգլենայի վերաբերյալ ՝նկարագրել սնման առանձնահատկությունը:

Դաս 15(05.02.09.02.18)

Արմատամտրակավորների  տիպ, էջ 85-93, ամեոբայի, էվգլենայի , հողաթափիկ ինֆուզորիայի կառուցվածքը, բազմացումըսննդառությունը ,նշանակությունը, դիզինտերիայի ամեոբա:

Պատրաստել ուսումնական նյութ ամեոբայի և դիզինտերիայի ամեոբայի վերաբերյալ :


Դաս16    ()

Համեմատել միաբջիջ կենդանիների կառուցվածքը և կենսակերպը:Համացանցից գտնել տեղեկություններ նախակենդանիների առաջացրած հիվանդությունների (քնախտ, դիզինթերիա, մալարիա և այլն) վերաբերյալ,

դրանց ախտանիշները , տարածման մեթոդները, կանխարգելումն ու բուժումը:

Դաս 17    ()

Բազմաբջիջ կենդանիներհիդրահիդրայի կառուցվածքըբազմացումը:

Պատրաստել ուսումնական նյութ` կարող եք որևէ նյութ թարգմանել և ձայնագրել:Էջ 100-105:


 Դաս 12()

Տափակ որդեր , մակաբուծ որդեր՝սպիտակ պլանարիա, լյարդի ծծան,:

Լրացուցիչ աշխատանք

Պատրաստել ուսումնական նյութեր՝թվարկված  մակաբուծների առաջացրած հիվանդությունների վերաբերյալ:Էջ112-114:

 

Դաս 13() 

Սովորել ամբողջ տափակ որդերը, դրանց առաջացրած հիվանդությունները , ինչպես են դրանք ներթափանցում մարդկանց օրգանիզմ, ինչպես խուսափել վարաքվելուց,պատրաստել ուսումնական նյութեր:Էջ114-117

 

 

Դաս 15()

Համեմատել նախակենդանիների , հիդրայի, տափակ որդերի կառուցվածքային և ֆունկցիոնալ առանձնահատկությունները:

 

Սովորել ամբողջ տափակ որդերը, դրանց առաջացրած հիվանդությունները , ինչպես են դրանք ներթափանցում մարդկանց օրգանիզմ, ինչպես խուսափել վարաքվելուց,պատրաստել ուսումնական նյութեր:

 

 

Դաս 16()

Կլոր և օղակաձև որդեր ասկարիդ:

Լրացուցիչ աշխատանք

Պատրաստել ուսումնական նյութ անձևրորդի կառուցվածքը, նրա դերը բնության մեջ թեմայով։

 

 

 

 

Դաս 17()

Փափկամարմիների կառուցվածքը և ֆունկցիան, դեր բնության մեջ։

Որտեղ են առաջանում բնական մարգարիտները:

Լրացուցիչ աշխատանք

Պատրաստել ուսումնական նյութեր, տեղադրել բլոգներում:

 

Դաս18()

Երկկենցաղներդրանց դերը բնության մեջթունավոր , վառ գունավորում ունեցող երկկենցաղներ ,պատրաստեք տեսադասաշխատանքը դրեք ձեր  բլոգներում :Կարող եք ընտրել կոնկրետ որևէ  երկկենցաղորը ձեզ ավելի է հետաքրքրում և պատրաստել նյութ հենց նրա վերաբերյալ:

 

 

 

Դաս 19()

Միջատներ՝թիթեռներ, 1 , սարդեր,զատիկներ1

Լրացուցիչ աշխատանք

Գտնել լեգենդներ միջատների մասին, պատրաստել ուսումնական նյութեր:

 

 

Դաս 20()

Հայաստանում հանդիպող թռչունները

 

Նախագծի ընթացքը

 

· Սովորողները ծանոթանում են թռչունների տեսակներին

· առանձնացնում տարածված և հազվադեպ հանդիպող տեսակները

· նշում որոնք են գրանցված կարմիր գրոքում

· ընտրում մեկ -երկու տեսակ, ներկայացնում մանրամասն բնութագիր՝ հիմնավորելով իր ընտրությունը

Նախագծի նպատակը

· կարողանում են տարբերակել իրենց շրջապատող թռչուններին

· ընդհանրացնելով հավաքած տեղեկությունները՝ պատրաստում են ուսումնական նյութեր

 

 

Դաս 21()

Սովորել ձկների բազմազանությունը, կռճիկային ձկներ,գտնել տեղեկություններ կռճիկային ձկների մասին, պատրաստել ուսումնական նյութեր:

 

 

 

Դաս 19()

Սողունների ընդհանուր կառուցվածքը, բազմազանությունը, ընտրեք կոնկրետ որևէ  սողունորը ձեզ ավելի է հետաքրքրում և պատրաստեք նյութ նրա վերաբերյալ:


Դաս 20()

Թռչունների ընդհանուր բնութագիրը:Արտաքին և ներքին կառուցվածքը, նրանց ձեռք բերած տարբեր հարմարությունները՝ կապված օդային կենակերպի հետ :Թռչնիսաղմնայինզարգացումը:Կարող եք գտնել հետաքրքիր կարճամետրաժ տեսանյութեր թռչունների մասին, թարգմանել և նյութ պատրաստել:

 

 

Դաս 21()

Կաթնասունների  ընդհանուր բնութագիրը:Արտաքին և ներքին կառուցվածքը, նրանց ձեռք բերած տարբեր հարմարությունները, առավելությունները՝ տարբեր արտաքին պայմաններին հարմարվելու, ապրելու համար:

Կարող եք գտնել հետաքրքիր կարճամետրաժ տեսանյութեր տարբեր կաթնասունների մասին, թարգմանել և նյութ պատրաստել:

Մուկը, չղջիկը, վագրը, արջը, մարդը կաթնասուններ են, որո՞նք են նրանց ընդհանուր հատկանիշները , որոնց պատճառով նրանք դասվում են կաթնասունների խմբին:

 

 

No comments:

Post a Comment